BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 19:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3081 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132 ... 155  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 5 kwietnia 2015, 22:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Sikora, ale chyba z e34 a tam podobno jest inaczej z przekaznikami bo są w kabinie, tak gdzieś czytałem... aczkolwiek jak masz tam przekazniki na niej to możesz pare fotek cyknac od dolu, moze kolorki beda te same?


Leo, no skoro tak mówisz, to po prostu kupie nowy regulator ori i tyle, przewody mam ochotę położyć od podstaw nowe w oplocie, no ale chciałem kupic regulator od k64 a to chinol... Ja sie boje pompy włożyć do zbiornika z lutowanymi kablami to gdzie lichy regulator pod maske.... Co do info o przekaznikach - dzięki, juz coś połapałem :) :piwo:

jiGsaw,

Będę i tak pewnie potrzebowal bo wkladam licznik z m3 i będzie meksyk z podlaczeniem, i pewnie znając życie z tymi pod maska tez ale czemu nie popatrzec samemu na to... ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 6 kwietnia 2015, 08:52 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1586
Luźną wiązkę mam z e36. W e34 te przekaźniki też masz pod maską.
Może będą :P Jutro coś cyknę

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 6 kwietnia 2015, 09:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 413
Lokalizacja: Białystok / Suchowola (BSK)
Moje BMW: rodzinne
to tylko stare m50, tam nie ma dużego problemu z kablami :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 6 kwietnia 2015, 10:10 
Zrob zasilanie listwy z dwoch stron. Bedziesz spal spokojniej. A jesli chodzi o regulatro to zalezy ktory, jedne chiny sa ok a inne nie.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 6 kwietnia 2015, 11:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 124
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e46 330ci cabrio lsd
Kod silnika: m54b30+
dobrze mówiłem, że 4 cylindry 1,8 to bezsens totalny, m50b25 będzie jeździć, to dobre silniki!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 6 kwietnia 2015, 11:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Sikora, no byłbym wdzięczny w sumie, może coś się zobaczy z tego :)

lukasz_61, prawdę mówiąc, tak. Ale znowu M52 to co, 2 x tyle kabli też nie ma, więc też nie wiem czy to taki wyznacznik ;)

Mi zależało by na odpaleniu samemu, bo chce go po remoncie sam odpalić, średnio mi się widzi odszykowany silnik odstawiać do kogoś, zwłaszcza, że to auto NIGDY nie zostało u żadnego mechanika, a było u mechanika raz (!) na pomiarze ciśnienia oleju - po awarii turbiny gdy się po prostu zatarła pierwsza seryjna gt1749. I tak jak oddam na podłączenie zegarów etc to jeszcze nie będzie pedału gazu założonego... Ja wiem, że to stary kapeć ale za dużo widziałem jak mechanicy "testują". Elektryka/elektronika mam w miarę pewnego więc problemu raczej nie będzie... Aleee...

Właśnie... Muszę załatwić sobie pedał gazu na linkę... Coś tam znalazłem i oczywiście była przy silniku M43 taka wersja, no ale... Nie ma tego w używkach :rotfl:

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/n/l/32.png

Muszę sprawdzić czy spasuje mi to do coupe bez lipy i czy w ASO się kupi kpl w normalnej kasie, o dziwo sam pedał jest ten sam w e36 po numerach patrząc więc może da się całość z e36 spasować.

Te patenty... To źle wróży... :zdegustowany:


LeSiO napisał(a):
Zrob zasilanie listwy z dwoch stron. Bedziesz spal spokojniej. A jesli chodzi o regulatro to zalezy ktory, jedne chiny sa ok a inne nie.



Żeby równo ciśnienie szło na wszystkie wtryski równo ? No w sumie tak, dobrze mówisz. A co z powrotem wtedy? A znasz jakiś chiński dobry ?

Właśnie - e36 m50 miało powrót "oparów" z baku i szło to chyba do kolektora jak dobrze widziałem po schematach. Czy jest to konieczne? Czy muszę mieć jakiś wywiew oparów w benzynie ze zbiornika ? :niepewny:

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 6 kwietnia 2015, 11:50 przez deejeys, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 6 kwietnia 2015, 11:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
deejeys, pedał gazu w wersjach z silnikiem M52TU też jest na linkę. ;) Pewnie bez większego problemu znajdziesz używkę w bdb stanie.

http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=35&fg=10

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 6 kwietnia 2015, 11:47 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2197
Moje BMW: e60 f25
Kod silnika: m54b30 n52b30
M52TU też są na linkę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 6 kwietnia 2015, 11:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Pawel!, kurdeee... A na allegro najwięcej pedałów z 320d :rotfl: :rotfl: :rotfl: Nie wiem sam, muszę poszukać jakiś angoli na części w okolicy bo jeszcze przepustnicę z 328 kupić a jak by była od kompletu to lalka... Bo ta co ja mam to by była ok, ale rozwalili ją jak wyciągali niestety i skrzywiła się ta blaszka z kulką.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 6 kwietnia 2015, 12:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Przepustnica z 328i E46 to raczej nie najlepszy pomysł, jest pół elektroniczna i przez to sporo większa.

Obrazek

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 6 kwietnia 2015, 12:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Pawel!, ale z z e36 328 :P Ja robię pedał gazu na linkę, bo najprościej mi... :D


Strasznie boli mnie utrata tempomatu... Zawsze się śmiałem z tych co go nie mają :wstyd: Będzie trzeba coś w tym temacie pomyśleć kieeeeedyś...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 6 kwietnia 2015, 12:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
deejeys, źle Cie zrozumiałem, :wstyd:
deejeys napisał(a):
Ja robię pedał gazu na linkę, bo najprościej mi... :D

najprościej i najrozsądniej, ciekawy jestem jak to będzie współgrać z zegarami z eMki. :niepewny:

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 6 kwietnia 2015, 12:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Pawel! napisał(a):
ciekawy jestem jak to będzie współgrać z zegarami z eMki.



Na innym forum widziałem, że typek włożył takie zegary do e46 320Ci więc myślę, że zegary ogarną temat... I mam temp oleju na blacie, EGT i Boost pod radiem tak jak do tej pory i tyle... :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 6 kwietnia 2015, 13:06 
Z odpowietrzeniem zbiornika nic nie musisz robic, zaloz na koniec przewodu filterek taki maly motocyklowy zeby nie walilo Ci wewnatrz paliwem.

Tak dokladnie o to chodzi, zeby przy najciezszych zmaganiach na dellu kazdy cylinder byl zaopatrzony w paliwo, jak masz zasilanie z jednej strony to zawsze jest ryzyko ze dla ostatniego moze go ciut zabraknac.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 6 kwietnia 2015, 14:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 413
Lokalizacja: Białystok / Suchowola (BSK)
Moje BMW: rodzinne
mam taką przepustnicę jak potrzebujesz.

a co do M52 to ktoś o nim wspominał w kwestii kabli? bo podłączenie go też nie było dla mnie problemem. ale inni S54, S62, S65 itd. podpinają bez problemów :D

miałem też gdzieś niepociętą wiązkę z takiego silnika jaki wsadzasz, ale... zgubiłem :cwaniak: nie wiem jak to robię, już kupę gratów w garażu pogubiłem :mur:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 6 kwietnia 2015, 17:22 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Z układem paliwowym 2 stronnym to jak zawsze 2 szkoły ;) Jedna tak jak Lesio pisze inna znówu mówi że skoro regulator na końcu listwy trzyma ciśnienie dla całego układu to nie mam możliwości aby dla któregoś z cylindrów zabrakło, tak samo jak miał by upuszczać to musi to robić ze środka listwy czyli pomiędzy 3 i 4 cylindrem więc tam też może robić się chwilowy spadek w momencie jego otwierania :) No ale zawsze jest tak że w każdej kwestii na dwoje babka wróży :)

Dla mnie jednai druga opcja jest ok. Jak dasz węże fi8 to jak byś nie podłączył i tak będzie paliwa zawsze dużo (o ile pompa wyrobi) :)

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 6 kwietnia 2015, 18:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
LeSiO, ogólnie zastanawiam się czy szukać zbiornika z benzyny ogólnie bo wizualnie się nie różni absolutnie niczym z zewnątrz ale się tak teraz zastanawiam, czy przypadkiem nie jest wykonany lub jego elementy z innych kompozytów - no i czy benzyna mi czegoś nie rozpuści........ Hmmmm...


Leo napisał(a):
Z układem paliwowym 2 stronnym to jak zawsze 2 szkoły
które mieszają strraaasznie :D Grrrr...

Zobaczymy, zanim ja to poskładam to polacy będą mistrzami świata w piłkę nożną :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 6 kwietnia 2015, 18:49 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
deejeys napisał(a):
LeSiO, ogólnie zastanawiam się czy szukać zbiornika z benzyny ogólnie bo wizualnie się nie różni absolutnie niczym z zewnątrz ale się tak teraz zastanawiam, czy przypadkiem nie jest wykonany lub jego elementy z innych kompozytów - no i czy benzyna mi czegoś nie rozpuści........ Hmmmm...


Leo napisał(a):
Z układem paliwowym 2 stronnym to jak zawsze 2 szkoły
które mieszają strraaasznie :D Grrrr...

Zobaczymy, zanim ja to poskładam to polacy będą mistrzami świata w piłkę nożną :rotfl:



czyli już niedługo :D

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 6 kwietnia 2015, 19:58 
Zbiornik musisz zmienic obowiazkowo.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 7 kwietnia 2015, 18:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Leo napisał(a):
czyli już niedługo


Nie no mam nadzieję, że aż tak dramatycznie nie będzie... Ale nie spieszę się w sumie :)



LeSiO, :(((( Czyli będzie roboty z tym co nie miara, grrrrrrr... A liczyłem, ze nie wystarczy go wymyć... :zakrecony:

Czy zbiornik z angola z przeznaczeniem na rynek japoński (wg VIN) może się czymś różnić ? :/// Czy musi być z europy ? :zdegustowany:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3081 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132 ... 155  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 53 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL