BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 10:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 279 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz str 7 DRL
PostNapisane: 5 stycznia 2013, 14:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 709
Lokalizacja: Lodz
Moje BMW: e60 530i
Kod silnika: M54b30
Garaż: w trakcie budowy
o ile jedno elektrodowe do LPG są bardzo dobre to już jak będziesz chciał polatać na PB to może nie być już tak kolorowo,ale nie po to zakłada sie podtlenek żeby potem na PB śmigać :rotfl: ja też mam LPG i świece 4elektrodowe i nie narzekam :D
Do mnie też dotarł w czwartek kalendarzyk i już dumnie wisi na łóżkiem :oczami:

_________________
ciorny sedan: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120688


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz str 7 DRL
PostNapisane: 5 stycznia 2013, 15:10 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Olesin/okolice Warszawy
Moje BMW: E46 330CI, F31 320d
Kod silnika: M54B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=83226
Na PB nie zauważyłem żadnej różnicy jeżeli chodzi o jazdę. Te świece NGK, które miałem wcześniej były jakieś dziwne. I na PB i na LPG było delikatne drżenie budy, jakby wypadał zapłon co jakiś czas. Na Denso tego nie ma.
Dodam, że to drżenie zaczęło występować od momentu, gdy rok temu zmieniłem świece, miałem wtedy tylko PB. Jeszcze na wcześniejszych NGK nie było tego problemu. Doszedłem do wniosku, że albo trafiłem jakieś lipne świece NGK, albo po prostu ich jakość się pogorszyła.

smiechu1986 napisał(a):
o ile jedno elektrodowe do LPG są bardzo dobre to już jak będziesz chciał polatać na PB to może nie być już tak kolorowo

A czemu tak twierdzisz?

_________________
Obrazek
Zrób to sam: Pokaz diagnostyki INPA, Kodowanie NCS + NCSDummy, Aktualizacja sterownika WINKFP - MS41, MS42, MS43,
E60 E90 - Programowanie nowego czystego kluczyka do auta, E36 E38 E39 E46 - Dorobienie kluczyka "diament"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz str 7 DRL
PostNapisane: 14 marca 2013, 19:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
kkkkamil26, wydaje mi się, że kilka razy Cię widywałem. Często pokazuje się w okolicach Halinowa :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz str 7 DRL
PostNapisane: 14 marca 2013, 22:24 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Olesin/okolice Warszawy
Moje BMW: E46 330CI, F31 320d
Kod silnika: M54B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=83226
waskii napisał(a):
kkkkamil26, wydaje mi się, że kilka razy Cię widywałem. Często pokazuje się w okolicach Halinowa :cwaniak:


Można powiedzieć, że mieszkam w Halinowie.
Dziwne, że poznałeś bmke, bo teraz mam założone takie kiblowate koła zimowe 15" z kołpakami.
A Ty czym się przemieszczasz (żadnej E12 w okolicy nie kojarzę)?
Jak mnie zauważysz to kiwnij, krzyknij to pogadamy.

_________________
Obrazek
Zrób to sam: Pokaz diagnostyki INPA, Kodowanie NCS + NCSDummy, Aktualizacja sterownika WINKFP - MS41, MS42, MS43,
E60 E90 - Programowanie nowego czystego kluczyka do auta, E36 E38 E39 E46 - Dorobienie kluczyka "diament"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz str 7 DRL
PostNapisane: 12 kwietnia 2013, 18:23 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Olesin/okolice Warszawy
Moje BMW: E46 330CI, F31 320d
Kod silnika: M54B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=83226
Mała aktualizacja.
Nadszedł czas na zmianę oleju.
Tym razem zakupiłem Motul:
Obrazek

oraz standardowo filtr Knechta:
Obrazek

Wpadło mi w ręce takie cudo:
Obrazek
Obrazek

I planuję je wcisnąć tu:
Obrazek
Tak jak jest w R4.
Jak to zamontuje to praktycznie nie będzie widać LPG oraz w zimę parownik będzie mniej narażony na zimno podczas jazdy.
Po szybkiej przymiarce wydaje mi się że przeszkadza złącze diagnostyczne.
Na razie nie mam pomysłu co z tym fantem zrobić.

Tak się zastanawiałem jak to jest w R4 z tym złączem diagnostycznym.
Buszując po sieci zauważyłem, że niektóre mają złącze po lewej stronie a niektóre po prawej.
Czy ktoś widział kiedyś pod maską obudowę aku ze złączem diagnostycznym po lewej stronie w R4?

_________________
Obrazek
Zrób to sam: Pokaz diagnostyki INPA, Kodowanie NCS + NCSDummy, Aktualizacja sterownika WINKFP - MS41, MS42, MS43,
E60 E90 - Programowanie nowego czystego kluczyka do auta, E36 E38 E39 E46 - Dorobienie kluczyka "diament"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz str 7 DRL
PostNapisane: 12 kwietnia 2013, 18:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2808
Lokalizacja: Tomaszów Lub i okolice :)
Moje BMW: E36 318i 96r.
Kod silnika: M52B28TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=88829
Fajny pomysł z upchnięciem tego ustrojstwa :P w skrzynce od aku :ok:


kkkkamil26 napisał(a):
Po szybkiej przymiarce wydaje mi się że przeszkadza złącze diagnostyczne.
Na razie nie mam pomysłu co z tym fantem zrobić.


Zamontuj go na tej skrzynce :D

kkkkamil26 napisał(a):
Czy ktoś widział kiedyś pod maską obudowę aku ze złączem diagnostycznym po lewej stronie w R4?
:zdziwko:

Złącze po lewej tak (u mnie) ale aku z lewej strony oprócz anglików raczej nie było :P

_________________
Moja Bunia: viewtopic.php?f=6&t=88829



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz str 7 DRL
PostNapisane: 12 kwietnia 2013, 19:01 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Olesin/okolice Warszawy
Moje BMW: E46 330CI, F31 320d
Kod silnika: M54B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=83226
Mira przejrzałem w twojej galerii foty pod machą i faktycznie jest tam za mało miejsca.
Porównaj:
Obrazek
Obrazek

Jutro po przymierzam dokładnie co i jak.
Jeżeli się okaże, że będzie za dużo rzeźbienia to sobie daruję ten mod. Wole mieć tak jak jest niż paskudną rzeźbę.
Kurde a miało być tak fajnie plug&play. :kwasny:

_________________
Obrazek
Zrób to sam: Pokaz diagnostyki INPA, Kodowanie NCS + NCSDummy, Aktualizacja sterownika WINKFP - MS41, MS42, MS43,
E60 E90 - Programowanie nowego czystego kluczyka do auta, E36 E38 E39 E46 - Dorobienie kluczyka "diament"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz str 7 DRL
PostNapisane: 8 maja 2013, 19:06 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Olesin/okolice Warszawy
Moje BMW: E46 330CI, F31 320d
Kod silnika: M54B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=83226
Miałem chwilkę czasu to pogrzebałem sobie przy aucie.
Po montażu halogenów i DRL pod maską było widać nieoryginalne kable w okolicach lamp oraz puszki z bezpiecznikami. Pobawiłem się taśmą izolacyjną i już tak się nie rzucają w oczy.
Dołożyłem także bezpiecznik przed modułem DRL.
Foty z fona dlatego jakość nie powala:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

A teraz tak to wszystko wygląda pod maską.
Obrazek

A tu znalazłem jeszcze taką fotkę z pomiarami obniżenia, której jeszcze nie ma w mojej galerii:
Obrazek

Teraz tył jest ok 1 cm wyżej bo nad sprężynę dałem gumę "pakiet na złe drogi" z ASO i zmieniłem na amory Bogie/Sachs z zawieszenia M.

_________________
Obrazek
Zrób to sam: Pokaz diagnostyki INPA, Kodowanie NCS + NCSDummy, Aktualizacja sterownika WINKFP - MS41, MS42, MS43,
E60 E90 - Programowanie nowego czystego kluczyka do auta, E36 E38 E39 E46 - Dorobienie kluczyka "diament"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz str 7 DRL
PostNapisane: 15 maja 2013, 22:05 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Olesin/okolice Warszawy
Moje BMW: E46 330CI, F31 320d
Kod silnika: M54B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=83226
Mała aktualizacja.
Jako, że auto zaczęło mi szarpać, nierówno pracować, telepać na wolnych obrotach tylko LPG to postanowiłem zmienić cewki.
(Podziękowania dla Toudiego bo to za jego namową zmieniłem cewki)
Kupiłem cewki z X5 V8 M62B44 Bremi z 12.09.2001. Musiała mieć bardzo mały przebieg bo cewki wizualnie wyglądają na idealne.
Fajki też w idealnym stanie, opór każdej ok 1,83-1,87 Ohm.
Zaryzykowałem. Stwierdziłem, że jak nie pomoże to kupię Boscha (ale cena za 6szt trochę odstrasza).

Tak było wcześniej.
Obrazek

A teraz jest tak:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Niestety zapomniałem cyknąć fotę po montażu, następnym razem zrobię.

A to moja pomocnica, podawała mi klucze. :]
Obrazek

Teraz auto idealnie pracuje zarówno na LPG i na PB. Odzyskała moc oraz nie ma szarpania i telepania.
Jestem zadowolony. Jeszcze raz podziękowania dla Toudiego.

Jakby ktoś chciał te cewki Boscha to wstawiłem je do działu giełda. Na PB one normalnie działały problem był tylko na LPG.

_________________
Obrazek
Zrób to sam: Pokaz diagnostyki INPA, Kodowanie NCS + NCSDummy, Aktualizacja sterownika WINKFP - MS41, MS42, MS43,
E60 E90 - Programowanie nowego czystego kluczyka do auta, E36 E38 E39 E46 - Dorobienie kluczyka "diament"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz str 7 DRL
PostNapisane: 12 sierpnia 2013, 18:55 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Olesin/okolice Warszawy
Moje BMW: E46 330CI, F31 320d
Kod silnika: M54B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=83226
Mała aktualizacja galerii.
Bmka pojechała na małe korekty lakieru i wymianę nieszczęsnego błotnika.
W niektórych miejscach wyszły małe purchelki. Postanowiłem je usunąć.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

W związku, że było troszkę rdzy pod uszczelką klapy to zakupiłem:

Obrazek

_________________
Obrazek
Zrób to sam: Pokaz diagnostyki INPA, Kodowanie NCS + NCSDummy, Aktualizacja sterownika WINKFP - MS41, MS42, MS43,
E60 E90 - Programowanie nowego czystego kluczyka do auta, E36 E38 E39 E46 - Dorobienie kluczyka "diament"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz str 7 DRL
PostNapisane: 12 sierpnia 2013, 19:43 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 3397
Lokalizacja: Kraina BMW
Kod silnika: MXXBXX
Garaż: E36 Coupe Black Bitch http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 9#p1307309

FunPage E36 Coupe Black Bitch http://www.facebook.com/e36bbcosmos/
kkkkamil26 mnie tez czeka wymiana uszczelki pod klapa bo tam tez nie ciekawie, ile za nia dałes?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz str 7 DRL
PostNapisane: 13 sierpnia 2013, 12:54 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Olesin/okolice Warszawy
Moje BMW: E46 330CI, F31 320d
Kod silnika: M54B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=83226
140 zł po zniżkach.
Normalna cena w ASO ok 155 zł.

_________________
Obrazek
Zrób to sam: Pokaz diagnostyki INPA, Kodowanie NCS + NCSDummy, Aktualizacja sterownika WINKFP - MS41, MS42, MS43,
E60 E90 - Programowanie nowego czystego kluczyka do auta, E36 E38 E39 E46 - Dorobienie kluczyka "diament"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz str 7 DRL
PostNapisane: 13 sierpnia 2013, 13:08 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2657
Lokalizacja: Świebodzice
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20++
Garaż: Murowany w szeregu :P
kkkkamil26, Jaki masz reduktor??

_________________
Takie tam 2.8 w sedanie<---KLIK
Mapa osób z interfejsam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz str 7 DRL
PostNapisane: 13 sierpnia 2013, 13:53 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Olesin/okolice Warszawy
Moje BMW: E46 330CI, F31 320d
Kod silnika: M54B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=83226
Kme tur6 do 200KM. A czemu pytasz?

_________________
Obrazek
Zrób to sam: Pokaz diagnostyki INPA, Kodowanie NCS + NCSDummy, Aktualizacja sterownika WINKFP - MS41, MS42, MS43,
E60 E90 - Programowanie nowego czystego kluczyka do auta, E36 E38 E39 E46 - Dorobienie kluczyka "diament"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz str 7 DRL
PostNapisane: 13 sierpnia 2013, 13:58 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2657
Lokalizacja: Świebodzice
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20++
Garaż: Murowany w szeregu :P
Bo znajomy mi go proponował do 2.8 bo jest mały i chciałem go wcisnąć pod tą półką na aku:) chce teraz wszystko pokitrać co by nie było nic widać:) :P :D

_________________
Takie tam 2.8 w sedanie<---KLIK
Mapa osób z interfejsam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz str 7 DRL
PostNapisane: 13 sierpnia 2013, 14:57 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Olesin/okolice Warszawy
Moje BMW: E46 330CI, F31 320d
Kod silnika: M54B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=83226
Za słaby do 2,8. Do 2.8 KME Gold będzie dobry. Zawsze trzeba wziąć trochę zapasu mocy z tego co pisze producent.
Toudi mi kiedyś mówił, że jak producent pisze 200KM=147KW to on montuje do aut które mają max 150 KM. Tyle ile producent podaje KW to on traktuje jako KM bo zawsze lepiej mieć zapas niż później problemy.
Najlepiej jak parownik schowasz pod przepływomierzem. Filtr węglowy możesz skrócić i spokojnie wejdzie tam parownik.
Zerknij u Bobbiego.

_________________
Obrazek
Zrób to sam: Pokaz diagnostyki INPA, Kodowanie NCS + NCSDummy, Aktualizacja sterownika WINKFP - MS41, MS42, MS43,
E60 E90 - Programowanie nowego czystego kluczyka do auta, E36 E38 E39 E46 - Dorobienie kluczyka "diament"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz str 7 DRL
PostNapisane: 7 października 2013, 20:58 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Olesin/okolice Warszawy
Moje BMW: E46 330CI, F31 320d
Kod silnika: M54B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=83226
Miałem już dawno wrzucić zdjęcia po lakierowaniu. Dopiero teraz się zebrałem.

Prawy błotnik wyglądał tak ;( :
Obrazek

A teraz jest tak :) :
Obrazek

Drzwi od strony kierowcy przed:
Obrazek

I po:
Obrazek

Nowa uszczelka klapy oraz pomalowany tylny pas:
Obrazek

Lakier został również odświeżony na tyle klapy:
Obrazek

Na drzwiach od strony pasażera również były wykonane niewielkie korekty (pojawiły się malutkie dwa purchelki):
Obrazek

Foty po myciu:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

I jeszcze jedna fotka:
Obrazek

Dzięki tym zabiegom w tej chwili nie ma grama rdzy na aucie.
Wreszcie. [:D]

_________________
Obrazek
Zrób to sam: Pokaz diagnostyki INPA, Kodowanie NCS + NCSDummy, Aktualizacja sterownika WINKFP - MS41, MS42, MS43,
E60 E90 - Programowanie nowego czystego kluczyka do auta, E36 E38 E39 E46 - Dorobienie kluczyka "diament"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz str 7 DRL
PostNapisane: 7 października 2013, 21:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
miło spojrzeć :)
dobra robota :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz str 7 DRL
PostNapisane: 7 października 2013, 21:09 
Offline
Fan F1
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 2081
Lokalizacja: FZG
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M43TUB19
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157698
Dobra robota, prawy błotnik wyglądał okropnie :orany:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kkkkamil26 -->>E36 Sedan cosmosschwarz str 7 DRL
PostNapisane: 7 października 2013, 21:36 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2657
Lokalizacja: Świebodzice
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20++
Garaż: Murowany w szeregu :P
:padam: :padam: :padam: Świetna Robota :) :D

_________________
Takie tam 2.8 w sedanie<---KLIK
Mapa osób z interfejsam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 279 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: emstar, KU84 i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL