BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 kwietnia 2024, 06:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 638 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i->328ti (nowy setup - str.31)
PostNapisane: 23 kwietnia 2013, 15:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1706
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=59159
Luker napisał(a):
Łee,tak długo cisza w galerii była,że jak przeczytałem nowy setup,to liczyłem na coś więcej niż jedna fotka zapuszczonej felgi :P

Działaj z tym kołem i wrzucaj na auto,bo po polerce może nieźle wyglądać :ok:

Luk, ale nowy setup to był w 2012 roku :P Dobra, lecę zmienić tytuł...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i->328ti
PostNapisane: 16 maja 2014, 19:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1590
Moje BMW: X1
Kod silnika: N47D20C
Co tam słychać u Compacta ? :)
Ogrzej kotleta :hyhy:

_________________
Obrazek
Typer 07 / 2013 - III miejsce, 09 / 2013 - III miejsce,
Typer 1 / 2014 - I miejsce, Typer 4 / 2014 - III miejsce, Typer 5 / 2014 - II miejsce, Typer 7 / 2014 - I miejsce, Typer 8 / 2014 - III miejsce, Typer 09 / 2014 - I miejsce, Typer 11 / 2014 - 3 miejsce, Typer 12 / 2014 - III miejsce
Typer 01/2015 - III miejsce, Typer 2/2015 - III miejsce, Typer 05 / 2015 - II miejsce, Typer 8 / 2016 - III miejsce, Typer 10 / 2015 - III miejsce, Typer 02 / 2016 - II miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i->328ti
PostNapisane: 26 czerwca 2014, 13:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1706
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=59159
Achel napisał(a):
Co tam słychać u Compacta ? :)
Ogrzej kotleta :hyhy:

To nie kotlet tylko padlina :P A żyje, ale rock'n'roll-a nie robi. 3 miesiąc czekania na dystanse zmieniające rozstaw. Grzesiek z Pirs już kazał ją zabrać spod warsztatu, bo zarastała. Mam nadzieję, że niedługo dystans będzie na miejsu, a wtedy buda idzie do cięcia aby spasować nowe koła.

Tramonty poszły w świat. Aktualnie (czyli w zasadzie od roku, bo leżały i się kurzyły) mam Dynatech M3 9,5x11x18. Na gotowo wyjedzie to pewnie w 2015, ale już się przyzwyczaiłem do tego, że u mnie wszystko zajmuje wieki. W międzyciasie wleciały lustra ACS, które przeleżały prawie 1,5 roku i doszły pasy Schroth na zwijaczu 3 calowe. Kupiłem też kierę ACSa, ale pewnie jeszcze poleży zanim pójdzie do renowacji.

Obrazek

Buda woła o pomstę do nieba, ruda wychodzi jak cholera, wszystko jest do poprawy, a w dodatku przydałoby się wymienić M52B28 na M50B30, tylko nie wiem jeszcze na który bank napaść.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i->328ti
PostNapisane: 27 czerwca 2014, 15:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1978
Lokalizacja: Zielona Góra
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47N
Garaż: F11 touring http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141609
e46 compact: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140091
byłe e46 touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=87181
tempo modów powala :D ale tempo update'ow jeszcze lepsze :D
widzimy się we wrocku?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i->328ti
PostNapisane: 27 czerwca 2014, 16:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1706
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=59159
polonez napisał(a):
tempo modów powala :D ale tempo update'ow jeszcze lepsze :D
widzimy się we wrocku?

LoL. Bo ja ślimak jestem. Yeap, widzimy się jutro we Wro na RCSM'14.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i->328ti
PostNapisane: 27 czerwca 2014, 16:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
jeeeeeeeezu też chce jechać :(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i->328ti
PostNapisane: 27 czerwca 2014, 20:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1706
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=59159
deejeys napisał(a):
jeeeeeeeezu też chce jechać :(

Doprawiłeś młodej brzuch, a teraz światowy tunning zaczyna się i kończy na dell-u?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i->328ti
PostNapisane: 27 czerwca 2014, 21:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
k_urczak, oj Ty padalcu, grrrrrr :) Nie prawda :) Auto mam rozebrane, nie mam czasu składać. A mojej jak bym powiedział, że jedziemy do Wrocławia to by w 15min stała spakowana przy aucie... :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i->328ti
PostNapisane: 16 marca 2015, 16:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1706
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=59159
Moje tempo odpowiedzi jak zawsze powala :P Sorki!

Nakładek jednak nie będzie, okazało się, że trzeba byłoby rzeźbić customy, więc pójdzie wersje spawania w oparciu o poszerzenia przygotowane z przednich błotników z E46. Padlina żyje, wprawdzie zamieniła się w pomnik na kilka miesięcy, ale w końcu prace ruszyły.

Plan do wykonania:
* przespawanie nadkoli tylnych
* odtworzenie progów, bo ruda w dwóch miejscach je wyjadła
* zabezpieczenie podłogi z usunięcie małych nalotów rudej
* przespawanie tylnej belki na fasolkach i malowanie w prochu
* poliuretan na całym zawiasie
* KW V2 z e46 na przód + camber plates z Silver Project
* realokacja filtra paliwa z podłogi, aby go nie uwalić
* zmiana wiązki na najmniej rozbudowaną, bo wzmak dawno wyleciał, a chciałbym w końcu, aby radio zagrało
* wstawienie pary Bimarco Dakar

Plany dalsze:
* renowacja kół - odpowiadając na pytania - Dynatech M-1 z Ferrari F50, 9,5x18 ET0 przód (z dystansem zmieniającym rozstaw), 11x18 ET+3 tył (yeap, ET w drugą stronę, te normalnie podawane to są ET minusowe typu ET43 to tak naprawdę ET -43)
* ogarnięcie środka
* swap - a to bardzo odległy plan :P znowu trzeba wymienić motorownię, tym razem gromadzenie funduszy ma na celu wsadzenie odprężonego M50B30, a później zbieranie fantów na ślimaka pod maskę
* gdzieś tam jeszcze leży kiera ACS, ale kiedy znajdę czas, aby ją obszyć to już nikt nie wie :)

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i->328ti
PostNapisane: 16 marca 2015, 21:25 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
O cholera! Jak to wyjedzie to będzie mega bandzior, a koła będą mi się śniły po nocach, są genialne! :ok:

Planujesz wyjechać na ten sezon? Bo zakres prac spory, a aktualne raz na rok dają do myślenia... :P

Mam nadzieję, że wszystko się uda i kibicuje mocno, bo dobrze się tutaj dzieje.

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i->328ti
PostNapisane: 17 marca 2015, 10:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1706
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=59159
Krisu_K13TL napisał(a):
Planujesz wyjechać na ten sezon? Bo zakres prac spory, a aktualne raz na rok dają do myślenia... :P

Złapany na gorącym uczynku :P Nie wiem kiedy wyjadę, moje mody zawsze mają takie tempo. Lustra ACS leżały w garażu prawie 1,5 roku, te koła które widać kupiłem w czerwcu 2013, na dystanse czekałem prawie pół roku (bo firmie pomyliły się grubości szpilek i średnice otworów...). Z drugiej strony jakoś wcale się tym nie przejmuję. Padlina jest robiona już prawie 6 lat, wizja auta nie pływa i jest od kilku lat w miarę stała, a jak czegoś nie zrobię w 2015 to ogarnę to w 2016.

Zresztą trzeba pamiętać, że po spawaniu tylnych ćwiartek będę mieć w zasadzie całą budę do malowania, bo już w kilku miejscach wygląda to mega nieciekawie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i->328ti
PostNapisane: 17 marca 2015, 10:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
k_urczak napisał(a):
* renowacja kół - odpowiadając na pytania - Dynatech M-1 z Ferrari F50, 9,5x18 ET0 przód (z dystansem zmieniającym rozstaw), 11x18 ET+3 tył (yeap, ET w drugą stronę, te normalnie podawane to są ET minusowe typu ET43 to tak naprawdę ET -43)


Nie, ET43, to ET+43, czyli 43 mm od srodkowej plaszczyzny obreczy do zewnatrz. Ujemne ET pojawiaja sie w druga strone, czyli od srodkowej plaszczyzny obreczy do wewnatrz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i->328ti
PostNapisane: 22 marca 2015, 14:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 26
Posty: 1915
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36, E84
Kod silnika: M43B16, N47D20C
Garaż: .

Instagram:
https://instagram.com/atlantic_sharky/

E36 Compact 316i
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151599

X1 E84 sDrive20d
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173074
Kuuurcze tak długo czekałem na UPa :D

Fajnie, że cały czas modzisz z compim i nie mogę się doczekać pasowania kółek :hyhy: Super, że robisz wszystko raz a porządnie. Z tyłu zostają B8-ki?

Możliwe, że gdzieś w temacie o tym było - nie było problemu z ubezpieczalnią i urzędem, by legalnie mieć 2.8 w compim?

_________________
Zapraszam! :)
IG: AtlanticSharky
BMW E36 Compact Individual | Atlantis Metallic, M pakiet, Black MHW, BBS RS845, Gwint etc.
BMW X1 E84 sDrive20d | In progress...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i->328ti
PostNapisane: 20 kwietnia 2015, 21:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1706
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=59159
Vermilion napisał(a):
Nie, ET43, to ET+43, czyli 43 mm od srodkowej plaszczyzny obreczy do zewnatrz. Ujemne ET pojawiaja sie w druga strone, czyli od srodkowej plaszczyzny obreczy do wewnatrz.


Prawda, tyle lat modzę, a dalej zdarza mi się idiotyzmy po różnych forach wypisywać.

Siwy5172 napisał(a):
Możliwe, że gdzieś w temacie o tym było - nie było problemu z ubezpieczalnią i urzędem, by legalnie mieć 2.8 w compim?


Ale o co chodzi? Przecież zgodnie z papierami mam 1.6

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i->328ti
PostNapisane: 20 kwietnia 2015, 21:41 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
WOW czekam na efekt finalny :super:

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i->328ti
PostNapisane: 29 kwietnia 2015, 10:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 26
Posty: 1915
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36, E84
Kod silnika: M43B16, N47D20C
Garaż: .

Instagram:
https://instagram.com/atlantic_sharky/

E36 Compact 316i
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151599

X1 E84 sDrive20d
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173074
k_urczak napisał(a):
Ale o co chodzi? Przecież zgodnie z papierami mam 1.6

Tak jak myślałem, nie doczytałem ;) Byłem pewny, że masz w papierach 2.8, ale jak 1.6 to nie było tematu ;)

_________________
Zapraszam! :)
IG: AtlanticSharky
BMW E36 Compact Individual | Atlantis Metallic, M pakiet, Black MHW, BBS RS845, Gwint etc.
BMW X1 E84 sDrive20d | In progress...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i->328ti
PostNapisane: 29 kwietnia 2015, 13:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
Siwy5172 napisał(a):
i nie mogę się doczekać pasowania kółek

spokojnie dopiero 2lata minęły po co te nerwy

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k_urczak -->> E36 Compact 316i->328ti
PostNapisane: 16 lipca 2015, 19:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1706
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=59159
Stan roboty sprzed 3 tygodni, w międzyczasie Grzesiek z PIRS (gdzie od zawsze padlina jest modzona) ogarnął sprężyny i zamówił okucia, aby przerobić B8 z tyłu na McPersona. Przód pełna rzeźba, od E36 zostały tylko cambery, wahacze są do przedłużenia bo zabrakłow regulacji dla negatywu, a reszta komponentów to składak z E46 i VAGów :) Przedni zderzak przyłożony na szybko, więc jeszcze trochę wejdzie do środka. Z ciekawostek, to dalej szukam kogoś kto mi obszyje kierę ACS (konstrukcyjnie wszyscy wymiękają przy podejściu do obszycia wewnętrznego wieńca na klakson), a na włożenie czeka para Bimarco Dakarów.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 638 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 53 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL