BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 07:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 657 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 33  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 8 kwietnia 2019, 11:40 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
No to możliwe, że geometria właśnie. Ogólnie tam w tyłu jak tuleje są nawet zużyte to nie wyjdzie na SKP z tego co czytałem, dopiero po rozebraniu widać że był już kał. Auto może było mało jeżdżone i teraz zacząłeś kickdowny robić, a zmurszała guma powiedziała goodbye :p

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 8 kwietnia 2019, 11:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
emstar napisał(a):
Przecież 3/4 bmw zjada na tyle opony od wewnątrz bo tak seryjnie jest ustawiony negatyw... Jak kupiłem E60 i pojechałem na ustawienie to znajomy zmniejszył kąt na niestandardowy o taki | | i tak jeździłem aż mi baba w tył wjechała. Robiłem bezgotówkowo w ASO i oni mi ustawili z powrotem zbieżności i jedyne co zmienili to wrócili z tyłu do fabrycznego ustawienia i dalej koła są tak / \ zamiast | | :/


Zgadzam sie ,lecz tutaj wydaje mi się iż ten negatyw jest i tak zbyt duży. Auto prowadzi sie niepewnie ,a po za oponami to jedyna rzecz z która może być coś nie tak więc sprawdzę...Koszt nie duży, a wszystko sie wyjaśni.

Co do tulei ogladałem je dziś wszystkie z diagnostą każdą jedną po kolei nie chce mi sie wierzyć, że to one :kwasny: Koła stoja strasznie sztywno co by z nimi nie robił :niepewny: Tym bardziej ,że na starych oponach tego nie było ,ale tamte opony były bardzo zjedzone od wewnątrz natomiast te są nowe i proste. Te zimowe znowu są wąskie 225 które mam więc też może na nich ten efekt być mniej widoczny. Podjadę na geometrię to wszystko się wyjaśni. Jak nie pomoże będę szukał dalej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 8 kwietnia 2019, 16:21 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1157
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
Od opon nie powinno tak bujać autem tym bardziej na XL, a profilu 60 to raczej nie masz.
Musisz mieć coś w zawiasie/geometrii wywalone, tarcze jeszcze sprawdź czy nie mają bicia.
Sprawdx jeszcze raz opony i koła czy nie mają bicia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 11 kwietnia 2019, 10:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Byłem na zbieżności ,ale niestety nie wiele udało się zrobić bo śruby stoją ,psikam je teraz WD40 i CX na zmianę ,zobaczymy może puszczą ,jak nie to cięcie i zmiana na nowe :/ Natomiast wszystko było uzbrojone na aucie no i ewidentnie nie jest dobrze więc chyba jest winowajca...Nie znam się na zbieżności i nie wiem czy to bardzo znacznie rozjechane parametry ,diagnosta stwierdził że dość sporo i to prawdopodobnie przyczyna pływania. Wklejam niżej zdjęcie zbieżności tył może ktoś kto zna się na tym podpowie czy to wielka tragedia czy nie...Ogólnie ruszyła się prawa śruba od kąta i udało się przestawić troszkę z 2,42 na 2,2 i tak jak by już było troszkę lepiej ,więc jest szansa że jak ustawi się wszystkie parametry to będzie w porządku :P
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 11 kwietnia 2019, 10:11 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
masz rozjechane kąty atakowania, to musicie poprawić, negatyw wyrównać na obu kołach, ja mam gdzieś właśnie -2,2 żeby schować 10" :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 11 kwietnia 2019, 10:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
bardzo możliwe, że geometria jest przyczyną

ale dobrze się prezentuje obciążona i na wysokości :cwaniak:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 11 kwietnia 2019, 10:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
rorafalki napisał(a):
ale dobrze się prezentuje obciążona i na wysokości


Dzięki ,faktycznie z tej perspektywy wygląda dość dobrze na zdjęciach :P

DaaN napisał(a):
masz rozjechane kąty atakowania, to musicie poprawić, negatyw wyrównać na obu kołach, ja mam gdzieś właśnie -2,2 żeby schować 10"


Kąty atakowania się wyrówna ,natomiast negatyw chce zmniejszyć bo te pomiary były na niedociążonym aucie ,a w instrukcji maszyny do geo było napisane żeby dorzucić po 68kg na przód i chyba 14 czy 17 do bagażnika to jeszcze trochę się ziększy ,a jako że nie mam 10 cali to może być te -1,5 i będzię ok.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 11 kwietnia 2019, 13:00 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Jak są w takim stanie to bym zmienił jednak na nowe te śruby...

No i to ten minus aut z PL czy z DE, zawias skiśnięty pod spodem, śruby stoją.. U mnie auto z ciepłych krajów nie słyszałem, żeby z jakąkolwiek rzeczą był problem z odkręcaniem, no i ogólnie wygląda 10x lepiej od spodu od aut użytkowanych od nowości przez X lat na naszych drogach.

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 11 kwietnia 2019, 13:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
grabolek363 napisał(a):
Jak są w takim stanie to bym zmienił jednak na nowe te śruby...

No i to ten minus aut z PL czy z DE, zawias skiśnięty pod spodem, śruby stoją.. U mnie auto z ciepłych krajów nie słyszałem, żeby z jakąkolwiek rzeczą był problem z odkręcaniem, no i ogólnie wygląda 10x lepiej od spodu od aut użytkowanych od nowości przez X lat na naszych drogach.


No fakt od dołu gdzie nie gdzie widać rdzawy kolor...Będzie trzeba zabezpieczyć na zimę ,ale taki urok samochodów z tej części świata...Moja poprzednia E60 jest z Włoch i tam faktycznie podwozie bardzo ładne ,ale te śruby od regulacji i tak nie chciały puścić i jak w niej ustawiałem geometrie to tył odpuściliśmy bo nie był idealnie ale mieścił się w tolerancji. No nic popsikam nic mi to nie zaszkodzi ,jak nie pomoże i nie da rady odkręcić to będą nowe i tyle :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 11 kwietnia 2019, 19:04 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
WD40 i tego typu historie to można sobie darować, w e9x najbardziej zapiekają się przednie drążki kierownicze - bez palnika nie podchodz. Potem smar miedziany po wykręceniu do końca.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 12 kwietnia 2019, 07:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
piotres napisał(a):
WD40 i tego typu historie to można sobie darować, w e9x najbardziej zapiekają się przednie drążki kierownicze - bez palnika nie podchodz. Potem smar miedziany po wykręceniu do końca.


Pracuje w firmie która zajmuje się między innymi relokacjami maszyn gdzie nie jednokrotnie przy starych maszynach odrdzewiacze CX czy inne środki penetrujące zdawały egzamin i pomagały bo np po dwóch dniach psikania śruby puszczały gdzie wcześniej ich odkręcenie było nie możliwe...Jak nie pomoże to trudno ,jak pomoże to dobrze nie zaszkodzi na pewno ,a nic mnie to nie kosztuje :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 17 kwietnia 2019, 19:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
No i wychodzi na to ,że zdało egzamin bo wszystkie z wyjatkiem jednej puściły :) Zbierzność ustawiona negatyw z prawej strony delikatnie wiekszy ,żeby niwelować masę kierowcy ,byłem od razu sie przejechać i sprawdzić czy jest poprawa i jest dużo dużo lepiej. Mam wrażenie, że run flaty i tak minimalnie mniej pracowały ale jest to juz poziom akceptowalny i już bez strachu można jechać 200+ bo jest dość pewnie nie wspominając o 160 gdzie wtedy już było bardzo nie przyjemnie :kwasny: Nagrałem sobie 100-200 może później wrzucę filmik ,było może delikatnie z górki na początku potem delikatnie pod górkę to pewnie się wyrównało albo zadziałało na moją niekorzyść predzej ,ale trudno lepszego fragmentu niemieckiej autostrady nie znalazłem :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 17 kwietnia 2019, 19:50 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8212
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
No to dobrze , ze udalo Ci się ustalic przyczynę. Kamien z serca spadł :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 17 kwietnia 2019, 19:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
alduwiel napisał(a):
No to dobrze , ze udalo Ci się ustalic przyczynę. Kamien z serca spadł :)


No żebyś wiedział bo już sie martwiłem :kwasny:

Tutaj film 100-200 na ten moment seria tak jak pisałem na początku minimalnie z górki od 160/170 lekko pod górkę :oczami: Zrobię drugie podejście na hamownie to wszystko się wyjaśni :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 18 kwietnia 2019, 07:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
fajnie, że udało się ze śrubami i geometria była powodem :ok:
jedzie jak przystało na 35i

PS zaglądałeś do dolotu? kanały czyste?

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 18 kwietnia 2019, 07:36 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
dobrze idzie, wg filmiku trochę lepiej niż moja z pasażerem i 3/4 baku 95 przy 18,5 C ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 18 kwietnia 2019, 09:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
rorafalki napisał(a):
fajnie, że udało się ze śrubami i geometria była powodem
jedzie jak przystało na 35i


Też się cieszę :P

rorafalki napisał(a):
PS zaglądałeś do dolotu? kanały czyste?


Jeszcze nie zaglądałem ,ale mam to w planach przy okazji wymiany podstawy filtra oleju przy okazji wymiany oleju pewnie przed zimą będzie taki grubszy przegląd...Zrobiłem na ten moment na oleju jakieś nie całe 4k km jeszcze ~4/5k km i będe zmieniał to wtedy za jednym zamachem będzie podstawa filtra oleju ,może klawiatury ,olej ,zimmering na wale bo cieknie delikatnie ,olej w skrzyni , mimo że był zmieniany przy 70k to wymienie na wszelki wypadek jak i tak cieknie ten zimmering ,no i te kanały...

DaaN napisał(a):
dobrze idzie, wg filmiku trochę lepiej niż moja z pasażerem i 3/4 baku 95 przy 18,5 C


Z tego co patrze stoperem to wychodzi nie całe 12s 100-200 licznikowo i tak realnie co wyszło by ~ RL 105-210 wychodzi 14.1/14.2 zobaczę jeszcze jak będzie okazja na 100% równym odcinku drogi ale +- tak pewnie będzie wychodzić. Niestety zaczynam się znów przyzwyczajać i ta moc przestaje na mnie robić wrażenie :kwasny: Coraz częściej myślę o MHD tym bardziej ,że planuje zakup 320td na turlanie się do pracy bo zwyczajnie szkoda mi tego auta na korki i łódzkie parkingi z amebami umysłowymi :zakrecony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 18 kwietnia 2019, 09:37 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
WitoM napisał(a):
Niestety zaczynam się znów przyzwyczajać i ta moc przestaje na mnie robić wrażenie :kwasny:



nie no wiadomo, ja na serii wytrzymałem 3 miesiące ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 18 kwietnia 2019, 10:07 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Ja kupiłem z myślą o modzeniu, teraz myślę o stage 2 jednak :rotfl:

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 18 kwietnia 2019, 10:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Jeszcze z miesiąc się poturlam pewnie. Jakoś w maju/czerwcu wgram MHD stage 1 na 98 ,i pewnie wystarczy na trochę :hyhy: Potem stage 2+ to pewnie wyjdzie 4xx i pytanie co dalej :rotfl:

Ps:Ktoś się orientuję którą wersję map MHD wybrać? Najnowszą beta czy najnowszą która jest ale już nie w fazie testów beta?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 657 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 33  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL