BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 13:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1543 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 78  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 25 lutego 2019, 13:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 119
Lokalizacja: Międzybórz
Moje BMW: E46 328Ci
Kod silnika: M52TUB28
Garaż: E46 328CI M52TUB28 257KM/302NM N/A viewtopic.php?f=6&t=171078
Chciałbym zobaczyć wykres na seryjnej przepustnicy po strojeniu i na tej większej po strojeniu. Będzie to możliwe?

Temat świetny, gratuluję wytrwałości i trzymam kciuki żeby wypluło jak najwięcej! :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 3 marca 2019, 18:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
Podi93 napisał(a):
Chciałbym zobaczyć wykres na seryjnej przepustnicy po strojeniu i na tej większej po strojeniu. Będzie to możliwe?

Temat świetny, gratuluję wytrwałości i trzymam kciuki żeby wypluło jak najwięcej! :)



Nadal czekam na znajomego który ma podobne modyfikacje, chociaż nie tak do końca, ale ma wrzuconą większą przepustnice z V8.
Dla porównania chcemy hamowac w tym samym czasie na tej samej hamowni, aby zachowac te same warunki.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 9 marca 2019, 21:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: M54b30
Jak masz rozwiązany temat z dolotem ? Jest jakaś możliwość uzyskania kilku Nm modyfikując ori dolot w m54b30?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 11 marca 2019, 23:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
Doprowadzona rura z kanału chłodzenia tarcz hamulcowych

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 28 kwietnia 2019, 19:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
Jest i nowy dyfer 3.23,
Moim zdaniem 2.93 jest zdecydowanie z długi, 3.07 jest optymalnym jeżeli robimy trasy, 3.38 pomimo przeniesionej odcinki na 7200 jest zdecydowanie za krótkim. 3.23 powinien być najbardziej optymalnym, po założeniu okaże się.

Stary 3.07 w idealnym stanie, bez stuków, luzów wycieków, wycia itp. będzie na sprzedaż. Kolektor dolotowy z adapterem, przepustnicą 84mm (z N52) i wszystkimi potrzebnymi rurami (silikonowymi, kolankiem aluminiowym) gotowy do założenia również na sprzedaż.

Obrazek

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 28 kwietnia 2019, 20:48 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Nie myślałes o ITB zamiast dużej przepustnicy?
Jakie prędkości na końcu 4b miałeś na poszczególnych biegach?

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 29 kwietnia 2019, 07:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
Co do silnika już nic nie zmieniam, mam moc pracuje dobrze i tak juz pozostanie.
Jedynie przełożenie które pojdzie do zmiany.

Przy oponach 255/35/18 i odcince przeniesionej na 7200 na dyfrze 3.38
na 2 praktycznie łapełem 100km/h, jadac na cwiartkę przy końcu musiałem wrzucać już 4 bieg, i na tym była spora strata.
Na 4 biegu wychodziło delikatnie 200km/h a na 5 250km/h (to już była odcinka)

Co do 2.93 standardowego przełozenia to już nie pamiętam. A co do obecnego 3.07
2 bieg około 110km/h, 3 ponad 160km/h 4 ponad 220km/h

3.38 w porównaniu do 3.07 miał zdecydowanie mocniejszy 1 bieg, na ćwiartce ruszając z miejsca nowe m4 do 40-50km/h zostawało w tyle. Ale na przełożeniu 3.07 jadąc autostrada przy prędkosci 140km/h pali 8 litrów na 3.38 2-3 litry więcej.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 29 kwietnia 2019, 21:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
byłeś na hamowni?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 30 kwietnia 2019, 08:31 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
To powiem Ci, że u siebie mam podobne prędkości jak Ty na 3.38 i to jest optymalne według mnie di dynamicznej jazdy (Mam: 2b 101km/h, 3b 150km/h i tak dalej co mniej więcej 50km/h, czyli 6b kończy przy realnych 300km/h - nie sprawdzałem) Fakt, że odcinkę mam troszkę wyżej. Mi przeszkadza jedynie krótka "jedynka", za to 2b jest mocny z typowej rolki.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 30 kwietnia 2019, 10:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
Moim zdaniem 3.38 jest zdecydowanie za krótki. Na 1/4 muszę wrzucać 4 bieg, i tu jest ogromna strata, no 100 na 2 biegu i to problemowo pomijajać fakt że trzeba i tak kręcić do 7200 obrotów. No i zostaje się trasa gdzie auto jest zbyt mało ekonomiczne na tym przełozeniu a zarazem głośniejsze prze większe obroty silnika, przy skrzyni 6 biegowej jeszcze trasa by uszła.

Moim zdaniem najlepszym przełozeniem jest 3.15 lub 3.23 (ale o tym przełożeniu wypowiem się jak założe i pojezdzę).

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 5 maja 2019, 18:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
Chycu napisał(a):
byłeś na hamowni?



Nie było jeszcze okazji, a specjalnie to się nie wybieram.

Dla zainteresowanych
Sprzedam dyfer o przełożeniu 3,07
Pochodzi z BMW e46 330i cabrio. moim zdaniem optymalny jeżeli ktoś chce poprawić osiągi w swoim e46 330i (sedan coupe ze skrzynią manualną).
Stan oceniam na idealny, bez wycieków, luzów, czy tez wycia. Z zewnątrz został wypiaskowany i pomalowany. Zalany olejem Millers Oils Motorsport CRX LS 75W90 NT.

Obrazek
Obrazek

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Ostatnio edytowano 11 maja 2019, 06:40 przez kedzior001, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 8 maja 2019, 21:09 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Aha, nie uwzględniłem, że masz 5b. Mimo wszystko pozostawił bym dyfer który daje osiagać 100/150/200km/h na 2/3/4b, ekonomia chyba nie ma takiego znaczenia przy takich nakładach pracy i pieniędzy na dynamikę.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 9 maja 2019, 17:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Co mi taki kolektor da w m54? Lepsza reakcja na gaz?
W tej chwili mam 243KM i 311Nm.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 9 maja 2019, 18:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
Piotrek napisał(a):
Co mi taki kolektor da w m54? Lepsza reakcja na gaz?
W tej chwili mam 243KM i 311Nm.

Myślę że lepszym modem w Twoim wypadku jest kolektor m50 - m54 ma na nim lepszą górę a w tym e36 dołu chybaniezbyt używasz :)

RACEMODE na kolekotrze m50, baranach z Chin, większej przepustnicy na seryjnym sterowniku zrobili 266KM/340Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 9 maja 2019, 19:14 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Chycu, tylko że Lesio ma m54b30 w czerwonej. Więc ma p@p. Ciekawe ile daje przepustnica/dolot z n52, i dlaczego kędzior z niej zrezygnował.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 9 maja 2019, 19:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
kszyhu napisał(a):
Chycu, tylko że Lesio ma m54b30 w czerwonej. Więc ma p@p. Ciekawe ile daje przepustnica/dolot z n52, i dlaczego kędzior z niej zrezygnował.

Wiem o tym i wiem że auto jest na tor, dlatego zaproponowałem kolektor m50 bo poprawia tylko górę względem ori m54, do tego po modzie w RACEMODE jest ugrane +/-20KM co w samochodzie torowym wydaje mi się jest warte zastanowienia bo koszta są rozsądne :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 10 maja 2019, 19:48 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Taa, ale dalej to jest spore rzeźbienie w stosunku do gotowca. Różnica wielkości samych runnerow, co wiąże sie z rzeźbieniem w głowicy. Listwa wtryskowa do przerobienia, przewody na około, separator, podciśnień itd.
Pewnie, jak sie lubi grzebać to można

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 10 maja 2019, 20:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 119
Lokalizacja: Międzybórz
Moje BMW: E46 328Ci
Kod silnika: M52TUB28
Garaż: E46 328CI M52TUB28 257KM/302NM N/A viewtopic.php?f=6&t=171078
Korci mnie ten zestaw do mojego m52tub28 po przejściu na ms43 i jego wiązkę. Przecież po strojeniu (razem z innymi większymi modami) to musi dać jakiś profit.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 11 maja 2019, 07:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
Lincoln
Fakt ekonomia to druga sprawa, liczą się osiągi,ale.
Jadąc 140km/h na standardowym dyfrze obroty silnika wynosiły około 3400 na 3.07 było już prawie 3600 teraz na 3.23 jest ponad 3700 a na 3.38 było juz ponad 3900. Jak widzisz ten dyfer nie nadaje się do jazdy w trasie. Następna sprawa to na 1/4 mili musiałem przy końcu wrzucać 4 bieg pomimo przeniesionej odcinki na 7200, gdzie sporo na tym traciłem.

Chycu
Z wielką chęcią zobaczyłbym ten wynik, bo moim zdaniem jest nierealny.

kszyhu
Zrezygnowałem z uwagi na dużo słabszy dół, oraz zmienny afr, gdzie co przejazd wychodził inny.
Ale wydaje mi się że spowodowane było zmianą długości rury dolotowej oraz jej ułożeniem.
W tym momencie kolektor z większą przepustnicą wleciał ponownie, z zachowaniem oryginalnej długości oraz ułożenia rury dolotowej.
Auto stoi, nie jeździłem, nie testowałem więc nie będę jeszcze wypowiadał się czy jest lepiej czy tez gorzej.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci by Tune-soft,NA 0-200 km/h s.70
PostNapisane: 11 maja 2019, 23:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
kedzior001 napisał(a):
Chycu
Z wielką chęcią zobaczyłbym ten wynik, bo moim zdaniem jest nierealny.

Proszę:
https://network.perfexpert-app.com/resu ... nYPRBK1kkI


Przeglądnij relacje RACEMODE na FB, jest sporo filmów i opisów gdzie dość mocno podnoszą "forumowymi" modami moc w N/A BMW. Jest też m.in. ponad 200-konne 2.0 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1543 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 78  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL