BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 kwietnia 2024, 02:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1924 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 97  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 09:39 
rorafalki napisał(a):
wcześniej - Eibach pro-kit - złego słowa nie powiem, bardzo podobnie do AP kit, ale że amorki się powoli kończyły to zdecydowałem się na powyższy zestaw


no ale tam piszesz, ze bardzieh sprezysto i komfortowo? :-k to chodzi o zuzuycie czy co w koncu :P

i o ile w dol niby to AP cudo jest? i jak cenowo? moze byc wartosc bezwgledna lub procentowo do eibacha :P


Góra
  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 10:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 8338
Czarny napisał(a):
i o ile w dol niby to AP cudo jest?

40/20 ,ale wygląda na więcej.
rorafalki,ja mam u siebie 35/20 i nie wygląda tak fajnie jak u Ciebie :zdegustowany:
Na wiosnę chyba zainwestuję w nowe sprężyny.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 12:56 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 44
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
rorafalki napisał(a):
zaraz będzie 7 lat razem, ale mnie to nie przeszkadza


Doskonale to rozumiem ;)

Pytanie co dalej ? Sprzedac cos co znasz cos w co wpakowales kase i wiesz co masz...Czy kupic cos czego nie znasz i wpakujesz kolejny czas i kase...
Im wiecej czytam o problemach w nowszych generacjach tym bardziej zadowolony jestem z tego co mam :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 13:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Czarny napisał(a):
no ale tam piszesz, ze bardzieh sprezysto i komfortowo? to chodzi o zuzuycie czy co w koncu

Panie! czepiasz się Pan bo masz na tyle marne 65% :P
jest bardzo podobnie, myślę, że przy innych amorach na Eibach'u byłoby podobnie

Czarny napisał(a):
i o ile w dol niby to AP cudo jest?

byku1600 napisał(a):
40/20 ,ale wygląda na więcej.

:ok:

Czarny napisał(a):
i jak cenowo? moze byc wartosc bezwgledna lub procentowo do eibacha

bardziej opłacało mi się sprzedać Eibach'y za ok. 350pln i kupić pro kit niż zostawić Eibach'y i kupić nowe amorki ;)

7ka napisał(a):
Doskonale to rozumiem

Pytanie co dalej ? Sprzedac cos co znasz cos w co wpakowales kase i wiesz co masz...Czy kupic cos czego nie znasz i wpakujesz kolejny czas i kase...
Im wiecej czytam o problemach w nowszysch generacjach tym bardziej zadowolony jestem z tego co mam


no właśnie. Poza tym żebym miał ochotę na jakiś model BMW, ale jeśli mam na któryś (np. F11) to raczej poza moim budżetem.

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 13:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
7ka napisał(a):
rorafalki napisał(a):
zaraz będzie 7 lat razem, ale mnie to nie przeszkadza


Doskonale to rozumiem ;)

Pytanie co dalej ? Sprzedac cos co znasz cos w co wpakowales kase i wiesz co masz...Czy kupic cos czego nie znasz i wpakujesz kolejny czas i kase...
Im wiecej czytam o problemach w nowszych generacjach tym bardziej zadowolony jestem z tego co mam :]


Słusznie. Patrząc na koszty utrzymania czyli awaryjność, ceny części ich ilość, poziom skomplikowania, trwałość i spadek wartości to po prostu auta o wiele droższe w utrzymaniu, a czy aż tyle więcej oferujące? Niekoniecznie.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 13:20 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 44
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
rorafalki napisał(a):
no właśnie. Poza tym żebym miał ochotę na jakiś model BMW, ale jeśli mam na któryś (np. F11) to raczej poza moim budżetem.


Poczekaj jak coraz wiecej bedziesz czytac na temat pekajacych korbowodow rozciagajacych sie i pekajacych lancuchach rozrzadu oraz pekajacych ,niesczelnych kolektorach ssacych oraz wydechowych...Juz mi sie odechcialo :zdegustowany:

W Niemczech juz nie produkuje sie jakosci.
Dzisiaj jakosc i niezawodnosc dyktuje Japonia takie moje zdanie ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 13:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Japonia też na psy zeszła trochę, a blachy jak były kiepskie tak będą zapewne... chyba trzeba patrzeć na proste, stare, sprawdzone rozwiązania, a takie teraz stosuje... np. Korea... ale tam znowu z blachami problem. Kwestia też jak stare auto ktoś kupuje i ile chce mieć.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 14:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
zacząłem zgłębiać temat jednostek R6 (diesel), od N57 w górę... naprawdę odechciewa się. Jeszcze M57 i ich mutacje jakoś się trzyma, ale N57 już słabo. Nie mówię, że całe życie będę jeździć obecną 3er, ale póki co ciśnienia na zmianę brak, poza tym ma rozsądny przebieg jak na nastoletniego diesla. Zasługa używania go prawie jak youngtimera - głównie od wiosny do jesieni, choć zimówki i petexy są i jak jest potrzeba to jadę.

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 14:12 
rorafalki napisał(a):
Panie! czepiasz się Pan bo masz na tyle marne 65%


Oj.... znow wdychales? :D


Góra
  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 14:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
A czym jeździsz zimą? Ogólnie jak Ci auto w pełni pasuje i nie wieje już nudą to trzymaj, bo sam widzisz co Cię czeka... jeszcze przegapisz moment jak w ogóle był jakikolwiek sens zmieniać na N57 i zostawisz wnukom do 330d. :D

Jedyne co można zrobić to mody i wyrównać moc do tych N57 o ile automat Ci pozwala na to... Bo tak poza tym to o ile wiem zrobienie 330d M57 na te 300 koni obecnie to żaden problem. A i tak będzie trwalsze niż 300 koni seryjne w N57 pewnie. :)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Ostatnio edytowano 2 stycznia 2015, 14:15 przez jiGsaw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 14:15 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Tylko nie mów że męczysz zimą Starletkę :oczami:

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 14:21 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
jiGsaw napisał(a):
Japonia też na psy zeszła trochę


Z tym się nie zgodzę, mam służbową toyote verso 2.0d4d, od nowości, przez 3lata 181 000km i ani jednej nie planowanej wizyty w serwisie, nawet małej uciążliwej usterki, totalnie bezawaryjny samochód, pomimo naprawdę intensywnej eksploatacji.


rorafalki, Twój touring to dla mnie wzór e46, jest perfekcyjny. :ok: i życzę sobie, żeby mój był jego odpowiednikiem w starszej generacji ;)

A co do zmiany na nowsze, to sądze, że e91 335d dawałoby sporo frajdy i polift ma całkiem zgrabny tył.

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 14:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Czarny napisał(a):
rorafalki napisał(a):
Panie! czepiasz się Pan bo masz na tyle marne 65%


Oj.... znow wdychales? :D

no właśnie nie :/
może na głodzie jestem :rotfl:

jiGsaw napisał(a):
A czym jeździsz zimą? Ogólnie jak Ci auto w pełni pasuje i nie wieje już nudą to trzymaj, bo sam widzisz co Cię czeka... jeszcze przegapisz moment jak w ogóle był jakikolwiek sens zmieniać na N57 i zostawisz wnukom do 330d.

w domu u rodziców zawsze coś jest "bliżej" wyjazdu ;) (tak sobie tłumaczę), więc turlać się mam czym. Ew. mojej lubej EP91 :cwaniak:
ale jak jadę poza CK to zawsze 3er wietrzę :cool:

Krisu_K13TL napisał(a):
rorafalki, Twój touring to dla mnie wzór e46, jest perfekcyjny. i życzę sobie, żeby mój był jego odpowiednikiem w starszej generacji

A co do zmiany na nowsze, to sądze, że e91 335d dawałoby sporo frajdy i polift ma całkiem zgrabny tył.

dzięki :zawstydzony:

fakt, E9x lci jakoś wygląda, ale szału nie robi. Chyba bliżej mi X5 (E53lci - E70 trochę za drogie i bardziej problematyczne, a skoro mozna sobie oszczędzić kłopotu to ;) )

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 14:25 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 67
Lokalizacja: Slask
Moje BMW: E46
Kod silnika: M57D30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143876
co lejesz do silnika ostatecznie? przez te lata na pewno sporo przetestowałeś.

Czeka mnie wymiana oleju i jestem ciekaw co najbardziej polecasz ;)

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 14:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
mars napisał(a):
co lejesz do silnika ostatecznie? przez te lata na pewno sporo przetestowałeś.

Czeka mnie wymiana oleju i jestem ciekaw co najbardziej polecasz ;)


tylko pierwsza wymiana była kontynuacją tego, co lał poprzednik (w PL, bo w DE nie wiem), castrol Edge
od przeszło 80tkm Shell helix diesel ultra 5w40 - nie bierze ani grama, ładnie chodzi, zmieniam co roku na wiosnę
choć nie wiem, czy teraz nie pokuszę się o royal purple 5w40 :luka:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 15:47 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 44
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
jiGsaw napisał(a):
Japonia też na psy zeszła trochę, a blachy jak były kiepskie tak będą zapewne


Tutaj nie moge sie zgodzic,co prawda Mazda miala swoje kaprysy co do blachy tak juz inne Japonczyki nie. Przykladem jest Honda mojej matuli z 06 ktora nie ma grama rudej i uwaga ani razu nie byla potrzebna jakakolwiek naprawa.
Nissan szwagra przez 7 lat padla zarowka ;D rdzy nie wykrylem.
Kolejny szwagier i jego Subaryna ktora zyje bez rdzy a przez kilka lat padla cewka i tlumik.
Tescia 323f 2.0d technicznie rewelacja-niestety slychac bylo jak ja ruda atakowala :/

730d ktore dostal moj ojciec ode mnie jezdzi do dzisiaj ale nie chce wiedziec ile tam poszlo salaty :wstyd:

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 2 stycznia 2015, 16:11 przez 7ka, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 15:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
W aucie poniżej 10 lat to hańba jak w ogóle jest korozja, ale powyżej tego wieku już widać różnicę w blachach de/jpn. Czasem szybciej (Mazda).

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 17:53 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 44
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
Wracajac do tematu tej jakze pieknej e46 touring....

Chcialbym powiedziec tylko jedno...Kombi to bardzo praktyczne auto ! Ile ja tym brzydkim kombiakiem sobie rzeczy przewiozlem :zdziwko: Praktycznie co dwa tygodnie musze cos zaladowac co do limo by nie weszlo..

A ta e46 to polaczenie praktycznosci i ten nietuzinkowy wyglad :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 18:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
7ka, dzięki :zawstydzony:
ja aż tak często nie korzystam z ++ jakie daje nadwozie kombi, ale wiele razy mi się przydała przestrzeń, a świadomość, że ją mam działa na mnie uspokajająco :]

PS dlatego z moją lubą kupiliśmy japończyka, który jest już pełnoletni - wg mnie auto bez wad :super:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 18:47 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 44
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
rorafalki napisał(a):
kupiliśmy japończyka


Widzisz cos w tym jest ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1924 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 97  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL