BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 10:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 485 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW E92 M3-montaż kompressora G-power str 20..22
PostNapisane: 27 września 2018, 18:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 364
Lokalizacja: Warszawa
Chyba ukradnę Ci ten samochód :)

_________________
///M2 Competition @ by Akrapovič


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW E92 M3-montaż kompressora G-power str 20..22
PostNapisane: 4 października 2018, 09:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1522
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Auto robi powtarzalne ok 6.5 100-200 best 6.2
Wiecej szczegółów odnośnie g-power sk2 i sk2 cs już w krótce opiszę. Ale trochę w [cenzura]... ludzi robią z tymi nowymi zestawami i nie dopracowanymi softami!! I oczywiście z ich strony zero konkretnych odpowiedzi czy pomocy ,
https://youtu.be/G5gDsPXuSbA

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW E92 M3-montaż kompressora G-power str 20..22
PostNapisane: 4 października 2018, 09:25 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
gratuluje :)

będzie Cię można spotkać gdzieś na jakimś evencie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW E92 M3-montaż kompressora G-power str 20..22
PostNapisane: 4 października 2018, 09:31 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
o jeju ! Szataaannnnnnnnnn! :D

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW E92 M3-montaż kompressora G-power str 20..22
PostNapisane: 4 października 2018, 09:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Ładnie jedzie aczkolwiek po tym filmie jest licznikowe ponad 6 a w M3 e92 realne 200km/h mamy przy ponad 210 licznikowych.
Ogólnie te nowe zestawy g power są słabsze warto pomyślec o ess ale tu znowu nie ma sprzęgła i kompresor hałasuje cały czas.
Pierwsze sk2 cs robiły okolice 6s a nawet poniżej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW E92 M3-montaż kompressora G-power str 20..22
PostNapisane: 4 października 2018, 15:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1522
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
PROSZĘ NIE PISZCIE BZDUR ZE G-POWER STARY ROBIŁ 6s 100-200.........ale w jakich warunkach?TO SĄ DANE PRZY TEMPERATURACH W OKOLICACH O C!!!!!
Faktem jest że nowe zestawy to marketing i nie to samo co wcześniejsze zestawy. W miarę jedzie M3 G-power na obecnym sk2 Cs bo poprzedni nowy zestaw sk2 był padaką straszną u kolegi z tego forum który zakupił też nową wersję sk2 tak samo auto nie jechało musiał Hubert zrobić update na stary CS żeby auto w ogóle w miarę [cenzura]..to samo u mnie ziomek kupił w car-spa sk2 tam montowali i 8s 100-200 przy 25C padaka lepiej od razu sk2 cs kupić

Nowe zestawy mają niby
lepsze rozwiązania techniczne itd od poprzednich choć okrojone są strasznie tzn w sk2 brak zimniejszych świec w zestawie oraz dodatkowej pompy itp .Ale problem jest w softach u mnie na ori sofcie wywalalo blad czujnika temp w dolocie i został wgrany inny soft z cofnietym zaplonem i wiecej paliwem jest podlewany to wpływa na osiągi pewnie..... choć felgi mam ciężkie 20 tu też ma znaczenie na osiągi. U mnie jest dodatkowa pompa którą steruje boost na każdym biegu od 0.4 w starym CS tylko chyba na wyższych biegach pompa się uruchomiała.... ja mam już koło 155 więc pewnie potencjał jest w innym sofcie Ale wolę poczekać może w końcu G Power który od nie dawna zmienił siedzibę i ma swoją hamownie bardziej dopracuje nowe Softy. NIE PISZCZIE BZDUR ZE STARE SK2 CS ROBILY 6-stki BO LUDZIE W TO POTEM WIERZA I SIE ROZCZAROWYWUJA......BESTY SA ROBIONE PONIZEJ 0 LUB W JEGO OKOLICACH!!!! Przy ponad 20C 6.4 -6.8 REALNE! NAWET POWYZEJ 7s

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 4 października 2018, 16:08 przez pako25, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW E92 M3-montaż kompressora G-power str 20..22
PostNapisane: 4 października 2018, 15:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1522
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
--==Mały==-- napisał(a):
Ładnie jedzie aczkolwiek po tym filmie jest licznikowe ponad 6 a w M3 e92 realne 200km/h mamy przy ponad 210 licznikowych.
Ogólnie te nowe zestawy g power są słabsze warto pomyślec o ess ale tu znowu nie ma sprzęgła i kompresor hałasuje cały czas.
Pierwsze sk2 cs robiły okolice 6s a nawet poniżej.



Ja mam 20 cali felge 210 to u mnie realne 200
Temperatura 18C
Obrazek
Best wkleję jak będę w domu 6.25 przy 10 C

PISZCIE PRAWDE JAK JADA AUTA Z KOMPRESSORAMI W DANYCH WARUNKACH BO TO ISTOTNE! BO POTEM MITY POWSTAJĄ

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW E92 M3-montaż kompressora G-power str 20..22
PostNapisane: 4 października 2018, 17:17 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
wsumie jak pako pisze,
niskie 6s w gpowerach osiagalne sa w temp 5*C i ponizej :)
u mnie best np: w 20 stopniach: https://www.youtube.com/watch?v=P5LGUatCe7U (6.6/12.1)
oraz tego samego dnia w prawie 30stopniach: https://www.youtube.com/watch?v=LzpmPulsOxA (7.2/13.5)
(100-200/100-250)

nie wiedząc czemu DKG jest wolniejsze od manuala powyżej 200.
Sprawdź sobie 200-250 i daj znać ile tam wyszło. mi w 20*C 5.5s, oraz w 30*C: 6.3s

szkoda ze sk2cs nie doczekał zimy.... a to było jeeechauuuooo ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW E92 M3-montaż kompressora G-power str 20..22
PostNapisane: 4 października 2018, 17:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Jak nie wiedząc czemu? ;) Przecież dkg ma dłuższe trochę przełożenia.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW E92 M3-montaż kompressora G-power str 20..22
PostNapisane: 4 października 2018, 18:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Pako w takich temperaturach jak teraz kolega który jako jeden z pierwszych w PL miał taki zestaw trzaskał 6.2s powtarzalne, powyżej 20 stopni 6.5s a w minusowych 5.8-6s.
Faktem jest że nowe g power nie jadą jak powinny i nie mają deklarowanej mocy.
Jest z nimi dużo problemów głównie przez soft. Dopiero sk2 cs jest w ogóle warty uwagi.
Jak można zostawiać seryjną pompę paliwa w sk2 to nie wiem.
Jak teraz robisz te 6.5s to wg mnie czas bardzo dobry na podobnym poziomie do starego SK2.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW E92 M3-montaż kompressora G-power str 20..22
PostNapisane: 4 października 2018, 19:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1522
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Mały ja mam felgi 20 cali ciężkie a to ma wplyw na osiagi i g-power wysłał na szybko Hubertowi inny Soft który obcina moc wyczuwalnie ponieważ bazowy miał jakiś problem z błędem temp dolotu,na razie do puki nie będzie nowszy bardziej sprawdzony soft to bede jezdzil na tym powiedzmy tymczasowym. Oni maja teraz Hamownie więc na pewno dopracuja Softy.
Nowe sk2 TO POMYŁKA I G-POWER NA TYM TRACI BO OPINIA IDZIE W ŚWIAT.....Z awaryjnością to samo stare sk2 cs powiedzmy bez problemowe A już z nowymi softami zaczynają silniki padać.... Może dlatego ponieważ pompa druga dopiero wspierała paliwem od 6 biegu przy dużym obciążeniu (wysokie obroty) w obecnym nowym CS pracuje na każdym biegu i jest sterowana boostem. Szkoda że ciężko się cokolwiek dowiedzieć od G-powera......

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 4 października 2018, 19:11 przez pako25, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW E92 M3-montaż kompressora G-power str 20..22
PostNapisane: 4 października 2018, 19:10 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
No jakoś jakoś to jedzie... Prawie jak 328i :D
Daj spokój, cyferki są ok, ale ważna przyjemność z jazdy, a myślę, że ten zestaw Ci gwarantuje :ok:
Oby bezawaryjnie :) Super auto, chapeau bas.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW E92 M3-montaż kompressora G-power str 20..22
PostNapisane: 4 października 2018, 19:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1522
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Jak ktoś tu z forumowiczów znajdzie gdzies temat o g-powerze na forach EU z checia bym prosił o linka ze stronką. Nie wierzę że ludzie są zadowoleni z nowych sk2 i sk1 nie ma opcji!
Może pod naporem nie zadowolonych klientów zaczną poważnie podchodzić do tematu! Nie tylko do e92 M3 ale innych aut. Bo na pewno ja im dobrej opini nie wystawie i nie tylko ja........

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW E92 M3-montaż kompressora G-power str 20..22
PostNapisane: 4 października 2018, 20:09 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
w minusowych to 5.6s robi ;d https://www.youtube.com/watch?v=Mr6zUxhOS8w


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW E92 M3-montaż kompressora G-power str 20..22
PostNapisane: 4 października 2018, 22:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Glupio i nieuczciwie robią że nie zmienili nazewnictwa tych nowych zestawów. Np ess w e46 najpierw miał cfr550 potem vt-2 550 i od razu wiadomo że dwa inne zestawy a tu chcą jechać na marketingu i trzepać kasę.
Gdyby jasno powiedzieli co i jak to od razu brał być CS i wyszły by mniejsze koszty. Nie dużo brakowało a był bym w tej samej sytuacji bo miałem również kupić SK II ale sprzedałem samochód.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW E92 M3-montaż kompressora G-power str 20..22
PostNapisane: 4 października 2018, 23:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1683
A ESS lepszy do E92?

_________________
I always tell the truth, even when i lie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW E92 M3-montaż kompressora G-power str 20..22
PostNapisane: 5 października 2018, 01:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 44
Moje BMW: M3e92 G-power Sk3rr
Kod silnika: s65b40
Garaż: Raptowny M-Performance
Wszystkie zestawy są opisane na stronie G-power ,zestawy się zmieniły i teraz mamy sk1 501ps , sk2 580ps ,sk2s 610ps ,sk2cs 640ps
Zestawy zostały trochę okrojone ale to nie znaczy że są złe ,czepiacie sie pompy paliwa która w zestawie ess jest seryjna i nikt tam nie płacze że tak jest ,też można zauważyć że zestawy mocno potaniały ,kiedyś sk2cs kosztował 14-16 tys euro.Jeśli chodzi o osiągi po montażu kompresora , nie każde auto przyjmuje to tak samo ,jedno chodzi lepiej drugie gorzej w zależności od stanu silnika.Czy ess jest lepszy ...moim zdaniem nie jest , jakość w g-power zdecydowanie na plus ,montowałem jakiś czas temu zestaw ess 675 do m6 i byłem bardzo zawiedziony jakością produktu.Wszystkie m3 ess które znam na kicie ess 625 generowały okolice 580ps.G power cały czas modernizuje te kity w jakimś tam stopniu , nie stoi w miejscu ,kity są wykonane bardzo dokładnie i wszystko pasuje bez problemu.Fakt trochę po kastrowali moce w tych mniejszych zestawach ale myślę że w krótkim czasie zostanie to naprawione .Softy też są bardziej przyjemne do jazdy ,lepiej działa skrzynia ,auto płynniej oddaje moc .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW E92 M3-montaż kompressora G-power str 20..22
PostNapisane: 24 października 2018, 06:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
No i co z silnikiem się stalo? I dlaczego? Znowu brak kontroli egt?
:( jakie plany na następne auto

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW E92 M3-montaż kompressora G-power str 20..22
PostNapisane: 24 października 2018, 07:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 678
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
jiGsaw napisał(a):
No i co z silnikiem się stalo? I dlaczego? Znowu brak kontroli egt?
:( jakie plany na następne auto

Czyli mamy awarię M3? Szkoda, ale w takim razie jednak:

jiGsaw napisał(a):
Praktyka wielu osób w tym kraju pokazuje, że zrobione prawidłowo i jeżdżone w granicach rozsądku mechanicznie doładowane M3 E92 jest bezawaryjne, szybsze i brzmi o wiele lepiej od M4.


nie jest prawdą? przyznasz sie do błędu, a raczej posiadania mglistego pojecia o temacie i po prostu teorezytowania na forum, Jig?

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW E92 M3-montaż kompressora G-power str 20..22
PostNapisane: 24 października 2018, 09:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Wszystkie, które padły jak dotąd znane na forum nie były zrobione i eksploatowane z głową. A i tak auto np. wujka bardzo długo jeździło w takich warunkach zanim się przekręciło. Czekamy na słowa wyjaśnienia od Pako, bo sprawa nie jest jednoznaczna o ile wiem. Poza tym pamiętaj, że on ma najmocniejszy zestaw.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 485 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL