BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 12:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 817 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 41  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+ECU-Perfect = projekt 6xx km
PostNapisane: 15 kwietnia 2019, 13:33 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Mam prośbę : wstrzymajcie się z rękoczynami i oskarżeniami .. wieczorem zapodam z Łukaszem dodatkowe informacje :)

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+ECU-Perfect = projekt 6xx km
PostNapisane: 15 kwietnia 2019, 13:40 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Moje BMW: 330cd
Kod silnika: M57N2
Nie no tylko pytam. Bo ciężko tutaj zgonic na turbine. Tym bardziej na brak paliwa. Zwłaszcza jak po chipie dymi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+ECU-Perfect = projekt 6xx km
PostNapisane: 15 kwietnia 2019, 13:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Haldrikk, obstawiam ze układ paliwowy który już nie był idealny (nie utrzymywał wysokiego ciśnienia paliwa) w dniu strojenia o czym właściciel e92 został poinformowany.


Haldrikk, aka Paweł Szpunar aka bust faktory dlaczego się ukrywasz pod jakimś pseudo? Jak masz jakiś problem to spotkaj się ze mną porozmawiaj wyjaśnimy face to face to samo Szwaglu zapraszam adres znacie.

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+ECU-Perfect = projekt 6xx km
PostNapisane: 15 kwietnia 2019, 13:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1396
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: 535i/330xd
Kod silnika: M57
Teraz to face to face. Ale wyzywanie na boku od pedałów jest w porządku? Królu drogi, tyle rzeczy wiem, że byś się zesrał. ;)

_________________
535d
Obrazek

330xd
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+ECU-Perfect = projekt 6xx km
PostNapisane: 15 kwietnia 2019, 13:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
szwaglu, a kto na fejsowej grupie cały czas w imieniu mojej osoby jakieś sapy ma?

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+ECU-Perfect = projekt 6xx km
PostNapisane: 15 kwietnia 2019, 16:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Bórza tóneruw. Dawać, solo gdzieś w centrum mogę sędziować. :cwaniak:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+ECU-Perfect = projekt 6xx km
PostNapisane: 15 kwietnia 2019, 16:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1396
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: 535i/330xd
Kod silnika: M57
Nie ta kategoria wagowa.

_________________
535d
Obrazek

330xd
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+ECU-Perfect = projekt 6xx km
PostNapisane: 15 kwietnia 2019, 17:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
No to masz miesiąc, żeby przytyć!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+ECU-Perfect = projekt 6xx km
PostNapisane: 15 kwietnia 2019, 18:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: m60b40
Ten dział to jest jedna wielka wojna. Aż już nawet nie chce się zaglądać tutaj. Raz na jakiś czas wklejone jakieś fajne filmiki czy foto a potem przez kolejne fafnaście stron pierdolenie o dupie Maryny i skakanie do gardeł "A bo ty jesteś taki a ty sraki i tak w kółko że słabo idzie do 200 M5 Ciebie wciągnie itp itd......"
Nie wiem czemu ale "drajwerzy" dokoksowanych diesli są tacy nerwowi :/

_________________
https://www.facebook.com/E46-Compi-Killer-V8-Bi-Kompresor-2230259093862030


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+ECU-Perfect = projekt 6xx km
PostNapisane: 15 kwietnia 2019, 18:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1155
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
morcine napisał(a):
Nie wiem czemu ale "drajwerzy" dokoksowanych diesli są tacy nerwowi :/


Bo łudzą się że jak zrobią 400 600 czy tam 800 koni to wrażenia z jazdy będą choć w połowie takie jak w mocnej benzynie, jarając się przy tym jakie to "szybkie" i mało pali :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+ECU-Perfect = projekt 6xx km
PostNapisane: 15 kwietnia 2019, 19:02 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 86
Moje BMW: 330cd 457HP@907Nm
Kod silnika: M57N
Garaż: E46 330CD
E81
Kawasaki ZX10R
Kawasaki KX450F
Mówisz że lepsze wrażenia z jazdy mocną benzyną z kubłem wody na masce niż mocnym dieslem?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+ECU-Perfect = projekt 6xx km
PostNapisane: 15 kwietnia 2019, 19:55 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
morphi napisał(a):
Ode mnie jak odjeżdżali to podawało do końca i ani grama dymu nie miało mam logi z tego auta

Czesc,
ponizej wyciag z logow e92 460ps :zawstydzony:
Obrazek
Mamy wiec od lewej:
- obroty
- dawka paliwa w mg(jaka jest prawdziwa... hmmm... zaloze, sie ze nikt nie sprawdzil tego na maszynie, bo nawet ciezko znalezc tester wtryskow obslugujacy takie cisnienia)
- czas trwania wtrysku w mikrosekundach
- cisnienie paliwa zadane
- cisnienia paliwa chwilowe
- lambda (odczyt z sondy)
- turbo zadane (by miec wartosc wzgledna: -1000)
- turbo faktyczne
- przeplyw powietrza w mg na suw cylindra (zapewne po ASMODzie wiec orientacyjne)
Uwagi:
cisnienie paliwa i wartosc ladowania auto trzyma zadane (do 4tys)
lambda (na ostro z dawka :D, ponizej 1)
przeplyw MAF graniczny 1600 (ale jak wspomnialem.. pewnie po ASMODzie)

Widac, ze najwieksza dawka paliwa jest okolo 3300 (zarowno wg "wagi" jak i wg czasu trwania wtrysku) pozniej spada..
Wg wykresu moc max jest przy 3400
Jakiego parametru auto nie trzyma? :szok:
2.4b tylko????? troche malo... (u Dania jest 2.8 ).. widac, tez ze T wchodzi w przeladowanie +0.2b w okolicy 3500 (ono sie rwie do pracy :) )
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
pozwolilem sobie zastosowac odpowiedni "factor" dla dawki i cisnienia paliwa z wiadomych wzgledow

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+ECU-Perfect = projekt 6xx km
PostNapisane: 15 kwietnia 2019, 20:08 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8212
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
patada napisał(a):
Mówisz że lepsze wrażenia z jazdy mocną benzyną z kubłem wody na masce niż mocnym dieslem?


Tak :hyhy: ale szpera musi być też,a wrażenia nie są lepsze- są z innego świata, nie można nawet porównywać. Coś mniej więcej jak sex z miłością, a sex z dziwką :oczami: i nawet jakby dzwika była suuuuper piękna to nic nie może się równać ze smakiem prawdziwej miłości :04:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+ECU-Perfect = projekt 6xx km
PostNapisane: 15 kwietnia 2019, 20:23 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
Prosiłbym miłośników benzyn i tych co nie lubią dizli o bazgrnie [cenzura] w swoich galeryjkach dziękuje


Ostatnio edytowano 15 kwietnia 2019, 20:23 przez lukbmw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+ECU-Perfect = projekt 6xx km
PostNapisane: 15 kwietnia 2019, 20:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1155
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
alduwiel napisał(a):
patada napisał(a):
Mówisz że lepsze wrażenia z jazdy mocną benzyną z kubłem wody na masce niż mocnym dieslem?


Tak :hyhy: ale szpera musi być też,a wrażenia nie są lepsze- są z innego świata, nie można nawet porównywać. Coś mniej więcej jak sex z miłością, a sex z dziwką :oczami: i nawet jakby dzwika była suuuuper piękna to nic nie może się równać ze smakiem prawdziwej miłości :04:


Nic dodać nic ująć :D :D :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+ECU-Perfect = projekt 6xx km
PostNapisane: 15 kwietnia 2019, 20:36 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8212
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Sory za :offtopic:

Ale projekt mi się bardzo podoba. Generalnie swietny plan te 4x4 z x35d. Zyczę Ci 600koni z tym 4x4 to będzie faktycznie coś zajebistego, bo na tył napęd ten moment i ta moc się nie nadaje. Juz 400 to lipa była a co dopiero 500 lub więcej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+ECU-Perfect = projekt 6xx km
PostNapisane: 15 kwietnia 2019, 20:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
alduwiel napisał(a):
Sory za :offtopic:

Ale projekt mi się bardzo podoba. Generalnie swietny plan te 4x4 z x35d. Zyczę Ci 600koni z tym 4x4 to będzie faktycznie coś zajebistego, bo na tył napęd ten moment i ta moc się nie nadaje. Juz 400 to lipa była a co dopiero 500 lub więcej.



Mój samochód to e60 530 d i mam szpere i różnica taka że paliło się jedno koło to po zmianie palą się dwa
x drive to nie mój tylko kolegi e60 530xd + bi turbo takie w serii nie wychodziły


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+ECU-Perfect = projekt 6xx km
PostNapisane: 15 kwietnia 2019, 20:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
morcine napisał(a):
Ten dział to jest jedna wielka wojna. Aż już nawet nie chce się zaglądać tutaj. Raz na jakiś czas wklejone jakieś fajne filmiki czy foto a potem przez kolejne fafnaście stron pierdolenie o dupie Maryny i skakanie do gardeł "A bo ty jesteś taki a ty sraki i tak w kółko że słabo idzie do 200 M5 Ciebie wciągnie itp itd......"
Nie wiem czemu ale "drajwerzy" dokoksowanych diesli są tacy nerwowi :/




Moja galeria jest najgorętsza na BMW SPORT
fakt wszyscy się tu kłócą ale po słynnym spocie w v-techu i przejażdżce do Niemiec nikt nie miał żadnego problemu i wszyscy się z tego śmiali tylko tu nie wszyscy mogą niektóre sprawy przeżyć i tyle


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+ECU-Perfect = projekt 6xx km
PostNapisane: 15 kwietnia 2019, 20:59 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 599
Moje BMW: F30 340Xi
Kod silnika: B58
przemek4net napisał(a):
morphi napisał(a):
Ode mnie jak odjeżdżali to podawało do końca i ani grama dymu nie miało mam logi z tego auta

Czesc,
ponizej wyciag z logow e92 460ps :zawstydzony:
Obrazek
Mamy wiec od lewej:
- obroty
- dawka paliwa w mg(jaka jest prawdziwa... hmmm... zaloze, sie ze nikt nie sprawdzil tego na maszynie, bo nawet ciezko znalezc tester wtryskow obslugujacy takie cisnienia)
- czas trwania wtrysku w mikrosekundach
- cisnienie paliwa zadane
- cisnienia paliwa chwilowe
- lambda (odczyt z sondy)
- turbo zadane (by miec wartosc wzgledna: -1000)
- turbo faktyczne
- przeplyw powietrza w mg na suw cylindra (zapewne po ASMODzie wiec orientacyjne)
Uwagi:
cisnienie paliwa i wartosc ladowania auto trzyma zadane (do 4tys)
lambda (na ostro z dawka :D, ponizej 1)
przeplyw MAF graniczny 1600 (ale jak wspomnialem.. pewnie po ASMODzie)

Widac, ze najwieksza dawka paliwa jest okolo 3300 (zarowno wg "wagi" jak i wg czasu trwania wtrysku) pozniej spada..
Wg wykresu moc max jest przy 3400
Jakiego parametru auto nie trzyma? :szok:
2.4b tylko????? troche malo... (u Dania jest 2.8 ).. widac, tez ze T wchodzi w przeladowanie +0.2b w okolicy 3500 (ono sie rwie do pracy :) )
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
pozwolilem sobie zastosowac odpowiedni "factor" dla dawki i cisnienia paliwa z wiadomych wzgledow



Zaledwie 2.4 bara przy hybrydowej dużej turbosprężarce? :rotfl:
Lambda 3300-4600obr cały czas poniżej 1, musi być dobra parówa za autem. :D

Doładowanie trzyma, ciśnienie paliwa trzyma, także nic się nie zepsuło, tak auto zostało ustawione.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+ECU-Perfect = projekt 6xx km
PostNapisane: 15 kwietnia 2019, 21:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
przemek4net napisał(a):
morphi napisał(a):
Ode mnie jak odjeżdżali to podawało do końca i ani grama dymu nie miało mam logi z tego auta

Czesc,
ponizej wyciag z logow e92 460ps :zawstydzony:
Obrazek
Mamy wiec od lewej:
- obroty
- dawka paliwa w mg(jaka jest prawdziwa... hmmm... zaloze, sie ze nikt nie sprawdzil tego na maszynie, bo nawet ciezko znalezc tester wtryskow obslugujacy takie cisnienia)
- czas trwania wtrysku w mikrosekundach
- cisnienie paliwa zadane
- cisnienia paliwa chwilowe
- lambda (odczyt z sondy)
- turbo zadane (by miec wartosc wzgledna: -1000)
- turbo faktyczne
- przeplyw powietrza w mg na suw cylindra (zapewne po ASMODzie wiec orientacyjne)
Uwagi:
cisnienie paliwa i wartosc ladowania auto trzyma zadane (do 4tys)
lambda (na ostro z dawka :D, ponizej 1)
przeplyw MAF graniczny 1600 (ale jak wspomnialem.. pewnie po ASMODzie)

Widac, ze najwieksza dawka paliwa jest okolo 3300 (zarowno wg "wagi" jak i wg czasu trwania wtrysku) pozniej spada..
Wg wykresu moc max jest przy 3400
Jakiego parametru auto nie trzyma? :szok:
2.4b tylko????? troche malo... (u Dania jest 2.8 ).. widac, tez ze T wchodzi w przeladowanie +0.2b w okolicy 3500 (ono sie rwie do pracy :) )
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
pozwolilem sobie zastosowac odpowiedni "factor" dla dawki i cisnienia paliwa z wiadomych wzgledow


Obrazek

fragment logu podczas hamowania auta u mnie .... widać różnicę?

Widać tu problem z dużym turbo obstawiam, że WG jest uszkodzony - zbyt dużo otwarty.

Zadane boostu jest dużo więcej dla konkretnego paliwa...

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 817 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 41  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL