BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 listopada 2024, 00:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 266 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 21 kwietnia 2016, 16:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Żeby nie było, że nic się nie dzieje to eMka dostała nowe świeczki irydowe i udało się wyhamować dziada.

Obrazek

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 21 kwietnia 2016, 16:29 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Hamownia drogowa, jak sądzę ?

Wynik bliski serii, gratuluję.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 21 kwietnia 2016, 16:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Oczywiście, że drogowa. Szkoda kasy na inną chyba w przypadku ///M.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 21 kwietnia 2016, 16:31 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
i pięknie :serce: :hurra:

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 21 kwietnia 2016, 18:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2756
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: M5 E39
Kod silnika: S62B50
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=156497
O kurde zazdroszczę wyniku. Też muszę swoją pojechać ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 21 kwietnia 2016, 18:44 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
jiGsaw napisał(a):
Oczywiście, że drogowa. Szkoda kasy na inną chyba w przypadku ///M.


A o co chodzi w tym danych powyżej wykresu diff 4.28 (zamiast 3.15) no i weight 1945 (twoja chyba waży 1745 kg) ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 21 kwietnia 2016, 19:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
To jest hamownia drogowa, więc musisz znać dokładne przełożenie i dokładną masę, które się wylicza. Nie wiem jak się liczy diff, musiałbyś zapytać barthezza, a masa to auto 1745 + ja z ubraniami itp. plus kolega ze sprzętem i ubraniami itd. razem dało 1945 kg.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 21 kwietnia 2016, 19:13 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
jiGsaw napisał(a):
To jest hamownia drogowa, więc musisz znać dokładne przełożenie i dokładną masę, które się wylicza. Nie wiem jak się liczy diff, musiałbyś zapytać barthezza, a masa to auto 1745 + ja z ubraniami itp. plus kolega ze sprzętem i ubraniami itd. razem dało 1945 kg.


No to czyli działa ona w zasadzie jak zwykła hamownia. Tam też mierzymy moment na kołach potem jest to przeliczane na podstawie przełożeń i strat. Po total ratio widzę, że pomiar był robiony na 4 biegu (wychodzi 1.25, a 4 bieg ma przełożenie 1.23), ale po prostu zastanowiło mnie to 4.28 skąd się wzięło


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 21 kwietnia 2016, 19:16 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Jak się czujesz po takiej przesiadce z e30 ? Czujesz że M to jest to coś ? ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 21 kwietnia 2016, 19:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
kupiec_fkl napisał(a):
no i weight 1945 (twoja chyba waży 1745 kg) ?

Samochód sam nie pojedzie ;) Musi być w nim jeszcze kierowca i jego masę trzeba doliczyć a Jig chyba trochę waży :D

Dobry wynik :super:

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 21 kwietnia 2016, 19:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Szczurek1986 napisał(a):
Jak się czujesz po takiej przesiadce z e30 ? Czujesz że M to jest to coś ? ;)


Wiesz ogólnie E30 bardziej skręcała wszystkim karki i miała swój klimat. Ale tak do jazdy to wiesz... E30 miałem kompletne, ale dopiero teraz czuję, że mam kompletny samochód. ;)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 21 kwietnia 2016, 21:21 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
Trzyma forme,piękny wynik :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 21 kwietnia 2016, 21:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
To kiedy Ponowny pomiar? :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 21 kwietnia 2016, 22:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
jiGsaw napisał(a):
Szczurek1986 napisał(a):
Jak się czujesz po takiej przesiadce z e30 ? Czujesz że M to jest to coś ? ;)


Wiesz ogólnie E30 bardziej skręcała wszystkim karki i miała swój klimat. Ale tak do jazdy to wiesz... E30 miałem kompletne, ale dopiero teraz czuję, że mam kompletny samochód. ;)



Jak by na to nie spojrzeć marka ta Sama ale zupełnie inne autka ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 21 kwietnia 2016, 23:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2290
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: C400 4matic
Gratki.399KM i ponad 500NM robia wrazenie-w koncu auto juz pelnoletnie :ok: Zazdroszcze emki :ok:

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 22 kwietnia 2016, 07:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
marcin92 napisał(a):
To kiedy Ponowny pomiar? :super:


Na pewno jak poogarniam jeszcze kilka kwestii, a już na pewno na pewno jeżeli będą jakiekolwiek mody, ale to temat do przemyślenia na chłodno.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 22 kwietnia 2016, 09:25 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Poczytałem trochę o hamowniach drogowych i w miejscu diff powinno być 3.15 mogłeś podać te wartości dla osoby która Ci to mierzyła. Ogólnie hamownia drogowa czy stacjonarna dla mnie nic nie pokazuje bo można ją ustawić tak że auto 100-konne pokaże 150 km. Total ratio dla M5 na 4-biegu to 3.8745

http://hamownia.info/instrukcja/index_stare.htm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 22 kwietnia 2016, 11:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Auto było mierzone na 3. biegu i godzinę zajęło nam samo szacowanie DOKŁADNEGO realnego przełożenia na 3 i 4 biegu przy 3000 rpm. Nie wiem co chcesz uzyskać, ale jak się na czymś nie znasz to radziłbym stronić od publicznego insynuowania czegoś. Z resztą zaproszę tutaj kolegę Barthezz to moze Ci wytłumaczy dokładnie jak to działa i dlaczego podał takie ratio. Uwierz mi, że nie zapłaciłbym za niefachowy pomiar M5 (jaki np. miał zrobiony kolega Sidor gdzie indziej) i nie marnował swojego cennego czasu i paliwa. Oczywiście możesz podważać sens istnienia hamowni w ogóle i wszelkich pomiarów wszystkiego, bo przecież cokolwiek nie mierzymy i czymkolwiek to możemy przekłamać wyniki. Według mnie wynik z hamowni idealnie odzwierciedla przyspieszenie auta 100 - 200 i nawet jeśli realnie jest 380 koni albo równe 400 to jestem z pomiaru zadowolony.

Ps. Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę, ale wyhamowanie tego auta na 4. biegu hamownią drogową wymagałoby około 2 kilometrów prostego, równego i w miarę pustego odcinka jezdni.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Ostatnio edytowano 22 kwietnia 2016, 11:27 przez jiGsaw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 22 kwietnia 2016, 11:18 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Nic nie insynuuje po prostu jestem inżynierem lubię przedmioty ścisłę w tym fizykę i ciekawią mnie takie rzeczy. Jeżeli pomiar był na 3-biegu to total ratio jest w miarę poprawne (powinno wynosić teoretycznie 5.103). No, ale dalej nie rozumiem skąd się wzięło diff i zaproś kolegę, aby to wytłumaczył. Nie byłeś w stanie tego wcześniej wytłumaczyć więc zacząłem w to wnikać


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 22 kwietnia 2016, 11:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
No spoko. Też jestem inż., ale praktyka i życie nauczyło mnie już, że nie dam rady, nie starczy mi czasu/chęci/etc. by być specjalistą od wszystkiego i na wszystkim się znać, bo coś tam gdzieś wyczytam i nagle będę wiedział tyle co fachowiec, który się tym zajmuje profesjonalnie. Mam na tyle podstawowej wiedzy i ogłady, że zwykle jestem w stanie wyczuć, czy ktoś wie co robi, czy nie i czy mu mogę zaufać. Barthezz wie co robi, więc wyhamował moje M5 i nie mam zastrzeżeń. Wiem, że jesteś nieufny i poniekąd podzielam Twój pogląd ideowy, ale prędzej czy później dojdziesz do takich wniosków jak ja. ;)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 266 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL