BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 19:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 124 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: M5 F90
PostNapisane: 25 sierpnia 2017, 22:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Dla przykladu Tesla S jest bardzo awarynym autem i sypie sie tam wszystko po kolei. Tesla naprawia wszystko jak szybko sie da, wymienia auta na nowe lub/i przedluza gwarancje na wadilwe podzespoly. Wszystko zeby nie starcic kilentow i ich zadowolic. Z BMW trzeba bylo wlaczyc zeby uznali wade pomp paliwa czy turbo w N54. Do walka w oprogramowaniu N63 tak zeby auto palilo mniej i zjadalo akumulator co wymiane oleju dalej sie nie przyznaja tylko wprowadzili "plan zachowania dobrego zdania u swoich klientow" czy jak to sie nazywa :rotfl: Jak masz F10 550 to dostaniesz za nia wiecej niz srednia cena rynkowa jesli oddasz ja w rozlieczniu za nowe BMW ;)

Z badan rynku wynika ze BMW zaraz po apple ma najwierniejsza baze lojalnych klientow i widocznie cala tego swiadomoscia dyma ich jak tylko moze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 F90
PostNapisane: 5 czerwca 2018, 19:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Dough testuje nowe M5;

https://www.youtube.com/watch?v=xGBqwZ9iBOQ

Można go lubić, albo nienawidzić, lecz zdobył na YT ogromną popularność. Jest dość rzetelny w swoich opiniach i nie można odmówić mu sporej dozy entuzjazmu. Pomimo, że w zasadzie kamerę i ujęcia ma zupełnie statyczne, a jakość dźwięku pozostawia wiele do życzenia, same testy są merytorycznie dużo ciekawsze, niż chociażby te na niektórych popularnych kanałach Youtubowych z naszego, krajowego poletka. Pozdrawiam Panie Zachar :piwo: ;)

Co do samego M5 E90 - dla mnie fura kosmos. Trochę nie odpowiada mi kolorowe podświetlenie listew i głośników, którego nie sposób wyłączyć, natomiast podświetlane znaczki 'M' na zagłówkach kojarzą mi się z badziewiem z Allegro, spod tytułu; 'podświetlana gałka zmiany biegów BMW M-Power HIT CENOWY!'. Poza tym wóz wydaje się być bardzo praktycznym i luksusowym maskratorem.

Moim zdaniem najlepszy 'ficzer' to możliwość wyboru rodzaju napędu pomiędzy RWD i AWD - tego jeszcze nikt w tej klasie nie oferował. Czyni to auto niezwykle uniwersalnym, praktycznie w każdych warunkach, od zimy, aż po upalanie na torze. Od razu zaznaczam, iż kwękania, że M5 to powinno być tylko RWD od razu wkładam między mrzonki... W końcu już M5 30 Jahre udowodniło, że 600 koni i góry momentu obrotowego w szerokim zakresie obrotów jaką zapewnia turbo V8, zwyczajnie nie sposób przenieść na asfalt podczas gwałtownego ruszania takim sedanem.

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 F90
PostNapisane: 5 czerwca 2018, 20:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Zakov328 napisał(a):
Moim zdaniem najlepszy 'ficzer' to możliwość wyboru rodzaju napędu pomiędzy RWD i AWD

Ale po co? Przecież klient dostaje te dwie opcje na raz w tej samej cenie. Dla mentalnej świadomości że to klasyczne RWD? Od dawna wiadomo, że świat poszedł w innym kierunku, ludzie chą więcej za mniej, chcą all in one, allinclusive, chcą kioski ktore mają osiągi aut sportowych, chca porsche ktorym mozna jezdzic z rodziną. Chcą m5 ktore pali mniej od konkurencji, kosztem uujowego dzwieku z głośników. Dzisiejsza Motoryzacja stała sie przede wszystkim prokonsumencka. Chyba trzeba sie pogodzic?!

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 F90
PostNapisane: 5 czerwca 2018, 20:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Dla mnie takie rozwiązanie z napędem jest idealne nawet mając 560KM M5 z Warszawskich świateł problem jest z golfem czy S3 o mocy 350-400KM i nie ma szans na odrobienie straty na starcie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 F90
PostNapisane: 5 czerwca 2018, 20:31 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Zakov328, Ten rodzaj napędu z wyborem oferował wcześniej MB E63AMGS.

Co do auta, to wizualnie mi pasuje, akustycznie lepiej niż F10, aleeeee co do napędu... Ostatnio spotkaliśmy gościa który egzemplarzem z 2018r ze świateł katapultował się w tempie ekspresowym, "łoił" na "Grunwladzie" praktycznie "wszystko", jednak jak chwilę pogadaliśmy to się okazało, że już BOX potrzebny i że brzmienie takie sobie (faktycznie nawet e39 brzmi lepiej). Krótko mówiąc auto szybko się nudzi, czego o żadnym zwłaszcza wolnossącym poprzedniku nie można było powiedzieć.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 F90
PostNapisane: 5 czerwca 2018, 20:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
kszyhu napisał(a):
Zakov328 napisał(a):
Moim zdaniem najlepszy 'ficzer' to możliwość wyboru rodzaju napędu pomiędzy RWD i AWD

Ale po co? Przecież klient dostaje te dwie opcje na raz w tej samej cenie. Dla mentalnej świadomości że to klasyczne RWD? Od dawna wiadomo, że świat poszedł w innym kierunku, ludzie chą więcej za mniej, chcą all in one, allinclusive, chcą kioski ktore mają osiągi aut sportowych, chca porsche ktorym mozna jezdzic z rodziną. Chcą m5 ktore pali mniej od konkurencji, kosztem uujowego dzwieku z głośników. Dzisiejsza Motoryzacja stała sie przede wszystkim prokonsumencka. Chyba trzeba sie pogodzic?!


Co jest złego w dostawaniu więcej/lepiej za podobną cenę jak u konkurencji? Nie każdy w dzisiejszym świecie jest ascetą, wielbiącym klasyczne E34 M5. Ludzie chcą więcej, lepiej. Tym bardziej, że w tym przypadku to 'więcej', to nie jest zbytek łaski, a czysta konieczność. Inżynierowie takich marek jak BMW, czy Mercedes mają tego świadomość i rozkładają moc nowoczesnych, turbodoładowanych jednostek na cztery 'łapy', ponieważ inaczej się zwyczajnie nie da. Moje N54 nieraz wyciska z tylnych opon siódme poty, w staraniach o utrzymanie resztek przyczepności (na suchym asfalcie!), a to 'zaledwie' ponad 300 koni. A co byłoby przy 600? Nie zapominajmy, że są to przede wszystkim auta do jazdy po drogach publicznych, oferowane dla ludzi z pieniędzmi, aczkolwiek niekoniecznie z licencją kierowcy wyścigowego... Jeszcze 15 lat temu moce rzędu 600 koni miały rację bytu jedynie w najdroższych egzotykach lub autach stricte 'wyścigowych'.

Lincoln napisał(a):
Krótko mówiąc auto szybko się nudzi, czego o żadnym zwłaszcza wolnossącym poprzedniku nie można było powiedzieć.


Nudzi się, ponieważ charakterystyka silnika turbo jest płaska, liniowa. Pozwala katapultować się praktycznie z każdych obrotów, ale ludzkie ciało szybko przyzwyczaja się do związanych z tym przeciążeń i po 100, 1000 razie nie robi to już takiego wrażenia, a z turbo praktycznie na każdych obrotach reakcja silnika jest bardzo podobna. Sposób w jaki silnik wolnossący rozwija swą moc, jest dużo bardziej intrygujący i angażujący dla kierowcy.

Dla przykładu, moim poprzednim 325i jeździłem przez dobre 4 lata i bawiło niezmiennie do samego końca, chociaż w świecie aut o wysokich osiągach to nawet nie była podłoga... Tym niemniej wkręcanie na obroty i przechodzenie przez kolejne przełożenia z wolnossącym motorem dawało sporą frajdę. W turbo tego nie ma, nawet jeśli ma setkę czy dwie koni więcej. Po prostu wciskasz, odlatujesz i ciągle chcesz więcej, gwałtowniej, szybciej... Robi to spore wrażenie, lecz nie daje już tej satysfakcji, jaką zapewnia piłowanie pod czerwone pole fajnego wolnossaka ;)

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Ostatnio edytowano 5 czerwca 2018, 21:17 przez Zakov328, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 F90
PostNapisane: 5 czerwca 2018, 21:17 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Zakov328 napisał(a):
Co jest złego w dostawaniu więcej/lepiej za podobną cenę jak u konkurencji? Nie każdy w dzisiejszym świecie jest ascetą, wielbiącym klasyczne E34 M5. Ludzie chcą więcej, lepiej. Tym bardziej, że w tym przypadku to 'więcej', to nie jest zbytek łaski, a czysta konieczność.

Gubie się... Najpierw piszesz że powinien być wybór rwd lub awd, a jak napisalem że obecnie obydwa masz w pakiecie to piszesz że to dobrze. Ja o tym wiem, mi akurat naped w nowej m5 pasuje, dalsza czesc wypowiedzi nawiązuje do dzisiejszych trendów. Życie.

Ps. Aaa v8 turbo zamiast v10 n/a, i analogicznie r6 turbo zamiast v8 n/a, a jako wynagrodzenie, mniejsza emisja co2, spalanie i dzwiek z głośników ...Beznadzieja a nie konkurencyjność ;)

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 F90
PostNapisane: 5 czerwca 2018, 21:26 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
kszyhu napisał(a):
Zakov328 napisał(a):
Co jest złego w dostawaniu więcej/lepiej za podobną cenę jak u konkurencji? Nie każdy w dzisiejszym świecie jest ascetą, wielbiącym klasyczne E34 M5. Ludzie chcą więcej, lepiej. Tym bardziej, że w tym przypadku to 'więcej', to nie jest zbytek łaski, a czysta konieczność.

Gubie się... Najpierw piszesz że powinien być wybór rwd lub awd, a jak napisalem że obecnie obydwa masz w pakiecie to piszesz że to dobrze. Ja o tym wiem, mi akurat naped w nowej m5 pasuje, dalsza czesc wypowiedzi nawiązuje do dzisiejszych trendów. Życie. Aaa v8 turbo zamiast v10, i analogicznie r6 turbo zamiast v8, a jako wynagrodzenie dzwiek z głośników. Beznadzieja a nie oszczędność i konkurencyjność ;)


No bo właśnie o tym mowa Krzychu - dobrze, że są obydwa w pakiecie i to dostępne z poziomu kokpitu kierowcy, więc jest wybór tu i teraz, a nie jedynie jako jednorazowa opcja, do zaznaczenia w formularzu podczas zakupu auta :)

Fakt - niektórzy będą kręcić nosem, że to cięższe itd., bo nawet jak przełączysz na RWD, to przecież nadal wieziesz ze sobą 'bebechy' do AWD, lecz moim zdaniem i tak gra jest warta świeczki.

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 F90
PostNapisane: 10 czerwca 2018, 04:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Killerowi siadla pompa

http://www.bmwblog.com/2018/06/09/bmw-i ... fuel-pump/

niby to tylko oprogramowanie ;) bo juz sie balem ze BMW nie nauczylo sie po wpadce z pompami paliwa w N54 :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 F90
PostNapisane: 15 czerwca 2018, 21:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3230
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
Jak dla mnie najlepsze z obecnych na rynku nowych BMW. Szkoda tylko, że dźwięk z głośników, no i zegary, ale z tym muszę się w nowych autach pogodzić :rozpacz:
Po poprzedniej M5 ta jest naprawdę ładna i osiągi ma w końcu dorównujące konkurencji. Wiadomo koło E39 czy E60 z V10 nie może sobie stanąć ze względu na silnik. W tamtych czasach silniki były przełomowe, były dedykowane do M5 i tylko dla M.

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 F90
PostNapisane: 18 czerwca 2018, 21:46 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Obrazek
Porównanie M5, AMG E63S i Panamery Turbo - w ostatnim Auto Moto.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 F90
PostNapisane: 18 czerwca 2018, 22:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3230
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
maaaad napisał(a):
Porównanie M5, AMG E63S i Panamery Turbo - w ostatnim Auto Moto.


M5 competition czy zwykłe? Póki co zwykłe przegrywało z E63S...

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 F90
PostNapisane: 19 czerwca 2018, 14:40 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Zwykłe. Competition jeszcze chyba nie ma, ale jak będzie to zrobi wiatrak z AMG.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 F90
PostNapisane: 19 czerwca 2018, 19:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Ruskie to jednak wiedza jak porzadnie auto testowac

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 F90
PostNapisane: 19 czerwca 2018, 19:12 
Online
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1456
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
W przyszłym roku bede stał przed wyborem ciężkim. Wiem, że temat tego nie dotyczy ale może ktoś napisze cos o czym nie pomyślałem.

e39 ///M5 czy e60 lci z v8 (540i/550i)?
Co byście wybrali na moim miejscu. Kocham e39 ale są chyba troszke już leciwe. Auto będzie używane raczej w weekendowe trasy i wycieczki. Raczej skłaniam się ku e60 ale co M to M...
Dylemat mam spory.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 F90
PostNapisane: 19 czerwca 2018, 22:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Weekendowe trasy i wycieczki to bierz aM... jak sam mówisz co eM to eM przebiegi pewnie nie będą strasznie dużo więc nie odbieraj sobie radości z jazdy w najlepszym wydaniu ;) :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 F90
PostNapisane: 19 czerwca 2018, 22:08 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
r4ll napisał(a):
Co byście wybrali na moim miejscu. Kocham e39 ale są chyba troszke już leciwe. Auto będzie używane raczej w weekendowe trasy i wycieczki. Raczej skłaniam się ku e60 ale co M to M...
Dylemat mam spory.
E60 juz tez są leciwe. F10 ma 8 lat. Jak chcesz poczuc magię //M to oczywiscie E39 M5, jesli chcesz zwyklaka z V8 pod maską, to E60.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 F90
PostNapisane: 20 czerwca 2018, 06:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Frank napisał(a):
r4ll napisał(a):
Co byście wybrali na moim miejscu. Kocham e39 ale są chyba troszke już leciwe. Auto będzie używane raczej w weekendowe trasy i wycieczki. Raczej skłaniam się ku e60 ale co M to M...
Dylemat mam spory.
E60 juz tez są leciwe. F10 ma 8 lat. Jak chcesz poczuc magię //M to oczywiscie E39 M5, jesli chcesz zwyklaka z V8 pod maską, to E60.


Dokładnie tak, 550i E60 to auto niebywale nudne przy M5 E39.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 F90
PostNapisane: 20 czerwca 2018, 16:39 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
r4ll napisał(a):
ale co M to M...

Sam sobie chyba odpowiedziałeś na pytanie :D Pomijam już, że wartość e39 to będzie pewnie lecieć w górę, e60-niekoniecznie...

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 F90
PostNapisane: 21 czerwca 2018, 06:26 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
Hakelbery napisał(a):
Z badan rynku wynika ze BMW zaraz po apple ma najwierniejsza baze lojalnych klientow i widocznie cala tego swiadomoscia dyma ich jak tylko moze.


o to to,
często to widuje w internecie,
Spróbuj coś złego napisac na M5 F90 na bimmer post to zaraz Cię zjadą jako AMG fan... pomimo że też mogłes zjechać te auto ;)
A Apple to juz w ogóle.. fanboje x4 ;)


M5 - jeśli chodzi o wygląd - rozczarowanie. Chyba że ktoś lubi sleppery (np: 520d w mpakiecie z 4 rurami)
te auto rozni sie tylko zderzakami (lusterka, dach), nie ma nic poszerzenia
pobawilem sie w paincie aby przeniesc zderzak i felgi... no i efekt: M5 = 520d w mpakiecie :D

Obrazek

Jeśli chodzi o osiągi to do setki jest progres i to kosmos, w koncu bmw ktore ma trakcje,
Jesli chodzi o 100+ to chyba zalezy od egzemplarza... niektore jakby mialy bonusy i fabrycznego chipa inne nie, bo jak wytlumaczyc prawie 1s roznicy 100-200 w dwoch egzemplarzach mierzonych w tych samych warunkach?

tak z ciekawosci wrzucam jedno z wielu porównanń M5 vs E63s
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 124 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL