BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2024, 11:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 283 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: osti -->> M3 E46 SMG Carbonschwarz
PostNapisane: 30 maja 2014, 12:19 
Czasy kreci jak hipek :) :ok:

ot:
czyje to auto co kreci 12stki niskie prawie wysokie 11stki a predkosc koncowa to tylko 185km/h?

MACIEJ GRZABARZ BMW 3000 Diesel Nie D2 00,374 12,034 12,408 185 00,384 12,292 12,676 183 00,224 12,267 12,491 181 00,374 12,034 12,408 185


Góra
  
 
 Tytuł: Re: osti -->> M3 E46 SMG Carbonschwarz
PostNapisane: 30 maja 2014, 13:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
E90 335xd, coś około 400KM plus podtlenek azotu razem 500 czy jakoś tak.

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: osti -->> M3 E46 SMG Carbonschwarz
PostNapisane: 30 maja 2014, 14:21 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Piekna m3 osti :ok: No i jak widac jedzie jak nalezy :ok:

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: osti -->> M3 E46 SMG Carbonschwarz
PostNapisane: 31 maja 2014, 05:58 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 305
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65B40
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=150675
marcin92 napisał(a):
Jaki najlepszy czas udało się uzyskać na 1/4 i jaka prędkość na mecie? :)
Przy tak dużych hamulcach i ciężkich felgach naprawdę nieźle jedzie twoja M3 :ok:


Hamulce są może minimalnie cięższe ze względu na większe tarcze ale zaciski są alu i ważą podobnie jak oryginalne ;)
Jeśli chodzi o wagę CH to nie wiem skąd masz takie info ale chyba nigdy nie miałeś okazji sprawdzić ile waży BBS CH w 19" z PS2 - to akurat bardzo lekkie koło.

Najlepszy czas jaki udało mi się wykręcić to 13.4 jednak podchodzę do tych startów bardzo spokojnie raczej dla frajdy niż wyniku bo zazwyczaj mam jakieś pół baku, 19" koła na tyle, w których jest nadmuchane po 3 Bary ;)
Gdybym założył jakieś 18" r888 na tyle z niskim ciśnieniem, dobrze to rozgrzał i startował z procedury to myślę, że bardzo niskie 13 jest spokojnie do zrobienia jednak po pierwsze nie mam na to ciśnienia, a po drugie nie buduję tego auta na 1/4 tylko dla własnej frajdy i przyjemności z latania czymś trochę innym niż np. Opel Astra ;)

Jadę pod kpniec czerwca na zlot Raceism do Wrocka i chcę, żeby kompresor już działał do tego czasu. Właśnie odebrałem muszlę od Vortecha od spawacza bo trzeba było przerobić wyjście z 90* na proste. Po weekendzie rozkręcam wszystko i będę montował :)

Graty z CSLa niesamowicie odmieniły auto, niby niewiele ale na żywo robi to na mnie spore wrażenie, linia auta znacznie się zmieniła i podoba mi się jeszcze bardziej ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: osti -->> M3 E46 SMG Carbonschwarz
PostNapisane: 31 maja 2014, 12:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Auto robi ogromne wrażenie, po dołożenie kompresora będzie kosa.

Sorrki za ot:
Czarodziejka69 napisał(a):
ot:
czyje to auto co kreci 12stki niskie prawie wysokie 11stki a predkosc koncowa to tylko 185km/h?

MACIEJ GRZABARZ BMW 3000 Diesel Nie D2 00,374 12,034 12,408 185 00,384 12,292 12,676 183 00,224 12,267 12,491 181 00,374 12,034 12,408 185


335xd E90, Auto McGraba (Maciek Grabarz), rozmawiałem z Nim o tym aucie nie dawno:
Podtlenek azotu
Dołożony napęd na 4 kola, (podobno tylko dwie os. wiedzą co skąd i jak to zostało złożone)
Skrzynia aut z łopatkami przy kierownicy (nie chce zdradzić jakie pochodzenie skrzyni)
Strojenie w dynosofcie
Rekord ET 11,7X
Moc ok. 450KM+NO2 - moc bliżej nie znana.
Są plany na kolejne modyfikacje
https://www.facebook.com/WarsztatMcGrab?fref=ts
Widziałem go w akcji - ze startu idzie jak przyklejona...

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: osti -->> M3 E46 SMG Carbonschwarz
PostNapisane: 31 maja 2014, 12:25 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 247
Lokalizacja: PO
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B25
Garaż: ex: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=138205
Doskonałe jest to auto, wygląda mega dobrze! Wszystko tu pasuje, felga, hamulce :padam:
Plany na kompresor :ok:
Jakieś plany odnośnie wnętrza, kubełki etc?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: osti -->> M3 E46 SMG Carbonschwarz
PostNapisane: 31 maja 2014, 12:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 16
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
osti!, Twoja M3 to po prostu ideał jak dla mnie :serce:

Wyglądem zewnętrznym masakruje trafiając w 100% w mój gust :!:


Jeszcze jak do tego wleci kompressorek to już w ogóle będzie ogień,
powodzenia w modach i oby Mka dawała to co najlepiej potrafi- radość z jazdy :cool:

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: osti -->> M3 E46 SMG Carbonschwarz
PostNapisane: 31 maja 2014, 12:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1849
Lokalizacja: WA
Moje BMW: 1M
osti! napisał(a):
Gdybym założył jakieś 18" r888 na tyle z niskim ciśnieniem, dobrze to rozgrzał i startował z procedury to myślę, że bardzo niskie 13 jest spokojnie do zrobienia jednak po pierwsze nie mam na to ciśnienia, a po drugie nie buduję tego auta na 1/4 tylko dla własnej frajdy i przyjemności z latania

ja się w sumie też pogodziłem z tym że m3 e46 to nie maszyna na ćwiartkę...ma za to masę innych zalet ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: osti -->> M3 E46 SMG Carbonschwarz
PostNapisane: 1 czerwca 2014, 09:24 
hehe nie miałem okazji jechać M3 E46 po torze ale to co mówicie to w sumie prawda, jak się chce szybkie M3 na prostą to montuje się kompresor i po temacie :)

Osti pokazał jak modyfikacje i umiejętności w prowadzeniu auta mogą dać radę na torze poznań, człowiek miał ledwo otwarte oczy był zmęczony a na torze kręcił czasy jak wariat i w od razu się obudził... :D
Mka każda czy to E36 czy E46 czy E92 na prostej szybka no ni cholery nie jest, ale na torze to wariat, prowadzenie emek to czysta przyjemność, ja sam dopóki nie kupiłem to nie rozumiałem tej filozofii.... :)

Generalnie gratuluje czasy na 1/4 wynik jest dobry ;) - pokazuje też że program evolve hipka coś tam mógł dać. (wyższa prędkość końcowa i lepszy czas na znacznie gorszej nawierzchni)

Chociaż już wiemy że bajkę "M3 E46 na krótkim dyfrze jest tak samo szybka jak M3 E92 w manualu" - można wsadzić między bajki ;)

Tak czy siak jeszcze raz gratuluje auta i pomysłu, kibicuje kompresorowi :ok:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: osti -->> M3 E46 SMG Carbonschwarz
PostNapisane: 3 czerwca 2014, 10:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1199
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: X6
Widziałem wczoraj ok. 22.30 na Wojska Polskiego... Nie mogłem wzroku oderwać :)

_________________
Otwarcie Sezonu Makowice 2k18
1 runda Pucharu BKS - 1/4 mili
Drift - Drift Taxi - Show&Shine - Car Audio

Facebook: https://www.facebook.com/events/1631229490297519/
Forum: viewtopic.php?f=13&t=166017

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: osti -->> M3 E46 SMG Carbonschwarz
PostNapisane: 4 czerwca 2014, 18:54 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 53
Lokalizacja: Poznań/Toruń
Moje BMW: e46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137567
Super auto !!
Wszystkie zmiany na duży plus :hurra:
Najbardziej chyba podoba mi się pakiet CSL, chociaż generalnie nie moge oderwać od niej oczu :super:
ps: mam prośbę o kilka z tych zdjęć ostatnich w pełnej rozdzielczości to będzie piękna tapeta ! ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: osti -->> M3 E46 SMG Carbonschwarz
PostNapisane: 5 czerwca 2014, 12:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Ja słyszałem bajki że e9x M3 jest nie wiele szybsza od e46 m3 a z krótszym Dyfrem to jest nawet szybsza.
Gdzieś jest porównanie mierzone racelogicem m3 e46 seria i krótszy dyfer i różnica 100 do 200 ok 0.2s :):)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: osti -->> M3 E46 SMG Carbonschwarz
PostNapisane: 5 czerwca 2014, 12:39 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
jak nie jestem jakimś wielkim fanem m3 tak Twoja mi się naprawdę podoba :) ma pazur :serce:

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: osti -->> M3 E46 SMG Carbonschwarz
PostNapisane: 5 czerwca 2014, 12:42 
pako25 napisał(a):
Gdzieś jest porównanie mierzone racelogicem m3 e46 seria i krótszy dyfer i różnica 100 do 200 ok 0.2s :):)


no sami te pomiary robilismy :)

viewtopic.php?f=71&t=131371&start=0


Góra
  
 
 Tytuł: Re: osti -->> M3 E46 SMG Carbonschwarz
PostNapisane: 5 czerwca 2014, 15:57 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 305
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65B40
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=150675
Muszę wziąć Dynometa któregoś razu i pomierzyć dokładnie swoją. Ogólnie z tym przełożeniem nie chodziło mi o polepszanie przyspieszenia tylko przede wszystkim o jeszcze szybsza reakcje na pedał gazu co zdecydowanie na każdym z biegów się polepszyło.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: osti -->> M3 E46 SMG Carbonschwarz
PostNapisane: 5 czerwca 2014, 16:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1849
Lokalizacja: WA
Moje BMW: 1M
osti! napisał(a):
Muszę wziąć Dynometa któregoś razu i pomierzyć dokładnie swoją. Ogólnie z tym przełożeniem nie chodziło mi o polepszanie przyspieszenia tylko przede wszystkim o jeszcze szybsza reakcje na pedał gazu co zdecydowanie na każdym z biegów się polepszyło.

dokładnie..reakcja na gaz jest lepsza. W przypadku jakiej rolki z inna M3 e46 odskakuje się z 0,5-1 długości z racji bycia w lepszym zakresie obrotów :)...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: osti -->> M3 E46 SMG Carbonschwarz
PostNapisane: 5 czerwca 2014, 22:56 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 305
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65B40
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=150675
Bober napisał(a):
Doskonałe jest to auto, wygląda mega dobrze! Wszystko tu pasuje, felga, hamulce :padam:
Plany na kompresor :ok:
Jakieś plany odnośnie wnętrza, kubełki etc?


Jeśli zmienię fotele to tylko na Recaro CS, jakiś czas temu mogłem kupić komplet ale okazało się, że nie maja jakiś mocowań między siedziskami, a oparciami dlatego odpuściłem temat...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: osti -->> M3 E46 SMG Carbonschwarz
PostNapisane: 9 czerwca 2014, 03:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Ostatnio rzadko wchodzę na forum i dopiero teraz natknąłem się na ten temat. Bardzo mi się podoba twoje podejście do tematu. Chciałbym się spotkać i pogadać, ale niestety mieszkamy za daleko. Jakbyś był w okolicach Warszawy to daj znać ;) A teraz trochę o samochodzie:

Cieżko mi się zgodzić aby międzygaz w wykonaniu SMG był taki super. Uważam że osobiście można to robić lepiej, a w dodatku daje to dużo frajdy i satysfakcji :)

Ciekawi mnie dlaczego poszedłeś w 3,91. Na mnie nie robi ono większego wrażenia. Jakbym zostawał przy NA to pewnie też bym wrzucił, ale nie jestem przekonany aby to był taki dobry pomysł pod kompresor. A przynajmniej wolałbym najpierw zobaczyć jak się zachowuje na oryginalnym przełożeniu i dopiero podjął decyzję o zmianie :)

Ciekawi mnie co ci nie pasuje w oryginalnej szperze. Ja do mojej nie mam uwag. Kiedyś faktycznie chodziła średnio, ale zmiana oleju pomogła i nie miałem uwag. Teraz mi dopiero zgłupiała, ale chyba znowu zmiana oleju przywróciła ją do porządku. Chyba olej w tej szperze krótko żyje, albo to kwestia tego że stała pół roku nie odpalana, albo połączenie tych obydwu.

Możesz rozwinąć temat śrub od dyfra?

Z tym zderzakiem to chyba nie do końca jest tak. Z tego co sprawdzałem to zderzak CSL faktycznie był i jest lżejszy od standardowego, ale wersja poliftowa ma inne mocowanie i jak je weźmiemy pod uwagę to standardowy po FL jest lżejszy od CSL.

Jeżeli chodzi o fotele to jestem tego samego zdania i takie też wrzuciłem do siebie. Nie mniej jednak kilka słów ostrzeżenia. Są zdecydowanie twardsze od seryjnych. Dopóki nie ustawiłem oparcia pod odpowiednim kątem pod moje plecy to były wręcz niewygodne. Trzeba oparcie ustawić pod takim kątem aby podpierały całe plecy i nie jest to banalnie łatwe. Jest też wówczas problem z poduszkami powietrznymi z powodu braku maty zajętości fotela pasażera. No i na koniec jak ktoś liczy na to że ten fotel będzie go ciasno trzymał to się przeliczy. Jest szeroki. Ja wąski nie jestem, a jest dla mnie trochę za szeroki. Mi to pasuje bo jest wygodny jak jeżdżę po drodze, a na torze porządnie trzymają mnie pasy szelkowe. Nie mniej jednak warto to wiedzieć. W dodatku jak ktoś jest bardzo wysoki to przelotki na pasy mogą być za nisko. Ja mam 185cm wzrostu i dla mnie są OK, ale tylko dlatego że pasy idą pod kątem od dołu. Gdyby szły od klatki, równolegle do ziemi to byłyby za nisko.

Mam nadzieję że się chociaż spotkamy na którymś Poznaniu. Daj znać jak będziesz się na któryś wybierał to może i ja się przejadę :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: osti -->> M3 E46 SMG Carbonschwarz
PostNapisane: 10 czerwca 2014, 23:31 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 305
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65B40
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=150675
kostek_ja napisał(a):
Ostatnio rzadko wchodzę na forum i dopiero teraz natknąłem się na ten temat. Bardzo mi się podoba twoje podejście do tematu. Chciałbym się spotkać i pogadać, ale niestety mieszkamy za daleko. Jakbyś był w okolicach Warszawy to daj znać ;) A teraz trochę o samochodzie:

Cieżko mi się zgodzić aby międzygaz w wykonaniu SMG był taki super. Uważam że osobiście można to robić lepiej, a w dodatku daje to dużo frajdy i satysfakcji :)

Ciekawi mnie dlaczego poszedłeś w 3,91. Na mnie nie robi ono większego wrażenia. Jakbym zostawał przy NA to pewnie też bym wrzucił, ale nie jestem przekonany aby to był taki dobry pomysł pod kompresor. A przynajmniej wolałbym najpierw zobaczyć jak się zachowuje na oryginalnym przełożeniu i dopiero podjął decyzję o zmianie :)

Ciekawi mnie co ci nie pasuje w oryginalnej szperze. Ja do mojej nie mam uwag. Kiedyś faktycznie chodziła średnio, ale zmiana oleju pomogła i nie miałem uwag. Teraz mi dopiero zgłupiała, ale chyba znowu zmiana oleju przywróciła ją do porządku. Chyba olej w tej szperze krótko żyje, albo to kwestia tego że stała pół roku nie odpalana, albo połączenie tych obydwu.

Możesz rozwinąć temat śrub od dyfra?

Z tym zderzakiem to chyba nie do końca jest tak. Z tego co sprawdzałem to zderzak CSL faktycznie był i jest lżejszy od standardowego, ale wersja poliftowa ma inne mocowanie i jak je weźmiemy pod uwagę to standardowy po FL jest lżejszy od CSL.

Jeżeli chodzi o fotele to jestem tego samego zdania i takie też wrzuciłem do siebie. Nie mniej jednak kilka słów ostrzeżenia. Są zdecydowanie twardsze od seryjnych. Dopóki nie ustawiłem oparcia pod odpowiednim kątem pod moje plecy to były wręcz niewygodne. Trzeba oparcie ustawić pod takim kątem aby podpierały całe plecy i nie jest to banalnie łatwe. Jest też wówczas problem z poduszkami powietrznymi z powodu braku maty zajętości fotela pasażera. No i na koniec jak ktoś liczy na to że ten fotel będzie go ciasno trzymał to się przeliczy. Jest szeroki. Ja wąski nie jestem, a jest dla mnie trochę za szeroki. Mi to pasuje bo jest wygodny jak jeżdżę po drodze, a na torze porządnie trzymają mnie pasy szelkowe. Nie mniej jednak warto to wiedzieć. W dodatku jak ktoś jest bardzo wysoki to przelotki na pasy mogą być za nisko. Ja mam 185cm wzrostu i dla mnie są OK, ale tylko dlatego że pasy idą pod kątem od dołu. Gdyby szły od klatki, równolegle do ziemi to byłyby za nisko.

Mam nadzieję że się chociaż spotkamy na którymś Poznaniu. Daj znać jak będziesz się na któryś wybierał to może i ja się przejadę :)


Dzięki za wyrażenie swojej opinii. Mimo wszystko myślę, że mamy troszkę odmienne podejście do posiadanych przez nas aut i zarówno finalna wersja, jak i przeznaczenie naszych egzemplarzy są troszkę inne.
Twoje M3 od długiego czasu jest budowane i użytkowane pod kątem Track Dayów z w miarę możliwości zachowaniem pewnych cech daily cara jakim jest ori M3 - mam tu raczej na myśli dojeżdżanie i powrót na każdą z imprez na kołach.
Moje M3 ma mi się przede wszystkim podobać, dawać frajdę z latania w weekendy i niekoniecznie po torze. Czasami uwielbiam po prostu patrzeć na ten samochód bo zawsze podobała mi się jego linia i sylwetka, a elementy z CSL'a tylko jeszcze bardziej ją eksponują i uwydatniają...przy okazji dość rzadkimi (i niestety drogimi gadżetami) co bardzo lubię. Cieszę się z każdego modu w tym samochodzie bo przynajmniej dla mnie ma sens i powoduje uśmiech na twarzy. Nie wyobrażam sobie żeby zamontować na nim antenę od CB, jeździć brudnym, poobijanym albo nie do końca sprawnym (przypadkiem nie pomyśl, że piszę tu o Twoim aucie).

Między gaz w SMG to naprawdę świetna sprawa i dodatkowo można mu troszkę pomóc co daje jeszcze lepsze efekty ;) Nigdy nie zamieniłbym tej skrzynki na manuala. Wspominałem o sofcie do skrzyni z CSL'a ale złapałem kontakt z pewnym germańcem, który samodzielnie zmodyfikował soft do smg i już dość duże grono bardzo go sobie chwali - pewnie się na niego skuszę.

Poszedłem w 3.91 bo mimo wszystko uważam, że to lepsze przełożenie do tego auta i kosztowało mnie grosze. Gdybym miał 4.10 to martwiłbym się zakładając kompresor, a w tym przypadku myślę że nie będzie to miało żadnego negatywnego wpływu na zachowanie auta.
Seryjna szpera działa dobrze ale irytuje mnie moment spięcia, który jest wyczuwalny i jak dla mnie w porównaniu z seryjną szperą spiętą na stałe 25% lub lepiej na 40% wypada gorzej. Chodzi mi tutaj tylko o moment zadziałania szpery. Dodam tylko, że płytki w moim dyfrze są w idealnym stanie, a olej zmieniony jakieś 10 tys km temu i od zmiany nie zauważyłem pogorszenia - działa tak samo.

Śruby do dyfra zostały delikatnie poprawione. Pierwotnie miały gwint na całej długości przez co mogły być mniej sztywne. Poprawione śruby maja długie walcowanie czyli w większości swojej długości, a co za tym idzie w miejscu styku z tulejami dyfra, posiadają walcowanie czyli odcinek, na którym nie ma gwintu co skutkuje większą sztywnością i mniejszą podatnością na pracę dyferencjału w miejscach mocowania, w trakcie dużych przeciążeń.

Jeśli chodzi o zderzak przedni z CSL'a to chodziło mi tutaj przede wszystkim o wygląd bo świetnie współgra z linią tylnej klapy, a carbonowe kły tylko dopełniają całości. Waga jest przy okazji i jest mniejsza na 100% Ten zderzak waży może z 2kg. Mocujesz go do odbojów ze zwykłej e46 i nie ma żadnej belki. Zderzak ma gotowe mocowania zrobione pod ten rodzaj odbojów. Poliftowy zderzak z ABSu jest trochę cieższy, posiada halogeny i carbonową belkę która też swoje waży ale tak jak wspomniałem, dla mnie klapa i zderzak mają przede wszystkim walory wizualne.

Jeśli chodzi o CS'y to jakieś 3 lata temu miałem okazję trochę w nich pojeździć i ogólnie żadne z nich kubły, oryginalne obszycie jest słabo wykonane a plastikowe przelotki pasów są mega tandetne ale akurat jeśli kupię to i tak będę obszywał u dobrego tapicera. Mata zajętości to nie problem bo albo można ją dołożyć albo załatwić to w inny sposób ;)
Te fotele przede wszystkim wyglądają i są bardzo fajnym rarytasem ;) chociaż ciężko będzie mi się rozstać z pompowaniem boczków i lędźwi...grzanie jeśli nie będzie to na bank dołożę.

Ostatnio w trochę u mnie krucho z czasem, a auto nie jest najważniejszym punktem mojego życia, to tylko hobby dlatego pewne prace, w szczególności z kompresorem się przeciągają.
Do zobaczenia na torze w Poznaniu, na bank się jeszcze tam wybiorę w tym sezonie ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: osti -->> M3 E46 SMG Carbonschwarz
PostNapisane: 11 czerwca 2014, 18:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
osti! napisał(a):
Nie wyobrażam sobie żeby zamontować na nim antenę od CB, jeździć brudnym, poobijanym albo nie do końca sprawnym (przypadkiem nie pomyśl, że piszę tu o Twoim aucie).

W sumie to trochę prawda o moim sprzęcie :) Lubię jeździć w trasie i wówczas CB jest niezbędne. Czasami jest brudny, gdyż z czasem słabo, a po pierwsze bardziej mi zależy na sprawności niż na wyglądzie, a po drugie wolę aby był brudny niż aby ktoś mi zepsuł lakier na myjni. Po trzecie po myciu często pada ;)
Poobijany - no może bez przesady, ale ostatnio naderwał mi się się zderzak i zszedł mi bezbarwny lakier z błotnika (moja wina, za blisko podszedłem z karcherem :) )
Nie do końca sprawny - nigdy bym nie jeździł z usterką która mogłaby coś bardziej zepsuć, nawet jeżeli prawdopodobieństwo tego było by bliskie 0. Tak samo nie jeździłbym z niezdiagnozowaną usterką. Muszę wiedzieć co się dzieje. Nie mniej jednak jeżeli jakaś pierdoła jest nie do końca sprawna, a nie mogę jej naprawić od razu, np. dlatego, że muszę daną część zaprojektować i nie ma prawa nic więcej uszkodzić to nie przeżywam i jeżdżę. Wolę jeździć minimalnie niesprawny niż w ogóle. Pytanie też brzmi czy istnieje samochód kilkuletni który jest w 100% sprawny. Raczej z tym ciężko ;)
osti! napisał(a):
Seryjna szpera działa dobrze ale irytuje mnie moment spięcia, który jest wyczuwalny i jak dla mnie w porównaniu z seryjną szperą spiętą na stałe 25% lub lepiej na 40% wypada gorzej. Chodzi mi tutaj tylko o moment zadziałania szpery. Dodam tylko, że płytki w moim dyfrze są w idealnym stanie, a olej zmieniony jakieś 10 tys km temu i od zmiany nie zauważyłem pogorszenia - działa tak samo.

A na jakim oleju jeździsz? Miałem podobne odczucie na Castrolu, a po zmianie na Millersa było dużo lepiej.
osti! napisał(a):
Śruby do dyfra zostały delikatnie poprawione. Pierwotnie miały gwint na całej długości przez co mogły być mniej sztywne. Poprawione śruby maja długie walcowanie czyli w większości swojej długości, a co za tym idzie w miejscu styku z tulejami dyfra, posiadają walcowanie czyli odcinek, na którym nie ma gwintu co skutkuje większą sztywnością i mniejszą podatnością na pracę dyferencjału w miejscach mocowania, w trakcie dużych przeciążeń.

Dzięki za info :) Zerknę u siebie, ale w 2005r powinny już być chyba nowsze :)
osti! napisał(a):
Waga jest przy okazji i jest mniejsza na 100% Ten zderzak waży może z 2kg. Mocujesz go do odbojów ze zwykłej e46 i nie ma żadnej belki. Zderzak ma gotowe mocowania zrobione pod ten rodzaj odbojów. Poliftowy zderzak z ABSu jest trochę cieższy, posiada halogeny i carbonową belkę która też swoje waży ale tak jak wspomniałem, dla mnie klapa i zderzak mają przede wszystkim walory wizualne.

Nie będę się kłócił, gdyż nie miałem tego w rękach na żywo. Nie mniej jednak nie twierdziłem, że zderzak od CSL'a jest cięższy od poliftowego, a że biorąc pod uwagę zmienione mocowanie zderzaka (już nie pamiętam co się w tym zawierało) w sumie zderzak z mocowaniem po FL jest lżejszy od CSL'a. Na pewno nie była to wielka różnica i na pewno CSL ma lepszą aerodynamikę. Jak chodziło to o kwestie wizualną to tylko się cieszyć że ci się podoba :) Mi osobiście nie leży. Klapa CSL jest super, ale za zderzakiem już nie przepadam ;)
osti! napisał(a):
ryginalne obszycie jest słabo wykonane a plastikowe przelotki pasów są mega tandetne

Przelotkom się jeszcze przyjże. Nie mniej jednak obszycie skórzane ma 2 wersje: sztuczną i naturalną skórę. Naturalna jest droższa i nie mam do niej uwag. Może taniej i lepiej wyszłoby obszyć od nowa te ze sztuczną, ale chciałem jeszcze podgrzewanie :)

Mam nadzieję że się spotkamy szybciej niż później. Muszę też sprzęt dopieścić, aby nie przyjechać brudnym i poobijanym :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 283 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL