BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 kwietnia 2024, 09:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1378 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 69  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 2 maja 2014, 21:29 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
ano delikatnie mówiąc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 2 maja 2014, 21:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Wg mnie Lesio ma rację, moc i tak Ci zapewne opada i ta odcinka Ci szału nie zrobi pewnie ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 2 maja 2014, 21:40 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
ale ja to wiem DJ ja nie liczę na szał licze tylko na to, że obecnie na 4 bieg robie realne 198-199km/h i żeby wykręcić 200 msze dla 1-2 śmiesznych kilometrów przepinać bieg a to jest jakieś 50-100rpm silnika także na pewno szybciej sie silnik wkręci te kilka obrotów jak zmienisz bieg i znowu zacznie się wkręcać na 5.

no i na 2 analogiczna sytuacja na 2 robie realne 97-98km/h a na 2 jest wg mnie sens do 6700-6800rpm pociągnąc bo ato jeszcze kręci jak szalone także będę tego używał sporadycznie w takich właśnie przypadkach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 2 maja 2014, 21:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Zdzira 850I napisał(a):
na pewno szybciej sie silnik wkręci te kilka obrotów jak zmienisz bieg i znowu zacznie się wkręcać na 5.



Nie bo może już od 6500 moc Ci opada, i łatwiej było by szybciej i wcześniej zmienić bieg o 200rpm i ciągnąć pełną mocą niż kręcić do końca ?


Mój kumpel hondą h22a7 228hp zaczął ZDECYDOWANIE lepiej jeździć na 1/4 po dwóch rzeczach - obejrzeniu wykresu z hamowni i jednym wieczorze treningów z G-techem. Okazało się, że w jego wypadku ostatnie 500rpm nie ma sensu kręcić bo moc opada na łeb na szyję.


Zdzira 850I napisał(a):
no i na 2 analogiczna sytuacja na 2 robie realne 97-98km/h a na 2 jest wg mnie sens do 6700-6800rpm pociągnąc bo ato jeszcze kręci jak szalone także będę tego używał sporadycznie w takich właśnie przypadkach


ja na 3 biegu dopiero 100 widzę na blacie... heh.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 3 maja 2014, 12:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 632
Lokalizacja: Mielec
Moje BMW: E38 740i 5gang/E36/
Kod silnika: M60B40/M43/M52
Oczywiście że krecąc do końca tracisz moc i przekłada sie to na osiągi ,lepiej zmieniać te 200-300 obr. wczesniej. Przesówając odcinke teoretycznie musisz przesunąć moment i moc wyżej (M60 to silnik nisko obrotowy) i to by miało sens,ale z drugiej strony seria 7 i takie kombinowanie ma sie nijak do twojego tematu w dziale Tuning & Styling ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 3 maja 2014, 13:26 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
hmmm juz jeden temat o szybszej zmianie biegów o kilkaset obrotów był zakova i jak to sie skończyło dobrze wiemy a m60 na wysokich i tak jedzie lepiej jak jego 2,8 . zapominacie o rzeczy która nazywa sie skrzynia biegów która na wyższym biegu ma gorsze przełożenie i zmieniając z 4 na 5 tracę i tak siłę przyspieszenia mimo jazdy w lepszych obrotach chyba każdy wie jak działą przerzutka w rowerze????

także umówmy się, że nie wierze, że szybciej zmienie bieg z 4 na 5 i sie rozpędze niż preciągne dosłownie 50-100rpm bo mi brakje 1 słownie może 2 kilometry żeby dobić do 200 a to bardzo mało

m60 silnikiem niskooborotwym??? chyba ci się coś z m62 pokickało ten silnik poniżej 4000rpm nie jedzie wg mnie

a jak sądzisz, że szybciej pojedziesz zmeiniając bieg przy 6100-6200rpm zamiast przy odcince to radzę to zweryfikować zakov też tak sądził


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 3 maja 2014, 13:33 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 29
Posty: 1200
Lokalizacja: WZ
Moje BMW: Najlepsze :)
Kod silnika: m54b30
Po programie może uda się uratować te pare koni w okolicach odcinki, Skoro do 100-195 to 15s, a 100-200 przez przepięcie biegu to 17s to myślę, że silnik powinien dokręcic te 200 obrotów szybciej niz trwa zmiana biegu. Dopóki Ździra programu nie zrobi to i tak wszystko teorie, pomiary pokażą :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 3 maja 2014, 13:42 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
to nawet nie będzie 200 rpm na 4 biegu 1-2km/h to pewnie kilkadziesiąt rpm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 5 maja 2014, 14:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Zdzira 850I napisał(a):
zmieniając z 4 na 5 tracę i tak siłę przyspieszenia mimo jazdy w lepszych obrotach chyba każdy wie jak działą przerzutka w rowerze????


Tak jest u mnie, niby powyżej 6000 obrotów moc spada, ale opłaca się ciągnąć tak długo jak się da, bo na kolejnym biegu dzięki dłuższemu przełożeniu moment obrotowy na kołach jest znacznie mniejszy i osiągi spadają

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 5 maja 2014, 18:59 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
dokładnie tak niby odcinka i chip się nie opłaca ale forest ma chipa i odcinkę i [cenzura] aż miło Ty masz chipa ( kompy zz alpiny mają inne mapy z tego co mi wiadomo ) i odcinke i tez zapierdalasz o wiele lepiej jak bez nich kilka osób z forum tez ma odcinke wyżej soft i też zaperdala to czemu nagle u mnie ma być taka kicha????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 5 maja 2014, 19:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
To ja mam zamiar swoją kręcić do 7000 rpm zamiast do 6500 rpm i zyskiwać na osiągach, a chłopy tutaj wątpią w 100 rpm różnicy. :zdziwko:


Zdzira - czemu tak właściwie nie jeździsz do Torunia na zloty BMW SPORT?

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 6 maja 2014, 14:59 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
bo wstydze się swego parcha, że na żywo nie jest tak idealny jak na fociszach :rotfl: :rotfl:

a tak serio??? zawsze albo cos mi z terminem nie pasi albo z kasiora akurat wypada to na poczatek roku kiedy jestem z natury wypłukany po inwestycjach w furacza


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 7 maja 2014, 19:41 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 60
Lokalizacja: Szczecin/Kołobrzeg
Moje BMW: E34 540i & 524td
Kod silnika: M60B40
kupiec_fkl napisał(a):
Domyślam się, że znalezienie szpery z przełożeniem 2.93 do E32 graniczy z cudem ?


Skoro S3.15 pasuje z E32 do E34 to i S2.93 z E34 powinna pasować do E32 :)

Przykład: http://olx.pl/oferta/szpera-2-93-25-dyf ... 28488d0d3a

_________________
Mercedes 124 Coupe >>> Daytonaviolett E36 328i Sedan >>> Alpinweiss II E34 524td Sedan >>> Cosmosschwarz E34 540i Sedan
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 13 października 2014, 20:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Graty do modów się znalazły: http://oregoncoast.craigslist.org/cto/4701267045.html

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 14 października 2014, 10:00 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
heheheh no fajnie ale cena plus przeróbki to pewnie z 70k by wyszło obecnie po za moim zasięgiem :(

obecnie zakupiłem z aso pule gratów oem do kabiny za 3k żeby środek wyglądał jak 2-3 letni furacz

po za tym w tym miechu przekładnia kierownicza do regeneracji w firmie hydrosystem i wał do wyważenia plus nowy krzyżak i podpora oraz ta tarcza co jest na początku przykręcana tez nowa z aso

a potem obaczymy chyba jeżeli będe zmieniał silnik to stanie na S62 jest najbliższy memu sercu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 26 października 2014, 14:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Podobno jakaś sesja była. Gdzie są fotki ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 26 października 2014, 17:58 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Czekamy jak będą wrzucę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 27 października 2014, 16:40 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
dzisiaj wpadł wynik z hamowni w końcu 316KM i 445NM co mnie strasznie pociesza że tak powiem, nawet jak przekłamany o 5-10km to i tak jest ok bo powyżej 300


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 27 października 2014, 16:43 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
grubo ;)

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 39 nowe foty
PostNapisane: 27 października 2014, 17:06 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
no miałem nadzieję na sensowne cyfry po ilości forsy wepchanej w samochodzik :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1378 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 69  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL