BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 17:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 657 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 33  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 14 czerwca 2019, 11:53 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Sprawdzałeś temp w teście 7 ? Odpowiedziałeś zgodnie z książka czyli prostownik i 10min ?

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 14 czerwca 2019, 15:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
grabolek363 napisał(a):
Sprawdzałeś temp w teście 7 ? Odpowiedziałeś zgodnie z książka czyli prostownik i 10min ?


Tak tak ,odpowietrzone zgodnie z instrukcja z tym ,że bez prostownika bo mam dobre AKU ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 14 czerwca 2019, 16:06 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8212
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
:ok: byle do przodu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 16 czerwca 2019, 09:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Podziwiam wiedzę Którą macie, że sami serwisujecie swoje samochody.
Ja boję się nawet wsadzić łapy do swojej 335i i ze wszystkim muszę latać do mecha :looka:
Nie to, że jestem jakiś lewy, bo w pracy zajmuję się maszynami, serwisuje sprzęt Linde i JCB, ale bawarki nie dotknę :znudzony:
To przychodzi z czasem, czy jak? Przy jakimś E46, albo wcześniejszym jeszcze bym się o coś pokusił, ale E92 to chyba zły egzemplarz do nauki :|


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 16 czerwca 2019, 12:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
szym600 napisał(a):
Podziwiam wiedzę Którą macie, że sami serwisujecie swoje samochody.
Ja boję się nawet wsadzić łapy do swojej 335i i ze wszystkim muszę latać do mecha :looka:
Nie to, że jestem jakiś lewy, bo w pracy zajmuję się maszynami, serwisuje sprzęt Linde i JCB, ale bawarki nie dotknę :znudzony:
To przychodzi z czasem, czy jak? Przy jakimś E46, albo wcześniejszym jeszcze bym się o coś pokusił, ale E92 to chyba zły egzemplarz do nauki :|


Ja zawsze we wszystkich autach grzebałem sam, tu ja też początkowo trochę się bałem bo drogie dość już, bo komputery itd ,ale w zasadzie wszystko jest takie same tylko trochę więcej pod maską napchane ,a na mechaników szkoda mi trochę czasu i pieniędzy i nerwów trochę też...Samochód jak samochód zasada działania podobna ,ale dobrze jest mieć z tym już trochę obycia bo łatwo coś zburaczyć, a w takim aucie już lepiej błędów nie popełniać bo kosztuje to potem srogo :P

Ps:Co do tematu końcówek to nie miałem czasu się tym zająć bo niespodziewanie wyszła pracująca sobota, może dziś jak znajdę chwilę, a jak nie to w tygodniu gdzieś podjadę do tłumikarza :zakrecony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 20 czerwca 2019, 17:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Wczoraj testowałem wersje V8 mapy w MHD jak i wgrałem soft Alpiny ale ten niby nowszy poprawiony. Soft alpiny chyba minimalnie mniej szarpie przy zmienie biegów i na drive kręci minimalnie wyżej na obrotach o te 100/200. Co do MHD to mam wrażenie ,że na mapie V7 samochód jest bardziej agresywny i wyrywa się przy każdych obrotach natomiast samą górę powyzej 6600/6700 mocy przestaje przybywać. Na mapie V8 auto jest bardziej płynne, mam wrażenie że dół jest troszkę słabszy za to na górze nie łapie zadyszki i mam wrażenie że wyższe partie obrotów są lepiej dopracowane. Charakterystyka silnika jest nieco bardziej podobna do NA bo moc przybywa wraz z obrotami tym bliżej czerwonego pola tym lepiej jedzie. :) Tyle z feelingu ciekaw jestem czy hamownia potwierdzi moje odczucia. Dodatkowo włączyłem tryb sport temperatury cieczy chłodzącej ,ale jestem nieco zawiedziony. Termost faktycznie się otwiera ale wentylator załącza się w tym samym momencie w efekcie więc realnie temperatura w korku np jest taka sama :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 21 czerwca 2019, 10:07 
Offline
Forumowicz

Posty: 392
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 135i, f54.
Kod silnika: n55, b46
WitoM napisał(a):
Wczoraj testowałem wersje V8 mapy w MHD jak i wgrałem soft Alpiny ale ten niby nowszy poprawiony. Soft alpiny chyba minimalnie mniej szarpie przy zmienie biegów i na drive kręci minimalnie wyżej na obrotach o te 100/200. Co do MHD to mam wrażenie ,że na mapie V7 samochód jest bardziej agresywny i wyrywa się przy każdych obrotach natomiast samą górę powyzej 6600/6700 mocy przestaje przybywać. Na mapie V8 auto jest bardziej płynne, mam wrażenie że dół jest troszkę słabszy za to na górze nie łapie zadyszki i mam wrażenie że wyższe partie obrotów są lepiej dopracowane. Charakterystyka silnika jest nieco bardziej podobna do NA bo moc przybywa wraz z obrotami tym bliżej czerwonego pola tym lepiej jedzie. :) Tyle z feelingu ciekaw jestem czy hamownia potwierdzi moje odczucia. Dodatkowo włączyłem tryb sport temperatury cieczy chłodzącej ,ale jestem nieco zawiedziony. Termost faktycznie się otwiera ale wentylator załącza się w tym samym momencie w efekcie więc realnie temperatura w korku np jest taka sama :kwasny:


Fajne w sumie to mhd.
Co do temperatury to przyszedł do mnie termostat oleju. Będę zmieniał. Podobno znika temperaturę właśnie jego o około 10 stopni. Muszę to zrobić
W te upały przy szybkiej jeździe zwłaszcza pi mieście temperatura wskakuje na ponad 120 stopni


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 21 czerwca 2019, 13:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 122
Jaki termostat oleju kupiłeś ?
w ex 335is kolegi Piotresa to na większej dodatkowej chłodnicy oleju, dodatkowej chłodnicy wody w lewym nadkolu + ciągle otwarty termostat olejowy = temp około 100 stopni (wskazówka mniej więcej po środku między 70-121 przy vmaxach), temp na zew. okolo 20stopni. W zimę byłby problem wręcz dogrzać silnik. Tak samo mhd i najmocniejsza mapa na 30%ethanolu.

_________________
https://www.facebook.com/groups/2383249901685207/
BMW N54/N55/B58


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 21 czerwca 2019, 18:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Teraz jak jeżdżę to temperature oleju trzyma o około 5/8 stopni mniejszą niż przed włączeniem trybu sport więc coś tam daję :) Co do mapy V8 to wydaje mi się, że przy obrotach do 2.5k auto jest wyraźnie słabsze i turbo mniej pompuje, od 2.5 do 4 minimalnie słabsze ,a powyżej idzie tak samo do około 6.5k..Powyżej jest mocniejsza niż V7...Strasznie ciekaw jestem co wyjdzie na hamowni i jak będą wyglądać kreski na różnych mapach :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 22 czerwca 2019, 06:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
WitoM napisał(a):
Strasznie ciekaw jestem co wyjdzie na hamowni i jak będą wyglądać kreski na różnych mapach

No i potem co RL pokaże :hyhy:

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 24 czerwca 2019, 09:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
HansiO napisał(a):
WitoM napisał(a):
Strasznie ciekaw jestem co wyjdzie na hamowni i jak będą wyglądać kreski na różnych mapach

No i potem co RL pokaże :hyhy:


Najpierw wykresy żeby wiedzieć jak optymalnie jechać potem RL :P

Bardzo ważne pytanie do obeznanych w temacie Downpipe. Powoli rozglądam się za czymś do mojej 335i. Ktoś może coś polecić godnej jakości ale nie kosztującego 2500 jak wagner? Bo uważam ,że taka cena za dwie rurki to kosmos ,o ile za cooler warto dopłacić większe pieniądze tak tutaj myślę ,że to przesada. Myślałem nad kilkoma opcjami póki co:
-Turboworks koszt około 1000zł ,nie wiem jak downpipe ale słyszałem średnie opinie na temat kolektorów ,że cienkie ścianki ,brzydkie spawy itd :zdziwko:
-Tatechnix koszt około 1200zł ,podobne komentarze co wyżej ,ogólnie niektórzy boją się bo tylko oryginał i wagner ma tłumik drgań...
- https://allegro.pl/oferta/downpipe-bmw- ... 8233906571 Jest takie cudo i jest sporo firm gdzie robią na zamówienie takie graty w dość rozsądnych pieniądzach ponoć bardzo dobrej jakości ,duże lepszej niż te chinczyki
-RM Motors koszt 1600 niby dość dobre opinie
-VRSF słyszałem dobre słowa ,ale problem z kupnem tego bo trzeba z zagranicy ściągać i cena fajna wychodzi bo okolice 1100zł więc jak chinczyk
-Napisałem jeszcze do MG Motosport zobaczę co mi odpiszą.
Ktoś jeszcze jakieś propozycje opinie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 24 czerwca 2019, 10:36 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Miałem IC turbowroksa i charge pipe jedno i drugie było OK. Rurki pamiętaj, żeby kupić odpowiednik seryjnej rury bo to nie takie hop siup i trzeba albo seryjnie zakładać rurki wszystkie, albo blow off programowo ogarnąć i też fizycznie.

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 24 czerwca 2019, 11:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
grabolek363 napisał(a):
Miałem IC turbowroksa i charge pipe jedno i drugie było OK. Rurki pamiętaj, żeby kupić odpowiednik seryjnej rury bo to nie takie hop siup i trzeba albo seryjnie zakładać rurki wszystkie, albo blow off programowo ogarnąć i też fizycznie.


Ja na razie chciałem tylko downpipe głównie dla dźwięku ,wrzuce stage 2 ,a potem kupię IC + Chargepipe to będe myślał dalej. Ten turboworks mi siedzi w głowie bo koszt śmieszny w porównaniu do wagnera ,chciałbym to namacanie zobaczyć żebym wiedział ,że to nie jakaś lipa :niepewny: Z drugiej strony to tylko kawał rury co tam ma się popsuć :mur: Miałeś jakieś problemu z montażem? Jak z jakością spawów i samej rury ,ma dość grube ścianki czy papierowe?

Ps:MG motosport odpisał ,że nie mają downpipe do n54 mają tylko do N55


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 24 czerwca 2019, 11:45 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Sprawdź downpipe RM MOTORS-a jeszcze ponoć pasuje jak trzeba gdzieś w temacie innym widziałem.
Odnośnie rurek to z nimi są jajca przy charge pipe. Które de facto też bym włożył bo w najmniej oczekiwanym momencie pęknie Ci ta rura, a pęknie na zwiększonym booście na 100% bo mi na stocku padła.

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 24 czerwca 2019, 11:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
grabolek363 napisał(a):
Sprawdź downpipe RM MOTORS-a jeszcze ponoć pasuje jak trzeba gdzieś w temacie innym widziałem.
Odnośnie rurek to z nimi są jajca przy charge pipe. Które de facto też bym włożył bo w najmniej oczekiwanym momencie pęknie Ci ta rura, a pęknie na zwiększonym booście na 100% bo mi na stocku padła.


Teraz mam stage 1 ,boost sporo podciągnięty i trzyma się bardzo dobrze na ten moment ,ale możesz mieć racje :rotfl: O których rurkach mówisz? O tych dwóch co idą do takich złączek z szarymi spinkami? Jeśli tak to z tego co widzę łączy się je po prostu sylikonowymi rurkami i skręca opaskami tak jak tu np https://allegro.pl/oferta/charge-pipe-b ... 8197068178
Chyba ,że się mylę :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 24 czerwca 2019, 12:30 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
oem dobry charge pipe wytrzymuje 420KM 600Nm (zmierzone u kolegi) a z chińskimi są problemy, opaski się luzują i spada ciśnienie, ja póki co nie zmieniam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 24 czerwca 2019, 12:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
DaaN napisał(a):
oem dobry charge pipe wytrzymuje 420KM 600Nm (zmierzone u kolegi) a z chińskimi są problemy, opaski się luzują i spada ciśnienie, ja póki co nie zmieniam


Też tak właśnie słyszałem, że stage 2+ jest na skraju jego wytrzymałości czyli właśnie gdzieś takie moce jak piszesz..Poki co kupie chyba tylko downpipe pytanie brzmi jaki...Napisałem jeszcze do vrsf jak u nich wygląda sprawa z wysyłką...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 24 czerwca 2019, 12:47 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
DaaN napisał(a):
oem dobry charge pipe wytrzymuje 420KM 600Nm (zmierzone u kolegi) a z chińskimi są problemy, opaski się luzują i spada ciśnienie, ja póki co nie zmieniam


Tak jak miałem ori plastikowy i jest to typowa usterka po jakimś kilometrarzu, padło w typowym miejscu na kołnierzu.
Na ALU turboworksie nie było żadnych przedmuchów, ani spadania opasek :D

Tak dokładnie o te dwie rurki mi chodziło, dużo charge pipe nie ma nawet tych wypustków na te rurki i jest gładka, to nie pomontuje tak łatwo już :rotfl:

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 24 czerwca 2019, 12:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
grabolek363 napisał(a):
DaaN napisał(a):
oem dobry charge pipe wytrzymuje 420KM 600Nm (zmierzone u kolegi) a z chińskimi są problemy, opaski się luzują i spada ciśnienie, ja póki co nie zmieniam


Tak jak miałem ori plastikowy i jest to typowa usterka po jakimś kilometrarzu, padło w typowym miejscu na kołnierzu.
Na ALU turboworksie nie było żadnych przedmuchów, ani spadania opasek :D

Tak dokładnie o te dwie rurki mi chodziło, dużo charge pipe nie ma nawet tych wypustków na te rurki i jest gładka, to nie pomontuje tak łatwo już :rotfl:


Nie no spoko jestem zazwyczaj myślącą osobą więc ogarniam ,że tam muszą być króćce :rotfl: Pomyślę jeszcze bo koszt nie duzy ,a i tak będę musiał go wymienić i tak...No nic zobaczymy :P Póki co powiedzcie mi jaki downpipe kupić :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber MHD TUNE
PostNapisane: 24 czerwca 2019, 13:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 392
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 135i, f54.
Kod silnika: n55, b46
WitoM napisał(a):
grabolek363 napisał(a):
Miałem IC turbowroksa i charge pipe jedno i drugie było OK. Rurki pamiętaj, żeby kupić odpowiednik seryjnej rury bo to nie takie hop siup i trzeba albo seryjnie zakładać rurki wszystkie, albo blow off programowo ogarnąć i też fizycznie.


Ja na razie chciałem tylko downpipe głównie dla dźwięku ,wrzuce stage 2 ,a potem kupię IC + Chargepipe to będe myślał dalej. Ten turboworks mi siedzi w głowie bo koszt śmieszny w porównaniu do wagnera ,chciałbym to namacanie zobaczyć żebym wiedział ,że to nie jakaś lipa :niepewny: Z drugiej strony to tylko kawał rury co tam ma się popsuć :mur: Miałeś jakieś problemu z montażem? Jak z jakością spawów i samej rury ,ma dość grube ścianki czy papierowe?

Ps:MG motosport odpisał ,że nie mają downpipe do n54 mają tylko do N55

Kurczę to MG mówi ci co innego niż mi. Ja robiłem u nich wydech i chciałem jakiś miesiąc temu downpipe. Powiedzieli że to problem w n55 że to potrwa i tanio nie będzie A najlepiej to dopiero we wrześniu. Takb wiec strasznie się nie chcieli podjąć. Więc padło na downpipe burger motorsport ściągamy z GB i uniknalem cla z USA . Wyszedł taniej niż wagner A jakość wykonania mega i pasował idealnie. Co do Change pipe to zmień szybko. Niestety lubią pękać w najmniej oczekiwanym momencie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 657 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 33  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL