BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 15:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1378 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 69  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 5 kwietnia 2014, 23:05 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
shadow nie będzie to już pewne na 130% sorka ale lubię chromline


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 6 kwietnia 2014, 11:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Ciekawe jakie osiągi byłyby gdyby wrzucić moje felgi do Ciebie, a ja zalozylbym 16 :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 6 kwietnia 2014, 11:58 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
dostałbym w dupe albo remis wg mnie :) choć obecnie nie ma w zasadzie różnicy seria e38 to 16cali a masz 18 dla mnie seria to 15 cali a mam 17 :) w ogóle to zerknij do kile co mnie wczoraj wydymało ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 23 kwietnia 2014, 23:05 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 60
Lokalizacja: Szczecin/Kołobrzeg
Moje BMW: E34 540i & 524td
Kod silnika: M60B40
Świetne auto, szkoda że wcześniej nie trafiłem na tą galerie :) Masz już założony dyfer S3.15? Jeśli tak, to sprawdzałeś może jak zmieniły się osiągi?

_________________
Mercedes 124 Coupe >>> Daytonaviolett E36 328i Sedan >>> Alpinweiss II E34 524td Sedan >>> Cosmosschwarz E34 540i Sedan
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 24 kwietnia 2014, 02:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Zdzira ostatnio płakał, że biegi są za krótkie ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 24 kwietnia 2014, 12:52 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
osiągi jak były tak chyba sa ale mi cięzko ocenic bo ja zmieniając dyfer od razu zakładałem wieksze cięższe koło i dwa razy takie hample

ogółem wg mnie idealny dyfer do 4,0 to 2,93 czyli seria albo obecny 3,156 ale wtedy trzeba miec mape żeby móc przeciagnac na odcince w razie potrzeby z 200-300rpm

ojjj zaraz płakał :P V8 nie lubi za krótkich biegów wg mnie wtedy nie ma kiedy się wykazac z tego co pamiętam obserwacje Lesia były podobne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 24 kwietnia 2014, 13:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
u mnie zmiana z 2,93 na 3,23 wyszły inplus, ale odcinka jest przesunięta

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 24 kwietnia 2014, 14:05 
Np przeciez ci mowilem zebys nie zakladal takiego krotkiego dyfra, ale sam musiales sprawdzic :P


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 25 kwietnia 2014, 08:52 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
no tak ale traf mi tu szperę z 2,93........... liczę tez na przesunięcie odcinki ale to dopiero bliżej końca roku jak będzie sianko na samochód nowe do wydawania

dokładnie tomek u ciebie to ma sens bo masz nadal automat z dłuższymi biegmi i odcinke wyżej i kompy z alpiny co wg mnie robią za program i odcinke w jednym


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 25 kwietnia 2014, 10:18 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Jak na moje przsuwanie opdcinki wyzej moze cos dac jedynie na 2 pierwszych biegach pozniej juz nie.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 25 kwietnia 2014, 11:01 
Zdzira 850I napisał(a):
liczę tez na przesunięcie odcinki


O odcince tez juz ci mowilem, w drugie kolano chcesz strzelic sobie? ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 25 kwietnia 2014, 11:38 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
nie rozumiesz mnie obecnie na liczniku na 2 mam 103 a wg gps z 98-99 czyli do zaliczenia 0-100 musze zmienic bieg 2 razy ( czyli z 0,5-1s w dupie zalezy ja sie uda przepiąć ) a nie raz to sorry lepiej przeciagnac na 2 biegu do 6600-6700rpm i miec bez zmiany biegu po drugie na skróconym dyfrze auto sie lepiej wkręca i po 3 pamiętaj o przełożeniach na 2 opór jest sporo mniejszy jak na 3 także nawet jak moc mi spadnie przy 6700rpm to pewnie będzie lepiej jak na 3 przy 4500rpm na wyższym przełożeniu i podobnie mam z 4 biegiem licznikowo do 205 gdzie potrzebuje licznikowo 209 zeby miec realne 200 i znowu trace czas na zmiane biegu i to duzo wiecej jak dociagnięcie 100-200rpm dalej

także bez obaw nikt motoru reghularnie nie będzie kręcił do 7000rpm ale momentami to się może przydac wg mnie a jak nie to po prstu nie będe tego używał :)

Podsumowując widze sens odcinki na 1 i 2 bo autko kreci jak szalone na tych 2 biegach obecnie do 6500rpm i na 4 żeby miec lepszy czas do 200 realnych a nie licznikowych :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 25 kwietnia 2014, 12:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Podobne aspiracje mam jak Ty, planuję robić na dwójce realne 100 km/h i na czwórce realne 200 km/h. Do ciężkiej 7er 3.15 od biedy podejdzie, tylko musowo odcinkę przesunąć na 7000 rpm. Ja ogólnie tak to widzę na przykładzie E30, licząc dla skrzyni od E36, a nie tej długaśnej z E30:

Silnik 2.0 R6 - przełożenie od 1.6/1.8 - 3.75 około
2.5 - przełożenie od 2.0 - 3.45
2.8 - przełożenie od 2.5 - 3.15, ew. 3.25/3.23
3.0 R6 wzwyż - 3,07 - 3.15
V8 4.0 wzwyż - 2.93

W E32 myślę, że można rozmiar krótsze mieć z uwagi na masę... zawsze się daje rozmiar krótsze, jak seryjnie było 2.93 to 3.07 albo 3.15. Także według mnie jest ok. To nie 2.8 gdzie seryjne 2.93 z V8 było i jest porażką.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 1 maja 2014, 10:20 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
no ogółem po wczorajszych testach na rl

najlepszy czas 100-200 17,2s

100-195 15,2s bez zmiany biegu z 4 na 5

co do odcinki żeby nie zmieniać z 4 na 5 brakuje mi dosłownie 100rpm :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 1 maja 2014, 10:28 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
A mierzyliście 0-100, 0-200?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 1 maja 2014, 10:39 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
nie na od 0-100 nie było warunków długi weekend i ruch był w pizdu Ci powiem

ale 0-100 robię w około 6,5s także dodaj do tego 17,2s i masz jakieś 23,5-23,7s do 200 od zera sądzę, że całkiem fajnie na 1850kg i aerodynamikę szafy gdaśnkiej i 22 latka na karku e32 ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 1 maja 2014, 11:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2516
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
Myślę że przesunięcie odcinki to pikuś dla tego silnika, a rozwieje wszelkie wątpliwości w pomiarach i będą super wyniki. Oczywiście zamiast przesuwać odcinki możesz założyć jakieś baloniaste opony i już będzie większa prędkość na każdym biegu :rotfl:

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 1 maja 2014, 21:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
kurde tak wolno zmieniasz biegi ze 5km/h przy tak mocnym silniku trwa aż 2s? :szok:
2s to naprawdę spooooro czasu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 1 maja 2014, 21:35 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
no chyba tak nie pamiętam dokładnie tego czasu na 110% akurat ale jest to możliwe to jest zmiana z 4 na 5 gdzie wymaga więcej czasu jak np 3 na 4 i fura musi się z powrotem zacząć rozpędzać kij to wie

zrobimy program zobaczymy ile wyjdzie bez zmiany biegów


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 2 maja 2014, 21:04 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Domyślam się, że znalezienie szpery z przełożeniem 2.93 do E32 graniczy z cudem ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1378 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 69  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Zakuss i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL