BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 11:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 789 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 40  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ GT2266V @ 332HP/607NM
PostNapisane: 27 listopada 2015, 17:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 138
Lokalizacja: Bytom
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=139839
Jac3k, w dodatku RS II w tym rozmiarze waży ok. 10,9 kg, a to na tle innych felg podanych tutaj jest mało optymistyczny wynik ;) Ale mi osobiście koło się podoba :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ GT2266V @ 332HP/607NM
PostNapisane: 27 listopada 2015, 18:07 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 885
Moje BMW: F10 535d +
Breytony najładniejsze :P :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ GT2266V @ 332HP/607NM
PostNapisane: 27 listopada 2015, 19:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
No kurczę dalej będę szukał tego na co się najbardziej uparłem czyli Ultraleggery i RC 303. Jutro jadę obszyć kierownicę i po weekendzie chciałbym zamówić gwint. Początkowo byłem nastawiony na AP jednak pogadałem ze znajomym który ma taki w E46 i nie jest z niego zadowolony. Po roku wszystko skorodowało i tylne amortyzatory już się pocą… chyba skłonię się ku opcji budżetowej i kupię TA-Technix bo mimo tego że gwint jakością nie ma co podskakiwać do wyższej półki to ma sporo dobrych opinii względem np. AP. Interesuje mnie kilka kwestii odnośnie TA Tesco…
- ile się da zejść na tym gwincie by nie było efektu ping ponga? Zrobię spas z 18 calową felgą?
- jak się gwint TA ma się do twardości m-pakietu w 330cd/d?
- jaki konkretnie model wybrać? Czerwony, niebieski, z regulacją? Jakiś nr.?
- skąd kupić w najlepszych warunkach cenowych?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ GT2266V @ 332HP/607NM
PostNapisane: 27 listopada 2015, 20:18 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 885
Moje BMW: F10 535d +
odpuść ten gwint. Miałem styczność w e60 z tym shitem. Trzeszczało to nie miłosiernie, prowadzenie jakieś nijakie, niby tardo ale mało stabilnie, po pół roku jeden amor sie rozlał. To jest tanie ale nic więcej. niżej masz linka to poczytaj opinie.

http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=50&t=10484


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ GT2266V @ 332HP/607NM
PostNapisane: 27 listopada 2015, 20:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
Jac3k. napisał(a):
Interesuje mnie kilka kwestii odnośnie TA Tesco…
- ile się da zejść na tym gwincie by nie było efektu ping ponga? Zrobię spas z 18 calową felgą?
- jak się gwint TA ma się do twardości m-pakietu w 330cd/d?
- jaki konkretnie model wybrać? Czerwony, niebieski, z regulacją? Jakiś nr.?
- skąd kupić w najlepszych warunkach cenowych?


Bez ping-ponga nie zrobisz spasu i jest dużo twardziej niż m-pack, przynajmniej w e36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ GT2266V @ 332HP/607NM
PostNapisane: 27 listopada 2015, 20:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
Chycu, zauważyłem pewną zależność mój znajomy ma w E46 325i zawieszenie m-pakiet i ja w E46 330cd też takie miałem i te zawieszenia były kompletnie różne pod względem twardości tzn. mój był spooro twardszy niż jego. Tak więc np. w E36 też może być inne odczucie względem TA dlatego zależy mi żeby ktoś to porównał z M-Pakiem w 330d E46.

davidoff, ciekawy jestem co powie na TA Leo bo on u siebie ostatnio go założył.

Edit: Polecam też tą lekturę viewtopic.php?f=2&t=109142&p=1832463&hilit=+ta+technix#p1832463


Ostatnio edytowano 27 listopada 2015, 20:28 przez Jac3k., łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ GT2266V @ 332HP/607NM
PostNapisane: 27 listopada 2015, 20:28 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 885
Moje BMW: F10 535d +
jak jest nowe inaczej pracuje niż jak ma 60 000 czy więcej. Tu jest też różnica. Na początku jest inaczej niż po xx przebiegu. jak ktośma stary zawias i wsadzi nowy gwint nawet tani to różnica jest kosmiczna. Po czasie jednak wychodzą problemy. masa ludzi narzeka na TA, ja bym sie w to nie pchał.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ GT2266V @ 332HP/607NM
PostNapisane: 27 listopada 2015, 20:44 
Offline
Forumowicz

Posty: 154
Moje BMW: E46 touring
Kod silnika: m54b30
TaT jak jest nisko jest beton w e46, przynajmniej przód, tył jest za miekki względem przodu więc jak skręcisz przód na beton, tył zostaje miękki i średnio sie to prowadzi. Mam wersje z dolną regulacją i jest o tyle lepiej, że pomimo zejścia z wysokości masz jeszcze możliwość niewielkiej regulacji twardości napięciem sprężyny. Schodzą na tym nisko bo masz możliwość wywalenia tej mniejszej cieńszej sprężyny (w ogóle ona jest nie potrzebna moim zdaniem bo przy aucie w spoczynku jest praktycznie sprasowana). Nic nie trzeszczy, nie piszczy, wystarczy troszke smaru w spraju. Mam to dwa lata (około 35 tys) skorodowane nie jest nic nie wylało i na pewno jeździ lepiej od serii jak nawierzchnia jest w porządku. Sporo śmigam po słabych drogach, czasami gruntowych to komfortu praktycznie nie ma, ale dobre drogi mi odpowiada. Ogólna ocena stosunku jakości do ceny 4+++, jeżeli tył byłby twardszy byłaby bajka.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ GT2266V @ 332HP/607NM
PostNapisane: 27 listopada 2015, 20:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
SzatanCbr, masz tą wersję z czerwonymi sprężynami? Jaką to ma regulację? 60/40? Niżej się da?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ GT2266V @ 332HP/607NM
PostNapisane: 27 listopada 2015, 21:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 154
Moje BMW: E46 touring
Kod silnika: m54b30
Mam niebieskie sprężyny, żółte amory, myśle że niżej zejdzie śmiało. Mam to na z kołem 17 i nie bawiłem się nigdy w żadne spasy ale regulacja jest naprawde spora.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ GT2266V @ 332HP/607NM
PostNapisane: 27 listopada 2015, 22:03 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
SzatanCbr, no ja coś takiego znalazłem i jak cytuje opis z strony:

Cytuj:
Od pewnego czasu niektóre gwinty TA-technix / Tuning Art mają ciekawą budowę - mianowicie dolne elementy montażowe nie są przymocowane na stałe, ale przykręcane i kontrowane nakrętką. Co nam to daje? - Dodatkowe możliwość regulacji wysokości! Szczególnie na zimę można podnieść auto o kilka cm bez zmiany twardości zawieszenia, a jak wiemy na najwyższym ustawieniu gwinty potrafią być twardsze - pingpongowe i szybciej się zużywają…

Cytuj:
Cechą - jaka odróżnia je od MTS - to według zdecydowanej większości użytkowników - KOMFORT JAZDY. Zawieszenia TA są TWARDSZE od MTS-technik, zatem komu zależy na namiastce komfortu wybierze MTS'a, jeśli jednak ktoś ma mocno wystające felgi może powinien przemyśleć wybór TA - jednak te różnice nie są aż tak diametralne. Mimo, że gwinty czerwone charakterystyką pracy zbliżone są do Tuning Art -ów, to jednak jeśli komuś zależy na nieco lepszej jakości - polecamy kolor czerwony. Niebieskie sprężyny wykonane są z gorszej gatunkowo stali , przez co tańsze.


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ GT2266V @ 332HP/607NM
PostNapisane: 27 listopada 2015, 22:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Jac3k., ja się kiedyś zastanawiałem nad gwintem i doszedłem do wniosku, że za porządny gwint to i zapłacić trzeba...

Ja jak się zdecyduje to wlatuje KW V3...

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ GT2266V @ 332HP/607NM
PostNapisane: 27 listopada 2015, 22:13 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 885
Moje BMW: F10 535d +
morphi napisał(a):
Jac3k., ja się kiedyś zastanawiałem nad gwintem i doszedłem do wniosku, że za porządny gwint to i zapłacić trzeba...

Ja jak się zdecyduje to wlatuje KW V3...



V3 jest miód zawias :ok: :oczami:


http://www.kw-suspensions.pl/kw-variant-3/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ GT2266V @ 332HP/607NM
PostNapisane: 27 listopada 2015, 22:17 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
morphi, nikt z tego strzelać nie będzie a dać 8000 pln za takie nowe KW nie zamierzam :) znasz moje zdanie to ma z*pierdalać a wygląd swoją drogą :D Niech mi takie TaT 60 tys. wytrzyma to będę w pełni zadowolony. Wolę dać 1k za gwint który wieczny nie będzie a za resztę kupić felgi i gaz :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ GT2266V @ 332HP/607NM
PostNapisane: 27 listopada 2015, 22:26 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 885
Moje BMW: F10 535d +
niestety cena jest wysoka. Mozna wziąć pod uwage Bilsteina B14. Ale jak nadal chcesz tanio to ok, w tym momencie nie ma sensu dywagować na ten temat bo w sumie TaT jest chyba najtańsze i nie ma chyba jakiejś sensownej konkurencji. Wsadzaj i zdaj relacje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ GT2266V @ 332HP/607NM
PostNapisane: 27 listopada 2015, 22:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
davidoff, tu raczej nie chodzi o najtańsze tylko relacja jakości do racjonalnej ceny :D Nastawiałem się na Ap który jest ponad 2 razy droższy ale okazuję się że nawet względem TaT to dupy nie urywa :D Napisałem do Leo i czekam aż zda swoją opinie jak będzie ok to chyba nie będę cudów wymyślał bo na wiosnę jeszcze z mocą trzeba iść w górę bo forumowe diesle gonić zaczynają :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ GT2266V @ 332HP/607NM
PostNapisane: 27 listopada 2015, 22:31 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 885
Moje BMW: F10 535d +
wiem o co kaman. Najbardziej jestem ciekawy efektów z NOSem, btw gdzie sie "tankuje" nitro ? :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ GT2266V @ 332HP/607NM
PostNapisane: 27 listopada 2015, 22:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
davidoff, w szpitalu jak masz znajomości buhahahha :rotfl:

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ GT2266V @ 332HP/607NM
PostNapisane: 27 listopada 2015, 22:37 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 885
Moje BMW: F10 535d +
podobno i u dentysty mozna dostać :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ GT2266V @ 332HP/607NM
PostNapisane: 27 listopada 2015, 22:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
davidoff, no gaz rozweselający to u lekarzy :D a tak na poważnie to butlę możesz nabić u ludzi którzy ogarniają nitro. Ja mam najbliżej w Łodzi bo w Wwie nie znam nikogo kto by to robił.

Na wiosnę mam jeszcze plan by pobawić się z większą średnicą wlotów do filtra powietrza i z filtra bo słyszałem że ktoś zrobił rzeźbę i sporo to dało więc trzeba będzie zweryfikować teorię z praktyką. Tak więc w ruch pójdzie aluminium i CNC ewentualnie jeśli znajdę firmę która jest wstanie zrobić to co potrzebuję z plastiku to oszczędziło by mi to sporo pracy. U mnie jest taki problem że wejście w turbo jest za wąskie i pomimo tego że hybryda jest spora i mógłbym zrobić jeszcze większa np. 2571 to nic to nie da bo przez małą średnicę wlotową nie nabijesz więcej powietrza a większa hybryda nic nie polepszy a nawet pogorszy bo zrobi się lag. Kupować GTB i rzeźbić kolektor to bym raczej nie chciał. Ewentualnie Michał z Perun Turbo zaproponował żebym przyjął rolę królika doświadczalnego bo ma plan na nową hybrydę która mogłaby sporo poprawić ale to wszystko w swoim czasie. Na razie spróbuje wycisnąć wszystko z tego ślimaka bo jego charakterystyka jest naprawdę fajna :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 789 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 40  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL