BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 08:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 402 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 9 marca 2019, 09:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
morcine, adapter na razie najmniej mi z tego wszystkiego pasuje. Będę się jeszcze konsultował z producentem. Na razie tak to siedzi :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

A dzisiaj jeszcze jedna przymiarka ;)

Obrazek

A tu z przymiarki :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jest cień szansy ,że tył nie będzie obcierał :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 12 marca 2019, 00:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
morcine napisał(a):
jak oceniasz ten adapter ? bo ja się nadal waham czy kupować adapter czy spawać skrzynie :/ sam nie wiem które mniejsze zło.


Wiem, że masa ludzi jeździ na spawanych skrzyniach i wszystko bangla, wiem że można to zrobić dobrze, sam też miałem chęć na taki zabieg, ale słyszałem od jednej osoby budującej podobne auta, o skrzyni, która z jakichś względów rozleciała się na spawie, i wraz z prędkością wału korbowego zaczęła się obracać w tunelu. Kierowca który trzymał rękę na lewarku podobno stracił palec.
Jednak taki adapter zawsze będzie dokładniej wykonany niż spaw.
Druga sprawa, to taka, że jeśli uda Ci się zabić taką skrzynię to musisz spawać kolejną. W przypadku użycia adaptera po prostu wymieniasz skrzynię bez kombinacji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 12 marca 2019, 07:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Tył to nie będzie trzeć... On bedzie szlifował. Chyba, że masz kpl sprężyn z bizona :rotfl:


Chycu, a ja widziałem jak kolo zamachowe po odchudzaniu wylatuje przez maske - jest film na YT.
Wszystko ma swoje plusy i minusy. Dystans pod kołem zamachowym też może narobić szkód, ciężko mi sobie wyobrazić urywajacy się dzwon skrzyni, bo w praktyce będzie to ponad metr spawu...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 12 marca 2019, 09:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
deejeys napisał(a):
Tył to nie będzie trzeć... On bedzie szlifował. Chyba, że masz kpl sprężyn z bizona


tył będzie szlifować, a przód urywać błotniki :P
ale zanim to zacznie jeździć to jeszcze wrzuci m57n i zmieni koło :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 12 marca 2019, 09:34 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1100
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
W pracy koledzy nie zauważyli że uszy do których podczepiania zawiesia nie są pospawane tylko przyłapane 3 dwu centymetrowymi chewtami. Kolega nawet wchodził pod niego aby wyciągnąć drugie zawiesia. Element ważył 14 ton. Cuda się zdarzają. Dzwon mògł się urwać, tak jak te uszy powinny, a wytrzymały.
W mojej opinii lepsze rozwiązanie to przekładka.
V8 ma czym rozwalać skrzynię więc prościej będzie przykręcić drugą niż przyspawać.
Po za tym, każde spawanie powoduje że element spawany gdzieś się przegina, naciąga. Po pospawaniu trzebaby dać skrzynię do obróbki aby prostopadłość poprawić między wałkiem sprzęgłowym a powierzchnia przylegania.

_________________
323ti
Kolektor m50
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Hamulec 325/294mm+ pompka e84
Szpera 40% w końcu na pokładzie!
Gwint 4x kolumna
Stroker waiting.......
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 12 marca 2019, 11:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
deejeys, fakt , trochę za szerokie te 305/30 są. Ale jakby tak pochylić koła to wejdą ewentualnie po prostu założę 285/30.

BanDai, przód wbrew pozorom wejdzie bo obecnie jest dystans 3cm więc to tylko kwestia doboru odpowiedniego dystansu ewentualnie dodatkowo trochę węższych opon. A do kół się jakoś bardzo nie przywiązuję , choć jak na razie to z tych jestem zadowolony. Co do m57n to było minęło a jeśli chodzi o czas to czy mi się gdzieś spieszy ? Zobacz jak długo deejeys, dłubał swoje m50. Ja też mam czas na ten samochód.

kirpek, jednak adapter jest ok. Złych zrób użyliśmy i nie chciał się ułożyć. Teraz jest w porządku. Dla mnie spawanie dzwonu skrzyni to naprawę hardkor i bym się na to nie zdecydował - dlatego wybrałem adapter.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 12 marca 2019, 13:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Pochylić koła? To ma przyśpieszać czy zapalać wewnętrzna część opon?

Chyba mój przykład nie jest najlepszy, bo praktycznie całość wykonałem SAM w garażu niewiele lepszym niż osiedlowy. Kwestia czasu to była też kwestia nauki, bo trochę trzeba było popsuć niestety. Więc porównanie z czapy. Zresztą ile czasu poświęciłem na auto też nie była zbyt wielka.


Jaki będzie stage 2 sprzęgła jak to już spalisz?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 12 marca 2019, 13:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
deejeys, dlatego mówię ,że są dwa rozwiązania albo pochylenie koła co się wiąże z gorszą przyczepnością albo węższa opona.
Nie wiem czy nie jest najlepszy Twój przykład. Też Ci zeszło cholernie długo - różnica polega na tym ,że ja mam "podwykonawcę" od najgrubszych robót. Ja powiedzmy , że "projektuję" , zdobywam części, zgłębiam wiedzę ale też drobne rzeczy w miarę możliwości czasowych ogarniam sam. Nie spieszy mi się bo mam kilka innych samochodów a ten traktuję już całkowicie jako zabawka.
Co do sprzęgła to ciężko powiedzieć bo ten samochód , na tym samym sprzęgle i tej samej skrzyni latał dwa sezony :
https://www.facebook.com/BATMANdrifting/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 12 marca 2019, 18:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
deejeys napisał(a):
Chycu, a ja widziałem jak kolo zamachowe po odchudzaniu wylatuje przez maske - jest film na YT.
Wszystko ma swoje plusy i minusy. Dystans pod kołem zamachowym też może narobić szkód, ciężko mi sobie wyobrazić urywajacy się dzwon skrzyni, bo w praktyce będzie to ponad metr spawu...

Jednak musisz przyznać, że łatwiej dokładnie wykonać i wyważyć takie koło niż pospawać skrzynię żeby trzymała oś do dzięsiątek milimetra ;)
Tak czy inaczej, uważam że spawanie dzwonu skrzyni to jest ostateczność jeśli nie ma innej opcji adaptacji tejże skrzyni.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 12 marca 2019, 18:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Chycu napisał(a):
Jednak musisz przyznać, że łatwiej dokładnie wykonać i wyważyć


Nie muszę, znam wiele osób z customowymi sprzęgłami robionymi na 100 letnich tokarkach i wcale tak pięknie nie jest. Po prostu w Internecie nie przeczyta się wszystkiego. Znajomy zresztą robi baaaaaardzo dużo swapów i nietypowych połączeń i testował trochę tych adapterów - też kolorowo nie było. Na dzień dzisiejszy jest lepiej, bo da się zamówić pasujący adapter który nie robi problemów... Ale uważam, że to co przejdzie na skrzyni nie przejdzie na sprzęgle. Więc sprzęgło jest trudniejsze do wykonania.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 13 kwietnia 2019, 02:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
Przypadkiem zobaczyłem komplet takich foteli na sprzedaż, pomyślałem że w tym aucie pasowałoby po prostu idealnie :hyhy:

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 13 kwietnia 2019, 08:17 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
No pasują do koloru auta który jest taki sobie. Co wchodzę do tej galerii i pierwsze wrażenie jest takie, że można bylo lepiej wybrać lakier. Jeszcze mam pkt odniesienia bo po mojej wsi jeździ m3 f90 w tym kolorze. Jest taki... inny. Na szczęście to nie moje auto i wizja. Byle do przodu ;)

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 13 kwietnia 2019, 08:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
zawsze można było pójść w miętę :D
Obrazek
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria ... JBdNWOloBA

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 24 kwietnia 2019, 08:21 
Online
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23096
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Dawid, kolejne podejście do sprzedaży ? :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 24 kwietnia 2019, 09:27 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8230
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Wooow super projekt, gratuluję i życzę powodzenia- podoba mi się kolor, idealny :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 6 sierpnia 2019, 21:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Ruszyło :D


Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 6 sierpnia 2019, 21:32 
Offline
Fan F1
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 2081
Lokalizacja: FZG
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M43TUB19
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157698
No to galeria wraca do żywych :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 6 sierpnia 2019, 21:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
będzie dobrze - zbiorniczek od spryskiwaczy na miejscu :cwaniak:
fajnie, że znów zaczęło się coś dziać :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 7 sierpnia 2019, 08:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 680
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
nie chce się sprzedać? :)

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david---> e46 328Ci -> 357Ci (m3 body) - VETTE LS1 swap
PostNapisane: 7 sierpnia 2019, 10:05 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Było na aukcji gdzieś?
Ps kończ ten projekt, zawsze to coś innego.
Chociaż ja bym raczej wolał kupić e92 M3 w manualu już, niż lepić, ale jak masz zaplecze cierpliwość, to czemu tego nie zrobić?

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 402 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 21  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL