Znowu piszesz, rzeczy, o ktorych moim zdaniem nie masz do konca pojecia.
jonas napisał(a):
trollu napisał(a):
teraz fani audi się śmieją że jest R8 i to nawet w kilku wersjach silnikowych a BMW się brandzluje M1 w muzeum.
Bo ja wiem, mnie tam bardzo śmieszy klekoczące R8.
Gdzie masz te smiesznie klekoczace R8?
jonas napisał(a):
Mówiłem przecież, VAGina ma lepszych księgowych, dlatego ma Skodę i Seata (mogli mieć jeszcze FSO, nasi jak zwykle spartolili sprawę) do zarabiania na produkowanie cudacznych prototypów, na ropę, mocz czy co tam. BMW ma Mini i chyba coś jeszcze, nie interesowałem się, ale nic co mogliby wystawić do konkurencji z Dacią i Skodą. Bo przecież w tych ostatnich poprzecznie ułożone R4, R3 czy inne R2, napęd na przód i cena w rodzaju 39 999 nikogo nie oburzają, interes się kręci, ludzie mają pracę, a koncern dochody.
Ludzie w VAG mysla, tak jak w kazdej innej firmie. Pisalem juz, ze sytuacja Audi jest identyczna z sytuacja Lexusa w koncernie Toyoty, Infiniti w koncernie Renault-Nissan, czy nawet Acury w koncernie Hondy. Kazda z tych firm, dzieki sprzedazy wysmiewanych przez Ciebie tanich samochodow, ma fundusze na realizowanie niszowych produktow, jeszcze R8 jest dla Ciebie szczytem osiagniec, to spojrz na LF-A, BMW jest w tym wypadku lata swietlne za Toyota.
jonas napisał(a):
Na to, że od większej pojemności lepsza jest jeszcze większa pojemność, wpadli Jankesi już kilkadziesiąt lat temu, żadna nowość. Mówiłem o cywilnych zastosowaniach (ile R8/RS4 widujesz na co dzień?), biedny VAG próbuje coś klecić samemu i potem jest TFSI, które na wjazd oferuje różne wesołe problemy.
Widze w Wawie codziennie przynajmniej jedno S5, RS5, R8 z 4.2 FSI, malo? Za zachodnia granica jest na pewno wiecej. Wesole problemy? A pompy wysokiego cisnienia w N54? Spojrz sobie nawet w tym dziale na temat o rewelacyjnie pompie oleju w S63
jonas napisał(a):
Zmiennych faz rozrządu, wymyślonych przez makaroniarzy pod nazwą wariator, znanych w BMW jako VANOS, w Toyocie jako VVTi, nadal nie opanowali.
Mowisz? Ciekawe, bo zmienne fazy rozrzadu sa od czasow silnikow z 5-cioma zaworami na cylinder.
jonas napisał(a):
Nawet osławione TDI wynaleźli na śmietniku w Mediolanie - Fiat Croma miał diesla TDI-D na pompowtryskiwaczach w 1986, Niemcy go kupili, rozkręcili, skręcili jak trzeba (makaroniarze to leniuchy i partacze, zawsze to przyznam) i wsadzili do Audi rok później. A jak już pomysł chwycił, doszlifowali go jak trzeba i teraz mają jeden z lepszych diesli w osobówkach, czyli 1.9 TDI odmieniane przez wszystkie przypadki.
Swietnie, znajdz mi jakikolwiek model sprzedawany obecnie z tym silnikiem.
Silnika z Cromy nie znam osobiscie, wiec sie nie wypowiadam, ale jezeli jest z nim tak jak ze zmiennymi fazami...
A jak juz punktujemy common rail stosowany przez BMW, to technologia opracowana dla kogo?
jonas napisał(a):
Rozumiem, omawiane w temacie BMW z przednim napędem to konkurencja dla Porsche?
W poprzednim poscie nasmiewales sie z R8, majacego duzo wspolnego ze Skoda i tego dotyczyl moj komentarz.
jonas napisał(a):
No dobra, bez żartów. Miejskie toczydełka czy minivany sygnowane logiem BMW mogą budzić grozę miłośników marki, ale utrzymać się z samych 7er trudno, co dopiero myśleć o gromieniu SLS czy Maserati.
Sprzedaz aut segmentu premium jest specyficzna. Miejskie toczydelka moga byc sprzedawane pod tym samym logiem, nawet w tym samym salonie. Zdajesz sobie sprawe, ze wplyna negatywnie na sprzedaz topowych egzemplarzy?
jonas napisał(a):
Gdyby prezentowane gdzieś na forum R3 wsadzić pod maskę jakiegoś nie wiem, Opla, Forda czy czegoś, piano by z zachwytu - joł joł, mam technologię BMW w tańszym opakowaniu i jeszcze zmieści się do bagażnika worek ziemniaków.
Jakos nie widzialem piacych z zachwytu, z tego powodu, wlascicieli Peugeotow i Citroenow.
jonas napisał(a):
Niejeden szczęśliwy właściciel Skody z dumą podkreśla, że ma prawie Audi.
I chyba tym kierujesz sie piszac w tym temacie, swietnie, jak dla mnie moga soba nawet wmawiac, ze maja prawie Bentleya czy Bugatti, co kompletnie nie zmienia faktu, ze nie maja pojecia o tym co mowia.
jonas napisał(a):
Nie jestem fanbojem BMW, które kupiłem, bo nie było nic innego.
Ale powielasz dosyc mocno bezsensowne stereotypy.