BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 09:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 650 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 33  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 01:17 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Co do sesji w plenerze - specjalnie wjechalem w las zeby nie cykac przy mojej bramie, a tu widze ze wiecej uwag niz wczesniej nt. otoczenia :P .


ANDREW E36 napisał(a):
Natomiast tył jak cleary w E36 . . . pachnie allegrowym shitem z daleka . . .


in-pro to chyba wcale nie jest taki allegrowy shit, to nawet chyba NIE SA chiny :] :hyhy: .

Zreszta te lampy wygladaja tak jak orginaly praktycznie , maja nawet odblaski i do clearow im raczej daleko .

Dzieki za komentarze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 06:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 3138
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: E61 535D LCI
Kod silnika: M57N2
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=164424
Clear to clear :P

_________________
E36 320iA Sreberko ---> E46 330Ci ??? ---> E61 535D Gray
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 07:18 
haha, widzę, że znów dyskusja o kierunkach :rotfl:

ja tam nawet nie muszę pisać co sądzę jaki kierunek pasuje do czarnego koloru :cwaniak: a jakiego nie uznaję :chytry:

:rotfl:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 07:39 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1847
Lokalizacja: Krk
Moje BMW: Plastic ;)
Garaż: Yas Marina
każdy modyfikuje autko tak jak jemu się podoba:) mi np te kierunki się podobają:)

_________________
Potrzebujesz porad car detailingu/kosmetyków - pisz na PW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 13:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1069
Lokalizacja: Warsaw / LA
Moje BMW: 911
maksss napisał(a):
każdy modyfikuje autko tak jak jemu się podoba


a inny ma prawo krytykowac czy w ta strone czy w ta...

_________________
Mialem kiedys bmw... ;s


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2009, 01:22 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Wrzucam kilka fot pokazujacych co porobilem w swojej zecie w ciagu ostatniego miesiaca :

Na poczatku zrobilem porzadny dolot - doprowadzilem znowu do bmc cda powietrze rura flex zza zderzaka, okazuje sie ze jednak da sie zmiescic i tunel do chlodzenia alternatora i dolot do filtra - trzeba tylko caly dolot przerobic i juz ;)

Obrazek

Uzylem lacznika SAMCO 80mm, lacznika aluminiowego z kroccem na przewod podcisnieniowy, oraz wezyka SAMCO 8mm do podcisnienia - calosc zakupiona na allegro . No i do tego sporo obejm ;).

Przy okazji wyczyscilem filtr bmc cda, producent zaleca czyscic go co 30 tys km, moj ma na karku dopiero ok 10 tys km ale i tak udalo mi sie wytrzepac z niego kilka gram piasku i nieco innych zanieczyszczen .

Obrazek

Obrazek

Okazalo sie ze orginalne kolanko laczace dolot z przepustnica jest spekane - na bawilem sie w klejenie czy inne drutowanie i wymienilem je na nowe .

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jak widac wszystko weszlo "na zyletki" no ale weszlo i nic z niczym nie koliduje .

Obrazek

Zalozylem takze w koncu oslone pod chlodnice ktora lezala juz na polce dobre pol roku.

Obrazek

Obrazek

Wyczyscilem przepustnice po tym jak zaczelo mi wywalac ciagle jej blad - po czyszczeniu jak reka odjal, ale wyjecie jej to dosyc ciezka sprawa ..

Obrazek

CUDEM udalo mi sie kupic komplet fabrycznie nowych wymarzonych opon dunlop sp9000 w rozmiarze 215/45/17 - dokladnie takie jak chcialem . Myslalem ze zaden komplet nowych juz sie nie ostal, a jednak czekaly na mnie - wyprodukowane w Japonii w 2007 roku :). Jeszcze ich nie zalozylem.

Kolejna sprawa : montaz paskow do podtrzymywania drobiazgow przewozonych w bagazniku - patent zaporzyczony np. z E46 touring ale i innych bmw ;), jakby ktos byl zainteresowany to jest to ok 60 zl (koszt czesci w ASO) i godzinka roboty :

Obrazek

Wycinamy 4 otowory o srednicy 25mm kazdy, odleglosc od osi do osi otworu : 616 mm, reszta wymiarow wedle uznania, ale wypadaloby to tak rozmierzyc zeby byly na srodku twardej czesci wykladziny bagaznika.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Drobna zadyma.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Dzisiaj wlasnie kupilem oba gumowe paski i je zalozylem, w koncu zakupy ze spozywczego (tudziez monopolwego :] ) nie beda mi sie warlac po calym bagazniku. :)

Zaczalem i praktycznie skonczylem montaz OBC - trzeba bylo zmienic manetke, zalozyc czujnik temp. i sam komp ;) . Instalacja jest gotowa pod OBC w kazdej Z3 powyzej 09/96r. produkcji ;) . Zostalo tylko przeprogramowac BC bowiem jest w milach i galonach :| .

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Halogen trzeba bylo wyjac by wygrzebac spod lampy zaslepiona wtyczke do czujnika temperatury.

Obrazek

Czujnik doszedl wczoraj i takze jest juz zalozony w aucie .

Milo ze strony inzynierow i technologow BMW ze odrazu przygotowywali instalacje pod komputer pokladowy , nawet jesli dany egzemplarz mial go nie miec :P .

pozdrawiam
Piotrek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2009, 05:19 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 43
Posty: 49
Lokalizacja: Nowy Sącz
Moje BMW: BMW 318i
Kod silnika: N42b20
Kolego kupić od Ciebie samochód to chyba marzenie kazdego... auto dopieszczone z kazdej strony... gratuluje!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2009, 09:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
fajnie, że grzebiesz przy zetce :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2009, 11:46 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29700
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
szacunek dla Ciebie :padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2009, 11:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
aż chce się spojrzeć :super:

_________________

Obrazek


Ostatnio edytowano 2 września 2009, 11:56 przez rorafalki, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2009, 11:55 
kokretnie robisz wszystko! naprawde wpsaniala robota pozdrawiam.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2009, 16:52 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 33
Posty: 3149
:super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2009, 16:56 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 734
Lokalizacja: WU
Elegancko :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2009, 17:06 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 696
Dołączam się do kolegów - podoba mi się Twoje podejście! :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2009, 17:52 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
aż miło się ogląda :super:

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2009, 20:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
no super super :) bardzo mi sie podoba to co robisz przy swojej buni, a powiedz mi jak sobie poradziłeś z tym OBC ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2009, 22:21 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
racesupport napisał(a):
no super super :) bardzo mi sie podoba to co robisz przy swojej buni, a powiedz mi jak sobie poradziłeś z tym OBC ?


Dzieki ...ostatnio porobilem duuuuzo rzeczy przy mojej Z tylko nie mam czasu wrzucic fotek ale na dniach sie to zmieni pewnie :] .

Co do OBC - z3 wszystkie po 09/96 maja fabrycznie instalke pod kompletne OBC, wiec instalka to praktycznie wpiecie wtyczek do dokupionego czujnika temperatury, manetki i samego obc - to ktore dostalem od Ciebie uwalilem bo wpilem go w zla wtyczke, chyba 12v poszlo tam gdzie nie trzeba i wyswietlacz przestal w nim dzialac, ale manetki uzywam tej od Ciebie :hyhy: . Ale potem zakupilem inne , za 80 zl, tyle ze okazalo sie byc w milach (z anglika) . Ale w koncu zakodowalem z pomoca osoby z innego forum to OBC do mojego samochodu (DISem) i OBC dziala swietnie - wyswietla w km, spalanie jest podawanie poprawnie .

To jeden z najlepszych modow do tej pory jakie zrobilem ;) heh po prostu sie przydaje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2009, 14:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 113
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: E36 Cabrio
Kod silnika: M50B25 VANOS
:super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2009, 14:37 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 585
Lokalizacja: Poznań
Ciekawa lektura :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2009, 14:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 16
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
bardzo fajna Zka no i podejście właściciela godne naśladownia tak trzymaj :ok:

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 650 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 33  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 136 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL