BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 13:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 266 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 7 grudnia 2018, 22:35 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Żona jeździ E92 na co dzień po wawie.
Jak 1er może być zwinniejsze? Że niby co, lepiej skręca przy zmienianiu pasów? :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 7 grudnia 2018, 23:08 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Kyokushin napisał(a):
Żona jeździ E92 na co dzień po wawie.
Jak 1er może być zwinniejsze? Że niby co, lepiej skręca przy zmienianiu pasów? :rotfl:

Jest zupełnie inaczej zestrojone. Szybciej i lepiej reaguje na ruchy kierownicą e92 tego nie ma. Pojedź się zdrowym e87 to zobaczysz o czym piszę.

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 8 grudnia 2018, 00:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
1er prowadzi się świetnie najlepiej ze wszystkich bmw ostatnich lat sam byłem mocno zdziwiony po zakupie. Daje największą frajdę z prowadzenia bardzo lubię jeździć tymi autami jako kierowca. Przy spokojnej jeździe w mieście to nie ma znaczenia chyba że ktoś śmiga jak frog za to na krętej fajnej trasie jest super.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 8 grudnia 2018, 01:38 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Kyokushin napisał(a):
Jak 1er może być zwinniejsze?

Normalnie, ma mniejszy rozstaw osi.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 8 grudnia 2018, 09:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Hipek napisał(a):
1M to bardziej dzik, nie czuję się tej ociężałości co w e92. Jedzie z dołu i jest mniej komfortowa

Wiem że to opinia nt Mpowerow, ale raczej wiarygodna.
Sam mam cywilne 1er i po przesiadce z cywilnych 3er, jest równie dobrze pod wzgledem zwinności, a nawet lepiej. Ja w sumie miałem usprawnioną e46, bo zawias nowy i rozpórki. 1er sie prowadzi tak seryjnie. Przesiadajac sie z 3er nie chcialem isc z trendem i utyć, sądzę że trafiłem idealnie.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 8 grudnia 2018, 12:09 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
maaaad napisał(a):
Normalnie, ma mniejszy rozstaw osi.


Normalnie czyli jak?
Ma rozstaw osi minimalnie mniejszy. Kolejna rzecz która może być odczuwalna w sporcie, w ruchu miejskim - w zerowym stopniu.

Jeździłem E36/e46 compact. Bardzo fajny wdzięczny wóz, ale w stosunku do E92 niespecjalnie czuć 'zwinność'.
1er jest większe, więc zwinniejsze - normalnie - jak?

szybciej reaguje na ruchy kierownicą? Czyli co, w e92 ruszam kierę, czekam, i dopiero reaguje? Bujda na resorach.

Mam wrażenie że weszliśmy na temat subiektywnych odczuć, porównywalnych z chrupkością basu z forów audiofilskich.

1er to niewątpliwie fajny wóz, ale bez przesady z tym że jest zwinniejszy albo lepiej na coś reaguje, i że w jakimkolwiek stopniu te rzeczy mają znaczenie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 8 grudnia 2018, 12:54 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Kyokushin napisał(a):
maaaad napisał(a):
Normalnie, ma mniejszy rozstaw osi.


Normalnie czyli jak?
Ma rozstaw osi minimalnie mniejszy. Kolejna rzecz która może być odczuwalna w sporcie, w ruchu miejskim - w zerowym stopniu.

Jeździłem E36/e46 compact. Bardzo fajny wdzięczny wóz, ale w stosunku do E92 niespecjalnie czuć 'zwinność'.
1er jest większe, więc zwinniejsze - normalnie - jak?

szybciej reaguje na ruchy kierownicą? Czyli co, w e92 ruszam kierę, czekam, i dopiero reaguje? Bujda na resorach.

Mam wrażenie że weszliśmy na temat subiektywnych odczuć, porównywalnych z chrupkością basu z forów audiofilskich.

1er to niewątpliwie fajny wóz, ale bez przesady z tym że jest zwinniejszy albo lepiej na coś reaguje, i że w jakimkolwiek stopniu te rzeczy mają znaczenie.


No tak nie jeździłem nie wiem to się wypowiem, a tak ogólnie to jeżdżę kamazem potem e92 i w mieście to nie ma różnicy, prawie jak jazda tramwajem....

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 8 grudnia 2018, 14:57 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5267
Moje BMW: Giulia Veloce
Kyokushin, na starcie zaznaczę, że nie chce żadnej spiny ale Ty na prawdę nie czujesz różnicy w jeździe 1er a takim e92 ? Jeździłeś 1er ? Tak samo pisałeś wcześniej, że w jedzie e46 odczuwasz większą różnicę w prowadzeniu względem e36 niż w jeździe e92 w zględem e46 no to sorry . . . ale jesteś chyba typowo miejskim kierowcą, który nie czuje auta ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 8 grudnia 2018, 18:52 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
grabolek363 napisał(a):
No tak nie jeździłem nie wiem to się wypowiem


No właśnie, mógłbyś tego nie robić.

KU84 napisał(a):
Kyokushin, na starcie zaznaczę, że nie chce żadnej spiny ale Ty na prawdę nie czujesz różnicy w jeździe 1er a takim e92 ? Jeździłeś 1er ? Tak samo pisałeś wcześniej, że w jedzie e46 odczuwasz większą różnicę w prowadzeniu względem e36 niż w jeździe e92 w zględem e46 no to sorry . . . ale jesteś chyba typowo miejskim kierowcą, który nie czuje auta ;)


Bo jest różnica w prowadzeniu między tymi autami, natomiast padło magiczne słowo 'zwinniejsze'.
Więc nie czuję żeby jakkolwiek mniejsze auta którymi jeździłem były zwinniejsze od e92.

Między 1er a e92 jest ok 15 cm różnicy w długości i ok 8cm w rostawie osi. Twierdzenie że to robi jakąkolwiek różnice w 'zwinności' jest co najmniej kretyńskie.
Gdzieś w jakichś zastosowaniach sportowych, może to komuś różnicę robić na plus czy minus, ale 'zwinność'? Serio? :rotfl: :rotfl:

Notabene, właśnie miejski kierowca najwięcej do powiedzenia będzie miał w temacie na temat zwinności samochodu, lataniu w ruchu miejskim, gdzie wymiary mogą mieć jakieś znaczenie. Bez spiny ;)

Pisałem, 1er nie jechałem, ale w ciągu tygodnia sobie jazdę ogarnę. Skoro mityczne e36 compact, czy e46 compact, który jeździłem (drugim mało), nie są zwinniejsze, a są jeszcze krótsze i mniejsze od 1er, nie widzę podstaw, by 1er również miało być 'zwinniejsze' od E92.

Pod kątem szerokopojętej 'zwinności', czy e36 compact, czy e92, czy F32, postawiłbym blisko siebie. Natomiast te auta prowadzą się inaczej :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 8 grudnia 2018, 20:43 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Kyokushin napisał(a):
Pisałem, 1er nie jechałem

:rotfl:
I w zasadzie tym wystarczyłoby podsumować. Może najpierw się przejedź, zanim zaczniesz oceniać czyjeś wypowiedzi jako kretyńskie.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 8 grudnia 2018, 20:46 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Bo 1 er jest wyjątkowe :rotfl: :rotfl:

W E36 compact i E46 compact, czyli poprzednikach 1er, które są mniejsze, nie czuć 'zwinności' ponad E92, ani nad ich odpowiednikami, a w 1er ma być czuć. :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Nie róbcie z logiki kurtyzany.

Nie muszę tym jechać, by wiedzieć że pewne stwierdzenia są kretyńskie, ale w tym tygodniu 1er będę jechał. Dla Was.

Zwinność :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

P.S.
A compacty i 1er to fajne autka, poza tym.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 8 grudnia 2018, 20:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 350
Moje BMW: G20
Kod silnika: B48
Przejedz się e87 ale najlepiej f20 wtedy zrozumiesz o czym mowa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 8 grudnia 2018, 20:56 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Będę jechał F20.

Natomiast nie muszę jechać żeby rozumieć już teraz.

Wystarczy zadać sobie pytanie, czy E46 compact jest zwinniejszy od E46 coupe. Nie nie jest. To samo z E36.
Padł tu argument że 1er jest zwinniejsze, bo ma mniejszy rozstaw osi od E92. E46 compact tez ma mniejszy rozstaw osi od E46 qp, a zwinniejsze nie jest.
Więc co? Więc nic. Skoro rozstaw osi miał być argumentem przez który auto jest zwinniejsze a nie jest w przypadku e36 i e46, to i w przypadku 1er również nie będzie.
Astra i Golf też nie będą.

W tygodniu się przejadę i napiszę - jechałem F20 - nie jest zwinniejsze. Akurat nic mnie to nie kosztuje i mam możliwość.

To taka dyskusja - nie wiesz że ogień jest gorący, bo nie wsadziłeś w niego ręki, albo że nie wiesz że ziemia jest okrągła, bo nie obszedłeś jej dookoła.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 8 grudnia 2018, 20:58 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Kyokushin napisał(a):
Bo 1 er jest wyjątkowe

Nooo widzisz, jak by nie patrzeć, to w swojej klasie, jako jedyny kompakt z tylnym napędem, jest w jakiś sposób wyjątkowe. Z całym bagażem konsekwencji z tego wynikających - i pozytywnych, i negatywnych. Tak więc średnio wyszedł Ci ten sarkazm.
Z resztą tez nie polemizuję, bo najzwyczajniej w świecie nie chce mi się już potykać o twierdzenia "nie bo nie i ch...".

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 8 grudnia 2018, 21:07 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Wyszedł dobrze, ponieważ e36 compact i e46 compact również mają napęd na tył :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 8 grudnia 2018, 21:12 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
No jednak wyszedł słabo, bo e36 compact ma tylne zawieszenie rodem z lat 70.
Cytuj:
Za stosowaniem względnie mniejszego rozstawu osi przemawia natomiast wzrost zwrotności pojazdu, co powoduje uzyskanie mniejszego promienia skrętu przy tym
samym kącie skrętu kół. Rozstawy osi samochodów osobowych mieszczą się zwykle w granicach 2160-3040 mm.

Tu więcej.
https://www.launch.pl/grafika/oferta/ge ... 201102.pdf

Żeby nie było, że teoretyzuję - jeździłem 320d e90 i e87 118d - porównywalne silniki zatem. Jedynka inaczej (minimalnie, ale jednak) "składała się" do zakrętu, chętniej go po prostu brała.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 8 grudnia 2018, 21:15 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
maaaad napisał(a):
No jednak wyszedł słabo, bo e36 compact ma tylne zawieszenie rodem z lat 70.


Nie, bo mówimy o zwinności :rotfl: E46 compact natomiast nie ma, więc tylny zawias e36 compact ma się do tego nijak.

Promień skrętu - super - przy zawracaniu ma znaczenie, przy parkowaniu nawet ta różnica ma znikome (tu będzie zaskakująca teoria wpływu tylnego zawieszenia z lat 70 na zawracanie, ide po popcorn), w zasadzie żadnego w przypadku o którym mówimy.

Zanim kopniesz kogoś w dupę, upewnij się że stoisz na dwóch nogach ;)

--==Mały==-- napisał(a):
1er prowadzi się świetnie najlepiej ze wszystkich bmw ostatnich lat sam byłem mocno zdziwiony po zakupie. Daje największą frajdę z prowadzenia bardzo lubię jeździć tymi autami jako kierowca. Przy spokojnej jeździe w mieście to nie ma znaczenia chyba że ktoś śmiga jak frog za to na krętej fajnej trasie jest super.


To jest chyba najlepsza wypowiedź odnośnie tematu.

Nie jechałem, ale ludzie mówią że M2 to najfajniejsze M. Ciekaw jestem wypowiedzi właścicieli tego modelu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 8 grudnia 2018, 21:21 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Kyokushin napisał(a):
Promień skrętu - super - przy zawracaniu ma znaczenie, przy parkowaniu nawet ta różnica ma znikome

Doczytaj lepiej, co tam jest napisane po słowach "promienia skrętu". Jeśli uważasz, że to ma znaczenie tylko przy parkowaniu/zawracaniu to... Bez kopania w dupę leżę na ziemi. Ze śmiechu.
Kyokushin napisał(a):
Nie, bo mówimy o zwinności
Naprawdę?
https://www.synonimy.pl/synonim/zwinność/

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 8 grudnia 2018, 21:22 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Tak, naprawdę. Uzasadnienie w poprzednim poście.

I jak pisałem, różnica w rozstawie jest minimalna. Więc i różnica w "zwinności" względem e92 będzie żadna.

Wracając do 'kiedyś to było'. E36 compact - bardzo miło ten wóz wspominam. I moim zdaniem to bardzo wdzięczne i niedoceniane auto wśród społeczności. Bardziej mi się podobał środek compacta od środka sedana w E46.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 8 grudnia 2018, 22:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Kyo -1er to tak naprawdę 3er tylko mniejsze, zawias ten sam itd. także siłą rzeczy jak jest mniejsze, lżejsze, ma mniejszy rozstaw osi to musi się lepiej/zwinniej prowadzić, tak subiektywnie, jak i obiektywnie. Jeździłem tak E82 z zawiasem mpakietowym i było super, tak i jeździłem ostatnio na jeździe próbnej M2 i byłem mega pozytywnie zaskoczony w kwestii prowadzenia się (w tym i "zwinności" jakkolwiek to rozumieć), naprawdę auto pozytywnie się wyróżniło nawet w kwestii porównania z M3 E46, które nadal ma opinie świetnie prowadzącego się. Wprawdzie moje M3 ma już 240kkm, ale jako bardzo zadbane bez poważnych kolizji za sobą oceniam, że prowadzi się niewiele gorzej od nowego. To taki komentarz względem porównywania starego auta do nowego, bo ktoś może mi to zarzucić.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 266 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL