BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2024, 10:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 1 marca 2020, 09:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 122
KSR545i napisał(a):
Sam również piszesz ze kopie w plecy na Manualu ;) A tego chciałem uniknąć. Teraz zależy mi na względnie normalnym Daily bez głośnego wydechu i szarpania w skrzyni (przynajmniej do wiosny) :hyhy: Na chwilę obecną tak właśnie jest, nie mniej w 335i mode Alpina to minimum, ta skrzynia na oryginale to na prawdę muł.


DKG kopie jesscze mocniej, wlasnie o to chodzi :) przy spokojnej zmianie jest plynie i lekko, a na pelnym bucie potrafi kopac jak DKG :)

_________________
https://www.facebook.com/groups/2383249901685207/
BMW N54/N55/B58


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 1 marca 2020, 11:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 100
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54
Jedni to lubią inni nie ;) Pojezdze tak jak jest, sprawdzę dokładnie samochód, pojadę na hamownie, wymienię świece, olej w skrzyni I zobaczymy wtedy. Ale na pewno będzie 400+. w 500+nie celuje, ale 4ka z przodu musi być :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 1 marca 2020, 11:30 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
Jednosprzeglowka to przeżytek. Niestety
Zerknijcie sobie na carwow jakie baty dostał aventador sv z huracanem performance :p


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 1 marca 2020, 12:07 
Offline
Forumowicz

Posty: 122
Mhd stg2+ i okolice 420koni robi zdrowe auto :)
Kai a jezdziles z 6hp po sofcie albo 8hp? Nie powiedzialbym ze taki przezytek ;)

_________________
https://www.facebook.com/groups/2383249901685207/
BMW N54/N55/B58


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 1 marca 2020, 12:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 100
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54
kiler07 napisał(a):
Mhd stg2+ i okolice 420koni robi zdrowe auto :)


Lubie to :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 1 marca 2020, 12:21 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
kiler07 napisał(a):
Mhd stg2+ i okolice 420koni robi zdrowe auto :)
Kai a jezdziles z 6hp po sofcie albo 8hp? Nie powiedzialbym ze taki przezytek ;)


Jeździłem tym co ma witom u siebie. Nie wiem
Ja nie mówię, że ta skrzynia jest zła. Ale po prostu dwusprzęgłowa jest lepsza.
I proszę mi tu nie wyjeżdżać, że manual też jest super dla pewnych aut w pewnych sytuacjach.
Każda ma swoją rację bytu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 1 marca 2020, 12:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
kai napisał(a):
kiler07 napisał(a):
Mhd stg2+ i okolice 420koni robi zdrowe auto :)
Kai a jezdziles z 6hp po sofcie albo 8hp? Nie powiedzialbym ze taki przezytek ;)


Jeździłem tym co ma witom u siebie. Nie wiem
Ja nie mówię, że ta skrzynia jest zła. Ale po prostu dwusprzęgłowa jest lepsza.
I proszę mi tu nie wyjeżdżać, że manual też jest super dla pewnych aut w pewnych sytuacjach.
Każda ma swoją rację bytu.


No oczywiście że jest lepsza...DSG jest 5x szybsze więc musi być lepsze...Jedno sprzęgło zawsze będzie gorsza moim zdaniem od dwóch ,ale jak na jedno sprzęgło to te w BMW są bardzo ok ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 1 marca 2020, 12:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 100
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54
kiler07 napisał(a):

No oczywiście że jest lepsza...DSG jest 5x szybsze więc musi być lepsze...Jedno sprzęgło zawsze będzie gorsza moim zdaniem od dwóch ,ale jak na jedno sprzęgło to te w BMW są bardzo ok ;)


Moim zdaniem to soft alpiny, już robi robotę. Nie zastanawia się w ogóle nad zmianą biegów, xhp jest jeszcze minimalnie szybszy, ale to już do wariackiej jazdy. W normalnym/czasami ganianiu trybie alpina robi wystarczającą robotę. Co do dwusprzęgłowek, tutaj nawet nie powinno być dyskusji co jest szybsze. Ale to są dosłownie milisekundy. ALE SĄ ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 1 marca 2020, 14:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 122
Xhp zupelnie inaczej mysli jak alpina :) dkg tez potrafi zwieche złapac i nie wiadomo o co chodzi, niedlugo xhp softa do dkg wypusci ;)

_________________
https://www.facebook.com/groups/2383249901685207/
BMW N54/N55/B58


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 9 marca 2020, 09:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 100
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54
:mur: amerykańska robota... Panowie pytanie. Odkręciło mi się koło pasowe, wypluło olej. czy bardzo jestem w doopie? N54 jest kolizyjny? Czy mam trochę szczęścia w tym wszystkim? :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 9 marca 2020, 12:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
Nie mam n54 ale co ma koło pasowe do rozrządu? Olej pewnie wyleciał bo wkręcił się pasek za wał?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 9 marca 2020, 13:05 
Offline
Forumowicz

Posty: 122
Sruba centralna w wale korbowym sie odkrecila? Silnik jest kolizyjny...

_________________
https://www.facebook.com/groups/2383249901685207/
BMW N54/N55/B58


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E93 Venom 335i
PostNapisane: 9 marca 2020, 13:10 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15733
alduwiel napisał(a):
Ten gril to jakas kpina :/ jeszcze znaczka m4 brakuje na tylnej klapie :zly:


Biorąc pod uwagę jakie grile są w aktualnych modelach, ten na foto jest prima sort :D .

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 9 marca 2020, 21:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 100
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54
kiler07 napisał(a):
Sruba centralna w wale korbowym sie odkrecila? Silnik jest kolizyjny...

Tak, nie mam pojęcia jak i już się tego nie dowiem. Jest bardzo mała szansa że jak rozrząd się przestawił silnik przez to od razu zgasł i może nie zdążyło się zadziać spustoszenie w środku. Ciekawe tym bardziej wszystko jest, że kompletnie żadnego stuknięcia nie było słychać, szarpnięcia czy co kolwiek. Poprostu check na desce wyskoczył chwilę później czerwony kolor kontrolki oleju i cisza.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 9 marca 2020, 22:36 
KSR545i napisał(a):

Fotele:
Góra zrobiona,dól nie:
Obrazek



Jakiego środku użyłeś?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 10 marca 2020, 14:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 100
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54
Michu napisał(a):
KSR545i napisał(a):

Fotele:
Góra zrobiona,dól nie:
Obrazek



Jakiego środku użyłeś?


https://allegro.pl/oferta/colourlock-st ... e=facebook


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 10 marca 2020, 23:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7084
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
KSR545i napisał(a):
amerykańska robota...


:zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 11 marca 2020, 22:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 392
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 135i, f54.
Kod silnika: n55, b46
KSR545i napisał(a):
:mur: amerykańska robota... Panowie pytanie. Odkręciło mi się koło pasowe, wypluło olej. czy bardzo jestem w doopie? N54 jest kolizyjny? Czy mam trochę szczęścia w tym wszystkim? :(

Co wspólnego ma koło pasowe z rozrządem. Wypluło olej uszczelniaczem wału? wkręciło i wciągnęło pasek, bo tak bywa jak ktoś ma uszkodzone rolki, tu może tak przez koło pasowe się stało, niestety jak wciąga pasek to silnik mówi papa w dużej mierze. . Napisz coś więcej. A silnik kolizyjny o ile pamiętam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 12 marca 2020, 06:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 100
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54
Hakelbery napisał(a):
KSR545i napisał(a):
amerykańska robota...


:zdziwko:


"napisane z przekąsem", bo z tam tąd przypłynął, musiało być wymieniane koło pasowe lub uszczelniacz ponieważ się odkręcił. Napisałem tak, że jakiś Amerykaniec "kompetentny" nie przyłożył się żeby to dobrze dokręcić. Jak inaczej to wytłumaczyć, żeby koło się odkręciło co się musi SAMO stać? To się nie "psuje". Co ciekawe mechanik, wstępnie zobaczył skąd olej poleciał i mówi, że śruba jeszcze była trochę wkręcona, ale palcami ja już całkowicie wykręcił. Czekam aż, będzie miał czas, może dopiero w kwoetbiu:( e93 stoi w Kobyłce pod Warszawą, może kto chce się nią wcześniej zająć? ;)

dzik320d napisał(a):
KSR545i napisał(a):
:mur: amerykańska robota... Panowie pytanie. Odkręciło mi się koło pasowe, wypluło olej. czy bardzo jestem w doopie? N54 jest kolizyjny? Czy mam trochę szczęścia w tym wszystkim? :(

Co wspólnego ma koło pasowe z rozrządem. Wypluło olej uszczelniaczem wału? wkręciło i wciągnęło pasek, bo tak bywa jak ktoś ma uszkodzone rolki, tu może tak przez koło pasowe się stało, niestety jak wciąga pasek to silnik mówi papa w dużej mierze. . Napisz coś więcej. A silnik kolizyjny o ile pamiętam.


Wstępnie, tak jak napisałem wyżej, paska nie wkręciło, nie było zupełnie żadnego dźwięku. Poprostu silnik zgasł. Muszę czekać aż rozkręcimy górę, żaden że mnie mechanik, ale powiedział mi Typ, że jak koło pasowe się odkręciło, to przestawił się rozrząd i dlatego silnik zgasł. Po drodze kolejność wyglądała tak: lecę 220km/h check - - - - > w tym samym momencie w zasadzie czerwony komunikat o oleju - - - - > silnik zgasł. już nie odpalałem, na ulicy zobaczyłem na oko ok. 200/300ml plamę oleju. zobaczymy w jakim stanie jest rozrząd, złoży się go na blokady, zakręci wałem, jak jakimś cudem będzie się kręcił spróbujemy odpalić.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 12 marca 2020, 07:02 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Na moje oko Koło pasowe nie ma raczej nic do przestawienia rozrządu.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 155 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL