BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 listopada 2024, 00:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 76 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zakup E39 540
PostNapisane: 3 lipca 2011, 17:22 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Posty: 763
Garaż: było: E39 525TDS, E39 528i, E46 330Ci, E39 M5
Skoro tak mówicie to wypadałoby się rozejrzeć za 540 do tego września 98'. W końcu jeśli można ograniczyć ryzyko wystąpienia pewnych problemów, to przydałoby się tak zrobić. Tyle, że i tak tych wartych chociażby obejrzenia 540-stek jest mało... Z drugiej strony - nie pali się, czas jest, więc można czekać/szukać.

Jeśli chodzi o osiągi, bo o nich trochę było tutaj dyskusji (co mnie zresztą cieszy) to tak jak wspominałem... samochód nie ma stawać do wyścigów, lecz ma być dość dużym i po prostu szybkim autem. A o LPG i automat pytałem z tego względu, żeby się później nie okazało, że taka zagazowana 540iA LPG (jeszcze np. w preferowanym, chyba cięższym, touringu) będzie "takie sobie". Oczywiście "szybki samochód" to pojęcie bardzo względne i dla każdego oznacza coś innego. Ja mam tutaj na myśli znaczącą i odczuwalną różnicę w porównaniu do mojego E39, które moim skromnym zdaniem i tak już się jakoś odpycha.

Jeśli poszukiwania 540 nie będą udane (choć prawdę mówiąc na dobre jeszcze się nie zaczęły) to trzeba będzie sobie nieco zadanie ułatwić i zwrócić uwagę na inne BMW (bo chyba tylko ta marka wchodzi w grę, nakręciłem trochę brata ;)), także z R6 pod maską. Ja jednak osobiście rozglądałbym się jeszcze za 740 E38.

Jeśli chodzi o budżet, bo padło takie pytanie to szczerze mówiąc ja nie mam bladego pojęcia, jaki on jest. Nie potrafię też "wycenić" jaka jest realna wartość zadbanego, przedliftingowego E39 540. Jak trochę się rozejrzymy to wtedy będzie można powiedzieć. Najważniejsze jest jednak znalezienie egzemplarza w dobrym stanie, bo oszczędność przy zakupie tego typu samochodu bardzo szybko może okazać się pozorna.

Dzięki za kolejne porady/opinie i pozdrawiam!

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakup E39 540
PostNapisane: 3 lipca 2011, 17:55 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 645
Lokalizacja: Sochaczew
Moje BMW: 328ci,330Cab, X6 sd
Kod silnika: m52b28tu, m54b30
Co do spalania 540 manual, przy prędkości 150-160 km/h na szóstce mamy niecałe 2,5 tys obr. To dużo mówi na temat spalania.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakup E39 540
PostNapisane: 4 lipca 2011, 16:59 
Offline
Naczelny killer

Wiek: 13
Posty: 2183
nuhi napisał(a):
które moim skromnym zdaniem i tak już się jakoś odpycha.


Przejedz sie 540 od 100km/h w gore i zmienisz zdanie ;)

_________________
Nie wazne czym jezdzisz... moje E39 i tak jest szybsze! :P
Bastard Moderator From Hell!!! :evil: LPG:Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup E39 540
PostNapisane: 4 lipca 2011, 17:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 125
Moje BMW: 540i SMOK
Kod silnika: M62TUB44
tomaszeklolek napisał(a):
Jazda normalna w trasie 540i to 12L, dynamiczna to około 14L, w miescie moze jedynie do 20 podskoczyć
Sorry Tomku ale myślę że mimo wszystko jeździsz spokojnie a masz jeszcze cięższą budę niż e39. takie spalaniie to ja miałem w 528. przy dynamicznej jeździe 14l w V8 to za mało.
nuhi przedliftowych aut na allegro jest trochę gorzej jakbyś chciał po fl, tego jest parę sztuk. Jak chcesz z 96 to pisz do usera 5 z 5er, z 99 podawałem Ci do kogo masz się zgłosić. Dzwoniłeś?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakup E39 540
PostNapisane: 4 lipca 2011, 17:25 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Trzeba brać 540i bo to jedna z najlepszych konstrukcji BMW w ogóle, lepsza niż M5 w tej budzie.
Najlepiej manual, bo odejdzie jeden spory problem w nienowym aucie, pomijając osiągi

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakup E39 540
PostNapisane: 4 lipca 2011, 18:45 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 645
Lokalizacja: Sochaczew
Moje BMW: 328ci,330Cab, X6 sd
Kod silnika: m52b28tu, m54b30
Czy najlepsza....., coś w tym jest. Ale seryjny zawias moim zdaniem się nie nadaje, przy gwałtownym przyśpieszaniu przód unosi się jak w motorówce :) , druga sprawa to hamulce które są za słabe przydałoby się lepsze klocki typu ferrodo ds i jakieś dobre tarcze. Manual pali przy prędkości 150 km poniżej 12 litrów.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakup E39 540
PostNapisane: 4 lipca 2011, 19:52 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 26
Posty: 2401
Lokalizacja: Warszawa/Zielonka
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62tub44
moje 0,03.
540 na gazie jezdzi, nie ma klopotow.
Ta skrzynia automatyczna to jakas porazka i zdania nie zmienie.

Mam nadzieje, ze brat bierze pod uwage fakt, ze utrzymanie v8 to nie utrzymanie r6 ;)

pzdr
RZaba

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakup E39 540
PostNapisane: 4 lipca 2011, 20:02 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Wiek: 39
Posty: 5113
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: ????
Kod silnika: ????
Garaż: Brak :(
Jest:
Ford S-Max 2.0
Volvo V40

Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
E90 320d: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159224
E87 120d
E60 535d
RZaba napisał(a):
Ta skrzynia automatyczna to jakas porazka i zdania nie zmienie.


Automat w takim aucie to faktycznie mało ciekawa opcja, niestety znalezienie ładnej 540 w manualu jest troszkę ciężkie. Staram się od jakiś 6 m-cy coś fajnego znaleźć i jak na razie bez sukcesu :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakup E39 540
PostNapisane: 4 lipca 2011, 20:37 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Posty: 763
Garaż: było: E39 525TDS, E39 528i, E46 330Ci, E39 M5
Condor napisał(a):
Przejedz sie 540 od 100km/h w gore i zmienisz zdanie


Wiem, wiem. Nie miałem co prawda okazji prowadzić, ale miałem okazję jechać za 540iA. Kolega z tego forum akurat odwoził mojego brata do domu. Kick-down, ja nawet nie zdążyłem zrzucić do dwójki i już zrozumiałem, że to i tak byłoby kompletnie bez sensu. Miałem ochotę wtedy zrobić coś takiego: (mam nadzieję, że nie spotkają mnie nieprzyjemności w związku z niecenzuralnym słowem w tym krótkim filmiku :))



Miałem na myśli tylko to, że 528i i tak ma się czym odpychać, choć absolutnie nie pisałem tego w odniesieniu do 540.

AdamWZ napisał(a):
nuhi przedliftowych aut na allegro jest trochę gorzej jakbyś chciał po fl, tego jest parę sztuk. Jak chcesz z 96 to pisz do usera 5 z 5er, z 99 podawałem Ci do kogo masz się zgłosić. Dzwoniłeś?


Zdecydowanie przedlift (a z tego co tutaj poczytałem to nawet ze wskazaniem na model do września 98'). Tam jest Adamie na odwrót, użytkownik 5 ma 96', natomiast ta druga była z 99'. Problem taki, że ona była bez ksenonów. Może to głupie i nierozsądne, a może nie, ale po prostu jest to jeden z nielicznych warunków wyposażenia (obok tempomatu).

Boogie napisał(a):
Najlepiej manual, bo odejdzie jeden spory problem w nienowym aucie, pomijając osiągi


Masz rację, bo "zajechany" automat to jest jednak trochę problem, a przecież nie da się ukryć, że mówimy o samochodzie po prostu starym.

Dudek II napisał(a):
Czy najlepsza....., coś w tym jest. Ale seryjny zawias moim zdaniem się nie nadaje, przy gwałtownym przyśpieszaniu przód unosi się jak w motorówce , druga sprawa to hamulce które są za słabe przydałoby się lepsze klocki typu ferrodo ds i jakieś dobre tarcze. Manual pali przy prędkości 150 km poniżej 12 litrów.


Jeśli zawias będzie seryjny, można go zmienić. O tym, że seryjne hamulce są niewystarczające jeszcze szczerze mówiąc nie słyszałem. Ale być może w to też warto zainwestować. W końcu chodzi o bezpieczeństwo.

RZaba napisał(a):
Ta skrzynia automatyczna to jakas porazka i zdania nie zmienie.


Jeden powie, że automat to porażka, a drugi powie że machanie biegami w takim samochodzie też jest porażką. Wiadomo jednak, że lepiej byłoby trafić na skrzynię manualną, ale czy to się uda? Trudna sprawa ;)

RZaba napisał(a):
Mam nadzieje, ze brat bierze pod uwage fakt, ze utrzymanie v8 to nie utrzymanie r6


Jak już wspominałem, kwestia kosztów eksploatacji jest bardzo dobrze przemyślana i przedyskutowana. O to w przypadku mojego brata jestem w 100% spokojny. Wiem, że na stanie technicznym samochodu nigdy nie oszczędzał i nie zamierza. Wiem zresztą, ile kosztowała go Honda, którą od jakiegoś czasu porusza się już wyłącznie jego dziewczyna. W tym roku już pełnoletnia, warta może około 10 tysięcy. Jak ja sobie to liczyłem to zawsze pukałem się w czoło i nie dowierzałem. On wolał tego nigdy nie przeliczać, bo po prostu ten samochód im się podobał i tutaj nie było mowy o zdrowym rozsądku (samochód kupiony drogo w stosunku do innych z ogłoszeń, miał być bezproblemowy, a szybciutko padł silnik. Koszt ściągnięcia Anglika - czyli przelot, nocleg dla nas dwóch, zakup, przywiezienie, przekładka silnika - przerósł chyba wartość tego auta, a pozostałość do dzisiaj stoi u rodziców na placu, bo... "przecież kiedyś się może przydać"). Wspomniana historia to oczywiście tylko najciekawsza, choć nie jedyna (samochód musiał być doprowadzony do idealnego stanu, gdyż obecnie porusza się w innym kraju UE i po prostu tam zawieść nie może). 540 też ma raczej na trochę dłużej zostać w rodzinie, choć nie wiadomo na jak długo w rękach mojego brata. Reasumując tę całą historię, po prostu nie mam żadnych obaw, inaczej w życiu nie namówiłbym mojego brata na BMW, bo po prostu nie mógłbym patrzeć na jego złą eksploatację :)

Pozdrawiam.

PS Może nie warto jednak z góry wykluczać modeli po tym słynnym wrześniu 98'? W końcu zadbane auto przykładowo z 99 roku i tak powinno sprawić mniej problemów niż zaniedbane, ale z teoretycznie mniej zawodną wersją silnika?

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakup E39 540
PostNapisane: 4 lipca 2011, 21:26 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 26
Posty: 2401
Lokalizacja: Warszawa/Zielonka
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62tub44
nuhi napisał(a):

RZaba napisał(a):
Ta skrzynia automatyczna to jakas porazka i zdania nie zmienie.


Jeden powie, że automat to porażka, a drugi powie że machanie biegami w takim samochodzie też jest porażką. Wiadomo jednak, że lepiej byłoby trafić na skrzynię manualną, ale czy to się uda? Trudna sprawa ;)


Nie mowie, ze automat to porazka generalnie, bo nowoczesne 12904725-biegowe miliard sprzeglowe skrzynie biegow wymiataja (przy naprawie pewno tez ;P )
Ale zaaaaaaanim ta skrzyyyyyyyynia sie zdecyyyyyyyduuuuuje zredukoooooowaaac to ja sie juz zawsze zdaze 10 razy niezle wkurzyc, 20 razy poklepac po tylku za to, ze mnie nie pogielo i nie wzielam automatu i 500 razy wytlumaczyc mauzowi, zeby wywalil to goowno do kosza i zalozyl manual.
Fakt faktem, zachowanie (w przypadku mauzowego toczydelka) 4.4 V8 powyzej 120 to czysta poezja..... gdyby jeszcze to byl manual to wyrywalo by z butow :rotfl:
(choc w sumie, jak dla mnie mozna bylo by sie jeszcze pozbyc servo i ESP, bo czasem sie czuje jakbym jezdzila windowsem a nie samochodem :zakrecony: )

nuhi napisał(a):
Wiem, że na stanie technicznym samochodu nigdy nie oszczędzał i nie zamierza.

To super. Ja szczerze mowiac jak uslyszalam ile kosztuje swieca do v8 to osobiscie zrobilam tak :szok: U mnie komplet jest niewiele drozszy :rotfl:


pzdr
RZaba

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakup E39 540
PostNapisane: 4 lipca 2011, 21:46 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
RZaba napisał(a):
To super. Ja szczerze mowiac jak uslyszalam ile kosztuje swieca do v8 to osobiscie zrobilam tak U mnie komplet jest niewiele drozszy


Przecież w M62 i M52 są takie same...

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup E39 540
PostNapisane: 4 lipca 2011, 21:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 125
Moje BMW: 540i SMOK
Kod silnika: M62TUB44
nuhi napisał(a):
Co do spalania 540 manual, przy prędkości 150-160 km/h
no tak tylko że tyle to spokojnie lata się r6
RZaba napisał(a):
Ta skrzynia automatyczna to jakas porazka i zdania nie zmienie.
feder25 napisał(a):
Automat w takim aucie to faktycznie mało ciekawa opcja
dlaczego? Skrzynia jest szybka, jestem zwoelnnikiem manuala ale z kultury pracy ASB jestem zadowolony. Jak już ktoś wcześniej napisał kupić nie zajechaną 540 w manualu to sztuka. Wiem bo szukałem w zeszłym roku, z tym że ja chciałem po fl a na alledrogo nie ma w czym wybierać w tych rocznikach
nuhi napisał(a):
Tam jest Adamie na odwrót, użytkownik 5 ma 96', natomiast ta druga była z 99
tak właśnie napisałem przeczytaj jeszcze raz.
nuhi napisał(a):
W końcu zadbane auto przykładowo z 99 roku i tak powinno sprawić mniej problemów niż zaniedbane, ale z teoretycznie mniej zawodną wersją silnika?
sam silnik nie jest mniej lub bardziej zawodny, bardziej osprzęt. Wodniki można w dobrej cenie już ogarnąć nie to co kilka lat temu, sterowniki dsc też dostępne,
RZaba napisał(a):
pozbyc servo i ESP
Volkswagena macie :)
RZaba napisał(a):
Ja szczerze mowiac jak uslyszalam ile kosztuje swieca do v8 to osobiscie zrobilam tak
dużo czy mało? i czym się różni od świecy np do 528i?

nuhi ja bym się nie upierał na siłę przy aucie sprzed 09.98, szukajcie zadbanego a czy to będzie 99 czy 97 to mniej istotne wg mnie. Starsze auto, teoretycznei większy przebieg, części też starsze (niektóre pewnei jeszcze montażowe ori)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakup E39 540
PostNapisane: 4 lipca 2011, 22:08 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 26
Posty: 2401
Lokalizacja: Warszawa/Zielonka
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62tub44
Tomek napisał(a):
RZaba napisał(a):
To super. Ja szczerze mowiac jak uslyszalam ile kosztuje swieca do v8 to osobiscie zrobilam tak U mnie komplet jest niewiele drozszy


Przecież w M62 i M52 są takie same...

ja zdecydowanie mam swiece dwuelektrodowe, mauz 4... o co chodzi - nie wiem, nie znam sie, zarobiona jestem ;P

pzdr
RZaba

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakup E39 540
PostNapisane: 4 lipca 2011, 22:22 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 26
Posty: 2401
Lokalizacja: Warszawa/Zielonka
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62tub44
AdamWZ napisał(a):
nuhi napisał(a):
Co do spalania 540 manual, przy prędkości 150-160 km/h
no tak tylko że tyle to spokojnie lata się r6
RZaba napisał(a):
Ta skrzynia automatyczna to jakas porazka i zdania nie zmienie.
dlaczego? Skrzynia jest szybka

Jesli mowisz, ze reakcja na kick down jest szybka, to musisz miec jakas inna skrzynie ;) co do znalezienia czegos niezarznietatego w manualu - fakt w przyrodzie praktycznie nie wystepuje.

RZaba napisał(a):
pozbyc servo i ESP
Volkswagena macie :)[/quote]
Daj folwagena, ktory sie tak prowadzi jak moja niunia a go przytule ;) A na powaznie. Zdecydowanie wole bezposrednie przelozenie jezdni na kierownice jak w trojce. W 5er nie dosc, ze czuc, ze ESP pracuje dosc dzielnie, to ta neutralnosc kierownicy mnie dobija.
Ale mowie - to zupelnie moje subiektywne odczucia bo tak na dobra sprawe nie ma co porownywac - 3er to damskie, kieszonkowe, w wersji coupe zupelnie nieuzyteczne autko a 5er ma na celu bycie komfortowym wozem.

pzdr
RZaba

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakup E39 540
PostNapisane: 4 lipca 2011, 22:30 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Wiek: 39
Posty: 5113
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: ????
Kod silnika: ????
Garaż: Brak :(
Jest:
Ford S-Max 2.0
Volvo V40

Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
E90 320d: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159224
E87 120d
E60 535d
AdamWZ napisał(a):
feder25 napisał(a):
Automat w takim aucie to faktycznie mało ciekawa opcja
dlaczego? Skrzynia jest szybka, jestem zwoelnnikiem manuala ale z kultury pracy ASB jestem zadowolony. Jak już ktoś wcześniej napisał kupić nie zajechaną 540 w manualu to sztuka. Wiem bo szukałem w zeszłym roku, z tym że ja chciałem po fl a na alledrogo nie ma w czym wybierać w tych rocznikach


Kupując 530d też chciałem manual, kupiłem automat bo łatwiej było znaleźć auto w dobrym stanie. Generalnie szukam 540 w manualu po fl, ale czy w pl czy w de to wybór raczej okrojony, jak coś w niemczech jest sensownego to cena powala :dobani:

Jak tak dalej pójdzie będę szukał ładnej 540iA, choć zdecydowanie wolałbym z manualem :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakup E39 540
PostNapisane: 4 lipca 2011, 22:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 125
Moje BMW: 540i SMOK
Kod silnika: M62TUB44
RZaba napisał(a):
Jesli mowisz, ze reakcja na kick down jest szybka
kicdownem sie nie jeździ, chodzi mi o ogólna charakterystyke, skrzynie mam z oznaczeniem A5S 440Z,
RZaba napisał(a):
W 5er nie dosc, ze czuc, ze ESP pracuje dosc dzielnie
chodzi mi właśnie o to ESP


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakup E39 540
PostNapisane: 4 lipca 2011, 22:41 
Offline
Naczelny killer

Wiek: 13
Posty: 2183
Swieca kosztuje 13 pln... Juz nie przeginajcie z tymi kosztami v8

_________________
Nie wazne czym jezdzisz... moje E39 i tak jest szybsze! :P
Bastard Moderator From Hell!!! :evil: LPG:Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup E39 540
PostNapisane: 4 lipca 2011, 22:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 125
Moje BMW: 540i SMOK
Kod silnika: M62TUB44
Condor napisał(a):
Swieca kosztuje 13 pln
? Ja wiem że nie są drogie ale z tymi 13pln to wg mnie pojechałeś, jak będę zmieniał u siebie to się zgłoszę do Ciebie. na alledrogo cena ok 30-340pln. Przy ostatniej wymianie płaciłem po 36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakup E39 540
PostNapisane: 4 lipca 2011, 22:48 
Offline
Naczelny killer

Wiek: 13
Posty: 2183
Ale ja nie sprzedaje. W intercars po tyle byly jak ostatnio kupowalem.

_________________
Nie wazne czym jezdzisz... moje E39 i tak jest szybsze! :P
Bastard Moderator From Hell!!! :evil: LPG:Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup E39 540
PostNapisane: 4 lipca 2011, 22:49 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Posty: 763
Garaż: było: E39 525TDS, E39 528i, E46 330Ci, E39 M5
Ja w Silesia Parts płaciłem 16 złotych za sztukę, o ile faktycznie są te same. Tyle, że cena jest też zależna od rocznika auta, a co za tym idzie wersji silnika. Do silników z TU świece są jednak znacznie droższe, co nie znaczy, że drogie.

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 76 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL