BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 kwietnia 2024, 11:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 149 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2009, 12:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 167
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Nowe zdjęcia w nocnej scenerii ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

A tu zaraz po kąpieli :)

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek

*********WYCIECZKA DO BMW MUZEUM - fotorelacja viewtopic.php?p=558726#558726 ********

Moje Nowe śmigiełko :D viewtopic.php?t=47077


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2009, 19:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 1316
Lokalizacja: Kłodzko
Moje BMW: 728iA
Kod silnika: M52B28
Garaż: Była : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=122586
Była : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=125090
Była : http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134223
Była : http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 82&start=0
Była : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144082
Obecna : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=160477
Z tych zdjęć mogę twierdzić że naprawdę mi się podoba ;)
Co do modów masz taki sam tok rozumowania jak ja :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2009, 02:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
ładnie się świeci :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2009, 15:06 
Ładna seryjna 5er :) Powodzenia w modach :D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2009, 08:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 167
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Jak to nasza BMka zabrała nas na wakacyjny urlop w Alpy ;)

Tutaj troche brudna ale co sie dziwić ;) ponad 900 km bez mycia ;) każdy by sie ubrudził ;P
Obrazek

a tu juz w miarę czysta :)
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek

*********WYCIECZKA DO BMW MUZEUM - fotorelacja viewtopic.php?p=558726#558726 ********

Moje Nowe śmigiełko :D viewtopic.php?t=47077


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2009, 09:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 110
Lokalizacja: z .....
Ładnie :cwaniak:

_________________
lipa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2009, 09:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Lokalizacja: tsk
ladne bmw :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 17:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 167
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Witam

Dodaje trzy zdjęcia z nowymi "oczami" pewnie dla wielu ten temat jest kontrowersyjny ale mi się bardzo podobają a tak chyba ma być ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek

*********WYCIECZKA DO BMW MUZEUM - fotorelacja viewtopic.php?p=558726#558726 ********

Moje Nowe śmigiełko :D viewtopic.php?t=47077


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 20:13 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29699
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
Benetton, fajna seria, jak pisałem wcześniej, wiem że Tobie się podoba ale wg ringi tu w ogóle nie pasują...


wpadnij kiedyś na spota :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 02:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
takie ringi do zwykłych świateł (nie xenon) nie widzą mi się :kwasny:


ale dobrze poza tym wygląda

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Benetton--> BMW e39 530d Czarny Metallic
PostNapisane: 4 maja 2012, 12:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 167
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Jakoś zapomniałem o Tym forum.

Ale postanowiłem to nadrobić ;) Poniżej parę zdjęć mojej 5er

w czerwcu 2010 wleciały nerki poliftowe

Obrazek

Obrazek

i po pracy:)
Obrazek

Obrazek

tutaj widać jak ładnie wszystko spasowało
Obrazek

Obrazek

ps. wiem, że zdjęcia nie są pierwsza klasa ale były robione w chwili uniesienia i radości :)


takie tam pare fotek z nowymi nerkami :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek




We wrześniu 2010 postanowiłem trochę odnowić skórę w mojej 5er

Na początek zabrałem się za boczek drzwi

przed
Obrazek

po
Obrazek

a potem przyszedł czas na lekko przecierający się boczek siedzenia kierowcy

przed
Obrazek

Obrazek

no i po :)
Obrazek

Obrazek

na zdjeciach fotela nie widać tego dokładnie bo odbijało się słońce ale naprawde fajnie pokryło miejsca gdzie farba była już powycierana.

przed renowacją wyglądało to tak:
Obrazek

Obrazek

a po renowacji tak: :) efekt jest w dobry mimo, ze zdjęcia są robione z pół godziny po ostatnim malowaniu i lakier nie zdążył jeszcze dobrze wyschnąć.
Obrazek
po całkowitym wyschnięciu kolor nabierze barwy "starego lakieru" i bedzie to wyglądać tak jak na boczku drzwi i fotela, które wcześniej regenerowałem.

a tak to wygląda z bliska 8)
Obrazek

Obrazek

kierownica przed:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

a tu już sytuacja po zabiegu :)
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

No i nie mogło zabraknąć sprawcy całego zamieszania :)
Obrazek



Tego samego miesiąca wleciały nowe tarcze i klocki na przód

Po ściągnięciu koła ukazała się wysłużona tarcza

Obrazek

chwilę później nie było już zacisku i klocków
Obrazek

po około 30 minutach została już tylko stara piasta ;)
Obrazek

a tutaj już wyniki godzinnej pracy na świeżym powietrzu
Obrazek

Obrazek




Listopad 2010
Takie tam jesienne zdjęcia

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek





grudzień 2010

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek





kwiecień 2011

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

No i jedziemy do domu ;)
Obrazek


po zimie i dwóch latach w moich rękach do wymiany tuleje pływające tył

Obrazek




sesja w maju 2011

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek




Z racji na zbliżający się mały jubileusz mojej :5er: w maju 2011 postanowiliśmy ją zabrać w podróż :)

A o to kilka fotek (niestety auto dosyć brudne bo pokonało ponad 1500 km ale nie ma się co dziwić, myjni niestety nigdzie nie znalazłem )

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

A tutaj po kolejnych 500 kilometrach okazuje się że jednak to nie auto ma pierwszeństwo ;) Jednocześnie zbliżamy się do jubileuszu :D

Obrazek

No i wreszczecie :) jest dzień, godzina....

Obrazek

300 000 kilometr!

Obrazek




W lipcu 2011 w reszcie udało się wymienić koła na ciut większe

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Moja żona znalazła niezłą miejscówkę na zdjęcia ale niestety słońce zaszło i zdjęcia wyszły tak jak wyszły...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek




sierpień 2011 i wosk na aucie :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

i takie trochę przekombinowane ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek



kilka zdjęć z września 2011

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

W między czasie doszedł fotel komfortowy ale tylko jeden i to na tył ;)

Obrazek

Obrazek

No i nie mogło zabraknąć "tygodniowego" użytkownika tego fotela ;)

Obrazek

Przy okazji widać też jak wygląda tylna kanapa po roku od renowacji renoskórem.





w listopadzie 2011 roku postanowiłem wymienić reflektory przednie ze zwykłych na takie z soczewką.

A o to zdjęcia

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

No i nie mogło zabraknąć zdjęcia mojego małego pomocnika i nieświadomego jeszcze miłośnika marki :bmw: :) (zmęczyła się tym wszystkim)


Obrazek





niestety w styczniu 2012 miałem problemy z mechanikiem i przeniesieniem napędu... uszkodzeniu z powodu braku oleju i poluzowaniu uległ dyfer w mojej :5er:
Przy okazji okazało się że „fachowiec” zamontował odwrotnie łącznik elastyczny wału – na szczęście nie uszkodził się.

Jak widać na poniższych zdjęciach wałek atakujący dostał niezłego luzu (2-3 milimetry), zaczął bić przez co rozszczelnił się dyfer i wyciekł z niego olej...

Obrazek

Obrazek

Po tygodniowych poszukiwaniach udało mi się w końcu dostać dyfer, na który była gwarancja rozruchowa w dodatku okazał się być młodszy od mojego auta o 3 lata.

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Dyfer po zamontowaniu, wymianie uszczelnień i zalaniu nowym olejem BMW jest już zamontowany i jak na razie nic się z nim nie dzieje, jest cicho i nie ma żadnych niepokojących oznak, więc mam nadzieję, że to już koniec tej nieciekawej przygody…

Obrazek

Obrazek



Od razu po odebraniu samochodu sprawdziłem miejsce gdzie znajduje się servo ponieważ wyczytałem na naszym forum, że często zatyka się kanalik spustowy i woda zaczyna się tam zbierać. Po rozebraniu obudowy filtra kabinowego na szczęście okazało się że jest tam sucho :) - dbanie o samochód popłaca.

Obrazek

Obrazek






w marcu tego roku do wymiany poszły przednie amortyzatory

Obrazek



Przy okazji wiosennych porządków sprawdziłem też jak się miewają po zimie wtryski i turbo.

Obrazek

Jak widać wtryski są w bardzo dobrym stanie (tak przynajmniej to wygląda na komputerze ;) )

Turbo też dmucha jak powinno



Poniżej kilka poglądowych zdjęć. Jakość taka sobie bo w zbyt mocnym słońcu je robiłem...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek




w ubiegłym miesiącu postanowiłem dokładnie wyczyścić środek mojej 5er

a o to i efekt ;)

przed czyszczeniem

Obrazek

Obrazek

Obrazek



no i po ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


A tutaj chciałem Wam pokazać jak się trzyma tapicerka "ratowana" renoskórem. Po dwóch latach od malowania jeszcze to wszystko trzyma się kupy.

boczek fotela kierowcy - chyba najbardzie eksploatowany element tapicerki.
Obrazek

no i tylna kanapa
Obrazek

Obrazek

Widać niestety, że środkowe części siedziska są pomalowane - kolor jest bardziej czarny... ale już się do tego przyzwyczaiłem po za tym lepiej tak niż oglądanie tych rys i zadziorów na siedzisko. Po za tym jak znajdą się komforty w nienagannym stanie to i tylna kanapa zostanie podmieniona ;)


Przyszła noc i ponownie spróbowałem zrobić kilka zdjęć wnętrza nocą.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Z racji 3 lat eksploatacji mojego BMW podsumowałem koszty eksploatacji i opisałem w skrócie co się wydarzyło przez te 3 lata


Na :5er: przesiadłem się z e36. Przed zakupem straszono mnie kosztami eksploatacji, że nie ma porównania względem e36.

moje poprzednie BMW

Obrazek

Obrazek


Po 3 latach eksploatacji na szczęście mogę odetchnąć z ulgą ;) Jak na razie eksploatacja nie jest o wiele wyższa niż w przypadku e36. Jakby nie pseudo fachowcy to koszty byłyby jeszcze o wiele mniejsze.

Moja :5er: przyjechała z Francji a przeze mnie została zakupiona 24 kwietnia 2009 roku z przebiegiem niespełna 256000 km.

zdjęcia kilka dni po zakupie
Obrazek

Obrazek

Obrazek


Niestety już po około miesiąca od zakupu i przejechaniu 3 tyś km zaczęły się problemy z BMW. Problem dotyczył odpalania auta na ciepłym silniku. Niestety w tym przypadku po raz pierwszy i niestety nie ostatni raz spotkałem się z brakiem fachowości i wiedzy u mechanika. Skutek – zła diagnoza i niepotrzebna regeneracja 3 wtryskiwaczy. Po regeneracji nic się nie poprawiło, kolejna diagnoza – świece żarowe (niestety wtedy się jeszcze nie orientowałem w temacie i nie wiedziałem, że świeca nie jest potrzebna do tego aby odpalić silnik latem) – wymiana i brak poprawy. W tym momencie postanowiłem zmienić mechanika. Pojechałem do innego i ten od razu stwierdził, że winę za problem przy odpalaniu ponosi rozrusznik. Mechanik zregenerował go a problem zniknął ale całe to szukanie przyczyny kosztowało mnie prawie 2000 zł plus późniejsza regeneracja rozrusznika.

Od tego czasu nie było żadnych problemów z moją 5. W międzyczasie kilka razy posłużyła za auto wożące nowożeńców ;)

Obrazek

Obrazek


nawet mnie i mojej żonie posłużyła jako auto do ślubu ;)

Obrazek



Do czerwca 2010 zrobiłem nią ponad 26 tys. km. Wtedy pojawiła się kolejna awaria. Nauczony już przygodami z poprzedniego roku od razu zacząłem podejrzewać, że winny znowu jest rozrusznik – diagnoza była trafna. Okazało się że poprzedni mechanik za bardzo ścisnął bendix co doprowadziło do jego zatarcia – naprawa 200 zł i na szczęście działa do dzisiaj ;)

Od tego czasu trwał bardzo długi okres bezproblemowej eksploatacji. Tylko czysta radość z jazdy ;) i zwykłe eksploatacyjne naprawy typu termostat, olej hamulce czy zawieszenie.
W międzyczasie wleciała nowa przednia szyba, poprawiony został lakier, wleciały nowe, długo oczekiwane przeze mnie felgi, licznik wskazał 300 000 km przebiegu.

Obrazek



Pierwszy poważniejszy temat pojawił się dopiero latem 2011 roku – w sierpniu 2011 roku zregenerowałem jeden z wtryskiwaczy co kosztowało mnie 640 zł do tego czasu auto pokonało ze mną niespełna 50 tyś km. Później tylko eksploatacja i drobne poprawki typu wymiana lamp na soczewkowe.

Prawdziwe problemy z samochodem pojawiły się na początku tego roku po nieudolnej wymianie łącznika elastycznego wału oraz zalaniu dyfra nieodpowiednim olejem.... Co poskutkowało uszkodzeniem dyferencjału i jego wymianą na używany z 2003 roku. Cała historia kosztowała mnie prawie 1000 zł... Od razu po odebraniu samochodu od mechanika spotkała mnie kolejna przykra niespodzianka – zamarzł mi prawy przedni amortyzator więc zmuszony byłem je wymienić ale to nic nadzwyczajnego po przebiegu prawie 312 tyś km i 12 latach eksploatacji.

Ogólnie po przejechaniu 60 tys. km muszę przyznać, że samochód jest bardzo komfortowy i jak na swoje lata trzyma się jeszcze kupy ;) Mimo kosztownych wpadek mechaników uważam, że e39 z M57D30 jeśli chodzi o koszta eksploatacji nie jest drogi w utrzymaniu i nie wiele odbiega od mojej poprzedniej e36. Ogólnie samochód oceniam bardzo dobrze i wg mnie to był dobry wybór, jak do tek pory odpukać nie zawiódł mnie.


no i kilka poglądowych zdjęć jak wygląda obecnie moja :5er:

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek


Poniżej zestawienie kosztów eksploatacji z 3 lat.

koszty- przebieg- data
olej Mobil1 5w30, filtr pow i oleju meyle 290zł- 256700- 30.04.2009
wymiana żarówki H7 30zł- 256700- 30.04.2009
montaż zabezpieczenia przeciw kradzieży 300zł- 258540- 19.05.2009
podpięcie pod komputer live data 50zł- 258900- 25.05.2009
Regeneracja 3 wtrysków 1600zł- 259300- 3.06.2009
Wymiana 6 świec żarowych 300zł- 259300- 3.06.2009
filtr paliwa Bosch 90zł- 259300- 3.06.2009
regeneracja rozrusznika 530zł- 259550- 6.06.2009
wymiana obu żarówek H7 30 zł- 269700- 28.09.2009
regeneracja szyby przedniej (odprysk) 35zł- 271300- 24.10.2009
usunięcie błędu maty SRS pasażera 80zł- 271600- 28.10.2009
kontrola zawieszenia i diag. Komputerowa 50zł- 271600- 28.10.2009
wolej Mobil1 5w30 filtr pow, oleju i paliwa mayle330zł- 271700- 29.10.2009
klocki hamulcowe tył, czujnik zużycia klocków 100zł- 279100- 3.04.2010
wymiana obu żarówek H7 50zł- 280000- 22.04.2010
klamka wewnętrzna przednia prawa ori 140zł- 282000- 2.06.2010
wymiana klamki, diagnostyka komputerowa 110zł- 282000- 2.06.2010
akumulator Centra Futura 100/900 450zł- 282800- 23.06.2010
regeneracja rozrusznika (szczotki + tulejki) 200zł- 282800- 23.06.2010
olej Mobil3000 5w30, filtr pow, olej, paliwa 370zł- 286800- 16.09.2010
wymiana przewodu paliwa, kontrola zawieszenia50zł- 286900- 17.09.2010
wymiana przedniej szyby Nortglass 430zł- 287300- 30.09.2010
termostat BMW wraz z wymianą 290zł- 288000- 16.10.2010
tarcze ham. przód Zimmermann klocki textar 380zł- 288100- 17.10.2010
wymina płynu hamulcowego 20zł- 288100- 17.10.2010
dywaniki gumowe Petex 85zł- 288300- 26.10.2010
nadkole dolne lewe ori 48zł- 291500- 3.01.2011
wymiana czujnika wałka rozrządu (używany) 100zł- 293500- 17.02.2011
łącznik stabilizatora lewy tył tuleje pływające 350zł- 296800- 22.04.2011
nadkole dolne p. ori, wtyczka i czujnik temp. 110zł- 301100- 28.05.2011
olej mobil3000 5w30 filtr olej, pow, kabinowy 320zł- 301500- 3.06.2011
paski pasowe alternatora i klima. Conti i meyle 75 zł- 301500- 3.06.2011
wymiana rolki napinacza wraz z wysięgnikiem 210zł- 301500- 3.06.2011
naprawa lakier próg, p.t. drzwi, klapa t. zderz p.500zł- 302800- 2.07.2011
felgi alu styling 48 600zł- 303500- 12.07.2011
Opony 225/55/16 pirelli p7 200zł- 303500- 12.07.2011
prawa tylna tuleja pływająca 180zł- 303600- 13.07.2011
regeneracja wtrysku nr 3, diagnostyka i napr 640zł- 304500- 6.08.2011
felga styling 48 z oponą 100zł- 304850- 11.08.2011
filtr odmy ori 98zł- 305500- 23.08.2011
wymiana podtrzymania wydechu (obejma) 50zł- 305500- 23.08.2011
łącznik stabilizatora lewy przód + wymiana 90zł- 305900- 6.09.2011
reflektory przednie soczewkowe + regulatory 250- 308100- 7.11.2011
ustawienie zbieżności tył 50zł- 309000- 30.11.2011
nadkola dolne lewe i prawe zamiennik ABS 54zł- 309450- 7.12.2011
łącznik stabilizatora prawy przód + wymiana 93zł- 309450- 7.12.2011
gumy stabilizatora przód 42zł- 310600- 12.01.2012
wymiana gum stabilizatora 100zł- 310600- 12.01.2012
żarówka HB4 (mijania) 9zł- 310600- 12.01.2012
Łącznik elastyczny wału meyle + wymiana 470zł- 310750- 16.01.2012
olej skrzyni Mobil ATF Dextro II (2 x 1litr) 60zł- 310750- 16.01.2012
olej do dyfra Maximus 75/90 40zł- 310750- 16.01.2012
dyferencjał e39 z 2002 roku 500zł- 311000- 31.01.2012
uszczelniacz z pierśc. zabezp. Dyfer x2 ORI 140zł- 311000- 31.01.2012
olej do dyfra ORI BMW 100zł- 311000- 31.01.2012
wymiana dyfra i poprawny montaż łącznika el 220zł- 311000- 31.01.2012
amortyzatory meyle x2 446zł- 311450- 9.02.2012
poduszki kolumny mc pherson sachs x2 220zł- 311450- 9.02.2012
przewody elastyczne hamulca tył x2 56zł- 311450- 9.02.2012
płyn hamulcowy ATF DOT4 SL6 31zł- 311450- 9.02.2012
śruby kół febi x3 18zł- 311450- 9.02.2012
robocizna amortyzatory, przewody ham, odpow 240zł- 311450- 9.02.2012
4 opony pirelli p7 225/55/16 + montaż 460zł- 313250- 28.03.2012
diag. Zawieszenia, ukł. Napęd i kier 50zł- 314600- 18.04.2012
SUMA: 14 121 zł

Z tego suma samych kosztów (bez felg i innych moich zachcianek ;) ) 12 086 zł
byłoby o wiele mniej gdyby nie wpadki mechaników...

_________________
Obrazek

*********WYCIECZKA DO BMW MUZEUM - fotorelacja viewtopic.php?p=558726#558726 ********

Moje Nowe śmigiełko :D viewtopic.php?t=47077


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Benetton--> BMW e39 530d Czarny Metallic
PostNapisane: 4 maja 2012, 15:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1396
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: 535i/330xd
Kod silnika: M57
Galeria, opisy, ceny - mistrzostwo świata.
Sposób, w jaki dbasz o auto - również to samo.

Dla mnie nic dodać nic ująć, idealne auto dbającego właściciela. :cool:

_________________
535d
Obrazek

330xd
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Benetton--> BMW e39 530d Czarny Metallic
PostNapisane: 5 maja 2012, 07:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 167
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
szwaglu napisał(a):
Galeria, opisy, ceny - mistrzostwo świata.
Sposób, w jaki dbasz o auto - również to samo.

Dla mnie nic dodać nic ująć, idealne auto dbającego właściciela. :cool:



dziękuję :)
staram się żeby auto trzymało się kupy czyli przede wszystkim żeby nigdy mnie nie zawiodło - to jak na razie się udaje ;)
no i oczywiście staram się by jakoś wyglądało

_________________
Obrazek

*********WYCIECZKA DO BMW MUZEUM - fotorelacja viewtopic.php?p=558726#558726 ********

Moje Nowe śmigiełko :D viewtopic.php?t=47077


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Benetton--> BMW e39 530d Czarny Metallic
PostNapisane: 7 maja 2012, 15:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
Moge tylko powiedzieć: Szacun :padam:
I oby pozostało tak zadbane jak jest i nie zawiodło przez przynajmniej kolejne 300tys. ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Benetton--> BMW e39 530d Czarny Metallic
PostNapisane: 7 maja 2012, 15:35 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 781
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46
Kod silnika: 330cd
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 0#p1412400
Widziałem na 5er. Auto na prawdę zadbane i zapewne w bdb stanie technicznym. Jednak pojawia się jakieś ale, wg mnie trzeba tu koniecznie dołożyć m pakiet, lepsze koło, lampy polifty. :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Benetton--> BMW e39 530d Czarny Metallic
PostNapisane: 7 maja 2012, 15:43 
Offline
Forumowicz

Posty: 196
Moje BMW: E60
straciłaby wtedy urok zadbanego auta przedliftowego :)
a takich coraz mniej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Benetton--> BMW e39 530d Czarny Metallic
PostNapisane: 7 maja 2012, 16:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1396
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: 535i/330xd
Kod silnika: M57
Dzielak5 napisał(a):
straciłaby wtedy urok zadbanego auta przedliftowego :)
a takich coraz mniej


celna uwaga; niech zostaje taka, jak jest, bo jest świetna.

_________________
535d
Obrazek

330xd
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Benetton--> BMW e39 530d Czarny Metallic
PostNapisane: 7 maja 2012, 17:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 91
Posty: 1344
Lokalizacja: Betonowy Las, 3 Stawy ;P
Moje BMW: Sej 1.1
Kod silnika: Sporting?
Super że tak dbasz o auto :ok: podoba mi się Twoje e39 :cool:

_________________
Forumowiczu drogi wpadaj na spoty w Katowicach wszystko w dziale:
Spoty & Zloty-[Katowice]

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Benetton--> BMW e39 530d Czarny Metallic
PostNapisane: 7 maja 2012, 19:24 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 116
Moje BMW: E39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115233
Większości przypada do gustu wersja poliftingowa - dlatego, że ma świeższy wygląd ;) Wersja przed liftem ma swój niepowtarzalny urok, szczególnie na "pomarańczkach", więc zostawiłbym ją taką jaka jest... moja subiektywna opinia :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Benetton--> BMW e39 530d Czarny Metallic
PostNapisane: 9 maja 2012, 12:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 167
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Dziękuję Wszystkim za opinie i komentarze :)

jak na razie mam zdanie takie jak większość z Was - czyli przedlift na pomarańczach :)

Jedynie co planuję zmienić to radio na mida i włożyć komforty/kontury. Miały być już na ten sezon ale niestety kasa poszła na dyfer... Mid wleci jeszcze tego lata ;) trochę wnętrze powinno wtedy zyskać.

_________________
Obrazek

*********WYCIECZKA DO BMW MUZEUM - fotorelacja viewtopic.php?p=558726#558726 ********

Moje Nowe śmigiełko :D viewtopic.php?t=47077


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 149 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 84 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL