BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 11:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kunio >>> E91 335D Stage 1 > 345/700
PostNapisane: 14 grudnia 2019, 14:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
Jak to co kaloryfer :rotfl: mam logi (335d e92 na marnej hybrydzie ładowanie max2,5 bar) robione w lecie i temp na wagnerze dochodziła do 65 -70 stopni przy jednym sprincie z 0- 230km a na chinczyku nigdy takiej temperatury nie było maksymalnie to 20 stopni więcej od otoczenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio >>> E91 335D Stage 1 > 345/700
PostNapisane: 14 grudnia 2019, 14:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
marcin92 napisał(a):
lukbmw ori wyjścia z wagnera za małe tzn do ilu starczają bo na pewno 400km to nie jest max wyjść (objętości coolera może tak bo evo 1 jest malutki)
sporo lata 335d co nawet mają wejście kolektora seryjne 48mm i jakoś 430km+ nie robi problemu


Taaa ja nawet widziałem 450km tylko przy 3400obr i 960nm przy 3200obr a od 4000obr jest 350 km do 4800 obr normalnie szał :P
a o dymie nie wspominając i ma właśnie wagnera , seryjne węże, egra i brak dpfa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio >>> E91 335D Stage 1 > 345/700
PostNapisane: 14 grudnia 2019, 16:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
No to właśnie jest najgorsze ze górą coś ciężko moc zrobić w m47-m57 a to nie wina sprężyn zaworowych i cisnienia zwrotnego spalin? N47-n57 niema problemów zrobić moc powyzej 4200 rpm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio >>> E91 335D Stage 1 > 345/700
PostNapisane: 14 grudnia 2019, 18:29 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
marcin92 napisał(a):
No to właśnie jest najgorsze ze górą coś ciężko moc zrobić w m47-m57 a to nie wina sprężyn zaworowych i cisnienia zwrotnego spalin? N47-n57 niema problemów zrobić moc powyzej 4200 rpm



Zobacz jakie przepływowe i pojemne są kolektory wydechowe i układ ssący jest lepszy
A teraz pokaż skoksowane n57 z mocą 450km które się nie rozleciało a m57 przy przebiegu 300tyś km dopiero się tuninguje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio >>> E91 335D Stage 1 > 345/700
PostNapisane: 17 grudnia 2019, 16:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Doposażamy bunię ;) Następny prezent to pewnie IC. Tylko dalej się zastanawiam czy wagner evo1 czy 3 czy chinol ;) Celuję w okolice 400KM

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio >>> E91 335D Stage 1 > 345/700
PostNapisane: 18 grudnia 2019, 11:25 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29700
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
fajnie, że ktoś przełożył nowe łopatki :ok:

ja polecam wagnera, ładnie trzyma niską temperaturę :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio >>> E91 335D Stage 1 > 345/700
PostNapisane: 18 grudnia 2019, 11:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
nie miałem wcale łopatek. kupiłem drugą kierownicę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio >>> E91 335D Stage 1 > 345/700
PostNapisane: 18 grudnia 2019, 14:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23102
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Kunio napisał(a):
nie miałem wcale łopatek. kupiłem drugą kierownicę.



Dobre posunięcie :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio >>> E91 335D Stage 1 > 345/700
PostNapisane: 31 grudnia 2019, 11:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
spóźniony mikołaj :hyhy:
Po nowym roku dojdą jeszcze zaciski na tył z tarczami 345mm
Obrazek


Ostatnio edytowano 31 grudnia 2019, 12:29 przez Kunio, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio >>> E91 335D Stage 1 > 345/700
PostNapisane: 31 grudnia 2019, 11:57 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29700
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
będzie smerfastycznie :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio >>> E91 335D Stage 1 > 345/700
PostNapisane: 31 grudnia 2019, 12:04 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Dzieje się i w sylwestra :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kunio >>> E91 335D Stage 1 > 345/700
PostNapisane: 31 grudnia 2019, 12:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
kolejny etap to gwint KW v2


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio >>> E91 335D Stage 1 > 345/700
PostNapisane: 31 grudnia 2019, 12:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 91
Posty: 1344
Lokalizacja: Betonowy Las, 3 Stawy ;P
Moje BMW: Sej 1.1
Kod silnika: Sporting?
Dobrze działasz, pewnie fajnie się odpycha fura :ok:

_________________
Forumowiczu drogi wpadaj na spoty w Katowicach wszystko w dziale:
Spoty & Zloty-[Katowice]

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio >>> E91 335D Stage 1 > 345/700
PostNapisane: 31 grudnia 2019, 12:44 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
Kunio napisał(a):
kolejny etap to gwint KW v2


Dobry wybór ;)

Icek to temat rzeka. Nie wiem czemu ktoś tu porównuje evo 1 do klocków customowych. Znajdz kogoś z Evo 3 i porównaj do jakiegokolwiek innego icka. Może i znajdzie się jakiś chińczyk, który za 1/4 ceny będzie miał podobne iat, ale nie tak jak evo3, trzeba pamiętać jeszcze o pojemnościach cieplnych i flowbenchu. Długo wałkowałem temat icków i tak jak w przypadku benzyny, wagner nie ma większego sensu i można ładować customy, chińczyki i inne cuda wianki i zdaje to egzamin, tak w dieslu, na bazie niezliczonej ilości logów, różnych przykładach od hamburgerów, wnioskuję że jak chciałbym m57 z 400+++++++ to tylko wagner Evo 3.

Jaki DP masz? Program chyba dość bezpieczny?

Szukaj pompy R90, wywalaj klapki, lekki porting kanałów wydechowych, sprawdzić stan układu wtryskowego i jazda na 4xx km i 9xx nm ;)

Jedynie martwiłbym się skrzynią. 6hp28 z konwerterem v102 znosi nominalnie 650nm, gdzieniegdzie podają nawet 750nm. U mnie jeździła przy 930nm, moc trzymana do końca. Przejeździła tak z 30-40k km, nie była oszczędzana, ale była serwisowana, do tego xHP stage 3. Niestety, ale od samego początku czuć było, że to już za dużo dla niej. Może mogłem pokusić się o wymianę sprzęgła hydrokinetycznego wcześniej, niemniej, polecam przeróbkę tarczek na wytrzymalsze i mieć spokój, ewentualnie swap na 8hp70/75/90. Albo kupić drugą sprawdzoną używkę i przełożyć w razie czego, będzie na chwilę spokój ;)

Pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio >>> E91 335D Stage 1 > 345/700
PostNapisane: 31 grudnia 2019, 12:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Sifacil napisał(a):
Kunio napisał(a):
kolejny etap to gwint KW v2


Dobry wybór ;)

Icek to temat rzeka. Nie wiem czemu ktoś tu porównuje evo 1 do klocków customowych. Znajdz kogoś z Evo 3 i porównaj do jakiegokolwiek innego icka. Może i znajdzie się jakiś chińczyk, który za 1/4 ceny będzie miał podobne iat, ale nie tak jak evo3, trzeba pamiętać jeszcze o pojemnościach cieplnych i flowbenchu. Długo wałkowałem temat icków i tak jak w przypadku benzyny, wagner nie ma większego sensu i można ładować customy, chińczyki i inne cuda wianki i zdaje to egzamin, tak w dieslu, na bazie niezliczonej ilości logów, różnych przykładach od hamburgerów, wnioskuję że jak chciałbym m57 z 400+++++++ to tylko wagner Evo 3.

Jaki DP masz? Program chyba dość bezpieczny?

Szukaj pompy R90, wywalaj klapki, lekki porting kanałów wydechowych, sprawdzić stan układu wtryskowego i jazda na 4xx km i 9xx nm ;)

Jedynie martwiłbym się skrzynią. 6hp28 z konwerterem v102 znosi nominalnie 650nm, gdzieniegdzie podają nawet 750nm. U mnie jeździła przy 930nm, moc trzymana do końca. Przejeździła tak z 30-40k km, nie była oszczędzana, ale była serwisowana, do tego xHP stage 3. Niestety, ale od samego początku czuć było, że to już za dużo dla niej. Może mogłem pokusić się o wymianę sprzęgła hydrokinetycznego wcześniej, niemniej, polecam przeróbkę tarczek na wytrzymalsze i mieć spokój, ewentualnie swap na 8hp70/75/90. Albo kupić drugą sprawdzoną używkę i przełożyć w razie czego, będzie na chwilę spokój ;)

Pozdro


DP mam wyspawany 2.5". xHP obecnie stage 3 i fajnie to chodzi. Klapki wywalone. Auto jest rodzinne więc nie będę go katował i przy programie zrobionym z głową myslę że będzie bezawaryjne. O CR90 już myslę i tak samo o kupieniu turbo i od razu zrobię z niej hybrydę. Myslę ze okolice 400KM i silnik powinien to znieść spokojnie
Jesli chodzi o skrzynię to miałem na początku z nią problemy bo coś szarpało z 4 na 5 i 5 na 6. Raz nawet weszła w tryb awaryjny i został 4 bieg. Wgrałem po tym stage 3 i jak ręką odjął. Ostatnio wymieniłem też olej i póki co śmiga. Myślę że jak się posypie to najprędzej wsadzę 8hp ze sterownikiem od lamika jak on już ogarnie temat.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio >>> E91 335D Stage 1 > 345/700
PostNapisane: 31 grudnia 2019, 13:09 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
Kunio napisał(a):
Sifacil napisał(a):
Kunio napisał(a):
kolejny etap to gwint KW v2


Dobry wybór ;)

Icek to temat rzeka. Nie wiem czemu ktoś tu porównuje evo 1 do klocków customowych. Znajdz kogoś z Evo 3 i porównaj do jakiegokolwiek innego icka. Może i znajdzie się jakiś chińczyk, który za 1/4 ceny będzie miał podobne iat, ale nie tak jak evo3, trzeba pamiętać jeszcze o pojemnościach cieplnych i flowbenchu. Długo wałkowałem temat icków i tak jak w przypadku benzyny, wagner nie ma większego sensu i można ładować customy, chińczyki i inne cuda wianki i zdaje to egzamin, tak w dieslu, na bazie niezliczonej ilości logów, różnych przykładach od hamburgerów, wnioskuję że jak chciałbym m57 z 400+++++++ to tylko wagner Evo 3.

Jaki DP masz? Program chyba dość bezpieczny?

Szukaj pompy R90, wywalaj klapki, lekki porting kanałów wydechowych, sprawdzić stan układu wtryskowego i jazda na 4xx km i 9xx nm ;)

Jedynie martwiłbym się skrzynią. 6hp28 z konwerterem v102 znosi nominalnie 650nm, gdzieniegdzie podają nawet 750nm. U mnie jeździła przy 930nm, moc trzymana do końca. Przejeździła tak z 30-40k km, nie była oszczędzana, ale była serwisowana, do tego xHP stage 3. Niestety, ale od samego początku czuć było, że to już za dużo dla niej. Może mogłem pokusić się o wymianę sprzęgła hydrokinetycznego wcześniej, niemniej, polecam przeróbkę tarczek na wytrzymalsze i mieć spokój, ewentualnie swap na 8hp70/75/90. Albo kupić drugą sprawdzoną używkę i przełożyć w razie czego, będzie na chwilę spokój ;)

Pozdro


DP mam wyspawany 2.5". xHP obecnie stage 3 i fajnie to chodzi. Klapki wywalone. Auto jest rodzinne więc nie będę go katował i przy programie zrobionym z głową myslę że będzie bezawaryjne. O CR90 już myslę i tak samo o kupieniu turbo i od razu zrobię z niej hybrydę. Myslę ze okolice 400KM i silnik powinien to znieść spokojnie
Jesli chodzi o skrzynię to miałem na początku z nią problemy bo coś szarpało z 4 na 5 i 5 na 6. Raz nawet weszła w tryb awaryjny i został 4 bieg. Wgrałem po tym stage 3 i jak ręką odjął. Ostatnio wymieniłem też olej i póki co śmiga. Myślę że jak się posypie to najprędzej wsadzę 8hp ze sterownikiem od lamika jak on już ogarnie temat.


No to masz początki końca, przeminęło zapewne dlatego, że xHP stage 3 zwiększyło ciśnienie w skrzyni i "ukryło" problemy. Ja bym monitorował temat. Przeróbka u Lamika to koszty od 6k do 20k ;)

Hybryda z dużej, mała regeneracja. Ja u siebie miałem dużo porobione i charakterystyka, jak na diesla, była naprawdę super, dźwięk zresztą jak na klekota, też niezły.

Pamiętaj by podczas programu, nie zwracać uwagi na cyferki, a na przebieg wykresu i dostęp mocy, no i tak jak koledzy wcześniej wspomnieli, unikać dużego momentu i mocy w środku, kosztem góry. Podzespoły, w tym skrzynia, bardzo dostają po dupie. Z poczatku u mnie było tak, że najpierw jedno zerwanie trakcji w okolicach 2400 obrotów i drugie zerwanie trakcji w okolicach 3200 ;)

P.S

Jak będziesz przerabiał turbinę, to pomyśl o DP co najmniej 3", a najlepiej custom 3.5" z wyjściem na 3" i tak do końca, ale jak to ma być rodzinny dupowóz, to nie ma co przesadzać, bo trzeba pokombinować ze środkowym później by nie było "buczenia".


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio >>> E91 335D Stage 1 > 345/700
PostNapisane: 31 grudnia 2019, 13:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Pytanie na jak długo xhp pomogło :niepewny:
swap na 8hp70/75/90 to rzeźba czy p&p?
ze u lamika tanio nie będzie to już wiem ale za to jaka frajda z 8HP :D
Zalezy mi żeby w aucie jak najmniej rzeźby było i wszystko robione jak fabryka kazała


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio >>> E91 335D Stage 1 > 345/700
PostNapisane: 31 grudnia 2019, 13:20 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
Kunio napisał(a):
Pytanie na jak długo xhp pomogło :niepewny:
swap na 8hp70/75/90 to rzeźba czy p&p?
ze u lamika tanio nie będzie to już wiem ale za to jaka frajda z 8HP :D
Zalezy mi żeby w aucie jak najmniej rzeźby było i wszystko robione jak fabryka kazała



Rzeźba. Jak masz ACC(sorry, nie skupiłem się na wyposażeniu i fotkach), to nie zgra prędkości i nie będzie działał. Zwykły tempomat owszem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio >>> E91 335D Stage 1 > 345/700
PostNapisane: 15 stycznia 2020, 09:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Hamulce zamontowane. Nowe tarcze OE + klocki ferodo. W sumie nie wiem co o tym myśleć bo jakoś wielkiej róznicy na plus w hamowaniu nie czuję w porównaniu z serią 35D. Może kwestia dotarcia :niepewny:
Ic wagner evo 1 też siedzi. Temp z 70 spadła do ok 40 przy bucie, co chyba też nie jest rewelacyjnym wynikiem patrząc na temp zewn ok 0 stopni.

Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio >>> E91 335D Stage 1 > 345/700
PostNapisane: 15 stycznia 2020, 09:51 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
:padam:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 159 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL