BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2024, 10:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 650 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 33  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2009, 00:41 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
racesupport napisał(a):
a nie próbowałeś wybijać z kolektorów wybijać tych zerwanych szpilek ? mi zostały jeszcze 2 szpilki, a liczba zerwanych szpilek jest wprost proporcjonalna do liczby wykręcania wydechu :D ale wszystkie szpilki udało mi się powybijać, u mnie wydech jest na 3 szpilkach z jednej strony, czyli razem 6.


Nie probowalem tego wybijac, tzn. stukalem ale nie za mocno to oczywiscie nie chcialy wyjsc . Nie chcialem za mocno tam "mlotkowac" bo wiadomo kolektor przytwierdzony do silnika, silnik odrazu caly sie by zaczal mocno ruszac, a dolot mam sztywniej zrobiony od orginalnego wiec nie chcialem dzialac raczej na to tak "po chamsku" .

kazzik_yo napisał(a):
Piękna robota!
Aż chce się oglądać takie fotorelacje :super:
Nic tylko pozazdrościć podejścia do auta i wolnego czasu.


Uwierz mi ale tego drugiego nie masz mi co zadroscic :( - to co tu pokazlem na fotkach teraz to w sumie robilem w przeciagu 2 miesiecy, w sumie samo zawieszenie i skrzynie robilem z 2 tygodnie bo robilem to takimi "dopadami" po 1-3 godziny . Na wiecej nie bylo czasu :| . Nie raz siedzialo sie do 0.00 , a ostatniego dnia pracy na zawiasem skonczylem o 1.30 w nocy :( .

djenker napisał(a):
Na pewno przyjemniej się jeździ z myślą, że wszystko jest dopieszczone ;)


Dokladnie tak jest w moim przypadku ! :)

moteq napisał(a):
Hehe... mnie teraz czeka dokladnie to samo. musze przyznac, ze profi wszystko robiles. Jak poszla regulacja katow na tyle?


Jeszcze nie ustawialem, poki co jest na oko ...i jezdzi sie juz lepiej jak wczesniej :zdziwko: . Serio jakos udalo mi sie dobrze trafic z ustawieniami z kumplem tych srubek bo kiera jest prosto podczas jazdy i nic nie sciaga . :zdziwko: . Az jestem w szoku . Ale oczywiscie pojade to ustawic jak tylko dojda mi springi Msuspension na tyl (czyli w tym/nastepnym tygodniu) .

Wielkie dzieki za wszelkie komentarze panowie !! :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2009, 08:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
no to lepiej jedź ustawiać bo ja zmieniałem springi w moim golfie 4 z tyłu i okazało się, że na przednie będę musiał poczekać jeszcze tydzień i ten tydzień jeździłem i już zauważyłem, że zaczęło mi zjeżdżać gume od środka, na szczęście delikatnie, teraz już springi mam i jest poustawiane na cacy. Pozdrawiam i super robota :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -> Z3 2.8 Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 12 listopada 2009, 00:29 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Ciag dalszy ;) :

Sprezyny - w koncu mam upragnione springi Msuspension z tylu :D .

http://img265.imageshack.us/img265/9316/64095399.jpg

Takie dostalem .

Obrazek

Wyczyszczone.

Obrazek

Obrazek

Pomalowane + org. oznaczenia :D (Hamerite - btw nie polecam bo to badziewie wogole nie chce kryc i strasznie splywa) .

Obrazek

Z prawej sprezyna z mojego samochodu - z lewej para Msuspension . Widac roznice nawet "na luzie".

Obrazek

Obrazek

Szybkie foto tuz po umyciu. Tyl poszedl do dolu o zmierzone 20mm, jak dla mnie jest idealnie teraz :) . Tyl i przod sa na rownej wysokosci .

Dalej ....

Jakis czas temu byla na allegro skorka z Z3M ...taka o jakiej marzylem czyli czarno czerwona . Myslalem nad nia dlugo ...czy sie na nia skusic czy nie . W koncu chec jej posiadania byla silniejsza odemnie ;) .

Komplet z 2001r. po przebiegu 60 tys. mil (stan idealny wszystkich elementow), oczywiscie z roadstera, oczywiscie z anglika ;) (RHD) . Zakupilem fotele , boczki (niestety nie pod airbag :cry: ) , w gratisie dostalem dopasowane kolorem "tabsy" do kierownicy M oraz wtyczki do foteli.

Kolor : black/imola red (oczywiscie skora walk nappa) :D .

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Nowe fotele mialy inne wtyczki - a raczej wtyczke bo moje fotele mialy 5 lub 6 wtyczek a na nowych eMkowych jest jedna centralna wtyka . Musze powiedziec ze to duzo lepsze rozwiazanie - nie ma szans ze cos sie wypnie, a i montaz prostszy . Troche sledzenia przewodzikow i udalo sie przylutowac nowa wtyczke tak ze teraz mam i "stare" wtyczki (ukryte pod wykladzina) i nowa wtyke do foteli M .

Obrazek

Fotele byly z anglika wiec mata zajetosci jest w lewym fotelu . Mialem plan przelozyc stronami siedziska foteli lecz okazalo sie to nie mozliwe (caly szkielet fotela jest zgrzany) . Trzeba by wiec sciagac cala tapicerke z siedziska zeby przelozyc mate . W obawie ze skora po tej operacji nie bedzie sie juz tak ladnie ukladac odpuscilem to karkolomne zadanie i poszedlem na latwizne ;) . Przelozylem na prawy fotel sam kontroler maty, kupilem w ASO wtyczke taka jak idzie do maty (nie obcinalem wtyczki od maty , wiec mata jest wciaz w 100% cala w lewym fotelu) i dalem "emulator maty" mowiac allegrowym jezykiem czyli po prostu wlutowalem diode prostownicza . I jest git .

Obrazek

Tak to wyglada ;) . Mozna sobie porownac . Wiecej foto - jak bedzie ladna pogoda to moze cos cykne .

Obrazek

Boczki - tu bedzie rzezba. Plan byl od poczatku taki sam . Przelozyc z nich skore na boczki pod airbag (a nawet mam plan zrobic to w druga strone - przerobic te boczki tak zeby byly pod airbagi ;) ) , ale zabraklo by skory na klapke airbagu, wiec poszukiwania skory, po wycenach typu 350 zl/m2 i minimum 5m2 moge kupic odechcialo mi sie tego ;) . Mialem szczescie bo akurat na allegro byly boczki z M3 E46 , kolor skory ten sam , kupilem finalnie 2 tylne boczki (lewy uszkodzony jak widac) . Jak widzicie maja one na podlokietnikach poduszki co do ktorych rowniez mam niecne plany ;) . Ale to za jakis czas .

Lewy boczek z m3 e46 :

Obrazek

Wraz z boczkami pozyskalem czesci ktore docenia chyba tylko koneserzy modelu :

Obrazek

Schowek na monety.

Obrazek

i bardzo mocno poszukiwane przez fanow modelu uchwyty drzwi obszyte skora .

pozdrawiam
Piotrek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -> Z3 2.8 Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 12 listopada 2009, 08:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 3138
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: E61 535D LCI
Kod silnika: M57N2
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=164424
Swietne wnetrze!! Gratuluje!

Obowiazkowo zrob foto calosci ;)

_________________
E36 320iA Sreberko ---> E46 330Ci ??? ---> E61 535D Gray
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -> Z3 2.8 Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 12 listopada 2009, 08:55 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1002
Lokalizacja: Toronto, ON
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Wielki szacunek za ciągły wkład pracy. Wzorowe Z3.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -> Z3 2.8 Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 12 listopada 2009, 09:17 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
no :padam: :ok:

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -> Z3 2.8 Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 12 listopada 2009, 09:39 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 34
Posty: 1646
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: M5
Wszystkie zmiany na plus, a po przełożeniu boczków wnętrze będzie imponujące.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -> Z3 2.8 Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 12 listopada 2009, 12:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
najs najs :super:

plenerowa sesja obowiązkowo :cisza: (szkoda ze pogoda lipa)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -> Z3 2.8 Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 12 listopada 2009, 14:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
zacnie, zacnie !!! :padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -> Z3 2.8 Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 12 listopada 2009, 16:14 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 33
Posty: 3149
Nie no Bosko, Cudo!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -> Z3 2.8 Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 12 listopada 2009, 19:18 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5281
Moje BMW: Giulia Veloce
Spoko !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: piotres -> Z3 2.8 Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 12 listopada 2009, 21:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1327
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E60 530d
Kod silnika: M57TU
:super: :) Mam pytanie lakierowałeś sprężyny zwykła farbą ?

_________________
Obrazek
Najnowsza sesja zapraszam serdecznie --> viewtopic.php?f=6&t=50515&start=300


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> Z3 2.8 Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 13 listopada 2009, 19:46 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29705
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
świetna sprawa :padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -> Z3 2.8 Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 13 listopada 2009, 23:42 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
citizen napisał(a):
:super: :) Mam pytanie lakierowałeś sprężyny zwykła farbą ?


Hameritem . Ale bardzo tego nie polecam, wogole nie kryje i splywa strasznie . DNO :dobani: .

Wypiaskowac i proszkiem walnac to jest to co lubie, ale niestety tym razem nie mialem na to czasu .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> Z3 2.8 Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 14 grudnia 2009, 02:43 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Czesc

Ustawilem geometrie pod wspawaniu tylnej regulacji katow ...

Wyszlo idealnie tzn. geometryczna os jazdy 0*,00' , kierownica w koncu jest idealnie prosto podczas jazdy na wporost a o to mi glownie chodzilo . Bardzo polecam taki mod tylnego zawieszenia .

Obrazek

Obrazek

Dorobilem podswietlenie schowka (bazujac na lampce podswietlenia schowka z E46, oczywiscie z wlacznikiem przy zamykaniu/otwieraniu schowka):

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Kazdemy kto ma problem z zamykaniem schowka w Z3 polecam wywalic orginalne wkrety i blaszki trzymajace haczyk zamka schowka, i dac w ich miejsce sruby M4 z nakretkami - haczyk wtedy pojdzie z 0.5mm w dol wiec klapa latwiej "zlapie" haczyk, dodatkowo mozna ustawic jego pozycje .

Obrazek

Obrazek

Kozystajac z okazji ze mialem zdjete nadkola to zabezpieczylem blotniki od wewnatrz woskiem antykorozyjnym noxudola - niby rdzy nie bylo sladow, ale lepiej dmuchac na zimne .

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Krawedzie progow przy wszyskich kolach zabezpieczylem barankiem w sprayu .

Obrazek

No i tarcze 325mm z M3 E46 ktore pojda na przod wraz z zaciskami Brembo 4 tloczki - jak sie uda to zamontowac :lol: :

Obrazek

pozdro


Ostatnio edytowano 14 grudnia 2009, 11:37 przez piotres, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> Z3 2.8 Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 14 grudnia 2009, 09:52 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29705
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
po raz kolejny :padam:

pełen podziw :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> Z3 2.8 Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 14 grudnia 2009, 10:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
najciekawsza jest ta ostatnia modyfikacja, musisz o niej opowiedziec szerzej ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> Z3 2.8 Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 14 grudnia 2009, 11:37 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
djenker napisał(a):
najciekawsza jest ta ostatnia modyfikacja, musisz o niej opowiedziec szerzej ;)


Ona jest w trakcie :) . Dzis wlasnie kupilem upragnione zaciski Brembo :)) . Po zimie napewno hample bede ready a na zime sa i tak zbedne ;) . Jasne ze opowiem jak zaloze :ok: .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> Z3 2.8 Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 14 grudnia 2009, 12:55 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 34
Posty: 1646
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: M5
Zastanawia mnie kiedy dojdziesz do wniosku że już nie ma co zrobić w aucie :D
Profi robota :padam:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> Z3 2.8 Roadster Cosmosschwartz 99'
PostNapisane: 14 grudnia 2009, 13:22 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
norek napisał(a):
Zastanawia mnie kiedy dojdziesz do wniosku że już nie ma co zrobić w aucie :D
Profi robota :padam:


No kiedys to napewno nastapi :P . Mysle ze jestem w 70% dojscia do takiego stanu .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 650 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 33  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 126 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL