BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 kwietnia 2024, 03:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 250 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Cienciar => E90 wersja zimowa str. 6
PostNapisane: 20 stycznia 2012, 13:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1199
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: X6
Oczywiscie lepiej wyglada z m pakiem z tylu, ale co mi sie rzucilo w oczy to roznica w kolorze tego zderzaka i blotnika :/

_________________
Otwarcie Sezonu Makowice 2k18
1 runda Pucharu BKS - 1/4 mili
Drift - Drift Taxi - Show&Shine - Car Audio

Facebook: https://www.facebook.com/events/1631229490297519/
Forum: viewtopic.php?f=13&t=166017

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar => E90 wersja zimowa str. 6
PostNapisane: 20 stycznia 2012, 17:09 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 1886
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E38
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115743
RafałB, :hurra: i jak pierwsze wrażenia? opowiadaj no nam tu szybko :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar => E90 wersja zimowa str. 6
PostNapisane: 21 stycznia 2012, 10:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 98
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=75861
Marks napisał(a):
Zróbcie tak Pacyk nie panikuje i kupuje sprężyny od Cienciara zostaje przy seryjnych amorkach bo dadzą rade (szkoda kasy na mpaki czy mts-y) wymienisz jak w najgorszym wypadku ci padną ;) a Cienciar ładuje Gwint FK Hightsporta ;) bardzo dobre są te gwinty bo też stałem przed tym dylematem i dużo czytałem no i leży już u mnie w garażu i czeka na założenie ale niestety nie do bmw tylko na razie A4 Cabrio bo takie obecnie posiadam (chwilowo) :D


Jeśli można wiedzieć Marks to gdzie kupiłeś te FK highsporty?
Myślałem bardziej o gwincie AP który jest dostępny w polsce (nie byłoby problemu z gwarancją).
Pierwszy link z google 'fk highsport E90'
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=413588 pozytywnie mnie nie zaskoczył :/

RafałB napisał(a):
pacyk napisał(a):
ale wsadzać FK czy MTS do E90, nikt tego jeszcze nie ma i nie wiadomo jak to sie zachowuje.


a no właśnie jestem przykładem że ma.
choć jestem jeszcze w fazie testów.
użytkuję dopiero od miesiąca TAT, a skłoniłem się dzięki pozytywnym opiniom małego oraz na innych forach.


RafałB czemu nigdzie nie pochwaliłeś się zakupem?:)
Mógłbyś coś więcej napisać o odczuciach w porównaniu z serią? Ważne pytanie ode mnie jak ostatnio jeździ Ci się na tym gwincie z uwagi na warunki atmosferyczne panujące ostatnio w Wołominie czyli dużo za dużo śniegu, nie robisz za pług do odśnieżania?

Adrianno_e90 napisał(a):
Oczywiscie lepiej wyglada z m pakiem z tylu, ale co mi sie rzucilo w oczy to roznica w kolorze tego zderzaka i blotnika :/


Powiem Ci szczerze, że jestem oficjalnie daltonistą więc nie widzę różnicy pomiędzy tylnym zderzakiem, a błotnikiem ale jeżdżę już na takim setup'ie ponad 2 miesiące i jeszcze nikt nie zauważył żadnej różnicy pomiędzy tymi elementami :) myślę, że to wina zdjęcia które robiłem dosyć późno, bez odpowiedniego oświetlenia. Stąd ten efekt :) Mogę zrobić jakieś lepsze fotki za dnia, żeby rozwiać wątpliwości.

Wracając do tematu obniżenia, poważnie zastanawiam się teraz nad wymianą sprężyn na standardowe ponieważ powrót do domu przyprawia mnie o zawroty głowy, tyle śniegu to jeszcze te sportline'y nie widziały :rotfl:

Dodatkowo trochę spóźnione podziękowania dla kolegi sabbath za czarne emblematy przód i tył :ok: wszystko idealnie pasowało, 5 minut roboty, a efekt na żywo bardzo cieszy:)
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar => E90 wersja zimowa str. 6
PostNapisane: 27 stycznia 2012, 14:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 120
Lokalizacja: Wołomin (WWL)
Moje BMW: E90 320d
Kod silnika: M47N2
pacyk napisał(a):
RafałB, :hurra: i jak pierwsze wrażenia? opowiadaj no nam tu szybko :hyhy:


Cienciar napisał(a):

RafałB czemu nigdzie nie pochwaliłeś się zakupem?:)
Mógłbyś coś więcej napisać o odczuciach w porównaniu z serią? Ważne pytanie ode mnie jak ostatnio jeździ Ci się na tym gwincie z uwagi na warunki atmosferyczne panujące ostatnio w Wołominie czyli dużo za dużo śniegu, nie robisz za pług do odśnieżania?


Zdecydowałem się na wymianę teraz zawieszenia bo seryjne amory miałem na wykończeniu,
Wiedziałem że na zimę nie jest może najlepszym pomysłem obniżać autko ale się skusiłem.

TAT jest zdecydowanie sztywniejszy od serii, autko jak można było się spodziewać przy obniżeniu trzyma się lepiej w zakrętach. Przód mam ustawiony dobrze natomiast tył jest bardzo sztywny (myślę że to kwestia źle skręconego gwintu-czytajcie poniżej).,
Za pług nie robię jest ot tak w sam raz.
Na pewno muszę kupić rozpórkę na przód bo cała buda dość mocno zaczęła pracować i na dołkach plasticzki troszkę trzeszczą. Na wiosnę myslę że sprawa się poprawi bo póki co moje zimówki są niestety Runflatami a docelowo będą zwykłe gumki na jakiś 19”

Popełniłem jednak małą głupotę, zawieszenie wymieniałem dzień przed wyjazdem do zakopanego i nie miałem czasu na regulację-mechanikowi kazałem skręcić gwint max w górę czego efektem niestety jest wyraźna gleba z przodu (wydaje mi się że zamiast do góry on mi go obniżył-nie sprawdzałem) natomiast tył mam wyżej niż w serii ! Wygląda to póki co troszkę pokracznie ale niestety ze względu na brak czasu i potrzebę użytkowania na co dzień samochodu odłożyłem to na wiosnę.

Ogólnie w stosunku cena/jakość to polecam.Ja zapłaciłem za gwint 1280pln więc nie ma co narzekać :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar => E90 wersja zimowa str. 6
PostNapisane: 2 lutego 2012, 15:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1381
Lokalizacja: Jaworzno
Cienciar ja kupiłem na allegro używany 2 miesiące w idealnym stanie trochę się bałem taty czy mtsa

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar => E90 wersja zimowa str. 6
PostNapisane: 16 kwietnia 2012, 16:04 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 26
Moje BMW: e90330i
Kod silnika: n52
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115023
Pięknie się prezentuje Twój samochód na tych 19`stkach
Mam ten sam kolor i także poluje na podobne felgi lub repliki m pakietu - ciężki orzech do zgryzienia - czy grafit czy ciemny chrom ? ;-)
PS: jak z jazdą na co dzień z takimi oponami ?
Pozdrawiam

_________________
Obrazek
Galeria http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115023


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar => E90 wersja zimowa str. 6
PostNapisane: 25 maja 2012, 20:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 98
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=75861
filipmucha
Moim zdaniem w graficie będzie lepiej :ok:
jazda na co dzień z takimi oponami w niczym nie przeszkadza, wręcz ładnie wybierają niektóre mniejsze ubytki w asfalcie, gorzej jest z koleinami..

W samochodzie zagościło kilka modyfikacji na sezon 2012 nowe felgi 19cali, gwintowane zawieszenie AP i 1 dinowe radio kenwood (audio 100x lepsze, mam nadzieję, że będe mógł porównać jak gra logic7, polecam wszystkim tą zmiane).

W tej chwili auto odstawiłem do serwisu ponieważ pojawiły się problemy z jasnym dymkiem z wydechu przy rozruchu i przy dłuższym postoju :( Jeżeli samochód zostanie do końca ogarnięty mechanicznie, to mam nadzieję, że w końcu będe mógł ogarnąć jakąś sesje za którą nie moge się zabrać już od dłuższego czasu..

Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar ==> E90 GWINT AP, VERMILION CONSILIUM 19
PostNapisane: 11 czerwca 2012, 19:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 98
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=75861
Zdjęcia jak zwykle marne, może kiedyś ogarne porządną sesje.

Gwint Ap, felgi Vermilion Consilium i brudne auto..


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pozdrawiam i zapraszam do komentowania;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar => E90 wersja zimowa str. 6
PostNapisane: 11 czerwca 2012, 19:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7257
Kod silnika: BCY+
Brakuje dystansów :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar ==> E90 GWINT AP, VERMILION CONSILIUM 19
PostNapisane: 11 czerwca 2012, 19:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 3649
Lokalizacja: Pyskowice
Moje BMW: F34 / CLA
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143460
powtórzę się - świetne felgi
tylko mało zdjęć

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar ==> E90 GWINT AP, VERMILION CONSILIUM 19
PostNapisane: 11 czerwca 2012, 19:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 98
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=75861
Na tyle siedzą dystanse 20mm na strone przy ET 44, szerokości felgi 9,5J i oponach 265/30/19.
W planach opony 215, 235 i dystans właśnie na przód aby nic się nie chowało..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar ==> E90 GWINT AP, VERMILION CONSILIUM 19
PostNapisane: 11 czerwca 2012, 20:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1849
Lokalizacja: WA
Moje BMW: 1M
szkoda że nie titanium grey bo srebro troche oklepane jest..ale fela i gwint zrobił z niej robote :ok:
dajesz rade na tak posadzonym aucie czy to może weekendowy fancar?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar ==> E90 GWINT AP, VERMILION CONSILIUM 19
PostNapisane: 11 czerwca 2012, 20:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 2969
Lokalizacja: Warszawa/RAJ
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=320
chyba jedyne Vermiliony jakie mi się podobaja :P

_________________
Jadę nisko o progi trę miską !!
https://www.facebook.com/JadeNiskoOProgiTreMiska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar ==> E90 GWINT AP, VERMILION CONSILIUM 19
PostNapisane: 11 czerwca 2012, 20:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1420
Moje BMW: E92
Kod silnika: M57T2
Garaż: Było: diesle 118d-335d, M3 E92
Obecnie: C63 AMG
SUPER :ok:
tylko przód jak dla mnie trochę za nisko
i jak dla mnie to tak samo napisze że najładniejszy wzór VERMILION-ów :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar ==> E90 GWINT AP, VERMILION CONSILIUM 19
PostNapisane: 11 czerwca 2012, 21:19 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 4695
Lokalizacja: Łowicz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135656

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=135795
byłe
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=71866
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... t=piotr320
łaaaaadnie.. :super: :super:

_________________
Zajrzyj i oceń mojego turasa..:-)

http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135656


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar ==> E90 GWINT AP, VERMILION CONSILIUM 19
PostNapisane: 11 czerwca 2012, 21:24 
Jest fajnie . :ok: .......


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Cienciar ==> E90 GWINT AP, VERMILION CONSILIUM 19
PostNapisane: 11 czerwca 2012, 21:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1381
Lokalizacja: Jaworzno
bardzo fajnie ;) pierwsza fotka wygląda jakbyś zrobił zdjęcie zabawce :D ale o to chodzi :) no i faktycznie z przodu powinna być węższa opona 215/35/19 i dystans jeszcze 1,5cm by się przydał :) powiedz mi jak wrażenia twardo ? da się jeździć ? jak policjanty bo widzę że dosyć mocno opuszczone autko :) super że się zdecydowałeś na gwinta cieszę się z tobą :hurra: :hurra: :hurra:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar ==> E90 GWINT AP, VERMILION CONSILIUM 19
PostNapisane: 11 czerwca 2012, 21:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 16
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
jedno z ładniejszych e90 jakie widziaełm, gleba odpowiednia, ale całość podkreślają te piękne felgi. W przeciwieństwie do Hipka, uważam że te felgi dopiero w srebrnym kolorze wyglądają na prawdę dobrze :ok:

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar ==> E90 GWINT AP, VERMILION CONSILIUM 19
PostNapisane: 11 czerwca 2012, 21:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1381
Lokalizacja: Jaworzno
Ja bym tylko dodał to że o cal za małe do e90 i gwintu bo i wyżej by auto było i glebę jeszcze bardziej widać było :) ale i tak jest dobrze ja jak powrócę do e90 to już tylko 20" szukam od 5 sierpnia autka dla siebie (e90/e92) ale cały czas chodzi mi po głowie stare dobre e46 coupe tylko że w 330cd ...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar ==> E90 GWINT AP, VERMILION CONSILIUM 19
PostNapisane: 11 czerwca 2012, 22:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1978
Lokalizacja: Zielona Góra
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47N
Garaż: F11 touring http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141609
e46 compact: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140091
byłe e46 touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=87181
no niemogę, mega to teraz wygląda :) bardzo fajnie spasowane wysokości, ew tył mógłby 1cm niżej :D bardzo dobra zmiana!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 250 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 123 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL