BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 12:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 332 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 21:43 
:szok:

konkret :padam:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 21:54 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 2868
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: 530iA
Kod silnika: M54B30
rewelacja :D :cwaniak:

_________________
[you] luknij na moją srebrną strzałe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 22:11 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1140
Lokalizacja: Pfaffenhofen(PAF)
Kosmos!! Ten kolor nadwozia+pomaranczki+zółte halogeny=r e w e l a c j a

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2009, 11:16 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29640
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
reza napisał(a):
w tygodniu zgubiłem gdzies po drodze kierunek(biały) wiec postanowiłem załozyc to co miałem czyli ori pomarancze.przy okazji załozyłem tez zółte halogeny aby zobaczyc jak to razem wyglada :hyhy: co sadzicie o takim zestawie?


potęga :P :ok: :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2009, 18:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Heheh sam wiesz co sądzę o takiej stylistyce :P Do bani!!!
Żółte halogeny? I do tego pomarańcze i czarna nerka, weź tak to wygląda :rotfl:


Wrzuć jakieś męskie koło na lans. Coś w okolicach 17 cali by się przydało :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2009, 18:18 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 548
Lokalizacja: b-stok
To ma chyba jeżdzić a nie wyglądać ( chyba). Projekt konkret ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2009, 19:03 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
17?!ja sie po nocach bije z myslami czy przypadkiem 16 nie bedzie za duzo... tak jak białe kierunki odchodza do lamusa i wszyscy wracaja do pomaranczek tak wprowadzam nowe trendy na lato - im mniejsza fela tym lans wiekszy :rotfl: a i osiagi znacznie lepsze, mi sie bardzo podobaja te oz racing,powoduja ze auto wyglada bardziej wyczynowo :hyhy: do tego trzeba myslec o oponach które na 15'' sa poprostu najtansze.do tego ja nie jezdze dla lansu a dla frajdy :)

zastanawiam sie co zrobic z tylnymi lampami,biały kierunek nie pasi a ori lampa z pomaranczką jakos smutno wyglada.chyba kupie pomaranczowa folie i z tych moich depo "clear red white" zrobie lampy "clear red orange" :rotfl:

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2009, 19:25 
reza napisał(a):
jakos smutno wyglada.


trzeba odświeżyć :) polerka, czyszczonko, efekt będzie :)

reza napisał(a):
do tego ja nie jezdze dla lansu a dla frajdy :)


żeby przeróbki miały sens, zakładanie 17 trochę mija się z celem, to tylko pogorszy osiągi. Sam też myślałem nad powrotem do 15, ale w sumie i tak poniżej 10s nie zejdę :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2009, 19:30 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 3382
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: *
Kod silnika: *
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147922
żółtki wyglądają dobrze w tym kolorze :)

nawet pomarańczowe kierunki pasują :)

Ciekawy projekt, fajne osiągi... gratulacje :)

_________________
"moje ex": E92 | E36 | E30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2009, 19:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
reza, na jakich laczkach śmigasz wyczonywo? chodzi mi głównie o model opony ale rozmiar też ciekawy :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2009, 22:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
na razie jestem poczatkujacy wiec na wszystkim co ustrzele ciekawego w wulkanizacjach :rotfl: przewazniew szukam 205/50 lub 205/45(zadko dostepny rozmiar) a jak nic nie ma to 195/50 lub 195/45 na razie zameczyłem: toyo t1r 195/45,michelin pilot hx 205/50,tyfoon successor 195/50,falken ziex 205/50 z tego wszystkiego najlepiej jezdziło sie na falkenach(trzymaja dobrze na suchym jak i na mokrym) z tego co patrzyłem to na allegro falken ziex ze912 195/50 jest za 145zł/szt :zdziwko: ale zbieram juz powoli na toyo r1r 205/50r15 cena około 350zł/szt. :hyhy: wiadomo ze prawie połowa sukcesu to dobre opony.czesciej na imprezach pada deszcz niz jest sucho wiec potrzebuje opony uniwersalnej.

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2009, 08:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Zainwestuje w R888 na suche, rozmiar raczej w okolicach 195. Wtedy ze szperą zobaczysz jak można wychodzić z zakrętów pełnym ogniem :hyhy: . Znajomi w Hundach polecają ;)

Albo poszukaj używanych slików (Jakiś Markgum czy coś podobnego). Wtędy będzie można łoić wszystkie emki na kręciołkach :cwaniak:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2009, 11:29 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1153
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e34, Audi A4 B5
widziałem Twoją betkę chyba gdzieś na szczecinie na weekend, bardzo mi się podobała :hyhy:

_________________
Obrazek
www.dtmpower.net
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2009, 11:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
markgumy sa gorsze od r888 lub r1r a do tego sa drogie(250zł/szt). r1r jest alternatywa dla r888,na suchym trzyma bardzo podobnie ale za to na mokrym jest rewelacyjna.r1r to sa nowe opony jeszcze mało osób na nich smiga wiec nie ma wielu opini,ale juz widziałem co na nich wyprawiaja auta i jest naprawde rewelacja.jesli semi-slicki to markowych firm a te sa piorunsko drogie,powyrzej 500zł za sztuke.regulamin zabrania startu na pełnych slikach,opony musza miec homologacje drogowa czyli r888,r1r,markgum n-rally itd.

szperka wybróbowana :hyhy: spina rewelacyjnie,nic nie puszcza, teraz jazda to poezja.niby to tylko 25% ale slizga sie pieknie.trzeba bedzie teraz troche wiecej potrenowac bo zupełnie inny styl jazdy.na dniach spróbuje nakrecic jakies filmiki jak to fajnie teraz smiga.jest to seryjne 3.45 w przyszłym miesiacu wrzucam ja do mojego 4.45 to i na 3 bedzie mozna bokiem latac :rotfl:

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2009, 14:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
hehe, no nieźle, ja też sie przymierzam do szperunku :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2009, 20:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: GrudziÂądz - okolice
Wspaniała, a jakie są koszty zrobienia tak silnika???? :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2009, 08:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
jesli wiekszosc rzeczy robisz sam i do tego troche szukasz "okazji" to nie sa to jakies strasznie duze pieniadze.na czesci do silnika(wałek,barany,wydech,chip,airbox,swiece,czesci eksploatacyjne itd.) poszło około 3000zł.wszystko składałem sam,porting głowicy rówiez robiłem sam.

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2009, 12:14 
Bardzo fajnie zrobione auto. Masz jakis wykres z hamowni?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2009, 12:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
własnie ostatnio byłem ale jak sie dowiedzieli ze mam inne przełozenia(most) itd. to nie chcieli robic pomiaru bo uwarzali ze nie wyjdzie prawidłowo.takich mamy w szczecinie fachowców... ale mam teraz seryjny most szperke 3.45 wiec niebawem bede znów hamował ale juz gdzie indziej.
mam za to wykres seryjnego silnika bez zadnych zmian,nalatane było 300000km z tego duza czesc na gazie: :rotfl: dopiero w moich rekach oltrzymała drugie zycie :) był zamontowany chip z allegro który w moim odczuciu przenosił tylko odcinke(w porównaniu do chipów bagora).
Obrazek

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2009, 14:00 
Trzeba przyznac ze jak na 300 tys i gaz pomiar byl dosc zadowalajacy. Tj. ja bym sie cieszyl :) No to jak bedzie nowy pomiar wklejaj chetnie zobacze jak sie rysuja krzywe mocy i momentu.
I powiedz mi jeszcze bo widze za masz taki airboxik z wlokna. Ile kosztowal i orientujesz sie czy do E30 z M20 tez takie sa?


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 332 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL