BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 08:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 638 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 32  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i '97 (wiosna - str. 24)
PostNapisane: 16 stycznia 2012, 16:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1706
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=59159
Jacki, trochę się zakręciłem w twoim poście i chyba kilku rzeczy nie kumam...

jackolus napisał(a):
Piszesz że szukasz dyfra na dużej głowie.
Przerabiałem motyw i wsadzenie go to droga przez mękę. Mnóstwo roboty, pasowania części na farta i jakieś półtora klocka niewyjęte.

1) Trzeba zmienić wał bo nie skręcisz tak bardzo tego co masz obecnie, problem w tym że oczywiście nie ma gotowca tylko trzeba z dwóch części go pasować, wyjście od łącznika wału E36 a wejście na dyfer E30 a do tego podpora wału która ogarnie to i to :P

Ale po co pasować jak można skrócić i wyważyć?

jackolus napisał(a):
2) Oczywiście trzeba zmienić półosie, problem jest znaczący bo mało które E30 ma ABS a więc nie ma koronek. Albo szukaj E30 iX bo one miały albo spawaj koronki - mówię Ci ile niezapomnianych wrażeń :hyhy:

Nie, nie trzeba. Da się spokojnie na półośkach z 316i latać, a i tak przy okazji szukam czegoś mocniejszego, ale bez zabawy w spawanie. BTW jakie czujnik ABS???

jackolus napisał(a):
3) No i trzeba kombinować żeby łączenie wał-dyfer nie wadziło o belkę zawieszenia
Dużej głowy montować do 1.6 naprawdę nie ma sensu

1.Pasowanie to już nie mój problem.
2. Po co wsadzać dużą głowę do M42/M43?? Nie kumam

jackolus napisał(a):
Jeżeli naprawdę chcesz a nie spieszy Ci się z tym aż do swapa to jak poczekasz cierpliwie - będę miał mój dyfer do sprzedania bo muszę zmieniać na bardzo długi do nitra bo na obecnym nic mi nie zdąży nadmuchać.
Jak coś to mam 3.46 na spięciu coś koło 40% Do 2.8 był idealny ale do fałki niestety za krótko
Chyba że ktoś ma szperę do E30 w granicach 2.64 - 2.80 , jestem skłonny się wymienić.

Dzięki, ale graty już mam.

tcr2 napisał(a):
jackolus napisał(a):
Przerabiałem motyw i wsadzenie go to droga przez mękę. Mnóstwo roboty, pasowania części na farta i jakieś półtora klocka niewyjęte.

1) Trzeba zmienić wał bo nie skręcisz tak bardzo tego co masz obecnie, problem w tym że oczywiście nie ma gotowca tylko trzeba z dwóch części go pasować, wyjście od łącznika wału E36 a wejście na dyfer E30 a do tego podpora wału która ogarnie to i to :P
2) Oczywiście trzeba zmienić półosie, problem jest znaczący bo mało które E30 ma ABS a więc nie ma koronek. Albo szukaj E30 iX bo one miały albo spawaj koronki - mówię Ci ile niezapomnianych wrażeń :hyhy:
3) No i trzeba kombinować żeby łączenie wał-dyfer nie wadziło o belkę zawieszenia


Przecież Piotrek sam w kanale siedzieć nie będzie. Są ludzie, którzy się tym zajmą, wezmą kasę i po sprawie.

True.

tcr2 napisał(a):
jackolus napisał(a):
Dużej głowy montować do 1.6 naprawdę nie ma sensu

Z tego co wiem to m53b28 czeka na palecie.
A tak w ogóle to ładowanie kasy w ponad 10-cio letnie samochody jest sensowne? To tylko takie nasze zabawy biedaków. W normalnym kraju kupiłbyś nowe m3 i dopiero w nim grzebał. A że mamy co mamy, to się p... z g...nem.

Cholera mało słońca i człowiek jakiś taki pesymistycznie do świata nastawiony :hyhy:

Piotruś, trzeba sobie taką lampę słoneczną ze skandynawii skołować. Mi to nie słońca, a zminy projektu potrzeba, bo dopóki siedzę na Służewiu to nie mogę swapować bo potrzebuję codziennie samochodu, aby dojechać do pracy.


b mma w napisał(a):
I to jest zbrojenie,idziesz pełna parą :ok:
Bedziesz dokupywał drugi taboret Momo ??

Na razie nie, ale jak się trafi to nie odmówię. Dziecko z tyłu jeździ więc dwa nieodchylane stołki nie wchodzą w grę.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i '97 (wiosna - str. 24)
PostNapisane: 16 stycznia 2012, 19:23 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 244
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 compact
Kod silnika: M43B19TU
W końcu, do pełni szczęścia tylko motoru brakuje :padam:

Cytuj:
Mi to nie słońca, a zminy projektu potrzeba, bo dopóki siedzę na Służewiu to nie mogę swapować bo potrzebuję codziennie samochodu, aby dojechać do pracy.



Szukaj Czikłaczento w holenderskim gazie za pińcet PLN na dojazdy i oddawaj auto na Swapowanie :rotfl:

_________________
zielony kompot -->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=156963


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i '97 (wiosna - str. 24)
PostNapisane: 23 stycznia 2012, 20:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 242
Lokalizacja: WWA
Moje BMW: E36 323ti
Kod silnika: M52B25
Garaż: compact:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=90963
touring:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=109222
To jak już zacząłeś z terminami - to może zrobimy wyścig? Kto pierwszy wyjedzie :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i '97 (wiosna - str. 24)
PostNapisane: 26 stycznia 2012, 11:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1520
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: było E36 320i coupe
Garaż: moja była http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=63374
k_urczak, mam pytanie apropo kubła momo, otóz jak rozwiązujesz sprawe z wsiadaniem i wysiadaniem na tył? i jak jest z seryjnymi pasami? nie ma problemu aby je zostawic? jak z szynami? jest jakas rzezba z tym? bo ja zupelnie zielony w tej sprawie a powoli zaczyna mi sie podobac ta kubelkowa zabawa

_________________
Zobacz mojego byłego germańca viewtopic.php?f=6&t=63374


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i '97 (wiosna - str. 24)
PostNapisane: 26 stycznia 2012, 20:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1706
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=59159
dulu710 napisał(a):
k_urczak, mam pytanie apropo kubła momo, otóz jak rozwiązujesz sprawe z wsiadaniem i wysiadaniem na tył? i jak jest z seryjnymi pasami? nie ma problemu aby je zostawic? jak z szynami? jest jakas rzezba z tym? bo ja zupelnie zielony w tej sprawie a powoli zaczyna mi sie podobac ta kubelkowa zabawa

Dulu, info masz poniżej w punktach:
1. mam tylko kubeł kierowcy, więc dzieciaka na tył pakuję z drugiej strony,
2. z pasami nie ma problemu, bo to nie jest pełna sportówka, więc ma wycięcie na wysokości bioder i nie ma takiej opcji, aby pas opierał się na fotelu a nie na kierowcy
3. rzeźba w ch#$ jak chcesz mieć go prosto, równo i jeszcze mieć możliwość regulacji odległości - moje szyny spawał Grzesiek z PIRS Performance i jest lalka (spawane na przerobionych szynach od e36) -> pamiętaj, że momo ma mocowania dolne a nie boczne, więc gotowych mocowań raczej łatwo nie kupisz
4. przyjedź, posadzisz tyłek i obadasz, a jak będziesz miał pytania to Ci powiem co wiem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i '97 (wiosna - str. 24)
PostNapisane: 27 stycznia 2012, 09:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1520
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: było E36 320i coupe
Garaż: moja była http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=63374
k_urczak, dzieki wielkie za info, akurat nie jestem zainteresowany konkretnie momo tylko typowymi kubłami i bylem ciekaw własnie jak wyglada sprawa z szynami. czyli sa ludzie ktorzy potrafia to tak zrobic aby wszystko bylo ok rozumiem?

_________________
Zobacz mojego byłego germańca viewtopic.php?f=6&t=63374


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i '97 (wiosna - str. 24)
PostNapisane: 27 stycznia 2012, 10:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 870
Lokalizacja: Bemowo
Moje BMW: E36 sedan / E28
Kod silnika: M54B30 / M30B28
Sa tacy i portafią. Moje Recaro też Grzesiek z PIRS wstawiał.

_________________
Obrazek
e36 330i - tap madl definiszyn | e28 528i Bahama


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i '97 (wiosna - str. 24)
PostNapisane: 27 stycznia 2012, 10:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1520
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: było E36 320i coupe
Garaż: moja była http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=63374
Grzesiu z ozarowa tak?

_________________
Zobacz mojego byłego germańca viewtopic.php?f=6&t=63374


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i '97 (wiosna - str. 24)
PostNapisane: 27 stycznia 2012, 10:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 870
Lokalizacja: Bemowo
Moje BMW: E36 sedan / E28
Kod silnika: M54B30 / M30B28
Tak, właśnie ten.

_________________
Obrazek
e36 330i - tap madl definiszyn | e28 528i Bahama


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i '97 (wiosna - str. 24)
PostNapisane: 29 stycznia 2012, 12:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 108
Posty: 359
Lokalizacja: Zabrze
Moje BMW: e36ti, e30, e39d
Kod silnika: S50B30M10B18M57B29
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=117755&start=0
dlaczego w compakcie nie ukręciłem małego dyfra silnikiem 2.5? a nie jechałem autem do kościoła ani razu. czy to dlatego że był zaspawany? serio pytam. czy chodzi o to że przy małym puszcza (jak jest) szpera?

_________________
ex.E30 2.0 drift-spec. http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=61472
ex.E36 2.5l drift compact viewtopic.php?f=6&t=72273
ex.E36 2.5l automatyczny sedan viewtopic.php?f=6&t=73945

jest E36 3.0M drift compact viewtopic.php?f=6&t=117755&start=0
jest E39 2.9l sportowa krowa na ropę viewtopic.php?f=6&t=124407


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i '97 (wiosna - str. 24)
PostNapisane: 29 lutego 2012, 23:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
I co tu taka cisza? Akumulator w bagażniku, a Ty nic nie piszesz :hyhy:
Bardzo ładne brzmi nowy compact :ok:

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i '97 (wiosna - str. 24)
PostNapisane: 1 marca 2012, 08:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 231
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 523i->5XX
Kod silnika: M52B25->MxxBxx
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103222
No właśnie ! Info jakieś :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i '97 (wiosna - str. 24)
PostNapisane: 1 marca 2012, 10:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1706
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=59159
Juras napisał(a):
I co tu taka cisza? Akumulator w bagażniku, a Ty nic nie piszesz :hyhy:
Bardzo ładne brzmi nowy compact :ok:

Taaaa... nie ogarniam jeszcze tej pierd@#$ szpery zaciśniętej na 90%. Wczoraj na Orlenie dwie psiarnie robiły przeszukanie dwóch fur, a ja troszkę nie wyczułem gazu i poleciałem przy nich bokiem. To później już nie miałem wyjścia tylko doklepałem 2kę i wyleciałem na Górczewską zwiewając do domu :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i '97 (wiosna - str. 24)
PostNapisane: 1 marca 2012, 10:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
A co tam za wydzior siedzi ? :hyhy:

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i '97 (wiosna - str. 24)
PostNapisane: 1 marca 2012, 11:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1706
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=59159
Bobby Vintage napisał(a):
A co tam za wydzior siedzi ? :hyhy:

Seria od E46 M54B30 przycięta pod Compacta. Ja obstawiam, że zjada trochę koni i niutków. Na razie i tak nie będę tego wiedzieć, bo mam jakieś lewe powietrze i przy 5500 zaczyna się dławić.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i '97 (wiosna - str. 24)
PostNapisane: 1 marca 2012, 11:24 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 870
Lokalizacja: Bemowo
Moje BMW: E36 sedan / E28
Kod silnika: M54B30 / M30B28
Chyba czas na zmianę opisu silnika

_________________
Obrazek
e36 330i - tap madl definiszyn | e28 528i Bahama


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i '97 (wiosna - str. 24)
PostNapisane: 1 marca 2012, 14:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1706
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=59159
tcr2 napisał(a):
Chyba czas na zmianę opisu silnika

Zrobione :) Thx!

Dobra, małe info poniżej. Zdjęcia będą dopiero za jakiś czas.

Zakres prac:
1. może nie generalka, ale całkiem spory, profilaktyczny remont M52B28 przed wsadzeniem
2. swap
3. wał skrócony i wyważony
4. dyfer 3.23 spięty na 90% (tak wyszło, miało być 40% :P )
5. aku realokowane do bagażnika
6. bilstein b8 na tył
7. wydech od M54B30 podcięty pod compacta
8. kiera omp flat + naba

Niby nie tak dużo, a i tak wstępny rachunek dobija pod 10k pln. Czyli wszem i wobec oświadczam, że koszt modów padliny przekroczył już sumarczynie 200% kwoty zakupu... :mur:

Trochę gratów zostało do ogarnięcia:
- łapie lewe powietrze
- wywalić odmę i wstawić kolektor od M50
- zmienić pompę paliwa na Walbro 255, bo ta się dławi
- wymienić chłodnicę, bo aktualnie założona jest trochę spuchnięta na dole
- kupić domowy samochód i wywalić z padliny co się da (dwa kubły, a za kubłami nic)
- kupić i zamontować pasy szelkowe
- wypolerować bbsy i założyć mniejsze gumy
- shortshifter

Pieśń przyszłości:
- roll-bar / klatka, ale się jeszcze nie zdecydowałem
- płyta pod silnik
- wahacze na tarcze na tył + camber kit
- mała niespodzianka dla ortodoksyjnych bmw lovers :P

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 1 marca 2012, 23:19 przez k_urczak, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i '97 (wiosna - str. 24)
PostNapisane: 1 marca 2012, 15:21 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 554
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E38 740i
Garaż: Było:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137969

Było:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=127259

Było:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=111470
Kosmos :)
Mody idą pełną parą :D
Bardzo mi się podoba Twoja fura :)

_________________
BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i -> 328ti :D
PostNapisane: 1 marca 2012, 15:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2555
Lokalizacja: Warszawa (Wola)
Moje BMW: E46 328i
Kod silnika: M52
siedziałem wczoraj i macałem :rotfl:

_________________
Obrazek
Zobacz moją e46 344i V8 Project
Moje e30, magnes na laski


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i -> 328ti :D
PostNapisane: 1 marca 2012, 16:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
Nareszcie się odczekałeś :ok:

Szybko dopinaj szczegóły i zapisuj mnie na liste na oglądanie i przejażdżkę :hyhy:

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 638 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 32  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: galazkam3 i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL