BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 12 maja 2024, 09:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 182 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: morphi -->> BMW E82 135i N55 306KM 400NM @ 360KM 600NM
PostNapisane: 27 stycznia 2020, 23:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Dante182 napisał(a):
Sentyment mi pozostał do tej budy... Z tym silnikiem na pewno będzie cieszyć, ja niestety nie miałem przyjemności jeździć 135i. Co ciekawe chyba będziesz jednym z pierwszych na forum, który będzie coś bardziej dłubał N55 :D Mierzyłeś jakie czasy robi seria? Będę śledził temat! :super:


Seria 100-200 chyba 14 okolice robiła mi na RL.

Szczurek1986 napisał(a):
Samochody w Twoich rękach zawsze miały dobrze :D Myślę że tak będzie teraz


też tak myślę

///david napisał(a):
Świetne autko , zawsze mi się e82 podobało i jeszcze z tym motorem :ok:
:D

Dzięki ;)

Hakelbery napisał(a):
Gratuluje, maly wariat :super:


Wariatka :rotfl:

Krisu_K13TL napisał(a):
Samochód świetny, myślałem i nadał myślę czasami o kupnie 135i... Felgi i te 4 końcówki do zmiany, bo są przeciętne, ale patrząc na E46 to o stronę wizualną jestem spokojny.

Jaką szperę planujesz? Drexler? Quaife?

Jedyny minus to te pops&bangs, moim zdaniem to jest po prostu wioska...


Końcówki koniecznie do zmiany, najchętniej przebudował był cały wydech i wrzucił wanienkę z 1M, bo nie można zrobić profi 4 rurek bez tego, tylko pół środek.

Apopo szpery jeszcze nie wiem nic, znasz temat?

Popsy - ja jeżdżąc 8 lat dieselkiem sprawia mi to mega frajdę, myślę, że przejdzie mi za jakiś czas, na D mam max 2-3 strzały powyżej 3k rpm, więc rzadko strzela przy normalnej jeździe, zaś jak wcisnę przycisk sport to pyrka dłużej :P

piotres napisał(a):
Zadziwia mnie czemu nie wziąłeś 135i z N54 biorąc pod uwagę twoje zapędy do grubego grzebania ? Takimi nakładami środków jak tu zrobisz 400KM to w N54 500 ;).


Oglądałem kilka egzemplarzy 35i jedynki, trójki z DCT, forumowe igły które przewinęły się tu w galeriach i były to ŚMIETNIKI nie auta. Całe skatowane, ulane, lakier w stodole robiony, korozja, zniszczone wnętrza i zewnątrz. A gdy zobaczyłem tę sztukę niemal idealną z tym przebiegiem to nie mogłem się oprzeć, mimo, że to N55. Zakochałem się od pierwszego wejrzenia, stan auta niemal idealny.

Beemki z N54 gdzie kilku katów już wyżyło się na tym aucie z przebiegami rzędu 200k to już maksymalne wraki aut, szkoda tego reanimować.

ps. oglądałem także forumową jedyneczkę z n54 nie chce tu robić anty reklamy koledze z forum, ale jego auto okazało się totalnym śmietnikiem, od A do Z. Dla zainteresowanych mogę pokazać zdjęcia z pod auta, ulane po całości, lakierowane chyba w szopie bez rozbierania elementów. Straciłem tylko dzień, pieniądze na paliwo i mechanika.


rorafalki napisał(a):
Fura konkret, fajnie, ze n55 :ok:

piotres, może nie było co kupić


Dzięki, otóż to.

DaaN napisał(a):
kolega ma czarną :)


Było kilka kryteriów:Mpak, CIC, Keyless, Automat i miarę dopasiona opcja. Mało aut spełniało te kryteria.

alduwiel, :ok:

kiler07 napisał(a):
Fajna jedynka ;) :ok:
Chargepipe nie rozsadzilo jeszcze? :P


dziękuje, tak rozsadziło jeszcze na serii, zapomniałem napisać u góry w liście modów :) Wleciał charge pipe z Cobb'a.

grabolek363 napisał(a):
Jaka jest rozsądna wytrzymałość tej 2 sprzęgłowej skrzyni? Kolega miał z 5/6lat temu nowe 335i n55 i wtedy porobione na 36Xkm i 6XXnm skrzynia już zaczynała się srać... No a auto nowe z salonu było... Szperę jak quaife, ale sporo rzeźby bo wał był do przecięcia od dyfra i jakieś cuda... Tylko to było e92..


czas pokaże, u mnie działa idealnie - jak nowa. Myślę, że kwestia ekspolatacji, wygłupów, katowania itp. zmiany oleju ...

damianRC, :piwo:

Artur.92, zakochałem się na nowo, E46 w ropie nie dawało już frajdy, tutaj za każdym razem wsiadając sprawia mi radość.

r4ll napisał(a):
Matko jedyna, jarałem jak tylko post przeczytałem zanim jeszcze w galerię wszedłem.
Świetne wozidło, będę bacznie obserwował.
Wrzuć foty wnętrza.
Jak ktoś pisał, koło i pop&bangs tu nie pasują, ale na wszystko czas przyjdzie.


Wrzucę ;)

Rost, Wrzuciłem tarcze Textar PRO, w 1m jest kiepski zacisk a spoko tarcza, tu jest na odwrót 6 tłoków w serii a tarcza średnia.

byku1600, :cwaniak:

--==Mały==-- napisał(a):
Bardzo fajna sztuka felgi tylko do wymiany.
Skrzynia też świetna.
E8x to najfajnie prowadzące się bmw ostatnich lat.


Felga wleci na wiosnę.
Skrzynia jest majstersztyk to fakt.
Prowadzenie jest świetnie, to trzeba przyznać.

maaaad, :serce:

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morphi -->> BMW E82 135i N55 306KM 400NM @ 360KM 600NM
PostNapisane: 27 stycznia 2020, 23:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 122
Jaki cel mocowy z hybrydą ? 450?

_________________
https://www.facebook.com/groups/2383249901685207/
BMW N54/N55/B58


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morphi -->> BMW E82 135i N55 306KM 400NM @ 360KM 600NM
PostNapisane: 27 stycznia 2020, 23:11 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8242
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Forumowa igła z n54 hmmmm kto to moze byc :hyhy:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: morphi -->> BMW E82 135i N55 306KM 400NM @ 360KM 600NM
PostNapisane: 27 stycznia 2020, 23:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
kiler07, ile się da :rotfl: zaraz HPFP trzeba będzie XDI albo z B58 też coś kombinują.

alduwiel napisał(a):
Forumowa igła z n54 hmmmm kto to moze byc :hyhy:


Już się sprzedała :P



Nie chce tu żadnej gówno burzy robić, ale jak zrobiłem ponad 400km w jedną stronę majster mój zdjął osłonę i ujrzałem takie coś, to miałem już dość. :wstyd: Poza tym jak ktoś położył lakier to już był dramat.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

PS. czarne E82 kupiłem żonie, N47 177KM @ 250KM 550NM (Hybryda, Wagner, 40d wtryski, DP). Heble z F'serii 4tłoki przód 2 tłoki tył (348mm :zawstydzony: )

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morphi -->> BMW E82 135i N55 306KM 400NM @ 360KM 600NM
PostNapisane: 27 stycznia 2020, 23:37 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8242
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
morphi napisał(a):


Obrazek




:super: :super: takie cos w takim malym czymś :hyhy: pięknie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: morphi -->> BMW E82 135i N55 306KM 400NM @ 360KM 600NM
PostNapisane: 27 stycznia 2020, 23:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 122
Pompa powinna być jeszcze starego typu co w n54 siedzi ;) dopiero od F serii na EWG turbo wrzucili hpfp do max 450koni.
Zamów od razu GFB+ DV do utrzymania tego boosta :P

_________________
https://www.facebook.com/groups/2383249901685207/
BMW N54/N55/B58


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morphi -->> BMW E82 135i N55 306KM 400NM @ 360KM 600NM
PostNapisane: 28 stycznia 2020, 00:39 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Widać miałeś pecha. Moje byłe czarne 335is z N54 przy przebiegu 147 tys km było w stanie zbliżonym do nowego auta tak z zewnątrz jak i we wnętrzu a silnik był suchy. Także nie ma co generalizować :] .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morphi -->> BMW E82 135i N55 306KM 400NM @ 360KM 600NM
PostNapisane: 28 stycznia 2020, 00:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
piotres, nie generalizować, tylko oglądnąłem kilka sztuk i wszystkie były ŚMIETNIKAMI!!! Zadbane auta to RZADKOŚĆ!!! I trzeba je CENIĆ, bo 9/10 to ulepy :!: :wsciekly: :cenzura:

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morphi -->> BMW E82 135i N55 306KM 400NM @ 360KM 600NM
PostNapisane: 28 stycznia 2020, 02:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1884
Moje BMW: E92 335i Msport
Kod silnika: N55
Gratuluje! Pieknie wyglada.

Jest kilka rzeczy na ktore trzeba uwazac w n55 ale to pewnie wiesz :)

_________________
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morphi -->> BMW E82 135i N55 306KM 400NM @ 360KM 600NM
PostNapisane: 28 stycznia 2020, 07:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Najważniejsza to panewki.
Co do ulepów to wiele osób nie zna się na lakierze o blacharce nie wspominając.
Byle Henio polakieruje i są zadowoleni a dla kogoś kto ogarnia temat jest dramat.
Ja na przestrzeni lat testowłem kilkanaście zakładów i wszystkie z wysokiej półki warsztatowej i cenowej kilka które robią dla serwisów hondy, range rovera, jaguara, audi itd tylko w jednym robota mi odpowiada ale czeka się od 3 miesięcy do pół roku żeby coś polakierować na placu ma ciągle kilkadziesiąt aut. Reszta to była tragedia większa lub mniejsza. Zawsze jak chce szybciej i jade gdzie indziej to potem się wkur%$#. Na prawdę ciężko o sensownego lakiernika ale co się dziwić nawet auta które miałem po lakierowaniu w aso bmw były do poprawy.

P.s.
Jak ktoś może polecić kogoś dobrego z Warszawy i okolic (do 100km) gdzie nie czeka się pół roku to proszę na priv stawiam dobrą wódkę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morphi -->> BMW E82 135i N55 306KM 400NM @ 360KM 600NM
PostNapisane: 28 stycznia 2020, 08:18 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29727
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
morphi napisał(a):

Było kilka kryteriów:Mpak, CIC, Keyless, Automat i miarę dopasiona opcja. Mało aut spełniało te kryteria.


to ta ma tylko mpak z tego :rotfl:

morphi napisał(a):
Oglądałem kilka egzemplarzy 35i jedynki, trójki z DCT, forumowe igły które przewinęły się tu w galeriach i były to ŚMIETNIKI nie auta.


no bo gdzie tam jeździsz?... ;)

morphi napisał(a):
Zadbane auta to RZADKOŚĆ!!! I trzeba je CENIĆ, bo 9/10 to ulepy


niestety taki mamy rynek, rzadko kto potrafi docenić


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morphi -->> BMW E82 135i N55 306KM 400NM @ 360KM 600NM
PostNapisane: 28 stycznia 2020, 09:10 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
Czuję się wywołany ;) Bez złości, bo to już i tak bez sensu.

Auto było ulane, auto było po gradzie, auto miało malowany prawy tylny bok. O czymś nie wiedziałeś? Czy tak jak to ująłeś: Myślałeś, że nie będzie tak źle. Dostałeś filmiki, zdjęcia, wykresy chuje muje. Pokatowałeś sobie pół godziny, rozebrałeś pół auta na podnośniku i czy miałem jakieś obiekcje? Czy coś się nie zgadzało z tym co Ci powiedziałem? Aaa korozja, no tak, trzy czy cztery kropeczki pomarańczowe o wielkości główki szpilki(od strony kłucia), znalezione w dolnej części drzwi/fartucha tylnego NA lakierze, żadnych purchli, podłoga zdrowizna, tylko na wózku nalot. Coś jeszcze znalazłeś? Nie przypominam sobie. Dodam jeszcze, że samochód był wystawiony za 54k i wiedziałeś skąd ta cena. Na forum też wszystko było opisane i nigdzie nie było powiedziane, że to forumowa igła ;) Ba, odnośnie ceny to od razu wszystko wiedziałeś i od razu przed przyjazdem mówiłem o usterkach których ja nie zrobiłem w tym o ogólnym zalaniu silnika, powiedziałem że go nie myłem, bo nie zdążyłem i trzeba jeszcze trzy uszczelki wymienić od dołu, gdzie ja nie miałem jak tego zrobić ;) Nie rozumiem pretensji i tego szkalowania i pisania o jakichś forumowych igłach. Mam całą konwersację z Tobą, wszystko Ci wyłożyłem i opisałem, a że Ty opierałeś się na opinii znajomego, który widział samochód zaraz po zakupie przez 5 minut, to już nie mój problem.

Puentując, miałeś "możliwość" kupna tego samochodu za 50k, nie chciałeś, Twoja sprawa. Ja Ciebie w żaden sposób nie oszukałem, liczyłeś na okazję życia, ale się przejechałeś, tylko nie rozumiem skąd ten cały oczerniający opis. Sam powiedziałeś, że nie masz ciśnienia, szukasz po prostu i tyle, byłeś zawiedziony trochę, ale ja niczego nie ukrywałem i wszystko co powiedziałem się zgadzało, nie wiem, może liczyłeś że wyolbrzymiam usterki, albo dodaje?

A tu ciekawostka: Parę dni później, przyjechał zainteresowany ze śląska. Oglądnął, pojeździł, powiedział okej. Pojechał nad morze oglądnąć sztukę zrobioną na "1m" za ponad 70k. Na następny dzień wrócił do mnie z zespołem mechaników, pojechaliśmy na podnośnik, komputery, diagnostykę, mierniki i inne podstawowe rzeczy przy sprawdzeniu auta. Oglądali z 3 godziny i z rzeczy o których nie wiedział przyszły kupujący jak i ja, wyszła tylko niedokręcona śruba na DP powodująca brzęczenie. Silnik był zarzygany? Tak, ale było o tym mówione. Samochód był po gradobiciu i naprawie blacharskiej? Tak, ale zostało wszystko powiedziane. Czy była korozja na samochodzie poza nalotem na tylnym wózku? Nie.

Z nowym właścicielem jestem w stałym kontakcie. Jest zadowolony w cholerę, uszczelnił silnik wyciągając go z budy, wyciągnął wgniotki za 2k, wkłada wahacze, półośki wraz ze szperą z m3 e92, xHP i inne pierdoły, w międzyczasie bijąc się dziennie z żoną kto ma jeździć jedynką z 2008 roku a kto jedynką z 2015 roku.

P.S Samochód został sprzedany za 52k z pocałowaniem rączki.

Nie mam nic do Ciebie, rozumiem Twój zawód, tylko po kiego starasz się mnie oczernić?

A co do zakupu, jeśli wszystko ori, prosta i zdrowa to gratulacje ;) Te agro dodatki zamienić na pasujące do całości i Twojego sposobu tuningu samochodów i będzie jak zwykłe dobrze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morphi -->> BMW E82 135i N55 306KM 400NM @ 360KM 600NM
PostNapisane: 28 stycznia 2020, 09:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Lukasz_S napisał(a):
Gratuluje! Pieknie wyglada.


dziękuje :)

Lukasz_S napisał(a):
Jest kilka rzeczy na ktore trzeba uwazac w n55 ale to pewnie wiesz :)


opowiadaj może o czymś nie wiem :ok:

--==Mały==-- napisał(a):
Najważniejsza to panewki.


za 20K się nimi zajmę przy 80'ciu tysiącach.

Sifacil napisał(a):
Czuję się wywołany ;) Bez złości, bo to już i tak bez sensu.


;)

Sifacil napisał(a):
Auto było ulane,


Jak wyżej.

Sifacil napisał(a):
auto było po gradzie


Ten grad wyglądał jak jakiś akt wandalizmu, klapa i maska do zmiany, bo nie było by opłacalna naprawa, a dach tak sprawny nawet przy słupkach, że nie wiem czy takie coś możliwe do odratowania. Lakierowane auto jak wyciągają wgniotkę na klej to zostaje "dziura" bo lakier odpada, więc kolejne koszta. Ale zawsze można wstawić carbonowy dach tak jak mówiłeś :hyhy:

Sifacil napisał(a):
auto miało malowany prawy tylny bok


Doładnie, "Malowany".

Sifacil napisał(a):
Dostałeś filmiki, zdjęcia, wykresy chuje muje.


Filmiki tak, dźwięk auta w porządku, zdjęcia nie oddawały stanu auta na żywo, zaś wykres... co tu dużo mówić 360konne 135i jechało praktycznie równo z 400km 535d e61 ja teraz z taką mocą katechizuje te 535d.

Sifacil napisał(a):
Pokatowałeś sobie pół godziny,


tak pokatowałem, w jedną stronę kilka km jak jechaliśmy na stacje diagnostyczną i w drugą stronę kilka km, faktycznie to było katowanie :rotfl:

Sifacil napisał(a):
rozebrałeś pół auta na podnośniku


osłona silnika to pół auta? :szok: :rotfl:

Sifacil napisał(a):
Czy coś się nie zgadzało z tym co Ci powiedziałem?


:super:

Sifacil napisał(a):
Aaa korozja, no tak, trzy czy cztery kropeczki pomarańczowe o wielkości główki szpilki(od strony kłucia), znalezione w dolnej części drzwi/fartucha tylnego NA lakierze, żadnych purchli, podłoga zdrowizna, tylko na wózku nalot. Coś jeszcze znalazłeś? Nie przypominam sobie.


Kontaminacja pewnie nie ogarnęła.

Sifacil napisał(a):
Nie rozumiem pretensji i tego szkalowania i pisania o jakichś forumowych igłach. Mam całą konwersację z Tobą, wszystko Ci wyłożyłem i opisałem, a że Ty opierałeś się na opinii znajomego, który widział samochód zaraz po zakupie przez 5 minut, to już nie mój problem.


Nie mam żadnych pretensji, tylko szkoda było mojego dnia, paliwa i pieniędzy na podróż i majstra. Mamy odmienne podejście do auta, ja oczekuje wręcz perfekcyjnego stanu auta, Ty może nie masz aż takich wymagań.

Sifacil napisał(a):
Dodam jeszcze, że samochód był wystawiony za 54k i wiedziałeś skąd ta cena.


Do dziś nie wiem :(

Sifacil napisał(a):
Nie mam nic do Ciebie, rozumiem Twój zawód, tylko po kiego starasz się mnie oczernić?


Nie oczerniam Cię. Też do Ciebie nic nie mam.

Sifacil napisał(a):
A co do zakupu, jeśli wszystko ori, prosta i zdrowa to gratulacje


Dziękuje, jedynie Logic7 nie jest ori, dołożyłem go sam, bo było Hi-Fi.

Sifacil napisał(a):
Te agro dodatki zamienić na pasujące do całości i Twojego sposobu tuningu samochodów i będzie jak zwykłe dobrze.


Jeśli chodzi o wydech to koniecznie, też jestem tego zdania, lotka pewnie ori wyleci i wleci ori carbonowa performance.

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morphi -->> BMW E82 135i N55 306KM 400NM @ 360KM 600NM
PostNapisane: 28 stycznia 2020, 10:42 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
Dyplomatyczna odpowiedź, rusz gówno a zacznie śmierdzieć.

Jeśli czujesz się oszukany, to przykro mi, ale nie wiem jak inaczej miałbyś nie przeżyć zawodu, chyba tylko i wyłącznie analizując swoje potrzeby, przez pryzmat uzyskanych informacji i na ich podstawie wyciągając daleko idące wnioski.

Jeśli chodzi o stan techniczny samochodów to zapewne mamy podobne podejście, bo jak Ci mówiłem ile jest do wsadzenia by to była igła to było mówione, że cena zakupu przy tym to pryszcz. Wiedziałeś czemu kupiłem w takowym stanie i jakie miałem plany. Stąd moje zdziwienie gdy zobaczyłem te opowieści niestworzone. Nie przypominam sobie bym kiedykolwiek zachwalał stan techniczny samochodu, albo mówił że to igła. Mówiłem tylko ile ja zrobiłem, co zrobiłem i co jest do zrobienia. Gdybym uważał, że to igła, to pewnie by nie było tematu, bo cena byłaby w okolicach 65-70k ;)

Zmiany na plus ;) Powodzenia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morphi -->> BMW E82 135i N55 306KM 400NM @ 360KM 600NM
PostNapisane: 28 stycznia 2020, 11:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Sifacil napisał(a):
Dyplomatyczna odpowiedź, rusz gówno a zacznie śmierdzieć.

Jeśli czujesz się oszukany, to przykro mi, ale nie wiem jak inaczej miałbyś nie przeżyć zawodu, chyba tylko i wyłącznie analizując swoje potrzeby, przez pryzmat uzyskanych informacji i na ich podstawie wyciągając daleko idące wnioski.

Jeśli chodzi o stan techniczny samochodów to zapewne mamy podobne podejście, bo jak Ci mówiłem ile jest do wsadzenia by to była igła to było mówione, że cena zakupu przy tym to pryszcz. Wiedziałeś czemu kupiłem w takowym stanie i jakie miałem plany. Stąd moje zdziwienie gdy zobaczyłem te opowieści niestworzone. Nie przypominam sobie bym kiedykolwiek zachwalał stan techniczny samochodu, albo mówił że to igła. Mówiłem tylko ile ja zrobiłem, co zrobiłem i co jest do zrobienia. Gdybym uważał, że to igła, to pewnie by nie było tematu, bo cena byłaby w okolicach 65-70k ;)

Zmiany na plus ;) Powodzenia.


Igor bez spiny. Peace.

Dlatego dałem dużo więcej za igłe do której nie trzeba dokładać dziesiątek tysięcy tylko eksploatacja i widzi-misie (mody).

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morphi -->> BMW E82 135i N55 306KM 400NM @ 360KM 600NM
PostNapisane: 28 stycznia 2020, 14:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 91
Posty: 1344
Lokalizacja: Betonowy Las, 3 Stawy ;P
Moje BMW: Sej 1.1
Kod silnika: Sporting?
Morphi auto świetne,trochę małe, napewno zmajstrujesz je konkretnie :ok:

Igora będe bronił bo Ziom przyjechał nie znał osób zamiast spuszczać się że ma 135 mega mocne, białe itd od razu zaczął mówić co je boli, co będzie robił itd, a to mało spotykane zachowanie, tym bardziej poruszać takie tematy wśród kilkunastu osób których się nie widziało nigdy na oczy, więc myślę że stan auta był wiadomy w 90% ;) :P .

Nie biję do Ciebie do każdego :piwo: ale prawda jest taka.

Ostatnio każdy osobie szukającej auta poleca szukaj droższego będzie dobre, to za tanie ja bym innego nie brał, a sam i tak zaczyna poszukiwania od najtańszych i oczekuje złota. :)

_________________
Forumowiczu drogi wpadaj na spoty w Katowicach wszystko w dziale:
Spoty & Zloty-[Katowice]

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morphi -->> BMW E82 135i N55 306KM 400NM @ 360KM 600NM
PostNapisane: 28 stycznia 2020, 14:07 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29727
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
Grucha89 napisał(a):
Igora będe bronił bo Ziom przyjechał nie znał osób zamiast spuszczać się że ma 135 mega mocne, białe itd od razu zaczął mówić co je boli, co będzie robił itd, a to mało spotykane zachowanie, tym bardziej poruszać takie tematy wśród kilkunastu osób których się nie widziało nigdy na oczy, więc myślę że stan auta był wiadomy w 90% ;) :P .

Nie biję do Ciebie do każdego :piwo: ale prawda jest taka.


potwierdzam, tak było

ale już wyjaśnione ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morphi -->> BMW E82 135i N55 306KM 400NM @ 360KM 600NM
PostNapisane: 28 stycznia 2020, 14:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1884
Moje BMW: E92 335i Msport
Kod silnika: N55
morphi napisał(a):
opowiadaj może o czymś nie wiem

--==Mały==-- napisał(a):
Najważniejsza to panewki


Panewki oczywiscie warto sprawdzic i wymienic. Sam mam teraz n55 90k mil i troche sie naczytalem na amerykanskich forach roznych dziwnych historii z n55
Nie spotkalem takich infromacji na polskich forach wiec mysle, ze warto co nie co napisac.

Jednym z wazniejszych problemow n55 (w sumie n54 tez) sa notoryczne wycieki z podstawy filtra oleju. Usterka malo skomplikowana ale niestety niosaca za soba katastroficzne skutki.

Cieknacy olej z tej uszczelki laduje na pasku wielorowkowym i jesli nie zajmiemy sie problemem na czas to pasek poprostu zsuwa sie z rolek i niestety bardzo czesto laduje w srodku silnika!
Dzieje sie tak dlatego ze zsuniety pasek owija sie o kolo pasowe walu i zostaje zassany przez silnik przednim uszczelniaczem walu. Pasek zostaje mielony przez rozrzad i drobinki paska zostaja w silniku.
Gdy tak sie stanie obowiazkowo nalezy zdemontowac pokrywe zaworow i wylowic resztki paska. Nastepnie zdemontowac miske i wyczyscic smok pompy oleju.
Wielu ludzi wymienia tylko pasek i po kilku kilometrach silnik sie zaciera poprzez zatkany smok pompy oleju.

Drugi powazny problem dotyczy wymiany tej nieszczesnej uszczelki podstawy filtra oleju.
Jest juz chyba kilkanascie potwierdzonych przypadkow zatarcia sie silnika od razu po wymianie tez uszczelki. Nawet bmw ASO zna ten problem i wymienili juz kilka silnikow ktore sie zatarly po wymianie uszczelki.

Bmw bezwzglednie nakazuje po wymianie tej uszczelki zakrecic silnikiem bez podania paliwa 3x po 10 sekund z 30 s odstepami.

Silnik oczywiscie sie zaciera na panewkach

_________________
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morphi -->> BMW E82 135i N55 306KM 400NM @ 360KM 600NM
PostNapisane: 28 stycznia 2020, 15:08 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29727
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
Lukasz_S, przydatne info :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morphi -->> BMW E82 135i N55 306KM 400NM @ 360KM 600NM
PostNapisane: 28 stycznia 2020, 15:32 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
W n55 jest jeszcze problem jakieś śruby, która jest z jakiegoś gownolitu i po urwaniu łba ukręca się panewka. Kolega tak miał w n55 z przelotem ok 90tys km (kupiona nowa z salonu o której było wyżej). Nadmienię ze kilka chwil wcześniej zrobił serwis na 20k tj pompy wtryski cewki... można się wkur....

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 182 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 70 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL