BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 07:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 332 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 22:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
fotki wrzuce z rana poniewaz dopiero wróciłem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 02:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
no no niezły kozak z tej buni (zapewne z Ciebie także :rotfl: ) :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 06:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 639
Lokalizacja: Gniezno
Moje BMW: E39 Sedan
Kod silnika: M54B30
Ogromne niskie pokłony za zmiany włożone w auto, co udowodniłeś że nie trzeba mieć od razu 2,5 czy 2,8 żeby sprawić sobie taką frajdę z jazdy. Bmka po prostu wymiata.

_________________
Zobacz moje E36 Coupe, E46 Touring, E39 Sedan
Obrazek Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 07:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
Wrzucam obiecane foty:)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 07:39 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Moje BMW: zielone 3er
Kod silnika: M52tu
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141592
:zdziwko:

pięknie :super:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 07:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
daje radę :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 07:47 
///M40pwr :serce:

ale...

Hola hola!!

A gdzie plastikowa osłona przepustnicy nad kolektorem? :cisza:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 07:58 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
ten to zawsze cos znajdzie :rotfl: bedzie załozona, poprostu przy tej rozpórce co jest na fotce nie dało sie jej wcisnac.przy speedboxie bedzie pasowac bez problemu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 08:02 
reza napisał(a):
ten to zawsze cos znajdzie :rotfl:


No ba! Jako jeden z największych speców od M40 muszę fachowo skrytykować i ocenić :cwaniak:

Aczkolwiek moja opinia końcowa jest na 5 (6 u mnie ma jedynie M40 turbo z 340PS :hyhy: ) :super:

Dalej mi nie odpowiedziałeś, czy liczyłeś jaki masz teraz stopień sprężania oraz czy dalej pomysł z suszarką jest żywy? :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 08:08 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
luknij na poprzednią strone:)jest odpowiedz nad postem z linkiem do jazdy na torze kartingowym:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 08:13 
aaa to wybacz, wyedytowałeś post i nie zauważyłem :D

Co do suszarki to rozumiem, od razu trzeba startować z subarynkami :hyhy:

Z tym stopniem sprężania ciekawiło mnie jaki margines bezpieczeństwa jeszcze tam sobie zostawiłeś :) Postaram się później go chociaż orientacyjnie Ci obliczyć, na razie muszę spadać na wydział :zdegustowany:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 11:18 
Z moich pseudo-inżynierskich obliczeń wynika, że masz stopień sprężania ok. 9,45, więc jeszcze spory zapas, is ma 10, a 2.0 ma 11 :) Nie wiem przy ilu masz teraz moc max, ale myślę, że jeszcze spokojnie mógłbyś zwiększyć stopień sprężania pod 10, zwłaszcza, że jeździsz na 98 :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 11:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
jezdziłbym na 100 oktanów ale paliwo idzie strasznie w góre :D wolałem nie przesadzic,lepiej zawsze miec troche zapasu.jak sie wkurze na te uszczelniacze zaworowe to zrzuce czapke i splanuje jeszcze o 0,4mm :rotfl: podobno 1.2mm to jest max dla tego silnika.bo druga nigdy nie planowana czapka czeka w piwnicy na swój czas :hyhy: wiadomo stopien sprezania 8.8 :]

ps.jak na dniach skołuje jakąs kamerke to wam pokaze jak to smazy laczki i lata bokiem :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 11:48 
przy 1.2 to wychodzi jakieś 9.82, ale jak Ci moc max. masz przy wyższych obrotach, to i podatność na spalanie stukowe mniejsza, gdybyś miał moc max. przy ok. 6500 to wówczas właściwy ε powinien być właśnie koło 9.86-9.87


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 11:52 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
:padam: :padam: :padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 11:58 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
to auto to jedno z moich ulubionych BMW na forum.
Moje gratulacje i oczwiscie duzy respekt dla tego wózka :) :super:

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 18:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
na którym biegu 325i konczy 1/4?bo 328i na moscie 2.93 chyba na 3?bo powiem wam ciekawostke: ja musze zapiąc wszystkie 5 biegów :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 19:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1343
Lokalizacja: Zgierz/Łódź
Moje BMW: E46 328Ci
Kod silnika: M52TUB28
N cóż..Niesamowity killer:P ///M40:P

_________________
E46 328Ci topasblau http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124082&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 19:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Na żywo prezentuje się jeszcze lepiej !
I na zręcznosciówkach też daje rade nieźle :padam:
Pozdrawiam.

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 21:17 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 548
Lokalizacja: b-stok
A gdzie ci wszyscy hejterzy r4 i ze prawdziwe bmw zaczyna sie od r6> jednak jak jest zapał to dużo można osiągnąć nawet z takiego niedobrego, awaryjnego, zawodzącego m40. Pozdziwiam za wytrwałośc ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 332 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL