BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 20:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 671 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 34  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 23 października 2013, 20:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1736
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Patryk, jasne, że pozwolę. Wogóle muszę Ci ten czujnik poziomowanie xenownów wyciągnąć z 540, bo cały czas jakoś jakoś mi się nie składa podjechać tam, sorry.Co do sesji, to bardzo chętnie, w sumie podobne auta mamy teraz ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 24 października 2013, 00:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Pokaż panie jak to jeździ ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 24 października 2013, 07:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1736
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Do przodu i do tyłu, a jak trzeba to i trochę na boki :P

A tak na serio postaram się coś nakręcić, jak jeszcze sucho będzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 24 października 2013, 11:32 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Z ciekawości zapytam będziesz tym w zimę jeździł ? Bo to chyba bez sensu z taką mocą jeździć w zimę jak wykorzystasz max 1/3 tej mocy, a kopci to co nie miara


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 24 października 2013, 13:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1683
Wcześniej była już odpowiedź na to pytanie.

_________________
I always tell the truth, even when i lie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 24 października 2013, 14:13 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
WąskiMaciek napisał(a):
Wcześniej była już odpowiedź na to pytanie.


Chyba nie w tym temacie kolego...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 24 października 2013, 14:18 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Wiek: 38
Posty: 5113
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: ????
Kod silnika: ????
Garaż: Brak :(
Jest:
Ford S-Max 2.0
Volvo V40

Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
E90 320d: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159224
E87 120d
E60 535d
Strasznie mi się podoba ta Twoja M5 :serce: będę Cię na pewno wypatrywał w okolicach ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 24 października 2013, 14:38 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
--==Mały==-- napisał(a):
To sie zgadza 540i srednio radzi sobie powyzej 200km/h za to M5 bez zajakniecia osiaga 250 i wiecej. Tak jak 540i ladnie jedzie do 200 tak M5 ladnie jedzie do 250km/h.
Zdecydowanie M5 to calkiem inne auto jak kazde M duzo sztywniejsze brutalniejsze od seryjnych wersji jednak mysle ze w konforntacji z 540i nie ma przepascj wrazeniowej z przyspieszenia jest szybsza zdecydowanie ale przepasci nie ma.


Założy kompresor i będzie DSC do 200 na suchym się załączało :rotfl:
No a tak serio, to chyba osiągi są już na tyle wystarczające w naszych warunkach klimatycznych i drogowych, że można takim autkiem zdrowo sobie pojeździć w serii, bo już kombinowanie z mocą na większą skalę, to już trochę paranoja, niedługo żeby być szybkim to trzeba będzie się wystrzelić armaty :rotfl: :rotfl:

PS

Żeby dolać odrobiny dziegciu, planujesz wymianę hamulców w jakimś niedalekim czasie? :rotfl:
Słyszałem, że ceny są :przestraszony:

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 24 października 2013, 16:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 5065
Lokalizacja: Krotoszyn
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116330
M5 - ta najpiękniejsza - E39 :serce: To była chyba jedyna słuszna przesiadka po 540i a dealera nie zmieniaj. ;)

_________________
Zobacz i oceń moje E46 320d Stahlgrau | Cicha wytrzymałość. Zapraszam również na kanał YT!
Obrazek
~ Moda przemija, styl pozostaje. ~


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 24 października 2013, 16:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1736
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
grabolek363 napisał(a):

PS

Żeby dolać odrobiny dziegciu, planujesz wymianę hamulców w jakimś niedalekim czasie? :rotfl:
Słyszałem, że ceny są :przestraszony:


Nie, dostałem od Franka ledwo dotarte więc na kilkadziesiąt tys km spokój, a przy mojej jeździe to kilka ładnych latek :rotfl:

Co do używania zimą to tak, jednak ja nie używam auta na codzień, więc tak źle nie będzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 24 października 2013, 16:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Czekamy na filmik jak to jeździ.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 24 października 2013, 18:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
ryszard86 napisał(a):
Do przodu i do tyłu, a jak trzeba to i trochę na boki


Patrz, mój 126p też tak potrafił :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 24 października 2013, 19:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: CLS63 AMG
Z czujnikiem się nie pali. Bardziej pali mi się do tej rundy M5 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 24 października 2013, 20:52 
dobra przesiadka :ok:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 25 października 2013, 08:25 
Spokojnie, mysle ze z Rysiem sie ustawimy na poczatku listopada tak aby jeszcze ladna pogoda byla i pomierzymy czasy RL, nagramy licznikowo... ogolnie zapowiada sie dluga nocka... ;)

Jest porzadne auto to trzeba zbadac ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 27 października 2013, 21:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1736
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Wczoraj minął mi tydzień za kierownicą M5, więc staż potężny :P . Ogólnie wrażenia niesamowite, auto strasznie przyciąga uwagę, szczerze nie spodziewałem się tego (540 to była jednak "szara myszka" ;) ) , na ulicy jestem częściej podpuszczany, wogóle kierowcy innych aut (szczególnie beemek) bardziej zwracają na mnie uwagę, jakieś próby sił, kciuki w górze, zagadywania, itp (trochę dziwnie się czuję, mając na uwadze bądź co bądź, że to auto za cenę nowej Dacii Logan z lakierem metallic i z kompletem alufelg), nawet u niebieskich mi się raz upiekło (chyba jacyś pasjonaci się znaleźli :rotfl: ). Auto jest znacząco szybsze od 540i i zdecydowanie lepiej się prowadzi (zaznaczam, że porównuję tu ze swoja 540 na dobrych balonowych 225/55/16 i zawiasie non-Mtech). Z drugiej strony jest niższe, twardsze (wiem, że nie ma tu gleby ala' german style), nie wszędzie wjedziemy, bardziej czuć wszelkie poprzeczne nierówności, o dziurach nie mówiąc. Odpukać nic się nie zepsuło ;)
Jako ciekawostkę napiszę, że wycena auta (skarbówka, ubezpieczalnia) jest na poziomie sensownej 540i manual :wstyd:
Spalanie myśle około 1-2 litrów więcej niż 540, oleju dotąd dolewać nie musiałem, acz przygotowany na to jestem.

Jak dotąd dostrzegłem w aucie jedną wadę/niedopracowanie. Podczas użytkowania w mieście typu Warszawa, w takie dni jak dziś (chwilami było chyba ponad 20 st C, a w słońcu pewnie spokojnie ze 30) w korkach auto grzeje dolot i traci moc na niskich biegach. Temat jest o tyle ciekawy, że nie był chyba specjalnie poruszany na jakimkolwiek forum w PL, włączając w to Mforum. Rozumiem przy tym, że założenie producentów było takie, że M5 jest autem głównie na autobahny. Tym niemniej sprawa wygląda tak: ciepły dzień, korek, stoję już ładną chwilę, łapie mnie czerwone - mam pole position. Start, jedynka, dwójka zauważalnie przymulona, i mniej więcej na wysokości trójki Mka robi spektakularny odjazd, w taki sposób, jak to zrobić powinna. Później droga się luzuje, dolot chłodzi i jest git, na jedynce i dwójce Mka gniecie w fotel niemiłosiernie :hurra:
Temat dość mocno prześwietlany na US forach, szczególnie ważny dla chłopaków mieszkających w Kalifornii, itp
Ogólnie wygląda na to, że problemem jest to, że Mka ma tzw. intake air temperature sensor (czujnik powietrza dolotowego, chyba tak to się powinno tłumaczyć) umiejscowiony przy przepływce, która z kolei znajduje się bardzo blisko silnika, który to generuje bardzo wysokie temperatury. W związku z tym czujnik śle do DME informację o bardzo wysokiej temperaturze, co kastruje moc. Dopiero przy nieco większej prędkości, gdy panuje większy przedmuch pod maską sytuacja się normalizuje.
Sposoby walki z tym są różne, jedni starają się jakoś odizolować przepływki od motoru, inni stawiają na taki kit, oferowany w US w cenie powiedzmy nie zwalającej z nóg

http://www.beastpower.com/p/bmw/ufmotor ... BE39M-IATS

Sam cały czas zastanawiam się nad takim rozwiązaniem na wiosnę.

Wiem, że jest tu na forum kilku posiadaczy e39 M5, czy u Was ten problem jest również zauważalny?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 27 października 2013, 22:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: CLS63 AMG
Dzisiaj oglądałem tego potwora i muszę powiedzieć że ta M5 jest naprawdę dobrze utrzymana. Wnętrze piękne nie zniszczone.
Z zewnątrz brakuje jej tylko polerki żeby wydobyć z tego lakieru to co najlepsze a naprawdę ten kolor potrafi pięknie wyglądać no i ten dźwięk :szok:
Miałem też okazje przejechać się na prawym siedzeniu mocy nie sprawdzaliśmy bo był straszny tłok ale zauważyłem że na drodze zachowuję się zupełnie inaczej niż moja 540 z m technikowym zawieszeniem jest taka bardziej zwarta u mnie czuć jak trochę te blachy pracują a w m5 nie. Ciekawe czy m5 ma wzmocnioną budę w stosunku do seryjnej e39.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 28 października 2013, 00:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
ryszard86 napisał(a):
Jak dotąd dostrzegłem w aucie jedną wadę/niedopracowanie. Podczas użytkowania w mieście typu Warszawa, w takie dni jak dziś (chwilami było chyba ponad 20 st C, a w słońcu pewnie spokojnie ze 30) w korkach auto grzeje dolot i traci moc na niskich biegach. Temat jest o tyle ciekawy, że nie był chyba specjalnie poruszany na jakimkolwiek forum w PL, włączając w to Mforum. Rozumiem przy tym, że założenie producentów było takie, że M5 jest autem głównie na autobahny. Tym niemniej sprawa wygląda tak: ciepły dzień, korek, stoję już ładną chwilę, łapie mnie czerwone - mam pole position. Start, jedynka, dwójka zauważalnie przymulona, i mniej więcej na wysokości trójki Mka robi spektakularny odjazd, w taki sposób, jak to zrobić powinna.


Wydaje mi się że Frank wspominał o tym na forum.
Ten "kit" z USA to zwyczajna zmiana lokalizacji tego czujnika jak dobrze zrozumiałem,
eliminuje to problem całkowicie?

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 28 października 2013, 00:29 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
Osobiście ja bym szedł w strone izolacji dolotu, lub w ogóle olał bym sprawe. Przeniesienie czujnika moim zdaniem na nie wiele się zda. Mieszanka musi być stechiometryczna, czyli musi być zachowany jakiś stały stosunek masy powietrza, do masy paliwa w mieszance. Jak przeniesiesz czujnik, temperatura faktycznie nie spadnie (tylko pomiar zarejestruje inaczej) i przez chwilę będziesz mieć za bogato. Mocy od tego nie przybędzie, za to dymka puścisz, bo nie starczy tlenu, aby wszystko spalić.
Wyjaśniając problem: ciepłe powietrze jest lżejsze od zimnego (przy tym samym ciśnieniu). Dlatego balony latają na gorącym powietrzu.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 28 października 2013, 01:34 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Patryk w-wa napisał(a):
Ciekawe czy m5 ma wzmocnioną budę w stosunku do seryjnej e39.
No wg ETK cała buda ma inny nr w ogole niz np 540 manual z tego samego rocznika... ciekawa sprawa :)

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 671 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 34  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL