BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 15 maja 2024, 18:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: authorgonzo0 -->> E34 m20b25 Diamantschwarz jest VIN
PostNapisane: 15 listopada 2010, 18:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Moje BMW: e34
Kod silnika: m20b25
Witam!!
Oto mój nowy nabytek e34 1990r m20b25 + podtlenek LPG diamantschwarz. Autko ogólnie w stanie nie najgorszym parę mankamentów blacharsko lakierniczych
oraz przy silniku jest mały problem bo nie da rady go odpowietrzyć prawdopodobnie pompa.
Niestety mało wiem na temat tego Bmw bo poprzedni właściciel zmarł a kobiecina co mi to autko sprzedawała powiedziała że z około 3 lat już stoi i nie było jeżdżone ani nic z tych rzeczy.
Po powrocie do domku na lawecie szybkie podpięcie akumulatorka i Bestia ożyła za 1 strzałem co mnie bardzo ucieszyło na chwilę;/ bo przepływka strzelona była i puszczała powietrze to ją uszczelniłem ale gdzieś tam się blokuje na bank ;/ i wyszło na jaw że nie daje sobie rady ta pompa wody lub przynajmniej takie jest moje stwierdzenie.
Węże są napęczniałe i puste w środku ;/ Prosił bym może o jakie małe porady co gdzie jeszcze coś sprawdzić aby to miało ręce i nogi ;]
Autko ogólnie stoi bo mam czym na razie jeździć i bym chciał je uruchomić jeszcze przed zimą.
Chciał bym rozszyfrować VIN pojazdu lecz nie wiem gdzie lub ktoś jest może chętny na rozszyfrowanie tego.
Kod typu HC11
Typ 525I (EUR)
Typoszereg E E34 ()
Seria 5
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M20
Pojemność skokowa 2.50
Moc 125
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Tapicerka ANTHRAZIT STOFF (0269)
Data prod. 1990-02-23
Wyposażenie

S209A LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%) Blokada dyrefencjału
S314A Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.
S320A Brak napisu modelu
S339A Shadow-Line
S401A Dach przesuwno-uchylny elektryczny
S410A Siłownik szyby elektryczny przedni
S415A Roleta przeciwsłoneczna tylna
S428A Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S464A Worek na narty
S481A Fotel sportowy
S510A Regulator zasięgu świateł
S520A Lampa przeciwmgłowa
S556A Wskaźnik temperatury zewn.
S653A Radio Bavaria C Reverse II
S676A System głośników HiFi
Kod
L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy/Austria

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 17 listopada 2010, 14:23 przez authorgonzo0, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E34 m20b25 Diamantschwarz
PostNapisane: 15 listopada 2010, 18:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
ładne zdjęcia . . . lustrzanką robione ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E34 m20b25 Diamantschwarz
PostNapisane: 15 listopada 2010, 19:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 617
Lokalizacja: Orońsko
Moje BMW: Twoje?
Kod silnika: 25 6S1
co do grzania to pewnie termostat stanął po takim czasie i dlatego puchnie. Zacznij od tego. A bmw jak bmw... kolejne zmeczone e34....
pozdr

_________________
Obrazek
Banda Złego :)
---===Zobacz Moje E36===---


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E34 m20b25 Diamantschwarz
PostNapisane: 15 listopada 2010, 19:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 425
Lokalizacja: KRAKÓW/chicago
Moje BMW: 2003 BMW 530i
Kod silnika: M54B30
Porobi sie i bedzie ok , zewnatrz szerze podobaja mi sie felgi , kolor niezly tylko na bank cos bedzie z silnikiem skoro z chlodzeniem cos jest z bmw to moze byc kolorowo:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: authorgonzo0 -->> E34 m20b25 Diamantschwarz
PostNapisane: 15 listopada 2010, 20:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 3736
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: e36 328 racecar
e34 550 v12
boże ta galeria to porażka :wstyd: :wstyd: :wstyd: :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: authorgonzo0 -->> E34 m20b25 Diamantschwarz
PostNapisane: 15 listopada 2010, 20:07 
Tragedii nie ma przy najmniej ma miniaturki


Góra
  
 
 Tytuł: Re: authorgonzo0 -->> E34 m20b25 Diamantschwarz
PostNapisane: 15 listopada 2010, 20:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 358
Lokalizacja: Niemcy
Moje BMW: E36
Foty patologiczne :znudzony:

_________________
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: authorgonzo0 -->> E34 m20b25 Diamantschwarz
PostNapisane: 16 listopada 2010, 00:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Moje BMW: e34
Kod silnika: m20b25
Hehehe Lustrzanka jak lustrzanka albo raczej leciwa nokia n95
Fotki robione na szybko na razie niema co zbytnio oglądać
Wnętrze całe do prania i jakoś muszę sobie poradzić z podartym fotelem
bodajże od m-technika??
Dwa błotniki do wymiany i zderzak do naprawy lub wymiany
zacznie się rozbierać to się zobaczy co z tym będzie.
:niepewny:
I może szeroka stall ;] Od pana Piotra

Zapomniałem dodać że brakuje jeszcze wiatraka na visco
i jak wogule sprawdzić czy visco jest sprawne?

Zapoda ktoś link gdzie znaleźć info do rozkodowywania VIN-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: authorgonzo0 -->> E34 m20b25 Diamantschwarz
PostNapisane: 16 listopada 2010, 07:55 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
Ty chyba otwierasz złomowisko co? ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: authorgonzo0 -->> E34 m20b25 Diamantschwarz
PostNapisane: 16 listopada 2010, 09:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1683
A czy to nie jest ten sam BMW520gonzo,?

_________________
I always tell the truth, even when i lie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: authorgonzo0 -->> E34 m20b25 Diamantschwarz
PostNapisane: 16 listopada 2010, 13:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Moje BMW: e34
Kod silnika: m20b25
Nie nie ja jestem nowym użytkownikiem
A złomowisko to to jeszcze nie jest :zalamany:
postaram się coś z tego stworzyć hehe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: authorgonzo0 -->> E34 m20b25 Diamantschwarz
PostNapisane: 16 listopada 2010, 13:36 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Widzę że strupiałe E34 to teraz hit giełd samochodowych. Konkretny gruz :ok:

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: authorgonzo0 -->> E34 m20b25 Diamantschwarz
PostNapisane: 16 listopada 2010, 16:36 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Po takim postoju to pierwsze co sprawdź to hamulce i czy zaciski nie sa zapieczone. Fajny kolor, ale na zdjęciach pozatym nic nie widać, wklej lepsze foty i daj fotki środka :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: authorgonzo0 -->> E34 m20b25 Diamantschwarz
PostNapisane: 16 listopada 2010, 17:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 5029
Lokalizacja: DLU / dolnośląskie
Moje BMW: E36 Touring
Kod silnika: M43B18
Chyba sporo będzie kosztować Cię doprowadzenie ją do odpowiedniego stanu.. Chociaż może jeszcze nas zaskoczy :D

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jest VIN authorgonzo0 -->> E34 m20b25 Diamantschwarz
PostNapisane: 23 listopada 2010, 11:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 398
Powodzenia przy praniu i czyszczeniu auta! Mam nadzieję, że uporasz się z usterkami technicznymi i doprowadzisz auto do stanu świetności! Po takim staniu to każde auto wymaga solidnego przeglądu ;)

_________________
.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: authorgonzo0 -->> E34 m20b25 Diamantschwarz jest VIN
PostNapisane: 26 listopada 2010, 12:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Moje BMW: e34
Kod silnika: m20b25
Autkiem zrobiłem już ponad 300km.
problemy jakie zauważyłem to Układ chłodzenia odpowietrzyć go to ja........le!! przeczytałem kilka wskazóweczek na temat tego i dalej nie jest tak jak być powinno.
po górnych wężach czuć powietrze w sumie to jak by było tam tylko powietrze odkręciłem nawet wąż zaraz przy samym wlewie patrze pusty. odpowietrzniki coś tam odpowietrzają chyba.
Kilkukrotnie miałem problem z gazem muszę go przełączyć dopiero na gaz przy pionowej wskazówce temp;/ nie wcześniej bo zamrozi wszystko
autko ma możliwość przegrzania się dopiero kiedy stoi tak to wszystko z temp jest okej.
Po zamontowaniu radyjka mam klakson :D:D;] i lepiej troszkę działa elektryka szyby się same dosuwają wcześniej trzeba było trzymać i takie tram pierdołki
Lecz z radyjkiem mam niemały problem gra czysto głośniki ok ale czy wie ktoś jaki jest schemat kabli głośnikowych jak są po podłączane bo nie moge dojść końca z nimi gdy mam na radyjku ustawione na central gra super lecz gdy zmienię balans czy coś to gra po przekątnych chyrczy i takie tam robił to gościu co trosze już się takimi sprawami bawił i nie zrobił tego bo stwierdziliśmy że trzeba kiedyś powydzierać wszystko i na nowo kable puścić bo mam 8 głośników HI-Fi a tylko 4 kable do nich :]
wiązki wyglądają na oryginalne lecz no niemam tego schematu i nie poradzę sobie z tym na dzień dzisiejszy gdyby ktoś miał ten sam problem i by chciał się podzielić rozwiązaniem tej sytuacji był bym bardzo wdzięczny!!
Dotkną minie problem z obrotami po odpaleniu auta czasami trzyma 2000tyś obr a raz 1500obr i powoluteńku sobie czasem opada czasem nie ale nie faluje na obrotach!!
miałem nieszczelną przepływke więc ją rozebrałem i skleiłem jedynie KLAPKĘ nic poza tym nie ruszałem więc dlaczego tak się dzieje?? przez pompę takie problemy??

I teraz szybkie pytanko chcę już zamówić pompę wody wcześniej zmienie ten termostat i zobaczę co się dzieje czy moge go odpowietrzyć czy nie
przeczytałem parę przypadków i jak sprawdzić termostat też wiem a przynajmniej tak mi się wydaje ;] bo jest możliwość że nie otwiera się do końca i efekt będzie podobno ten sam. ;/;/
czekam na jakieś wskazóweczki
PS. jaka firma pompy wody ??
http://allegro.pl/pompa-wody-bmw-e28-e3 ... 90601.html
http://allegro.pl/pompa-bmw-3-e30-5-e28 ... 52147.html
cena i firma ma znaczenie czy jedno i drugie to rzepa??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: authorgonzo0 -->> E34 m20b25 Diamantschwarz jest VIN
PostNapisane: 26 listopada 2010, 14:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Czujnik temp płynu chłodzącego. Potwierdź to podłączając do kompa i wymień. Doprowadź to auto do ładu chłopie... jak na postoju grzeje się motor to pewnie wisko od dawna padnięte.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: authorgonzo0 -->> E34 m20b25 Diamantschwarz jest VIN
PostNapisane: 26 listopada 2010, 14:40 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 41
Posty: 6400
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E90 2.0d
Kod silnika: M47N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=119539 BMW E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164448 AUDI 80
nastepny z "super galeria" :]

...ale i tak CELESTYNA robi najwieksza robote na aucie... :rotfl: :rotfl:

pokaz to e30

powodzenia,na razie nie ma co komentowac

PS:+ za felgi

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: authorgonzo0 -->> E34 m20b25 Diamantschwarz jest VIN
PostNapisane: 26 listopada 2010, 15:12 
Trzeba być wielkim miłośnikiem tego modelu, żeby go doprowadzić do bdb stanu


Góra
  
 
 Tytuł: Re: authorgonzo0 -->> E34 m20b25 Diamantschwarz jest VIN
PostNapisane: 26 listopada 2010, 15:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Moje BMW: e34
Kod silnika: m20b25
wymieniłem termostat ponowna próba odpowietrzania i lipa :wstyd: wydmuchało uszczelkę :zdziwko:
silnik zaczął przebierać i stracił moc a w chłodnicy brązowo i troszke piany ;/;/
może mi ktoś przybliżyć koszt robocizny oraz mniej więcej ceny części które będą potrzebne??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 84 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL