BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 03:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3081 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 155  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 3 listopada 2015, 10:03 
Offline
Forumowicz

Posty: 362
Lokalizacja: Suwałki
Co do pierwszego odpalania ( takiego rannego) to w moim m52 tak raptownie i wysoko wskakują obroty że aż o panewy się boję ha ha.Ciekawe dlaczego tak jest i jak to można zmienić?
PS:Trochę dziwnie ten silnik wygląda w komorze e46 ,taki niby krok w tył :D

_________________
viewtopic.php?f=6&t=116523&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 3 listopada 2015, 10:13 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
dzidzia24 napisał(a):
Co do pierwszego odpalania ( takiego rannego) to w moim m52 tak raptownie i wysoko wskakują obroty że aż o panewy się boję ha ha.Ciekawe dlaczego tak jest i jak to można zmienić?


Można odpiąć krokowca tyle, że dopóki silnik się nie nagrzeje przy każdym wciśnięciu pedału sprzęgła silnik będzie gasł :D Co do tego niepokoju o panewki mam to samo gdy przy -20 stopniach silnik od razu wskakuje na ponad 2 tys obr/min. Jednak przy sprawnym smarowaniu i dobrym oleju chyba nic się nie powinno stać


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 3 listopada 2015, 11:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Sebuś napisał(a):
a nie chciałeś wsadzić czegoś większego?


Tzn ?

dzidzia24 napisał(a):
Co do pierwszego odpalania ( takiego rannego) to w moim m52 tak raptownie i wysoko wskakują obroty że aż o panewy się boję ha ha.Ciekawe dlaczego tak jest i jak to można zmienić?


Pewnie da się, najprościej były by spytać kogoś kto "obrabia" seryjne mapy z tych sterowników, są 2-3 osoby w kraju znane w internecie z tego. Może by coś z tym zrobili ale w sumie... Przecież te silniki mają po 20 lat i nikt tego nie ruszał, czasem po pół bańki przelotu i panewki nie zmieniane... ;)


dzidzia24 napisał(a):
PS:Trochę dziwnie ten silnik wygląda w komorze e46 ,taki niby krok w tył



Coś w tym jest, ale dzięki temu jakoś sobie tłumaczę ten Obrazek że nie dało by się kupić auta z tym silnikiem :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 8 listopada 2015, 01:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 680
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
Matko ile Ty masz stron tematu.. nawet nie zaczynam :cwaniak: ale będę Cię systematycznie poganiał w garażu i publicznie! :super:

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 8 listopada 2015, 13:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
GJ :ok:

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 25 listopada 2015, 17:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261


Wydech jako tako zrobiony ;)

Filmik na rozgrzanym (ale jeszcze nie przepalonym dobrze tlumiku ) na filmiku jest otwarty, posiadam teraz zawor i mogę go uciszyć w razie potrzeby.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 25 listopada 2015, 17:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Brzmi ciekawie, jaki kolektor wydechowy?

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 25 listopada 2015, 17:39 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 40
Posty: 5953
ładny dzwięk :hyhy: :hyhy:

_________________
Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 25 listopada 2015, 17:56 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Dobrze gada :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 25 listopada 2015, 18:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2290
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: C400 4matic
ładnie brzmi :ok: Przypomina mi sie moja pierwsza beema 325 e36 :ok:

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 25 listopada 2015, 18:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
jiGsaw, żeliwne m50b25 ;)

Ogólnie wydech z serią nie ma zbyt wiele wspólnego ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 25 listopada 2015, 18:33 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
ladnie gada :ok:

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 25 listopada 2015, 18:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
To co masz za wydzior? Brzmi jak na baranach. ;)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 25 listopada 2015, 18:42 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 340
Moje BMW: BMW F10
Kod silnika: 530D
deejeys napisał(a):
Sebuś napisał(a):
a nie chciałeś wsadzić czegoś większego?


Tzn ?

dzidzia24 napisał(a):
Co do pierwszego odpalania ( takiego rannego) to w moim m52 tak raptownie i wysoko wskakują obroty że aż o panewy się boję ha ha.Ciekawe dlaczego tak jest i jak to można zmienić?


Pewnie da się, najprościej były by spytać kogoś kto "obrabia" seryjne mapy z tych sterowników, są 2-3 osoby w kraju znane w internecie z tego. Może by coś z tym zrobili ale w sumie... Przecież te silniki mają po 20 lat i nikt tego nie ruszał, czasem po pół bańki przelotu i panewki nie zmieniane... ;)


dzidzia24 napisał(a):
PS:Trochę dziwnie ten silnik wygląda w komorze e46 ,taki niby krok w tył



Coś w tym jest, ale dzięki temu jakoś sobie tłumaczę ten Obrazek że nie dało by się kupić auta z tym silnikiem :rotfl:

Dawid , oczywiście że da się to zrobić , w VAGach 1.8 T nazywa sie to KFNLLNST - Drehzahlverlauf nach Start i na jednej osi jest temp na drugiej czas w sekundach jak szybko te obroty mają obniżyć się do zadanych biegu jałowego .
jakbym posiedział to bym znalazł ale niestety z czasem słabo :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 25 listopada 2015, 19:29 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8230
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ładnie gada :ok: Jest basik .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 25 listopada 2015, 20:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 795
Lokalizacja: Gierczyce
Moje BMW: E90 320D
Kod silnika: M47TU2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149305
Coraz bardziej boję się o zakład :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 25 listopada 2015, 20:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
jiGsaw,

Kolektory m50b25 > portki m50b25 > katalizator m3 e92 metalowy > tłumik m3 e92 przelotowy > redukcja 2,5" na 3" > 3" prosto do tłumika *** końcowego z wejściem 3" i wyjściami 3" zredukowanymi do 2.5"


*** w tym miejscu jest klapa wydechu a przed nią i za nią wejście i wyjście "obwodnicy o średnicy 2,25" z 2 tłumikami przelotowymi. Po zamknieciu klapy wydech robi się cichy - będzie filmik w tym tygodniu.



TC-PERFORMANCE napisał(a):
Dawid , oczywiście że da się to zrobić , w VAGach 1.8 T nazywa sie to KFNLLNST - Drehzahlverlauf nach Start i na jednej osi jest temp na drugiej czas w sekundach jak szybko te obroty mają obniżyć się do zadanych biegu jałowego .
jakbym posiedział to bym znalazł ale niestety z czasem słabo


Wiem wiem, zauważyłem no i Krystian mi mówił zresztą co się u Was dzieje i ile pracy. Jakoś sobie z tym poradzę ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 25 listopada 2015, 23:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
To auto chyba zawsze bedzie mi sie kojarzylo z tym :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 26 listopada 2015, 02:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 80
Lokalizacja: Pabianice
Fajnie, że to wszystko już praży. Nie zapędzaj się tylko za daleko bo to turbo tam w końcu musi wjechać :D

_________________
FTWL Motorsport


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 26 listopada 2015, 14:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Dante182, no cóż - nikt nie ukrywa, że był to kiedyś klekot :) Przygodę z m47n wspominam dobrze, dużo się nauczyłem na nim i poznałem wielu ludzi. Tamten etap w życiu tego auta się zakończył, silnik sprzedany i jeździ w serii dalej, turbo siedzi w jakimś golfie... :rotfl:

Dźwięk jak na R4 diesel i tak miałem fajny :)


Karolo, jeszcze jest parę kabelków no i wsad do sterownika szukam bo co drugi litr paliwa wylatuje wydechem ( 40km zrobiłem i 1/4 baku poszła :rotfl: )


Będzie dobrze :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3081 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 155  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL