BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 maja 2024, 10:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 789 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 40  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Hybrid Turbo @ 332 HP - Wydech s.3
PostNapisane: 17 listopada 2015, 21:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 519
Lokalizacja: suwałki
Moje BMW: E60 530d
Kod silnika: M57TUD30
Jac3k. napisał(a):
Downpipe kupował jeszcze Rafalski więc nie jestem wstanie konkretnie określić jaki to DP i skąd go kupił :zdegustowany:

Zrób tak:
1. Downpipe
2. Tłumik środkowy
3. RM3 przelotowy

I będzie ok :D


Tak, już kilka razy mi pisałeś co zrobić, tylko jak znalazłem downpipe od rm to jego cena wynosi 500zł. Nic tańszego nie znalazłem.

_________________
Obrazek
savater -->> e60 530d manual


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Hybrid Turbo @ 332 HP - Wydech s.3
PostNapisane: 17 listopada 2015, 21:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
No niestety tanio nie jest :kwasny: Musisz wybierać 12 potraw na święta czy nowy downpipe do Bmki ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Hybrid Turbo @ 332 HP - Wydech s.3
PostNapisane: 17 listopada 2015, 21:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Jac3k. napisał(a):
No niestety tanio nie jest :kwasny: Musisz wybierać 12 potraw na święta czy nowy downpipe do Bmki ;)


:rotfl: :rotfl: pozatym kata sprzedaz za 500zł wiec w czym problem ?:)

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Hybrid Turbo @ 332 HP - Wydech s.3
PostNapisane: 17 listopada 2015, 21:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
Ja cały czas uświadamiam swoją kobietę czego ma się spodziewać pod choinką... gwintu AP :luka: :hyhy:

Wczoraj zmieniłem zdjęcie w tle na FB a dzisiaj dostaję wiadomość od dziewczyny :rotfl:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Hybrid Turbo @ 332 HP - Wydech s.3
PostNapisane: 18 listopada 2015, 00:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
Panowie mam małą wątpliwość, planuję wziąć się za modyfikację sprzęgła i naszło mi na usta jedno pytanie…

Poniżej jest lista 4 numerów oryginalnych sprzęgieł do E60 530d:
- 21207542522
- 21207542523
- 21207573790
- 21207573791

Które z tych sprzęgieł pasuję do E60 530d 218 KM manual? A co za tym idzie powinno pasować też do dwumasy w E46… :)

Aktualnie w moim aucie jest sprzęgło z E60 ale kompletnie nie mam pojęcia jaki ma numer a w planie mam zamówić taki sam komplet co mam teraz tylko w wersji Sachs Performance i obić go kevlarem :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Hybrid Turbo @ 332 HP - Wydech s.3
PostNapisane: 18 listopada 2015, 07:21 
Jac3k. napisał(a):
Panowie mam małą wątpliwość, planuję wziąć się za modyfikację sprzęgła i naszło mi na usta jedno pytanie…

Poniżej jest lista 4 numerów oryginalnych sprzęgieł do E60 530d:
- 21207542522
- 21207542523
- 21207573790
- 21207573791

Które z tych sprzęgieł pasuję do E60 530d 218 KM manual? A co za tym idzie powinno pasować też do dwumasy w E46… :)

Aktualnie w moim aucie jest sprzęgło z E60 ale kompletnie nie mam pojęcia jaki ma numer a w planie mam zamówić taki sam komplet co mam teraz tylko w wersji Sachs Performance i obić go kevlarem :)


Ja też w swojej byłej 330 Cd miałem sprzęgło z e 60 ale niestety numeru nie pamietam . To jest właściwie to samo sprzęgło co w 330d, ma tylko mocniejszy docisk. Dwumas z e46 pasuje bez problemu natomiast z e60 juz nie - jest tam minimalna różnica i dwumas haczy o skrzynię.

Miałem też SACHS Performance ale sprzedałem toto bo jako sprzęgło daily cara nie bardzo sie nadawało , szczególnie do jazdy w korku - docisk jest dość mocny.

Moim zdaniem wzmocnione u Radzikowskiego sprzęgło z dociskiem z e60 wystarczy. ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Hybrid Turbo @ 332 HP - Wydech s.3
PostNapisane: 18 listopada 2015, 13:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
No właśnie zastanawiałem się czy nie przerobić sprzęgła z E60 u Radzika ale na jego temat krążą skrajnie różne opinie... Orientujesz się może ile sobie życzy za taką modyfikację?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Hybrid Turbo @ 332 HP - Wydech s.3
PostNapisane: 18 listopada 2015, 14:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
sirek, wg mnie niestety po przeróbce u radzikowskiego seryjnego docisku będzie to samo co odczułeś na sachs-u. Zresztą kolega ma go w 330xd to po przesiadce pamiętam też marudził ale chyba się przyzwyczaił później :)


Docisk jak będzie nowy to wg mnie z dobrą tarczą będzie sobie radził. Jest na rynku jeden docisk pasujący do BMW bez samoregulatorów i o 0,5mm grubszą sprężyną, ale nie udało mi się na ten moment do niego dojść. Jeszcze.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Hybrid Turbo @ 332 HP - Wydech s.3
PostNapisane: 18 listopada 2015, 19:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
Jeszcze mam trochę czasu ale powoli chciałbym już podjąć jakąś decyzję co robić ze sprzęgłem/dwumasą. Zrobić na serii z E60 i obić kevlarem, zrobić u radzika mocniejszy docisk, kupić performance, rzeźbić dwumas…? Jest tylko opcji że sam nie wiem na co się zdecydować.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Hybrid Turbo @ 332 HP - Wydech s.3
PostNapisane: 18 listopada 2015, 21:41 
Nie wiem ile u Radzikowskiego to kosztuje , zadzwoń do niego. Deejeys, też tak myślę że to niewiele da.

Ja zapodałbym nowy zestaw od e60 , zresztą Przemek530d który miał w swoim 330d program 305/700 i seryjny nowy dwumas nie narzekał na sprzęgło z e60 , dobrze sobie radziło. Po za tym zależy to od stylu jazdy i programu. Edu w swoim 330d z podobnym programem zakatował spieka od Radzikowskiego w kilka dni mając jednomas. :rotfl:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Hybrid Turbo @ 332 HP - Wydech s.3
PostNapisane: 18 listopada 2015, 21:49 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8246
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Super fura i super mody. Gratuluję wyniku i jestem pełen podziwu po analizie dokonanych kilów :padam:

Jak to już nie raz mowilem 3,0d od bmw to najlepszy silnik na świecie, mało pali, szybko jedzie , wyjatkowo trwały no i te mozliwości tuningu ehh kocham :07:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Hybrid Turbo @ 332 HP - Wydech s.3
PostNapisane: 18 listopada 2015, 23:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
alduwiel, dzięki dzięki za dobre słowo :) Silnik sobie chwalę ale ciągle jest za mało… eh chyba zacznę odkładać na odrzutowiec :rotfl:

Ta pogoda mnie przygnębia :/ aż sobie stare fotki zacząłem przeglądać :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Hybrid Turbo @ 332 HP - Wydech s.3
PostNapisane: 19 listopada 2015, 09:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 297
Moje BMW: R12S
Kod silnika: m57n
Garaż: niebmw s4, był: e39 turas z m57, był: e46 330d 303@705
sirek napisał(a):
Nie wiem ile u Radzikowskiego to kosztuje , zadzwoń do niego. Deejeys, też tak myślę że to niewiele da.

Ja zapodałbym nowy zestaw od e60 , zresztą Przemek530d który miał w swoim 330d program 305/700 i seryjny nowy dwumas nie narzekał na sprzęgło z e60 , dobrze sobie radziło. Po za tym zależy to od stylu jazdy i programu. Edu w swoim 330d z podobnym programem zakatował spieka od Radzikowskiego w kilka dni mając jednomas. :rotfl:


siema sirek, ale ja miałem dwumas seria plus sprzęgło Sachs Performance (docisk, tarcza),

ja przypuszczam (bo nie miałem do czynienia) że jednak sprzęgło by radzik będzie bardziej upierdliwe w codziennej jeździe od SP, w końcu mod radzika to zrobienie docisku na dwóch słoneczkach zamiast seryjnie jednego
a pedał przy SP po jakichś 10tys zrobił się bardziej miękki wzgl. tego jak był nowy/prawie nowy, ale wiadomo jest twardszy od serii docisku
jakbyś się wahał czy SP czy radzik pisz do edu2301 on ma doświadczenie z oboma sprzęgłami

jak planujesz dalej modzić komponuj docisk SP i tarcza kevlar, taki setup spokojnie ogarnie 700Nm
dlaczego nie tarcza SP, sirek niech opowie jaką miał historie, poza tym więcej przeniesie niż tarcza SP
zakładam że wiesz jak zachowuje się kevlar

dwuamas jak masz już słaby, myślałbym o wsadzeniu tego z e60 (porzeźbić przy tym trzeba)
zresztą przy programie od TC, dwumas seria w zupełności Ci wystarczy

jak miękki pedał to jednak priorytet, to jedynie dwutarcz na zwykłych organicznych tarczach,
przemek4net mi kiedyś pisał że to tylko okolice 2kzł bez vat i ogarnia to k64
a wtedy miękki pedał, nie śmierdzi i Nm przeniesie

Jac3k. jak myślisz o dalszych modach, ładuj gtb3576klnrv i myśl o paliwie powyżej 380 !! :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Hybrid Turbo @ 332 HP - Wydech s.3
PostNapisane: 19 listopada 2015, 09:53 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Wiek: 38
Posty: 5113
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: ????
Kod silnika: ????
Garaż: Brak :(
Jest:
Ford S-Max 2.0
Volvo V40

Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
E90 320d: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159224
E87 120d
E60 535d
Szukam dla siebie jakiejś nowszej Bmw, ale jak patrzę na takie E46 to się zastanawiał czy nie lepiej następną E46 sobie kupić :super: świetne jest to Twoje auto :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Hybrid Turbo @ 332 HP - Wydech s.3
PostNapisane: 19 listopada 2015, 10:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
przemek530d napisał(a):
jak miękki pedał to jednak priorytet, to jedynie dwutarcz na zwykłych organicznych tarczach,
przemek4net mi kiedyś pisał że to tylko okolice 2kzł bez vat i ogarnia to k64
a wtedy miękki pedał, nie śmierdzi i Nm przeniesie



Sztywne sprzęgło dwutarczowe do e46 w dieslu... Zakładam, że wiesz o czym mówisz ?


Kevlar który sprzedają zakłady obijajace rzekomo kevlarem to nie do końca prawdziwy kevlar. Te okładziny są mocniejsze ale to tarcze organiczne z dodatkami. Wzięło się to z busów i ciężarówek, jest tam bodajże stalowa włókninina dodatkowo i coś tam. Nie pamiętam to nie chce wymyślać.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Hybrid Turbo @ 332 HP - Wydech s.3
PostNapisane: 19 listopada 2015, 10:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
przemek530d, czyli wnioskując po twoim wpisie najlepiej było by dobrać docisk z Sachs Performance + tarcza od zwykłego sprzęgła i obicie kevlarem. Oczywiście mówię tu o zestawie z E60. Idąc dalej za ciosem rzeźbić też dwumas z E60... chociaż tego wolałbym uniknąć. Btw. u kogo obijać kevlarem?

feder, dzięki za miłe słowo, cieszy mnie to że czarnula się podoba szerszej publiczności :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ GT2266V @ 332HP/607NM
PostNapisane: 19 listopada 2015, 16:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
feder, chcesz wyjątkową sztukę :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Hybrid Turbo @ 332 HP - Wydech s.3
PostNapisane: 19 listopada 2015, 18:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 684
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
przemek530d napisał(a):
ładuj gtb3576klnrv i myśl o paliwie powyżej 380 !! :hyhy:


Co ma na celu polecaniu komuś turbiny z meksykańskiej ciężarówki?

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ GT2266V @ 332HP/607NM
PostNapisane: 19 listopada 2015, 19:41 
Przemek myślałem żę tam było sprzegło z e60 , tyle razy gadałem z Tompem / poprzednim włascicielem tego auta , nawiasem móiąc jednego z pierwszych w PL 330d e46 z 300KM+ / , byłem przekonany że tam siedzi z e60.

Nawiasem mówiąc sprzęgło z e 60 różni się tylko mocniejszym dociskiem tarcza i ,łożysko są te same.
Ce na SACHS performance to ponad 2500. :/


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ GT2266V @ 332HP/607NM
PostNapisane: 19 listopada 2015, 19:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
sirek, wiem wiem tanio nie jest :/ ale chyba można kupić sam docisk oddzielnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 789 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 40  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL