BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 kwietnia 2024, 00:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 638 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i -> 328ti :D
PostNapisane: 6 marca 2012, 11:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 586
Moje BMW: 3x E36 + E38
Kod silnika: V8
Nareszcie siadłem na komputer to mogę sensownie poodpisywać

@da_vido - zaspawany dyfer bardzo trudno zniszczyć tak samo jak zupełnie otwarty którego praktycznie się nie da zepsuć. Problem pojawia się przy szperze.
U mnie w 328ti miałem visco-szperę z E30iX w której opór stawia olej, szlag trafił trzy sztuki.

@k_urczak
1) powiedz mi jakim cudem masz szperę 90% ?
Duża czy mała głowa ?
ileż tam jest płytek i jak mocno są spięte ?
w jaki sposób policzyłeś że jest 90% ?
Moim skromnym zdaniem uważam że takie spięcie jest średnio możliwe (największe spięcie w E36 z jakim się spotkałem to okolice 70%), nie mówiąc już o sensie takiego rozwiązania.
z góry zaznaczam że nie naskakuję - jestem tylko ciekawy. Na tym forum można operować jedynie superlatywami więc się nie będę wyłamywać :P

2) w kwestii odcięcia na 5500obrotów
Poruszyłem temat w mało przyjemny sposób bo ostatnie kilka stron to pochwały Twojego mechanika. Może faktycznie jest sumienny nie przeczę, zgłosiłem jednie wątpliwości co do stanu wiedzy ;)
Jeśli jesteś go naprawdę pewien to może załóżmy się korespondencyjnie o flaszkę kto ma rację ? :)

Chcę pomóc, poważnie - Twoje przypuszczenia baaardzo łatwo wyeliminować:
- jeśli masz lewe powietrze to weź dezodorant albo plaka i psikaj na około silnika, jak przyspieszy to zdejmij kolektor i wymień uszczelki.
- jeśli czujnik położenia wału to silnik chodziłby nierówno i się dławił.

- zakładając że jednak mam troszkę racji to silnik chodzi pięknie równo, ma dużo mocy ale odcina równo (trzyma stałe obroty) na okolicach 5500 ?
Jeden kabel, trochę babrania, reset kompa i działa
po czym Pan Grzegorz powinien zwrócić honor i przeprosić właściciela

Gdybyś miał z czymś problem to chętnie pomogę czy tutaj czy na PW
Koledze Lesio może wybitnie nie pomogłem ale co dwie głowy to nie jedna, zawsze idzie coś wymyślić razem ;)

_________________
Obrazek ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i -> 328ti :D
PostNapisane: 6 marca 2012, 11:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1706
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=59159
jackolus napisał(a):
Nareszcie siadłem na komputer to mogę sensownie poodpisywać

@da_vido - zaspawany dyfer bardzo trudno zniszczyć tak samo jak zupełnie otwarty którego praktycznie się nie da zepsuć. Problem pojawia się przy szperze.
U mnie w 328ti miałem visco-szperę z E30iX w której opór stawia olej, szlag trafił trzy sztuki.

@k_urczak
1) powiedz mi jakim cudem masz szperę 90% ?
Duża czy mała głowa ?
ileż tam jest płytek i jak mocno są spięte ?
w jaki sposób policzyłeś że jest 90% ?
Moim skromnym zdaniem uważam że takie spięcie jest średnio możliwe (największe spięcie w E36 z jakim się spotkałem to okolice 70%), nie mówiąc już o sensie takiego rozwiązania.
z góry zaznaczam że nie naskakuję - jestem tylko ciekawy. Na tym forum można operować jedynie superlatywami więc się nie będę wyłamywać :P

2) w kwestii odcięcia na 5500obrotów
Poruszyłem temat w mało przyjemny sposób bo ostatnie kilka stron to pochwały Twojego mechanika. Może faktycznie jest sumienny nie przeczę, zgłosiłem jednie wątpliwości co do stanu wiedzy ;)
Jeśli jesteś go naprawdę pewien to może załóżmy się korespondencyjnie o flaszkę kto ma rację ? :)

Chcę pomóc, poważnie - Twoje przypuszczenia baaardzo łatwo wyeliminować:
- jeśli masz lewe powietrze to weź dezodorant albo plaka i psikaj na około silnika, jak przyspieszy to zdejmij kolektor i wymień uszczelki.
- jeśli czujnik położenia wału to silnik chodziłby nierówno i się dławił.

- zakładając że jednak mam troszkę racji to silnik chodzi pięknie równo, ma dużo mocy ale odcina równo (trzyma stałe obroty) na okolicach 5500 ?
Jeden kabel, trochę babrania, reset kompa i działa
po czym Pan Grzegorz powinien zwrócić honor i przeprosić właściciela

Gdybyś miał z czymś problem to chętnie pomogę czy tutaj czy na PW
Koledze Lesio może wybitnie nie pomogłem ale co dwie głowy to nie jedna, zawsze idzie coś wymyślić razem ;)

Spoko Jacki, luz, że odwołałeś swój ton. Co do sygnału to jest on wpięty na kostkę. Silnik nie pracuje równo na jałowym, więc w czwartek leci na oblookanie i poprawkę, bo wcześniej nie dałem czasu chłopakom tego ogarnąć. Co do szpery to jestem trochę zagłupi i muszę wierzyć na słowo :D tym bardziej, że miałem mieć normalną zaciśniętą na 40% przez Michała z Łodzi, ale sprzedający zrobił mnie trochę w wała, a później, aby wszystko było ok kupił całkowicie inną. Na pewno nie jest to 40% i na pewno jeździ podobnie jak do elektro. Może dokładnie stopień spięcia zmierzymy kluczem dyno... BTW oczywiście duża głowa.

LeSiO napisał(a):
Jakim cudem swapownik wypuscil to auto od siebie z garazu skoro nie jest skonczone w 100%?

Lesiu, to moja sprawka. Fura jeździ, daje zdrowo tylko zostało kilka rzeczy do poprawki, a ja zażądałem zwrotu fury, bo dzieciak mi chorował i potrzebowałem mieć czym jeździć. W czwartek padlina leci na 1 dzień do Grześka na przegląd i usunięcie falowania.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i -> 328ti :D
PostNapisane: 6 marca 2012, 12:17 
Przyznaj sie ze po prostu nie wytrzymales a nie dzieckiem sie wykrecasz :P


Góra
  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i -> 328ti :D
PostNapisane: 6 marca 2012, 12:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1706
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=59159
LeSiO napisał(a):
Przyznaj sie ze po prostu nie wytrzymales a nie dzieckiem sie wykrecasz :P

Przyznaję :D ale teraz odstawiam do Grześka, bo nie mogę M54B30 objechać, a powinienem mieć chociaż minimalne szanse :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i -> 328ti :D
PostNapisane: 6 marca 2012, 13:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 586
Moje BMW: 3x E36 + E38
Kod silnika: V8
tak jak pisałem, E46 coupe 330i idzie objechać bo ma sporą nadwagę ;)
Compact nadrabia właśnie wagą, wobec E36 również

Mi udało się zrobić poliftowe i to na zimówkach z pasażerem.
Jak się uporasz z silnikiem to osiągi będą w sam raz
No i spalanie też niezłe bo okolice 13 litrów mi wychodziło.

_________________
Obrazek ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i -> 328ti :D
PostNapisane: 6 marca 2012, 13:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1706
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=59159
jackolus napisał(a):
tak jak pisałem, E46 coupe 330i idzie objechać bo ma sporą nadwagę ;)
Compact nadrabia właśnie wagą, wobec E36 również

Mi udało się zrobić poliftowe i to na zimówkach z pasażerem.
Jak się uporasz z silnikiem to osiągi będą w sam raz
No i spalanie też niezłe bo okolice 13 litrów mi wychodziło.

Co do E46 to owszem, na nadwagę w stosunku do Compacta. Co do E36 to już nie jest taka różnica, bo z tego co pamiętam, to różnica pomiędzy E36 sedan z E36 compact w tej samej konfiguracji wynosi około 30-40kg. Co ciekawe E30 vs E36 wcale nie jest lżejsze, bo kiedyś porównywaliśmy E30 316 sedan bez elektryki do E36 316 sedan i wyszło tylko 20kg mniej :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i -> 328ti :D
PostNapisane: 7 marca 2012, 16:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 145
Moje BMW: e 36 328
Kod silnika: m52b28
kurczaku dawaj fotki spod maski i filmik,jak jeździ ta rakieta :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i -> 328ti :D
PostNapisane: 7 marca 2012, 16:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1706
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=59159
dudus44 napisał(a):
kurczaku dawaj fotki spod maski i filmik,jak jeździ ta rakieta :hyhy:

Daniel, to ty własnej komory z M52 nie widziałeś? :D żaden to szał, bo sam silnik nie był głaskany wizualnie. A na nagranie przyjdzie czas jak limiter na 5500 zostanie usunięty.
Na razie jestem pod ogromnym wrażeniem szepry. Start ma szybszy niż WRX (starszy z serii GC, nie STI) i do póki nie zapinam III to jeszcze udaje mi się utrzymać z przodu, a później to już jest pełna katechizacja, ale też bez strasznego łojenia. Naprawdę, myślałem, że będzie się zbierać gorzej.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i -> 328ti :D
PostNapisane: 7 marca 2012, 17:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 3736
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: e36 328 racecar
e34 550 v12
k_urczak napisał(a):
dudus44 napisał(a):
kurczaku dawaj fotki spod maski i filmik,jak jeździ ta rakieta :hyhy:

Daniel, to ty własnej komory z M52 nie widziałeś? :D żaden to szał, bo sam silnik nie był głaskany wizualnie. A na nagranie przyjdzie czas jak limiter na 5500 zostanie usunięty.
Na razie jestem pod ogromnym wrażeniem szepry. Start ma szybszy niż WRX (starszy z serii GC, nie STI) i do póki nie zapinam III to jeszcze udaje mi się utrzymać z przodu, a później to już jest pełna katechizacja, ale też bez strasznego łojenia. Naprawdę, myślałem, że będzie się zbierać gorzej.


łap się kurczaku z hansiem :) obstawiam , że jego sedan Cie objedzie !
mogłeś się pokusić o m54b30 jak wydaleś tyle kasiury :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i -> 328ti :D
PostNapisane: 7 marca 2012, 17:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 145
Moje BMW: e 36 328
Kod silnika: m52b28
k_urczak napisał(a):
dudus44 napisał(a):
kurczaku dawaj fotki spod maski i filmik,jak jeździ ta rakieta :hyhy:

Daniel, to ty własnej komory z M52 nie widziałeś?


codziennie ją oglądam,ale chce popodziwiać i Twoją,bo w końcu pozbyłeś się klekota :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i -> 328ti :D
PostNapisane: 14 marca 2012, 22:57 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 34
Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: BMW318ti
Kod silnika: M44
jackolus napisał(a):
Jeśli silnik sie nie wkręca powyżej 5500obrotow to pozdrawiam swapownika...
Nie jest podpiety sygnał prędkości między pinem 9 na zlaczu buda-silnik a kostką zegarów

Jak mialem 328 w compakcie to bez problemu ganiał modyfikowane sedany 328 a nawet raz się udało zrobić E46 330ci


ja się z wielką radością przyłączam do Twoich pozdrowień! Bo takich Swapowników nie ma wielu w Polsce.

Moje auto jest tego najlepszym przykładem, fachowy warsztat je [cenzura], a PIRS złożył jak książka pisze.

Tak jak napisałeś! Serdeczne pozdrowienia dla Swapowników!

Piona!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i -> 328ti :D
PostNapisane: 15 marca 2012, 14:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 3604
Lokalizacja: Sin City
Moje BMW: E39 525I
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=146009
Kurcze, co raz więcej M54 :) Podoba mi się to :D

_________________
Obrazek
OCEŃ MOJE E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i -> 328ti :D
PostNapisane: 15 marca 2012, 14:36 
StreetFire7 napisał(a):
Kurcze, co raz więcej M54 Podoba mi się to


Ale tu jest m52.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i -> 328ti :D
PostNapisane: 15 marca 2012, 14:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1706
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=59159
LeSiO napisał(a):
StreetFire7 napisał(a):
Kurcze, co raz więcej M54 Podoba mi się to


Ale tu jest m52.

To może street odnosił się do Patu, bo on ma 330ti, ale skąd to wiedział, skoro nawet info na koncie nie jest zmienione, to ja nie wiem...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i -> 328ti :D
PostNapisane: 15 marca 2012, 14:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 3604
Lokalizacja: Sin City
Moje BMW: E39 525I
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=146009
LeSiO napisał(a):
Ale tu jest m52.


Haha, to nie mam pojęcia gdzie ja wylookałem M54 :| :zdziwko:
Zakręt w głowie, nieważne ;)
Mityczne 2.8 też zamiata :)

_________________
Obrazek
OCEŃ MOJE E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i -> 328ti :D
PostNapisane: 16 marca 2012, 06:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
kuciak jest juz setup wiosenny w kompim???
bo grzeje oponki na ciebie :rotfl:

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i -> 328ti :D
PostNapisane: 16 marca 2012, 08:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1706
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=59159
HansiO napisał(a):
kuciak jest juz setup wiosenny w kompim???
bo grzeje oponki na ciebie :rotfl:

Nie, bo nie mam waluty na ogarnięcie kół. Są zjechane po poprzednim sezonem i muszą zostać ogarnięte. Za to toyo czekają już na założenie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i -> 328ti :D
PostNapisane: 16 marca 2012, 11:03 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 870
Lokalizacja: Bemowo
Moje BMW: E36 sedan / E28
Kod silnika: M54B30 / M30B28
k_urczak napisał(a):
Nie, bo nie mam waluty na ogarnięcie kół. Są zjechane po poprzednim sezonem i muszą zostać ogarnięte.

Widziałem je ostatnio - leżą w stosie obok moich. Odświeżenie im się przyda.

_________________
Obrazek
e36 330i - tap madl definiszyn | e28 528i Bahama


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i -> 328ti :D
PostNapisane: 16 marca 2012, 14:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
k_urczak napisał(a):
Za to toyo czekają już na założenie.

o_O to musze oszczedzac bieznik do majowki :hyhy:

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i -> 328ti :D
PostNapisane: 16 marca 2012, 21:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Sporawo to wszystko wyszło... Nie lepiej było kupić 328i na gotowo ?

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 638 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 59 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL