BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 21:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 657 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 33  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 9 marca 2019, 17:18 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Dobry ruch ze świecami, w n54 to jedna z podstaw.. moje poprzednie były jeszcze montowane w ASO przejechały, więcej niż Twoje i nie dawały żadnych oznak zużycia, aczkolwiek mam wrażenie, że teraz po wymianie na nówki, auto jakby płynniej przyspiesza - placebo :rotfl:

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 9 marca 2019, 18:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
To nie efekt placebo u mnie niby świece jeszcze spoko, a po wymianie świec i czyszczeniu map sensora jest poprawa wyczuwaalna na jałowym mimo, że myślałem iż jest wszystko wzorowo to teraz jest idealnie nie czuć pracy silnika na jałowym, jak by silnik był wyłączony ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 13 marca 2019, 19:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Dzisiaj jako ,że jestem automatykiem/programistą to głupio trochę jeździć do kogoś kodować jakieś dodatkowe funkcje :P Tak więc ogarnąłem trochę NCS i zakodowałem sobie to czego mi brakowało czyli licznik cyfrowy i chowane lusterka z pilota. Zastanawiam się jeszcze nad pulsacyjnym stopem przy gwałtownym hamowaniu ,ale to jeszcze pomyśle. No i tak powoli rozglądam się za softem Alpiny do skrzyni :P Miałem jechać z tym do Reduxa do Zgierza ,ale może wgram sobie sam...Pomyślę bo zrobiłbym to sam niby nic skomplikowanego z tego co patrzyłem ,ale z drugiej strony chłopaki wezmą za to grosze ja nie mam podtrzymania aku ,a wolałbym czegoś nie zburaczyć :P
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 13 marca 2019, 19:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 680
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
Do Kapsla jedź a nie po Zgierzu się błąkasz.

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 13 marca 2019, 20:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Do kapsla tzn? Chyba nie znam :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 14 marca 2019, 09:22 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29682
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
WitoM napisał(a):
No i tak powoli rozglądam się za softem Alpiny do skrzyni :P Miałem jechać z tym do Reduxa do Zgierza ,ale może wgram sobie sam...Pomyślę bo zrobiłbym to sam niby nic skomplikowanego z tego co patrzyłem ,ale z drugiej strony chłopaki wezmą za to grosze ja nie mam podtrzymania aku ,a wolałbym czegoś nie zburaczyć :P


wymiana softu w skrzyni to chwila, zawsze możesz podpiąć kablami pod drugie auto ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 14 marca 2019, 09:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Mam nowe aku więc powinno ogarnąć to 10min...Natomiast jest jeszcze problem skąd wziąć pewny soft...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 14 marca 2019, 10:04 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29682
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
z spdaten do E9X ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 14 marca 2019, 10:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
O kurde faktycznie jak ściągałem Sp-daten to tam są wszystkie flashe...Bomba ,no to zrobię to sobie sam w takim razie :P Myślałem ,że trzeba coś dodatkowo ściągać ,ale jak tak to super :) Łopatki zmiany biegów będą mi działały czy będzie trzeba dodatkowo kodować po tym zabiegu?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 14 marca 2019, 13:28 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29682
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
WitoM napisał(a):
Łopatki zmiany biegów będą mi działały czy będzie trzeba dodatkowo kodować po tym zabiegu?


łopatek nie koduje się :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 14 marca 2019, 14:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Dobra dosyć szybko poleciałem z tematem i od razu sobie zflashowałem korzystając z wolnej chwili w pracy :hyhy: Wszystko działa ok ,samo zapełnianie paska od 0 do 100% trwało może 2min więc aku nie ma szans żeby się rozładowało jak ktoś chce wiedzieć :P Skrzynia działa przyjemniej więc zmiana na plus i polecam sobie taką zmianę zrobić :) Dla chcących zrobić to u siebie dorzucę instrukcję pod zdjęciami bo nie widziałem po polsku tylko napisałem ją sobie sam na podstawie YT i zagranicznych for.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

I instrukcja:
Czyli w skrócie po instalacji całego pakietu INPA wgraniu i zainstalowaniu odpowiednich SP-Data (tu nie będę się rozpisywał bo instrukcje jak to zrobić są w internecie np tutaj: https://ibmw.info/programy/inpa-f/ robimy tak:
1.Sprawdzamy w inpie jaki hardware mamy
2.Odpalamy WinKPF
3.F1:Comfort Mode
4.F3:ZUSB update
5.wybieramy GKE215
6.klikamy ok
7.F2 choose ZUSB
8.Znów GKE215
9.Szukamy 7615835 (jest to soft alpiny są jeszcze :
-7601492 - stock
-7603527 - 2011 flash
-7615835 - Alpina B3
-7603537 - Alpina B3 po poprawkach bardziej gładka zmiana biegów i wyżej kręci na drive ,ja instalowałem zwykłą sprawdzoną wolałem nie kombinować)
10.klikamy ok
11.Sprawdzić poprawność hardware ma być 7591971
12.F4 enter FGNR(VIN)
13.Wpsiujemy VIN nie wiem czy to konieczne ja wpisałem nie ma skutków ubocznych więc chyba lepiej to zrobić niż nie
14.klikamy ok
15.F8 finish
16.F3 programiren
17.Wyskakuje komunikat SG programmieren lub ecu programmieren
18.klikamy ok
19.wyskakuje DSC error massege na navi i pojawia się dash screen
20.Zaczyna się wgrywać program
21.Jak dojdzie do 100% pokazuje się komunikat Programmierung OK
22.Datei górny prawy róg i done
23.Odłączamy OBD2 i zamykamy samochód na 5min
24.W N55 mogą przestać działać łopatki trzeba zakodować je w NCS ,w N54 działają bez zmian i nie trzeba ich kodować ;)
25.Następnie ostrożna jazda bez wariowania bo skrzynia musi się od nowa uczyć i to w zasadzie tyle. Może komuś się przyda :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 14 marca 2019, 15:08 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29682
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
WitoM, :ok:

ja u siebie niestety nie mogę zmienić, tylko xHP

WitoM napisał(a):
,samo zapełnianie paska od 0 do 100% trwało może 2min więc aku nie ma szans żeby się rozładowało


bardziej chodzi o jakiś nagły spadek napięcia niż rozładowanie, ale w tak krótkim czasie operacji to trzeba mieć dużego pecha ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 14 marca 2019, 15:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
No myślę, że w takim czasie nawet duży pobór prądu przy naładowanym w pełni aku nie sprawi, że będzie wyraźny spadek napięcia :) MHD 20min raczej się w ten sposób nie odważe, ale z tym nie widzę przeciwwskazań :) 200/300 zł w kieszeni i satysfakcja, że zrobiło się to samemu :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 14 marca 2019, 18:51 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Też mam i auto dużo ostrzejsze jest jeśli chodzi o zmiany biegów.. Na D jadąc normalnie/tocząc się za innymi, to jakby nieco zamulowane (trzyma niskie obroty/szybko wrzuca wysoki bieg przy stałej prędkości) w stosunku nawet do serii, ale S, czy łopatki... to jest zdecydowana różnica na plus względem serii, a do tego cały czas widać na jakim biegu jedziemy... że oni tego w serii nie zrobili, tylko alpina dopiero to jest śmiech dla mnie. :zdziwko:

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 14 marca 2019, 18:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Jestem tego samego zdania i faktycznie na D samochód jest dużo bardziej zamulone, natomiast na łopatkach jest zabawy co nie miara :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 14 marca 2019, 23:49 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
WitoM napisał(a):
Jestem tego samego zdania i faktycznie na D samochód jest dużo bardziej zamulone, natomiast na łopatkach jest zabawy co nie miara :hyhy:



Dzisiaj kolega pokazał mi niezły trick na spocie... Otóż jak ustawisz M na łopatkach, to nie zmieniaj biegu sam, daj mu do końca i zobacz JAK ZMIENIA BIEG, ja zrobiłem takie :zdziwko: :zdziwko: :szok: :szok: oczy.... Nie wiedziałem, że ta skrzynia tak potrafi...

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 15 marca 2019, 08:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
W sensie ,że tak szybko? W teorii chyba nie ma sensu tego silnika ciągnąć do 7k tylko najkorzystniej zmieniać 6600-6800 ,ale mogę sprawdzić :rotfl: Ogólnie to wolałbym ,żeby nie zmieniał mi w ogóle biegu w takich sytuacjach tylko włączył odcięcie ,ale nie wiem czy coś takiego da się w ogóle doprogramować ,muszę poczytać :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 15 marca 2019, 08:59 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Nie robi ziuuu jak na D czy S tylko zmienia tak jakby się tego oczekiwało na kreski sztos!:S kolega w 335i n55 po modach i że szpera quaife wykręcił bym sposobem 3.7s do 100 :o

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 15 marca 2019, 09:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Sprawdzę, ale ona teraz i tak nie robi jak dla mnie ziuu xD Jak w e39 tylko naprawdę jest dość szybka jak początki dsg :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 15 marca 2019, 09:17 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
WitoM napisał(a):
W sensie ,że tak szybko? W teorii chyba nie ma sensu tego silnika ciągnąć do 7k tylko najkorzystniej zmieniać 6600-6800 ,ale mogę sprawdzić :rotfl: Ogólnie to wolałbym ,żeby nie zmieniał mi w ogóle biegu w takich sytuacjach tylko włączył odcięcie ,ale nie wiem czy coś takiego da się w ogóle doprogramować ,muszę poczytać :P



Takie coś oferuje na ten moment xHP Stage 3 do diesla do benzyny chyba Stage 4. Pewnie jest to do zrobienia bez xHP, ale to już dla mądrzjeszych głów zagwozdka. Ja mam to w dieslu i niby fajnie, że masz kontrolę, ale jak Ci łopatka nie złapie zmiany biegu przy ogniu to idzie do odciny, a to nie zbyt zdrowe :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 657 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 33  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 66 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL