BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 14:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1924 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 97  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 20:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
7ka napisał(a):
rorafalki napisał(a):
kupiliśmy japończyka


Widzisz cos w tym jest ;)


zaraz będzie jak z motocyklami: na zloty Harley, na co dzień japończykiem :rotfl:
na zlot każdy zajedzie F'ką, a w garażu kitajec :D

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 20:30 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 44
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
Jesli moge...
U mnie jest tylko jedno auto :niepewny:
W ciagu roku wychodzi nie mala suma 35.000km :]
Nie moge powiedziec o tym aucie "jest bezawaryjny" ale tez nie powiem ,ze jest upierdliwy ;)
Nie powiem tez ,ze nie mysle o kupnie czegos nowszego (made in Japan ;) )

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 20:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
jiGsaw napisał(a):
Bo tak poza tym to o ile wiem zrobienie 330d M57 na te 300 koni obecnie to żaden problem. A i tak będzie trwalsze niż 300 koni seryjne w N57 pewnie. :)

jiGsaw, W M57 (seria 184 w E46, i 193KM w E39) jest zbyt "prymitywny" układ paliwowy na tak wysoką moc.
Co innego M57N (seria 204KM w E46) który też w E46 występuje tam moc rzędu 300KM można osiągnąć niewielkim nakładem gotówki

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 18 stycznia 2015, 21:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 223
Lokalizacja: DJ
Moje BMW: e39
Kod silnika: M57D30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134043
Trochę mi zajęło przeglądnięcie tematu, co prawda tak dokładnie to przeczytałem tylko ostatnich kilkanaście stron, bo żeby cały temat przeczytać to dnia by brakło ;-). Szkoda tylko, że już wiele ze zdjęć w temacie nie ładuje się :/. Autko bardzo przyjemne: kolor, touring, mpakiet i kółko też fajne, tym bardziej że sam myślałem o takim dłuższy czas. Koniec końców takie kupiłem, ale w wersji z rantem :). Bardzo mi się podoba dołożona nawigacja, też to przerabiałem, może za wiele nowych funkcji nie dochodzi, ale bardzo poprawia wygląd wnętrza. Chyba jedyna rzecz, która mi się średnio podoba to zmiana pomarańczek na białe, ale wiadomo Tobie ma się podobać. Gratuluje wytrwałości, powodzenia w następnych modach i bezawaryjności :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 2 lutego 2015, 23:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 146
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E53 fl
rorafalki napisał(a):
mars napisał(a):
co lejesz do silnika ostatecznie? przez te lata na pewno sporo przetestowałeś.

Czeka mnie wymiana oleju i jestem ciekaw co najbardziej polecasz ;)


tylko pierwsza wymiana była kontynuacją tego, co lał poprzednik (w PL, bo w DE nie wiem), castrol Edge
od przeszło 80tkm Shell helix diesel ultra 5w40 - nie bierze ani grama, ładnie chodzi, zmieniam co roku na wiosnę
choć nie wiem, czy teraz nie pokuszę się o royal purple 5w40 :luka:



Diesel nie bierze ani grama oleju hehehe dobre :P

_________________
Wejdz zobacz i skomentuj :) Pozdro

viewtopic.php?f=6&t=97653


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 15 marca 2015, 22:33 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 55
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e46 330d Touring
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 1#p2066661
Śliczne auto, lakier i felga pasują idealnie!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 18 kwietnia 2015, 17:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
patrixMpakiet napisał(a):
Diesel nie bierze ani grama oleju hehehe dobre

:rotfl: zwlaszcza R6 dobre dobre...zaloze sie ze lyka przynajmniej 300ml na kazde 10000km 5w40 i nizszych lepkosci do 0,5L na 10-15kkm, to jest R6 i tego sie nie oszuka...
ludzie weźcie przestańcie pisać bajki :cwaniak:

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 18 kwietnia 2015, 19:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
Ludzie nie przeginajcie juz pały z tym olejem :) jak znika ~300ml na 10kkm to można powiedzieć, że "nie bierze ani grama"...

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 18 kwietnia 2015, 21:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 257
Lokalizacja: Dąbrowa Gór.
Moje BMW: e46 320td
Kod silnika: m47n
MEEEEGA KOZAK !!!!!! tyle moge powiedziec o Twojej pieknosci , dbaj o to dzielo sztuki :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 19 kwietnia 2015, 19:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 795
Lokalizacja: Gierczyce
Moje BMW: E90 320D
Kod silnika: M47TU2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149305
Pozazdrości Tourasa, wzorowe podejście i rozwaga w modach.

P.S Nie doczytałem jednego, masz downpipe wraz z katem środkowym czy przelot i końcowy ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 19 kwietnia 2015, 19:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
jak komuś lepiej to OK - łyka olej, dolewam tylko się nie przyznaję :P
to samo ze spalaniem: dolewam pod osłoną nocy brakujące setki, a wypisuję, że pali mało :D

dziękuję za miłe opinie - auto mam tyle lat, a nadal mi się podoba i daje mi ogromną radochę podczas jazdy :)
w czasie postoju również cieszy moje oko

Integy napisał(a):
masz downpipe wraz z katem środkowym czy przelot i końcowy ?

downpipe zamiast pierwszego kata, środkowe metalowe katalizatory wywalone (w ich miejscu rurki), potem środkowy i końcowy tłumik

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 19 kwietnia 2015, 19:26 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 795
Lokalizacja: Gierczyce
Moje BMW: E90 320D
Kod silnika: M47TU2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149305
rorafalki napisał(a):
Integy napisał(a):
masz downpipe wraz z katem środkowym czy przelot i końcowy ?

downpipe zamiast pierwszego kata, środkowe metalowe katalizatory wywalone (w ich miejscu rurki), potem środkowy i końcowy tłumik


Jak ze świstem ? Mocno słyszalny ? ....Bo sam zastanawiam się czy nie wrzucić samego downpipe zostawiając cała reszte w seri z katami... Boje się jednak tego gryzącego dymu na postoju, szczególnie z rana i przesadnego świstu :zdegustowany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 19 kwietnia 2015, 19:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
nie chcesz świstu? zrób tylko DP, mocowo praktycznie to samo
co do lekkiego smrodu - u każdego to samo - jedyny efekt uboczny :|

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 19 kwietnia 2015, 20:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 795
Lokalizacja: Gierczyce
Moje BMW: E90 320D
Kod silnika: M47TU2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149305
rorafalki napisał(a):
nie chcesz świstu? zrób tylko DP, mocowo praktycznie to samo


A turbo ? :) Wstanie wcześniej czy efekt placebo ?

Cytuj:
co do lekkiego smrodu - u każdego to samo - jedyny efekt uboczny :|


Oczywiście mowa po modzie wydechu :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 19 kwietnia 2015, 20:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Integy napisał(a):
A turbo ? Wstanie wcześniej czy efekt placebo ?

wstaje, zdecydowanie :ok:

Integy napisał(a):
Cytuj:
co do lekkiego smrodu - u każdego to samo - jedyny efekt uboczny


Oczywiście mowa po modzie wydechu

no niestety, brak katalizatora robi różnicę

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 19 kwietnia 2015, 21:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 795
Lokalizacja: Gierczyce
Moje BMW: E90 320D
Kod silnika: M47TU2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149305
rorafalki napisał(a):
Integy napisał(a):
A turbo ? Wstanie wcześniej czy efekt placebo ?

wstaje, zdecydowanie :ok:


Ciekawi mnie czy w połączeniu : Downpipe+ reszta seria uniknę smrodu a i będzie efekt ?....




Ide buszować za downpipem ! :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 20 kwietnia 2015, 08:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
żadnego poza dzwiekiem i elastycznoscią do 2000, w dieslu daje to tyle co dają magnetyzery, jak wytniesz kata to potem juz caly czas musisz wlewac te dodatki do ON obnizajace temp zaplonu (tylko nie kupuj LM czy drozszych bo to wszystko to solwent nata - weglowodory ciezkie i lekkie + dodatki naftalen, heksany azotany i prosty rozpuszczlanik najczesciej zwykla benzyna do lakieru hehe). tak naprawde nie ma zadnego znaczenia czy wlewasz LM czy Skydd czy Winterfit, to tylko nafta o temp zaplonu 62 + rozpuszczalnik. wytniesz kata to smierdziec bedzie zawsze... jak sie trafi gorsze paliwo i nie dodasz nic do ON to wiadomo wali koksem okropnie. EGR odlaczony lekko pomaga, ale nie na postoju...

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Ostatnio edytowano 20 kwietnia 2015, 08:31 przez pawelos666, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 20 kwietnia 2015, 08:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 3604
Lokalizacja: Sin City
Moje BMW: E39 525I
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=146009
rorafalki, ode mnie też wszyscy wiedzieli lepiej czy mód diesel brał czy nie ;)

_________________
Obrazek
OCEŃ MOJE E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 20 kwietnia 2015, 08:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
5w40 nie bedzie bral jak nie bedzie duzo jezdzil zimą i krecil obrotow na malych dystansach niedogrzanym. taki olej ma mala lepkosc w niskiej temp, mowie o shellu helix, wciaga go na zimnym silniku jak lepsze syntetyki i tego mi nikt nie powie że nie.
5w30 i 0w40 juz lyknie i nie ma znaczenia czy lato czy zima bo w kazdej temp maja niska lepkosc, nie ma oczym gadac jak bedzie niska lepkosc w niskich temp to zasze wezmie na 10-15 tys do 0,5L - 90% tych aut R4 o R6 nie wspomne to
przyjezdza klient na wymiane i brakuje czasem i blisko 1L jak dokreca do 20 tys, przebieg 200kkm pierwszy wlasciciel nie mowiac o R6 i przebiegach 350 lub wiecej. zalezy tez od obrotow kto jak kreci. nie ma mozliwosci zeby taki silnik nie palil wogole oleju.

dolewanie dodatku z naftą do filtra paliwa. nie daje zupelnie nic. pisze Wam to ktos z Diesel Service, nie czytajcie co piszą na forum. ta nafta musi byc dolana do baku i mozna stosowac czyszczenie na aucie uderzeniowe lub stosowac profilaktycznie przez dlugi okres czasu (kilka zbiornikow paliwa). Wlanie tego do filtra to po prostu glupota.

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d touring OEM+
PostNapisane: 20 kwietnia 2015, 10:07 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 545
Lokalizacja: Sieradz / Heerhugoward
Moje BMW: E91 330i
Kod silnika: N52B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123373

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=156112 e91
Mam ten sam silnik co Rora i tez nie dolewam ani grama od wymiany do wymiany..
Leje 5w30 motul
:)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1924 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 97  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 94 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL