BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2024, 09:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 14 kwietnia 2020, 14:36 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Zwykłe chińczyki sprzedawane pod wieloma markami - o ile DP możesz wkładać bo to tylko rura - tylko po co za tyle kupować chinolca skoro identyczne sa za ok 1100zł pod inna marka ;) . Pozatym o wieeele taniej po rabacie kupisz RM motors które są wykonane po prostu perfekcyjnie i mają przegub elastyczny. Polska firma która dużą część produkcji sprzedaje do Niemiec.

O tyle IC sobie naprawde daruj - wszystkie te noname coolery robione na wzór wagnera - nasz kolega killer miał taki chiński cooler i mówiac krótko i delikatnie nie dawał rady. Więcej pewnie sam napisze ;).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 14 kwietnia 2020, 15:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 100
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54
Kolejną alternatywą właśnie jest "nasz" RM motors, ale już nie chciałem edytować postu. No IC będę musiał na pewno wsadzić, bo kręcone na pewno będzie min. do 380KM może 400+ a to dlatego "tylko" tyle bo wstępnie rozmawialiśmy o "modach" z Mateuszem i trochę odradza mi robienia na 500+ jak mam codziennie i "bezawaryjnie" tym jeździć, bo w zasadzie do tego potrzebuje auto,a na chwilę obecną nie mam drugiego samochodu i tak będzie chyba bezpieczniej. Ale jak będzie to hulać bez problemu przy tych 400Km na pewno, wrócę i zaczniemy negocjacje na nowo :chytry: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 14 kwietnia 2020, 16:57 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
Ja miałem co prawda końcowy z rma ale dramat, po pół roku zgnił. Gówno straszne.

Odnośnie IC z Chin, to musiałby się Przemek czy lukbmw wypowiedzieć, oni robili jakieś pomiary i wyszło chyba, że china wcale nie taka zła


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 14 kwietnia 2020, 17:10 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Wg odczytów z czujnika temp w Wagner evo3? (Ten duży) w E91 335d na hybrydach takiego Bartka z Wro (prowadzi BM Garage we Wrocławiu) temp w dolocie były wyższe niż w e91 330xd mojej żony...moce podobne (w obu autach hybrydy, czipy i takie tam). Pozdrawiam Przemek p.s. moje osobiste zdanie: nie warto kupować wagnera.Jest takie E46 330d na gtb2260 hybryda z masą nietuzinkowych modów kilka dni temu zostało zhamowane na 570 ps z metą (wg dragy 100-200 6.2s)..na chinolu IC

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 14 kwietnia 2020, 17:47 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
RM sprzed kilku lat to chyba nie tam sam RM co teraz ...zmiana na plus.

Karol aka Kiler miał chinczyka kopie evo2 za ok. 1000zł w N55 E92 to temperatura w dolocie podczas pullu 2-3-4 bieg rosła z 4* do ok. 70*C :przestraszony: . Potem włożył orginalnego Wagnera Evo3 i podczas takiego samego przyśpieszenia temperatura IAT rosła z 4*C do ....8*C. Jedynie ok 55C różnicy na korzyść wagnera ;). Zeby nie było wagner evo1 performance to też słabizna . Dobre zaczynają się od evo1 competition. No ale oczywiście VRSF, PSP, CSF czy Spearco to też super coolery. Jak i kilka innych marek. CSF można kupić za ok 2500zł.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 14 kwietnia 2020, 17:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 100
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54
No właśnie z jakiegoś powodu "firmówka" to firmówka. Jednak są na pewno sprawdzone "chińczyki", które nie dużo odbiegają od np. Wagnera. dlatego pytam, może, ktoś akurat trafił :)
A tym czasem znalazłem coś takiego: https://www.olx.pl/oferta/intercooler-w ... 2349d79d15


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 14 kwietnia 2020, 17:56 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
No za tą kasę brałbym :) brakuje tylko orginalnego dolnego chargepipe siliconowego wagnera. Właśnie taki ICek siedzi w tym 335is który wypluł 426KM.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 14 kwietnia 2020, 18:18 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Dedykowany IC ma taką zaletę, że się go łatwo montuje ...napis Wagner poprawi samopoczucie a turboworks 3" da dobre chlodzenie ..dla każdego coś miłego.

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 14 kwietnia 2020, 18:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 122
Od fmic.pl dedykowany w kolegi e90 N55 też nie dawał rady. Jedynie Customowe coolery z fmic.pl dają radę, te dedykowane to badziew ;)
Cena nowego wagnera evo3 jest masakryczna, sam kupiłem używany w baardzo dobrej cenie, więc jestem zadowolony, nie wiele więcej niż te nowe dedykowane chinole, które mają gorsze przepływy i nic nie chłodzą :dobani:

_________________
https://www.facebook.com/groups/2383249901685207/
BMW N54/N55/B58


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 17 kwietnia 2020, 16:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 100
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54
Obrazek

Obrazek

można powiedzieć.. totalnie od dupy strony, ale skoro się trafił taniej, będzie na lawetę... Jutro zaworze cabrio do Jarocina 300km, :zawstydzony: nikogo w okolicy nie znalazłem, kto by miał konkretnie pojęcie o N54. Mam nadzieję, że jedzie w jedne z najlepszych rąk w PL i wyjedzie zdrowa i sil...niejsza niż była :hyhy:

Jedna rzecz mnie zastanawia... pudło od IC w miejscu rur jest upieprzone w oleju, w IC też widać, że pływa... czy to normalne? :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 17 kwietnia 2020, 16:18 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
jedzie do Mr Klopota? to bedzie w dobrych!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 17 kwietnia 2020, 16:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 100
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54
kai napisał(a):
jedzie do Mr Klopota? to bedzie w dobrych!


:cool:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 17 kwietnia 2020, 16:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N55B30A
Kiedyś włożyłem IC od Fmic ,temp w dolocie były takie same jak przy seryjnym IC mimo dużo większej pojemności. Zmieniłem na Mishimoto i po paru przejażdzkach nie było już tego turbo laga.
Jeśli to jest Wagner evo 1 Competition to powinien dać radę ,masz do niego pozostałe przewody? Te OEM często lubią wypadać :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 17 kwietnia 2020, 16:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 122
IC warto wyczyścić od środka jakąś benzyną czy zmywaczem ;) przy remoncie jakaś kucizna wleci ?

_________________
https://www.facebook.com/groups/2383249901685207/
BMW N54/N55/B58


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 17 kwietnia 2020, 17:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 100
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54
Xdgts napisał(a):
Kiedyś włożyłem IC od Fmic ,temp w dolocie były takie same jak przy seryjnym IC mimo dużo większej pojemności. Zmieniłem na Mishimoto i po paru przejażdzkach nie było już tego turbo laga.
Jeśli to jest Wagner evo 1 Competition to powinien dać radę ,masz do niego pozostałe przewody? Te OEM często lubią wypadać :wstyd:

Jakieś są I dwie obejmy, ale czy będą pasować nie wiem, najwyżej coś będzie trzeba dokupić.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 17 kwietnia 2020, 17:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 100
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54
kiler07 napisał(a):
IC warto wyczyścić od środka jakąś benzyną czy zmywaczem ;) przy remoncie jakaś kucizna wleci ?

Bije się z myślami ciągle... czy warto.. worek siana wrzucać. w zasadzie zakuć go to tłoki ok 4500zl i gotowe, rozkręcać motoru samego w sobie już nie będzie trzeba, wtedy "tylko" turbo... bo IC I DP teraz wsadze i w zasadzie 600+ można robić. zobaczę co wyjdzie w praniu. trochę licho z kasą obecnie ;) więc nie bardzo jest z czego szaleć. i tak 10k pójdzie z dymem. chyba, że ktoś ma dojścia do fajnych rabatów :hyhy: :oczami:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 17 kwietnia 2020, 20:40 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Moim zdaniem w 335i rozsądnie jest zrobić tak do 400km około. Tam nie ma szpery zero trakcji jest. Ogólnie już heble seryjne przy serii są powiedzmy dobre, a przy 400 moim zdaniem będą słabe, a co dopiero przy 600koniach... Moim zdaniem gra nie warta świeczki w tym aucie robienie go na 600km.
Lekkie mody = krótki czas i jeździsz
Grube mody = wiecznie rozdłubane auto, bo co chwilę coś...

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 17 kwietnia 2020, 21:41 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Jak ten cooler jeździł w dieslu to normalne że jest zaolejony, jeśli w N54/55 to dziwne ...we wszystkich które widziałem miały suchy dolot.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 17 kwietnia 2020, 22:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 100
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54
piotres napisał(a):
Jak ten cooler jeździł w dieslu to normalne że jest zaolejony, jeśli w N54/55 to dziwne ...we wszystkich które widziałem miały suchy dolot.

w dieslu ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KSR545i -->> E93 Venom 335i
PostNapisane: 18 kwietnia 2020, 06:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 122
Musisz się zastanowić ile mocy chcesz mieć i ile będziesz trzymał auto ;) silnik i tak do remontu idzie to można od razu przygotować setup pod 500+hp daily. Jak planujesz za rok dwa sprzedać to nie ma to sensu. Jeśli na dłużej to bym wrzucał kute tłoki i z czasem turbiny zrobił.
Tak jak grabolek363 napisał, więcej modów = więcej rzeczy, które się może popsuć i jak ktoś sam nie dłubie to może być problem ogarnąć i auto może mieć większe przestoje u mechanika itd. Do tego upgrade hamulcy, szpera, wiecznie coś więcej będzie trzeba dorzucać :P

_________________
https://www.facebook.com/groups/2383249901685207/
BMW N54/N55/B58


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 164 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL