BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 08:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: V8 & R6 - różnice (zawias,karoserka,etc.)
PostNapisane: 21 stycznia 2010, 19:29 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Można powiedzieć że brak różnic, tak samo jak między 520i e60 a np. 545i e60. Oczywiście pojedyncze elementy mogą być inne (stabilizator, amortyzatory, hamulce) ale cała konstrukcja jest wspólna w przeciwieństwie do e39 r6 a e39 v8.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: V8 & R6 - różnice (zawias,karoserka,etc.)
PostNapisane: 21 stycznia 2010, 19:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2081
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: X6
stones1, WIELKIE DZIĘKI ZA ODPOWIEDZI!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: V8 & R6 - różnice (zawias,karoserka,etc.)
PostNapisane: 25 stycznia 2010, 00:02 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Nie ma sprawy

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: V8 & R6 - różnice (zawias,karoserka,etc.)
PostNapisane: 22 kwietnia 2010, 09:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 107
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: X5
Kod silnika: M62B44
witam.podepne sie pod temat

stones1 napisał(a):
Największe różnice między modelami R6 i V8 są w serii 5 E39. Tam inne są zwrotnice, wahacze, amortyzatory, układy kierownicze, stabilizatory. Tylko tylne zawieszenie dla każdej wersji silnikowej jest takie samo. Układ kierowniczy różni się przede wszystkim tym że modele R6 mają przekładnie listwową, a V8 drążek środkowy i przekładnie ślimakową jak stare dobre BMW.

a czy mialo to wplyw na rozstaw kół np. przedniej osi? ze w slabszych modelach kolo jest glebiej osadzone?borykam sie z takim problemem w aucie ktore teoretycznie powinno miec zawieszenie z 540i a z jednej strony kolo jest jakby bardziej schowane w blotniku.
dzieki za odpowiedz..

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: V8 & R6 - różnice (zawias,karoserka,etc.)
PostNapisane: 22 kwietnia 2010, 21:32 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 43
Posty: 538
Lokalizacja: LBI
Moje BMW: E38
Kod silnika: M62B44
W E38 V8 była różnica nawet w wielkości tarcz hamulcowych. Ja miałem 730 i tarcze tylne od 740 były minimalnie większe.

_________________
Ból i tęsknota - ale już niedługo!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL