BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 kwietnia 2024, 03:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 650 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 33  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 23:28 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Ojjj zmienilo sie troche ...

Obrazek

OBC zaprogramowane DISem.

Obrazek

Tyle wyswietlilo po powrocie do domu gdy bylem uradowany zakodowanym OBC :) . Pokazuje poprawnie , to jest pewne .

Obrazek

Tylne Amorki + poduszki zostaly zmienione (sachs + lemforder) .

Obrazek

Polecam to miejsce sprawdzic wszystkim posiadaczom Z3 - czy nie odlazi w tym miejscu lakier . Mi odlazil w tym miejscu na progach przy 3 kolach :zdziwko: . Brunox + zamalowane gruuubo lakierem bazowym .

Obrazek

Poprawialem tylny zderzak z jednej strony, zdjalem nadkole i widzialem ze tylne tuleje domagaja sie wymiany .

Obrazek

Zmienilem wczesniej takze po raz drugi plywak w baku paliwa - tym razem dorwalem czesci z 2001r. po 23 tys km przebiegu rzekomo . Grunt ze teraz pokazuje stan paliwa w 100% dobrze , a poprzedni ktory mialem z 96r. na ogol pokazywal dobrze ale od czasu do czasu wariowal (dla nie zaznajomionych z tematem : plywak w z3 pada bardzo czesto) .

Obrazek

Obrazek

Radio cos mi zle odbieralo na ulubionym RMFMaxx wiec dodalem ...wzmacniacz ;)) .

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Zmienilem skrzynie - jak sie okazalo nie potrzebnie - cos mi stukalo w napedzie w momencie jego "luzowania" - np. jak wciskam sprzeglo przy wyjezdzie z garazu . Dzieje sie tak odkad mam to auto, myslalem ze to skrzynia, ale jednak to chyba dyfer ... :niepewny: . Plus jest taki ze w nowe skrzyni mam nowy uszczelniacz wybieraka a w starej jak widac nieco sie on pocil :P .


Obrazek

Obrazek

Wal napedowy dostal nowy przegub gumowy i podpore z lozyskiem . Tak , zeby byl spokoj przez najblizsze 300 tys km :D .

Obrazek

Belka poleciala na stol operacyjny .

Obrazek

Tylne wahacze dostaly nowe tuleje, takze Lemforder.

Obrazek

Sruby staralismy sie skrecac zgodnie z momentami pobranymi z TIS'a .

Obrazek

Cos mi takze od niedawna zaczelo stukac tuz za moimi plecami :] - to tylko bak paliwa stukal o obejmy z ktorych poodklejaly sie gabki . Polecam to sprawdzic kazdemu jesli cos mu stuka z tylu a nie moze namierzyc w czym jest problem .

Obrazek

Obrazek

Jak widac wiele gabeczek nie zostalo :P .

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Sposob na regulacje zbierznosci i katow z tylu . Ecentryczne sruby sztuk 4 , podkladki do przyspawania sztuk 8 i mamy pelna regulacje tylu :D . Jakby ktos chcial cos takiego miec u siebie - PISZCIE :) !

Obrazek

Wiele czesci zawieszenia (i nie tylko) zostalo wypiaskowanych ...

Obrazek

Kozystajac z okazji wypolerowalem mechanicznie koncowki seryjnego tlumika.

Obrazek

Obrazek

Najpierw pomalowalem tylko tlumik koncowy ...

Obrazek

Po sugestii kumpla pomalowalem na czarno troche wiecej ;).

Z uwagi na ilosc zdjec podziele relacje na 2 posty ...


Ostatnio edytowano 25 października 2009, 00:01 przez piotres, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 23:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1723
Lokalizacja: Puszcza Biała
:padam: kawał dobrej roboty. Mimo że wydaje się być wszystko idealnie to ty Piotrku zawsze znajdziesz coś co trzeba poprawić

_________________
---525e
---1802
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 00:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 533
Garażu pozazdrościłby Tobie nie jeden właściciel samochodu :) "Good Job" :zdrowko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 00:31 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Misza88 napisał(a):
Garażu pozazdrościłby Tobie nie jeden właściciel samochodu :) "Good Job" :zdrowko:


Niestety obecnie warunki sa u nas takie ze ten podnosnik moze stac tylko w stodole, ale moze sie to zmieni w przeciagu 2-3 kolejnych lat, narazie wogole sie ciesze ze stoi pod dachem :znudzony: .

Jedziemy dalej :

Obrazek

Skoro juz malowalem to i wahacza oraz poloska takze nie pozalowalem . Poszedl Hamerite ;) . No i kawalek dyfra sie zalapal .

Obrazek

Obrazek

Nowe plyny ustrojowe - do skrzyni biegow oraz hamulcow/sprzegla.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wlecialy polibusze z olkusza (belki specjalnie na moje zamowienie, robione pod Z3, nie sa to takie same tuleje jak do e30) , wersja dosyc miekka bo 80Sh, takie zeby zachowac komfort . Nie chcialem tulei wahaczy z uwagi na mozliwosc wystapienia skrzypienia .

Obrazek

Czesci wrocily z malowania proszkowego :) .

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Gabeczki na obejmy baku z ASO i koszulka termokurczliwa zeby nie wysunely sie przez najblizsze 15 lat :D .

Obrazek

Obrazek

Bak paliwa skonczony :) .

Obrazek


Obrazek

Sie popiesci , to sie zmiesci :P .

Obrazek

Obrazek

Tylne tarcze przy okazji takze troszeczke odswiezylem .

Obrazek

Obrazek

Kosz na kolo malowalem juz w tamtym roku ale pomalowalem to "zwykla" farba ktora juz zaczela sie scierac, jednak proszek to jest to :) .

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek

Szpilki na kolektorze wydechowym oczywiscie sie urwaly i trzeba je bylo rozwiercac, ok 5 godzin roboty z tym bylo , nie polecam tej roboty nikomu :znudzony: .


Ostatnio edytowano 25 października 2009, 00:52 przez piotres, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 00:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 355
Kupić od Ciebie samochód to po prostu marzenie. Nigdy nie widziałem osoby tak dbającej o auto. Gratuluję podejścia jak i samego samochodu :)

pozdrawiam

P.S. Mam taki sam komplet kluczy nasadowych proxxon jak Ty ;) ale nie używam ich tak często :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 01:00 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Stańko napisał(a):
Kupić od Ciebie samochód to po prostu marzenie. Nigdy nie widziałem osoby tak dbającej o auto. Gratuluję podejścia jak i samego samochodu :)

pozdrawiam

P.S. Mam taki sam komplet kluczy nasadowych proxxon jak Ty ;) ale nie używam ich tak często :P


Ojjj tam nie przesadzaj, sa napewno osoby ktore dbaja o samochod bardziej jak ja, ja po prostu lubie tylko jak wszystko mam sprawne i ladne w samochodzie :D .

Na koniec fota dla tych co mowil "nizej tyl" :

Obrazek

Lowtec -25mm na tyle tak wygladal, w praktyce dal -33 do -35mm w dol, jak widac wiocha na maxa bo tyl nizszy od przodu (z przodu lowtec rzekomo -30mm) . Jak widac proby robilem w deszczowy dzien, wymontowalem te sprezyny szybko i teraz jest znowu seria . Czekam na sprezyny M-suspension na tyl ktore wlasnie do mnie ida .

Na dzis to by bylo na tyle .

Zmienilo sie takze wnetrze ale o tym opowiem wam innym razem :P

pozdro
i dzieki za uwage.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 02:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
respect za serwis i solidną robote :padam:

no ale przydałaby się jakaś sesja foto z prawdziwego zdarzenia, przydałby się :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 02:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 4671
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 3288888888
Wielki Szacunek za wklap pracy!!!! :padam: :padam:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 09:41 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
podejście do samochodu :padam:

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 09:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
a nie próbowałeś wybijać z kolektorów wybijać tych zerwanych szpilek ? mi zostały jeszcze 2 szpilki, a liczba zerwanych szpilek jest wprost proporcjonalna do liczby wykręcania wydechu :D ale wszystkie szpilki udało mi się powybijać, u mnie wydech jest na 3 szpilkach z jednej strony, czyli razem 6.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 10:07 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
Piękna robota!
Aż chce się oglądać takie fotorelacje :super:
Nic tylko pozazdrościć podejścia do auta i wolnego czasu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 10:22 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5281
Moje BMW: Giulia Veloce
Super podejście do auta :padam:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 10:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 377
Lokalizacja: UK
Kod silnika: m20b25
Przesledzilem twoje postepy od samego poczatku i jestem po wielkim wrazeniem :ok: odwaliles kawal dobrej roboty :padam:

_________________
ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 11:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 16
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
:przestraszony: :padam:

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 12:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
zazdroszczę możliwości grzebania przy aucie :zdegustowany: no i tak jak wcześniej gratulacje za wkład pracy. Na pewno przyjemniej się jeździ z myślą, że wszystko jest dopieszczone ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 13:11 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 585
Lokalizacja: Poznań
Wzór do naśladowania! :padam:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 13:28 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 33
Posty: 3149
Super :super: :super: :super:

Nie widziałem jeszcze osoby która bardziej dba o auto :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 13:33 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 785
Lokalizacja: OKR
Moje BMW: f20 118i
Kod silnika: n13b16
Hehe... mnie teraz czeka dokladnie to samo. musze przyznac, ze profi wszystko robiles. Jak poszla regulacja katow na tyle?

_________________
viewtopic.php?f=6&t=166911


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 14:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 942
Lokalizacja: wlkp
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B22
Jestem pod wielkim wrazeniem dla tego co zrobiles z tym autem... :)

_________________
Są samochody... i jest BMW!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 15:48 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29700
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
:padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 650 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 33  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 110 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL