BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 06:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 279 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz str 13 soft od Bagor
PostNapisane: 6 maja 2017, 20:17 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Olesin/okolice Warszawy
Moje BMW: E46 330CI, F31 320d
Kod silnika: M54B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=83226
Umyłem dziś auto i w planach była mała sesja. Niestety burza mnie przegoniła do domu :mad: .

Zagadka dla wtajemniczonych, co się zmieniło?

Obrazek

_________________
Obrazek
Zrób to sam: Pokaz diagnostyki INPA, Kodowanie NCS + NCSDummy, Aktualizacja sterownika WINKFP - MS41, MS42, MS43,
E60 E90 - Programowanie nowego czystego kluczyka do auta, E36 E38 E39 E46 - Dorobienie kluczyka "diament"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz str 13 soft od Bagor
PostNapisane: 6 maja 2017, 20:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
gała :super:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz str 13 soft od Bagor
PostNapisane: 6 maja 2017, 20:59 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2657
Lokalizacja: Świebodzice
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20++
Garaż: Murowany w szeregu :P
Gałka biegów i nowe chusteczki w schowku :P :D hehe

_________________
Takie tam 2.8 w sedanie<---KLIK
Mapa osób z interfejsam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz str 13 soft od Bagor
PostNapisane: 6 maja 2017, 21:02 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Olesin/okolice Warszawy
Moje BMW: E46 330CI, F31 320d
Kod silnika: M54B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=83226
rorafalki napisał(a):
gała :super:


timi-91 napisał(a):
Gałka biegów i nowe chusteczki w schowku :P :D hehe


:hurra:

Wujek Lollipop napisał(a):
kkkkamil26, na bimmersforum masz duzo przykladow podanych i to lepszych wiec dalbys sobie rade.

Nikt nie mowi o wysokich obrotach ale ogolnie ocenialem soft.


Strukturę sterowników MS41, 42 i 43 znam bardzo dobrze, na co dzień z nimi pracuję (usuwanie ews, sond itp.)
Po prostu czas, w którym bym siedział przy edycji mapy, jazdy testowe wolę poświęcić rodzinie. Mój roczny synek właśnie uczy się chodzić i wolę patrzeć na jego pierwsze kroki niż na cyferki w tabelkach, dlatego też sprawę programu oddałem w ręce Bagora.

_________________
Obrazek
Zrób to sam: Pokaz diagnostyki INPA, Kodowanie NCS + NCSDummy, Aktualizacja sterownika WINKFP - MS41, MS42, MS43,
E60 E90 - Programowanie nowego czystego kluczyka do auta, E36 E38 E39 E46 - Dorobienie kluczyka "diament"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz str 13 soft od Bagor
PostNapisane: 6 maja 2017, 22:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 413
Lokalizacja: Białystok / Suchowola (BSK)
Moje BMW: rodzinne
porównywałeś ten soft od Bagora z softem S962A? bo pisałeś tylko, że porównałeś z serią

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz str 13 soft od Bagor
PostNapisane: 6 maja 2017, 22:06 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Olesin/okolice Warszawy
Moje BMW: E46 330CI, F31 320d
Kod silnika: M54B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=83226
lukasz_61 napisał(a):
porównywałeś ten soft od Bagora z softem S962A? bo pisałeś tylko, że porównałeś z serią


Tak, pisałem już o tym wcześniej.

kkkkamil26 napisał(a):
Porównałem oryginalną mapę z tą od Bagora i tak jak napisał ADAMO M. poprawiona została głównie mapa zapłonu. Jeśli chodzi o mapę paliwa to minimalnie przy największym obciążeniu. Ogólnie zmiany zostały dokonane w 17 tabelach.

_________________
Obrazek
Zrób to sam: Pokaz diagnostyki INPA, Kodowanie NCS + NCSDummy, Aktualizacja sterownika WINKFP - MS41, MS42, MS43,
E60 E90 - Programowanie nowego czystego kluczyka do auta, E36 E38 E39 E46 - Dorobienie kluczyka "diament"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz str 13 soft od Bagor
PostNapisane: 6 maja 2017, 23:42 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23095
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
wiele ludzi ładuje program do autka które niedomaga nie trzyma serii... A to nie w tym kierunku powinno iść :P Hamownia i diagnostyka przed jeśli wszystkie podzespoły są ok możemy zająć się softem :) Po czym oczywiście kolejna weryfikacja na Hamowni...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz str 13 soft od Bagor
PostNapisane: 8 maja 2017, 08:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Waldek100581 napisał(a):
ADAMO M. napisał(a):
W gotowcu można w sumie tylko podbić zapłon na pałe. Paliwa nie ma co ruszać bo czasami seryjne silniki czy po modach są przelane a czasami mają zbyt ubogo, bez reguły... Wiec jak dolejemy na pałe to już zalejemy i mocy nie będzie. Z zapłonem na pałe sprawa taka, że jeśli auto jest przelane to coś może i da ale jeśli jest ubogo to może i pogorszyć. Jednym słowem paliwa nie ma co ruszać bo nie wiemy jaki jest skład (chyba, ze jakiś wróżbita pomoże) a jeśli go nie znamy to grzebanie w zapłonie może coś dać a może pogorszyć. Czyli zapłonu tez nie ma co dotykać. Robienie czegokolwiek na odległość mija się z celem. Na odległość to można odcięcie co najwyżej podnieść :D
To już taki ewenement ale raz poprawiałem soft w pewnym sterowniki bo ktoś na pałe w mapie paliwa dodał trochę cyferek i było mocno ubogo. W tym akurat sterowniku dodając wartości ujmuje się paliwo :rotfl:



Tunerzy mają już tak obcykane dane silniki że dla danego modelu silnika mają już sprawdzone,pewne ustawienia.
Gotowy soft to dobra opcja dla kogoś kto nie chce lub nie może podjechać do tunera na hamownię.
Zapłon,mapa paliwa,zakres pracy vanosa i wiele innych opcji to już sprawdzone mody na sterownikach.
Na pałę to tunerzy na początku może to robili jak rozgryzali dopiero temat,teraz mają gotowe ,sprawdzone ustawienia bo niejednokrotnie to testowali z silnikami na hamowniach,tak?

Owszem, najlepsza opcja to strojenie na hamowni ale dzisiaj już, gotowe,sprawdzone softy to dobra alternatywa :P
Zresztą,w nastepnym tyg. wkładam taki soft do siebie więc będzie wykres i powiem co nie co.

Co można mieć obcykane jak to pełnoletnie silniki z gigantycznym nalotem? Każdy jest w innym stanie, tu nic nie da się obcykać bo w każdym "gra" co innego, w jednym w serii jest za ubogo w drugim za bogato. W autach doładowanych można operować gotowcami, co się nie wgra to będą duże przyrosty i każdy zadowolony, najwyżej coś rypnie po czasie... W wolnossących silnikach już nie, podstawa to prawidłowe afr, wystarczy minimalne zaniżający przepływomierz co nawet ciężko stwierdzić i całą zmienioną mapę można sobie wsadzić. Ja wiem, że po takich softach czuje się gigantyczną różnicę ale ludzie czują ją nawet po zatankowaniu świeżego paliwa czy wymianie filtra powietrza, to równie dobrze kwestia którą nogą sie wstanie.
Jeśli ten soft jest taki fajny to czemu do 3500rpm jest przyrost a powyżej 3500 spadek? :D Już nie mówiąc o tym dołku przed odcięciem ;)

Jak ktoś chce to czemu nie ale nie mówmy, że coś jest ok jeśli nie jest :)

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz str 13 soft od Bagor
PostNapisane: 8 maja 2017, 11:44 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Olesin/okolice Warszawy
Moje BMW: E46 330CI, F31 320d
Kod silnika: M54B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=83226
ADAMO M. napisał(a):
Jeśli ten soft jest taki fajny to czemu do 3500rpm jest przyrost a powyżej 3500 spadek? :D Już nie mówiąc o tym dołku przed odcięciem ;)

Jak ktoś chce to czemu nie ale nie mówmy, że coś jest ok jeśli nie jest :)


Tu masz rację, góra jest słabsza w kilku miejscach ale dół na prawdę fajnie się sprawuje. Różnica do 3500RPM jest odczuwalna w czasie jazdy.
Zerknij na PW.

_________________
Obrazek
Zrób to sam: Pokaz diagnostyki INPA, Kodowanie NCS + NCSDummy, Aktualizacja sterownika WINKFP - MS41, MS42, MS43,
E60 E90 - Programowanie nowego czystego kluczyka do auta, E36 E38 E39 E46 - Dorobienie kluczyka "diament"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz str 13 soft od Bagor
PostNapisane: 8 maja 2017, 13:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
kkkkamil26 napisał(a):
Tu masz rację, góra jest słabsza w kilku miejscach ale dół na prawdę fajnie się sprawuje. Różnica do 3500RPM jest odczuwalna w czasie jazdy.
Zerknij na PW.

Tylko pytanie czy dół tak fajnie wzrósł czy przez to, że góra jest słabsza wydaje się mocniejszy, może jedno i drugie. Przerobiłem tyle różnych wariantów w różnych silnikach i czasami po modach było "wow ale zapie" a po pomiarach smutna prawda i jechało gorzej ale przez całkowicie popsuty dół góra robiła wrażenie :D
PW odpisane i tak jak napisałem, bez sondy afr i hamowni to jest niestety błądzenie po omacku :)

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz str 13 soft od Bagor
PostNapisane: 8 maja 2017, 16:13 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Olesin/okolice Warszawy
Moje BMW: E46 330CI, F31 320d
Kod silnika: M54B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=83226
Nic nie wspominałem o wymianie sprzęgła w buni.
Podczas ruszania auto zaczęło strasznie szarpać oraz łożysko wydawało dziwne dźwięki.
Szybka diagnoza w Lukas Performance.
Zdecydowałem się na komplet Sachs.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Oczywiście nieszczęsny kołek także poszedł do wymiany.

Obrazek

Przy okazji wymieniłem również:
- simering wybieraka
- łącznik elastyczny wału
- wysprzeglik
- uszczelki wydechu

Akcja była wykonana razem z Lukasem z Mińska Maz.

Po wymianie szarpanie znikło.

Przy wymianie sprzęgła miałem również wymienić półosie. Niestety tak się zapiekły, że nie dało się ich wyjąć.

W tym tygodniu oddam auto do gościa, który ma do tego specjalny ściągacz. Mam nadzieje, że się uda.
Półosie bez luzu już jakiś czas czekają na wymianę. Te co są teraz w aucie mają już niestety duży luz, podczas szybkiej zmiany biegów słychać dość mocne stukanie z tyłu auta.
Czas zrobił swoje.

_________________
Obrazek
Zrób to sam: Pokaz diagnostyki INPA, Kodowanie NCS + NCSDummy, Aktualizacja sterownika WINKFP - MS41, MS42, MS43,
E60 E90 - Programowanie nowego czystego kluczyka do auta, E36 E38 E39 E46 - Dorobienie kluczyka "diament"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz str 13 soft od Bagor
PostNapisane: 8 maja 2017, 16:54 
Dobry serwis Kamil :ok:
i u mnie pojawiła się nieszczelność przy kolektorze wydechu,trzeba będzie heh.

U mnie też czasem stuknie na 1,2,3 z tyłu z tym że to tuleje przy dyfrze w wózku.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz str 13 soft od Bagor
PostNapisane: 8 maja 2017, 17:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 413
Lokalizacja: Białystok / Suchowola (BSK)
Moje BMW: rodzinne
kkkkamil26 napisał(a):
lukasz_61 napisał(a):
porównywałeś ten soft od Bagora z softem S962A? bo pisałeś tylko, że porównałeś z serią


Tak, pisałem już o tym wcześniej.

kkkkamil26 napisał(a):
Porównałem oryginalną mapę z tą od Bagora i tak jak napisał ADAMO M. poprawiona została głównie mapa zapłonu. Jeśli chodzi o mapę paliwa to minimalnie przy największym obciążeniu. Ogólnie zmiany zostały dokonane w 17 tabelach.

Mówiąc oryginalną myślałem, że mówisz o tej co miałeś seryjnie, a ja zapytałem o tą S962A co wygrałeś niedawno. S962A ma poprawiony zapłon chyba o 7 stopni w którymś miejscu. Bagor jeszcze bardziej przyspieszył zapłon?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz str 13 soft od Bagor
PostNapisane: 8 maja 2017, 17:25 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Olesin/okolice Warszawy
Moje BMW: E46 330CI, F31 320d
Kod silnika: M54B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=83226
lukasz_61 napisał(a):
Mówiąc oryginalną myślałem, że mówisz o tej co miałeś seryjnie, a ja zapytałem o tą S962A co wygrałeś niedawno. S962A ma poprawiony zapłon chyba o 7 stopni w którymś miejscu. Bagor jeszcze bardziej przyspieszył zapłon?


Sorki źle się wyraziłem. Porównywałem mapę od Bagora z S962A. Głównie zapłon był edytowany. Ile dokładnie to nie zwróciłem uwagi, musiałbym podejrzeć jeszcze raz.

Waldek100581 napisał(a):
Dobry serwis Kamil :ok:
i u mnie pojawiła się nieszczelność przy kolektorze wydechu,trzeba będzie heh.

U mnie też czasem stuknie na 1,2,3 z tyłu z tym że to tuleje przy dyfrze w wózku.


U mnie tuleje są ok, jak trzymam za półoś jedną ręką a drugą poruszam kołek to czuć duży luz i słychać stukanie.
Jak dalej będą jakieś niepożądane dźwięki to będę szukał dalej przyczyny. Ładny dyfer leży i czeka, jak na niego padnie podejrzenie to też wymienię.

_________________
Obrazek
Zrób to sam: Pokaz diagnostyki INPA, Kodowanie NCS + NCSDummy, Aktualizacja sterownika WINKFP - MS41, MS42, MS43,
E60 E90 - Programowanie nowego czystego kluczyka do auta, E36 E38 E39 E46 - Dorobienie kluczyka "diament"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz str 13 soft od Bagor
PostNapisane: 10 maja 2017, 21:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Moje BMW: E36 318i
Kod silnika: M40B18
Ja miałem już kilka BMW i każdą chipowałem u Bagora i jestem mega zadowolony.
Zaczęło się od 325i E36 M50B25 na Vanosie. Dostawała bęcki od wszystkich 323i i 325i oraz 328i w klubie. Zrobiłem ostrą mapę, shamowaną na 201 KM i 262 Nm i sytuacja zmieniła się diametralnie :-) Auta od których dostawałem długość do dwóch teraz objeżdżałem o długość.
Seria miała 8.1 s do 100 a po mapie było 7,3 s do 100 na Racelogicku.

Potem miałem chwile słabości kupiłem BMW 318i E36 M40B18 i zrobiłem u Bagora ostry soft pod Pb98, auto z dychawicznego stało się całkiem zrywne.
Następnie krótki epizod z BMW 316i E36 M40B16 ale tam silnik już był prawie trup z uwagi na wieloletnią eksploatację na gazie pierwszej generacji i nawet program niewiele zmienił.

Następnie znów kupiłem 325i E36 M50B25NV i tu mapa pokazała na wykresie 218 KM i 283 Nm, samochód batożył niemiłosiernie wszystkie E36 i E46 2.5 i 2.8, ma na koncie nawet dwie 330i
Niestety również poszedł do żyda. Racelogic w jej przypadku pokazał 7,1 s do 100.

Obrazek



Obecnie od miesiąca jestem posiadaczem 520iA E39 M52B20 i ponieważ automat strasznie zamulał ten samochód to zrobiłem również ostry soft u Bagora i jest odczuwalnie lepiej. Załączam zdjęcia z Racelogicka przed i po mapie

Seria
Obrazek


Chip od Bagora
Obrazek

Pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz
PostNapisane: 15 maja 2017, 22:20 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Olesin/okolice Warszawy
Moje BMW: E46 330CI, F31 320d
Kod silnika: M54B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=83226
W poprzednim tygodniu coś zaczęło mi stukać po lewej stronie.
Zaglądam za koło a tam guma od stabilizatora wpadła w mocowanie i stabilizator obijał o karoserię.
Bolączka wielu E36, w Compim żony ten sam temat miałem pół roku temu.

Szybkie zakupy w ASO:

Obrazek

A tak mocowania wyglądają po usunięciu ich z auta.

Obrazek

A tu już wspawane, oczywiście wymieniłem od razu dwie sztuki.

Obrazek

Obrazek

Było również drugie podejście do wymiany półosiek.
Lewa po dwóch uderzeniach porządnym młotem poddała się.

Obrazek

Prawa się uparła i bez ściągacza się nie obeszło.

Obrazek

Po wymianie cisza, nic nie stuka podczas zmiany biegów. Czuję się jakbym innym autem jeździł.

Tu fotki po wekendowym myciu:

Obrazek

Obrazek

U tu jak wychodziłem dziś z pracy:

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek
Zrób to sam: Pokaz diagnostyki INPA, Kodowanie NCS + NCSDummy, Aktualizacja sterownika WINKFP - MS41, MS42, MS43,
E60 E90 - Programowanie nowego czystego kluczyka do auta, E36 E38 E39 E46 - Dorobienie kluczyka "diament"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz
PostNapisane: 16 maja 2017, 06:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
zadbane 3er :ok: Te poloski u ciebie wyraznie było czuć luz? czy wymieniles profilaktycznie

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz
PostNapisane: 16 maja 2017, 07:27 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Olesin/okolice Warszawy
Moje BMW: E46 330CI, F31 320d
Kod silnika: M54B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=83226
kszyhu napisał(a):
zadbane 3er :ok: Te poloski u ciebie wyraznie było czuć luz? czy wymieniles profilaktycznie


Przy zmianie biegów najbardziej odczuwalne. Było 1->2 i bum itp.
Teraz jest cisza.

Biorąc starą półoś w rękę luz jest mocno odczuwalny i charakterystyczne pukanie.

_________________
Obrazek
Zrób to sam: Pokaz diagnostyki INPA, Kodowanie NCS + NCSDummy, Aktualizacja sterownika WINKFP - MS41, MS42, MS43,
E60 E90 - Programowanie nowego czystego kluczyka do auta, E36 E38 E39 E46 - Dorobienie kluczyka "diament"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz
PostNapisane: 20 grudnia 2017, 23:36 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Olesin/okolice Warszawy
Moje BMW: E46 330CI, F31 320d
Kod silnika: M54B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=83226
Temat do zamknięcia. Auto pojechało do nowego właściciela.

_________________
Obrazek
Zrób to sam: Pokaz diagnostyki INPA, Kodowanie NCS + NCSDummy, Aktualizacja sterownika WINKFP - MS41, MS42, MS43,
E60 E90 - Programowanie nowego czystego kluczyka do auta, E36 E38 E39 E46 - Dorobienie kluczyka "diament"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 279 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL