BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 06:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1713 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 86  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "dobra zmiana" s32
PostNapisane: 27 marca 2017, 22:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 364
Lokalizacja: Warszawa
///david, gratuluje awansu

_________________
///M2 Competition @ by Akrapovič


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "dobra zmiana" s32
PostNapisane: 28 marca 2017, 00:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 484
Lokalizacja: Dwola/ Caerdydd
Moje BMW: 535i
Kod silnika: M62
Co tu sie odpi**** to ja nie wiem :D
Bardzo dobra ta zmiana i kibicuję :ok:
Co do tego zdesia m pakietowego to myślę że zabierze dużo agresywności.
Do takiego 320i spoko daje pazur, ale jak tutaj będzie z tyłu 400 konny potwór to moim zdaniem musi być zderzak z M,
najlepiej z CSL, lub ewentualnie pokombinować z alpiną.
Pozdro

_________________
I drive real fuckin’ fast, so keep up. If I get my car back any different than I gave it, Monster Joe’s gonna be disposing of two bodies.
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "dobra zmiana" s32
PostNapisane: 28 marca 2017, 08:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
A tak kompot teraz jeździ :)


_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "dobra zmiana" s32
PostNapisane: 28 marca 2017, 11:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Hmm mniej mocy a jedzie tak samo / lepiej :) Co tu sie bedzie działo jak bedzie 400 :D

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "dobra zmiana" s32
PostNapisane: 29 marca 2017, 08:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
na tym drugim lepiej ;)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "dobra zmiana" s32
PostNapisane: 29 marca 2017, 08:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
rorafalki, ale na drugim jest już zadymienie - na pierwszym czyściutko jak to w hybrydzie :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "dobra zmiana" s32
PostNapisane: 29 marca 2017, 09:08 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5278
Moje BMW: Giulia Veloce
Ale zapiertala ! :szok: :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "dobra zmiana" s32
PostNapisane: 29 marca 2017, 09:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
kurde według filmu wychodzi około 12s czyli pewnie z 13,5 100-200 (RL), bez szału


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "dobra zmiana" s32
PostNapisane: 29 marca 2017, 09:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
KU84, tez odnoszę takie wrażenie :P

BanDai, co do "bez szału" to subiektywne odczucia są całkiem odmienne TTom3k, się wczoraj ze mną scignął tak kontrolnie i jeśli hipotetycznie jest 13,5 na rl to u niego wg takiego samego rl w 320konnym e92 musi być 15 :rotfl: Nie wiem jak to z tym licznikiem jest - może obwód koła ktory jest obecnie sprawia ze coś przekłamuje albo licznik jest nieprecyzyjny albo sam nie wiem co ale jadąc tym autem absolutnie nie odnoszę wrażenia ze jest słabo :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "dobra zmiana" s32
PostNapisane: 29 marca 2017, 11:04 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
TTom3k napisał(a):
///david, Skoro teraz masz zaledwie 335km a wczesniej jak pisałes było ok 350 na dymie to powiem Ci że mocne te Twoje konie :D

haj,
to auto bylo hamowanie na 335ps PRZED zmianami
To co jest na tym samym filmie to TEN SAM soft z jedynie dopasowanym map sensorem (tzw 4barowy) + zalozone wieksze turbo (ale nadal pompuje tak samo bo tak jest w sofcie zadane)
Moim zdaniem to auto nigdy nie mialo wczesniej 350koni (teraz moze ma z 5 koni wiecej ale to spekulacje) - ludzie chetnie mu dodawali koni bo im to do ukladanki nie pasowalo
Nie sugeruj sie wykresami zawodnikow bo one czasem sa tuningowane bardziej niz ich samochody - setka coli na odwage, jedz na hamownie vtechu zweryfikowac 320ps (droga juz zweryfikowala) :cwaniak:

Lukbmw doslownie wyje w poduszke :19: : jak David mogl zostawic weze powietrza 50tki! :mur: :mur: :mur: - w autach rajdowych sa zwezki w dolocie by ograniczyc moc (wynika to ze specyfikacji danej klasy)... a u Ciebie dlaczego? :szok:

Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
wiem, ze wymian wezy to przerobka lub nowy IC + weze, kolanka i praca (koszt) ... ale przy calosci kosztow to doslownie grzech to zostawic tym bardziej, ze mozna to przelozyc pozniej do M3 Diesel edyszon :hurra: (nie uciekniesz przed tym!)

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "dobra zmiana" s32
PostNapisane: 29 marca 2017, 12:19 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 89
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 330D 350+
Kod silnika: M57N EU3
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158743
Widać na filmach że auto dobrze podaje.

Przemek co to znaczy wieksze turbo niz wczesniej? Ruszony wirnik wydechowy, ssacy jaki duzy?

David dolot ruszałeś czy seria z filtrem nad kolektorem, jaka rura przy połączeniu turbo - filtr?

przemek4net napisał(a):
TTom3k napisał(a):
///david, Skoro teraz masz zaledwie 335km a wczesniej jak pisałes było ok 350 na dymie to powiem Ci że mocne te Twoje konie :D

haj,
to auto bylo hamowanie na 335ps PRZED zmianami
To co jest na tym samym filmie to TEN SAM soft z jedynie dopasowanym map sensorem (tzw 4barowy) + zalozone wieksze turbo (ale nadal pompuje tak samo bo tak jest w sofcie zadane)
Moim zdaniem to auto nigdy nie mialo wczesniej 350koni (teraz moze ma z 5 koni wiecej ale to spekulacje) - ludzie chetnie mu dodawali koni bo im to do ukladanki nie pasowalo
Nie sugeruj sie wykresami zawodnikow bo one czasem sa tuningowane bardziej niz ich samochody - setka coli na odwage, jedz na hamownie vtechu zweryfikowac 320ps (droga juz zweryfikowala) :cwaniak:

Lukbmw doslownie wyje w poduszke :19: : jak David mogl zostawic weze powietrza 50tki! :mur: :mur: :mur: - w autach rajdowych sa zwezki w dolocie by ograniczyc moc (wynika to ze specyfikacji danej klasy)... a u Ciebie dlaczego? :szok:

Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
wiem, ze wymian wezy to przerobka lub nowy IC + weze, kolanka i praca (koszt) ... ale przy calosci kosztow to doslownie grzech to zostawic tym bardziej, ze mozna to przelozyc pozniej do M3 Diesel edyszon :hurra: (nie uciekniesz przed tym!)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "dobra zmiana" s32
PostNapisane: 29 marca 2017, 12:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
przemek4net, jak zwykle merytoryczny do bólu :D

Vito_, turbo to wyrób lukbmw i jego patent. Nie znam szczegółów ale jest sprawniejsze niż dotychczasowe gt2266 - co do dolotu to nie mam stożka tylko filtr k&n i "zwezki" przy coolerze - rurki to niestety tylko 50 - to pójdzie do zmiany i zaatakujemy jakiś "męski" wynik ktory będzie lepszy niż te 335km :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "dobra zmiana" s32
PostNapisane: 29 marca 2017, 14:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Rozumiem że pijecie do 400KM Morphi'ego ?
Bo już zaczynam się gubić w tym świecie ropniaków :znudzony:

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "dobra zmiana" s32
PostNapisane: 29 marca 2017, 14:45 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
Pawel! napisał(a):
Rozumiem że pijecie do 400KM Morphi'ego ?
Bo już zaczynam się gubić w tym świecie ropniaków :znudzony:


chyba tak, po filmach to morphi wiekszch problemow z kompotem nie mial i mniej dymu "generowal". nie wiem jak wagowo roznica. musieliby to hamowac w tym samym miejscu xd


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "dobra zmiana" s32
PostNapisane: 29 marca 2017, 15:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
ja nie twierdzę, że auto jedzie słabo ale nie ma na pewno więcej niż ta deklarowana moc, bo morphi mając 400hp robi według RL niecało 10s ,a to jest przepaść w porównaniu do tych wyników


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "dobra zmiana" s32
PostNapisane: 29 marca 2017, 16:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Patent na rozwiercenie kolektora pokazałem już 3 albo 4 lata temu - banalne i do zrobienia w około 1 dzień całość dolotu wraz z powiększeniem otworu. Seryjnie na końcu flanszy kolektora jest 46 albo 48mm a po rozwierceniu jest już naprawdę grubo. Z prawej strony (strona turbo) zwiększanie średnicy przyspieszy rozprężanie i oddawanie ciepła a powinno to się robić już w intercoolerze. Ważniejsza jest strona za IC do kolektora ;)

Tylko ile powietrza idzie przez rurę można było by policzyć i sprawdzić czy w 3.0d gdzie są 3 cykle napełniania ten kolektor faktycznie ma problem z spadkami ciśnienia. Inne 330Cd ma seryjna zwezke i wyszło 400 koni.

To temat trochę jak z wydechami - sporo osób na 300 koni robi 3" gdzie faktycznie by wystarczyło 2.25"

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "dobra zmiana" s32
PostNapisane: 29 marca 2017, 16:26 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
deejeys napisał(a):
To temat trochę jak z wydechami - sporo osób na 300 koni robi 3" gdzie faktycznie by wystarczyło 2.25"


bo takie mody nie są liczone, po prostu się wymienia na większe i większe i tyle.

odnośnie morphiego 100-200 w 9sek święta racja, tam czas urywać to już nie wystarczy 10koni więcej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "dobra zmiana" s32
PostNapisane: 29 marca 2017, 20:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
kai, jakie 9 :rotfl: 9.8RL i to best. Nie powtarzalne. Realne na RL 10 powtarzalne.

Pawel! napisał(a):
Rozumiem że pijecie do 400KM Morphi'ego ?
Bo już zaczynam się gubić w tym świecie ropniaków :znudzony:



Do Tomka z e92

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Ostatnio edytowano 29 marca 2017, 21:17 przez morphi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "dobra zmiana" s32
PostNapisane: 29 marca 2017, 21:03 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Wiek: 38
Posty: 5113
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: ????
Kod silnika: ????
Garaż: Brak :(
Jest:
Ford S-Max 2.0
Volvo V40

Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
E90 320d: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159224
E87 120d
E60 535d
konkretnie gniecie :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "dobra zmiana" s32
PostNapisane: 29 marca 2017, 21:50 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
morphi napisał(a):
kai, jakie 9 :rotfl: 9.8RL i to best. Nie powtarzalne. Realne na RL 10 powtarzalne.

Pawel! napisał(a):
Rozumiem że pijecie do 400KM Morphi'ego ?
Bo już zaczynam się gubić w tym świecie ropniaków :znudzony:



Do Tomka z e92


zaokrągliłem w dół :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1713 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 86  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL