BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 20:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3081 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 155  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 18 marca 2015, 09:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 364
Lokalizacja: Warszawa
bo Dj dłubie przy nowym projekcie i pewnie chce nas zaskoczyć efektem końcowym :)

_________________
///M2 Competition @ by Akrapovič


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 18 marca 2015, 11:25 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 226
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e46 323i G-Power
Kod silnika: 2,5l supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=144024
no to czekam z niecierpliwością bo jakaś cisza chwilowa nastała :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 18 marca 2015, 14:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Szczurek1986, a co mam mówić? ;) Chcesz zdać relacje z wycieczki po silnik czy jak ? :P


Ja to mam kompleksy totalnie jak patrze na dział kille i 4-4-5 galerii i aż szkoda cokolwiek opisać :(


Ogólnie 1.8 z garażu wyleciało tak szybko jak wleciało... znajomy mechanik po prostu odradził mi pakowanie sie w to. Więc etap który mial byc przejściowy został zaniechany. Moze i lepiej. Po pół roku szukania w końcu kupiłem wisienke na torcie czyli silnik... Wczoraj mierzylem w nim kompresje, wzorowa... Czyli zapowiada sie dobrze. Wielu się pewnie zawiodło, ze to tak klasyczne m50b25 ale jednak w e46 nie wystepowalo seryjnie i jest pancerne... A w przyszłości da się to rozwinąć na dość cciekawa górę (glowice) i stokera, tak, ze w sumie nudy nie musi byc... z pozostałych gratów też trochę kupiłem w miedzy czasie, ale tego czasu ciągle nie ma... niestety.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 18 marca 2015, 14:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Gratuluję słusznej decyzji, pakowanie krokowca do E46 od początku wydawało mi się herezją. :cwaniak:

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 19 marca 2015, 23:36 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23102
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
deejeys napisał(a):
Szczurek1986Chcesz zdać relacje z wycieczki po silnik czy jak ? :P


Chcę tylko powiedzieć że brakuje mi takich spontanów :rotfl: :rotfl:


Mam nadzieję że będą z tego tłuste konie :hurra: :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 20 marca 2015, 08:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Szczurek1986, no bo prawdę mówiąc szykuje się kolejny tym razem mniej słuszny ale również duzy silnik :rotfl: Rozumiem, że mam Ci zaklepać miejsce? :rotfl:



jiGsaw, nie do końca. CA18DET na GT28 ze Skyline nie do końca jest takim krokowcem.... :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 20 marca 2015, 20:18 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
deejeys napisał(a):
Wielu się pewnie zawiodło, ze to tak klasyczne m50b25

Oj tam, właśnie jest git - silnik BMW w budzie BMW. Dokoksuj ładnie, dopieść i zamiataj, trzymam kciuki ;]

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 21 marca 2015, 12:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Obrazek

Obrazek


Kompresja mierzona na stojaku, równo wszystkie gary fajnie biją, nie ma powodu do strachu chyba :P


maaaad, Dzięki :D :piwo:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 21 marca 2015, 13:16 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
A, zapomniałbym, silnik z Vanosem czy bez? Będzie stroker na 3.0?

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 21 marca 2015, 19:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
maaaad napisał(a):
A, zapomniałbym, silnik z Vanosem czy bez? Będzie stroker na 3.0?


Silnik całe szczęście z vanosem :) Niestety jest tylko jeden ale da się to zmienić :D Stroker to super sprawa i pewnie się przydałby ale na początek na pewno go nie będzie... Ale wiadomo, że auta zmienić nie planuje tylko dalej upgrade-ować więc... Kiedyś się pojawi :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 23 marca 2015, 18:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Powodzenia w budowie, ja mam dużo prościej bo bez kombinacji z silnikiem a i tak końca nie widać... Aby lista zakupów drastycznie rośnie :rotfl:

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 23 marca 2015, 21:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
ADAMO M., ja tam wiedziałem na co się porywam, na patrzyłem się na takie projekty u znajomego który buduje różne auta ale głównie japońskie...

ADAMO M. napisał(a):
Aby lista zakupów drastycznie rośnie



Ja sporo gratów do uturbienia mam, teraz siedzę na realoem i spisuje numery części do silnika które muszę wymienic na nowe bo chce zrobić wszystko na tip-top przed wsadzeniem... Ale myślę, że satysfakcja jak to skończę będzie odpowiednia i mi to zrekompensuje :)

ADAMO M. napisał(a):
Powodzenia w budowie,


i wzajemnie :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 23 marca 2015, 22:25 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Jak byś potrzebował jakies manele w "better price" to wiesz gdzie pytać :D

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 25 marca 2015, 20:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 593
Lokalizacja: Sochaczew
Moje BMW: '07 Audi A6 quattro
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=106910
Zaopatrz się od razu w metalową uszczelkę pod głowę i ARP. Koszt na raz spory, ale skoro Ci sie nie spieszy to według mnie warto to rozważyc. U mojego brachola uszczelka to było najsłabsze ogniwo przy odprężeniu przekładką i doładowaniu raptem 1.1b i jedyną awarią przez 4 lata. Co prawda wystąpiła 3 razy :rotfl: ale głowa była przykręcana na różne spospoby, różnymi siłami, sprawdzana krzywizna bloku, glowicy... i dopiero customowa, grubsza, metalowa uszczelka definitywnie problem rozwiązała. Cały silnik to hybryda M50B28 + przez wielu krytykowany Holset HX35W.

W każdym razie powodzenia bo będzie fajnie jak skończysz. Jakie turbo?

_________________
Obrazek
obejrzyj moje BMW :)
filmik z moja piękną str 9 ;) http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=106910
330d+ :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 26 marca 2015, 15:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Leo, :ok: spoko, będę pamiętał :)

salieri330, różnie ludzie robią, aczkolwiek na przekladkach sporo osob lata i jest ok. Inna opcja to grubsza uszczelka i zdjąć z tlokow, ale średnio mi sie widzi. Pod metalowa uszczelke musialbym planować blok i głowice - średnio mam ochotę się w to bawić.

Co do turbo decyzja nie zapadła... Szukam czegoś nie na max power a na fajny przebieg mocy/momentu... Prawde mówiąc mam coś na oku ale zobaczymy...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 26 marca 2015, 16:58 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 226
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e46 323i G-Power
Kod silnika: 2,5l supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=144024
deejeys napisał(a):
... Prawde mówiąc mam coś na oku ale zobaczymy...


Tiaaaa jesteś jak Gandalf- ciągle mówisz zagadkami a nam biednym pozostają domysły:p


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 5 kwietnia 2015, 15:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
WojtekSzychta napisał(a):
Tiaaaa jesteś jak Gandalf- ciągle mówisz zagadkami a nam biednym pozostają domysły:p


Bez przesadyyy.. :)



Parę zdjęć :

ECU z E36 pasuje idealnie obok tego z E46- i dobrze bo zostają oba. Dojdzie DET3 i lalka - bo na niego miejsce też będzie pod tymi ECU. :hurra:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Z tego co rozumiem, uciętę są kable od przekaźników... - załączone foto. Sprzedający oczywiście mówił, że jest kompletna wiązka.. Ta... ;] I teraz kwestia, że od czego one dokładnie są, od razu mówię, że sondy lambda raczej nie będzie bo mam zamiar ją wywalić z softu ECU a podobno jeden przekaźnik jest/był od niej. Wg różnych opcji ( widziałem, ze jeden ma 2 szt inny 3szt - od czego to zależy ? ) mam już schematy etc ale ogólnie dla mnie te kable to po prostu magia totalna... Ma ktoś jakieś porady ? :/ Może jakieś fotki z bliska od dołu, czy coś, było by łatwiej. Przekaźniki spróbuje dokupić wg obrazków z realoem ewentualnie sprawdzę jutro ile kosztują w ASO i może zamówię po prostu - no chyba, że to jest tak jak pisało na jakimś WWW - że jeden jest od sondy drugi od pompy paliwa a trzeci niby od ECU - nie wiem. Bo jak sondy nie będzie, pompa paliwa to jakoś się obsłuży nawet poza tym bo pewnie zasada załączania jest taka jak w dieslu. Ogólnie pompa już kupiona - Walbro GSS 341 czy jakoś tak... Czy to prawda, że dzięki przekaźnikowi pompa ma dwa "biegi" ?

Czy jak będę zakładać zewnętrzny regulator paliwa ten co K64 ma te repliki z manometrem to mogę się seryjnego pozbyć całkiem ? Bo oczywiście wygląda baaardzo licho ten co mam na listwie.


Zacząłem wyciągnąć diesla, w końcu!

Do sprzedania mam kolektor przerobiony na 60mm rurę (seria ma zwężkę już w EGR a dalej jest tylko gorzej bo schodzi się do 48mm bodajże) gratis mogę dorzucić rurę do IC którą sam miałem, na dopasowanie może się nada kwestia dołu tylko bo miałem w IC wspawane kolanko :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 5 kwietnia 2015, 16:12 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1586
Mam wiązkę, co prawda od bez vanosówki, ale nie pociętą. Chcesz to mogę ci ją udostępnić i może dojdziesz do ładu.

Oryginalny regulator zaślepiasz. Przynajmniej tak robił znajomy, który zakładał jakiś z gajgerkami.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 5 kwietnia 2015, 16:34 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Przekaźniki są od pompy Ecu i sondy. Pierwsze dwa muszą być bo sygnał że sterownika silnika steruje prEkaznikiem i po włączeniu zapłonu pompka dobija ciśnienia i się wyłącza później woacza się przy rozruchu. Jak zapniesz pompę na,sztywno po stacyjce i też przekazniku to będzie chodzić cały czas. Przekaznik od Ecu daje po prostu napięcie na sterownik. Ten od sond można wywalić.

Regulator zewnętrzny raczej odpuść bo ten w listwie w zupełności wystarcza i dobrze się na nim stroi, zewnętrzne się zwykle daje jak robisz większą średnicę węży zasilających wtedy seryjny wlot w listwę i wylot jest zbyt małej średnicy, lub jak u mnie reg w filtrze paliwa który ma za małe fi krkruccow. Jak chcesz reg to polecam dobre firmoqki bo te tanie przeciekaja bo membranki są za slabea z paliwem nie ma żartów :)

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 5 kwietnia 2015, 17:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Jak się nie znasz na elektryce, schematach itp. to weź kogoś kumatego w tym temacie i mu zapłać nawet, bo się zagrzebiesz.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3081 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 155  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL