BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 20 października 2018, 03:04


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 408 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Bandai -->> e92M3 Interlagos DKG str14 rekor RACELOGIC
PostNapisane: 19 marca 2018, 13:27 
Offline
Forumowicz

Wiek: 34
Posty: 301
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65B40
Garaż: viewtopic.php?f=89&t=150675
Zdrowy i sprawny S65 po de-kacie i odpowiednim strojeniu wytrzymuje odcinke w okolicach 9500obr, dysponując wtedy moca ok. 460ps.
Auto z tak przygotowanym silnikiem upalane bylo przez 2 sezony w trzech seriach wyscigowych na terenie DE bez awarii silnika. Moc po podniesieniu odcinki caly czas ładnie rosła.
W ramach testów, kręcenie silnika do 9700 spowodowało ukręcenie kół na wałkach rozrządu.
To takie info w ramach ciekawostki odnośnie potencjału tego silnika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bandai -->> e92M3 Interlagos DKG str14 rekor RACELOGIC
PostNapisane: 19 marca 2018, 13:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2540
Kod silnika: 5.2 V10
Punisher napisał(a):
Nie wrzucaj kolektorow wydechowych. Kiedys mialem kupowac 540i i juz bylem w kontakcie z supersprintem. Jak poszukalem na necie, to one nic nie daja. Wywalenie katow powoduje przyrost+ program. Walki rozrzadu moga miec wplyw na utrate dolu, a kucizna dobra do kompresora. Stroker koszt taki jak kompresor.
Jak teraz jest ok 9s to kompresor utnie ok 2.5s albo i 3s jak bedzie ponad 600KM, ale wtedy lepiej kucizne zapodac

Ciekawe w końcu jak to jest... W R6 kolektory wydechowe robią robote, a usuwanie samego kata opośledza silnik....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bandai -->> e92M3 Interlagos DKG str14 rekor RACELOGIC
PostNapisane: 19 marca 2018, 14:46 
Offline
Forumowicz

Wiek: 34
Posty: 301
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65B40
Garaż: viewtopic.php?f=89&t=150675
Normalnie...seryjne są bardzo dobre.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bandai -->> e92M3 Interlagos DKG str14 rekor RACELOGIC
PostNapisane: 19 marca 2018, 17:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1893
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28 x2
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
waskii napisał(a):
W R6 kolektory wydechowe robią robote, a usuwanie samego kata opośledza silnik....


Ale o jakim motorze piszesz ? M ki mają standardowo barany, a np M52 ma zwykły kolektor, M54 z katalizatorami na kolektorach wydechowych to dopiero ma pokręcony wydech.

Montaż baranów daje przyrost a jak w M są w standardzie to trzeba szukać mocy w innym miejscu

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bandai -->> e92M3 Interlagos DKG str14 rekor RACELOGIC
PostNapisane: 19 marca 2018, 18:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2540
Kod silnika: 5.2 V10
Mateusz118 napisał(a):
waskii napisał(a):
W R6 kolektory wydechowe robią robote, a usuwanie samego kata opośledza silnik....


Ale o jakim motorze piszesz ? M ki mają standardowo barany, a np M52 ma zwykły kolektor, M54 z katalizatorami na kolektorach wydechowych to dopiero ma pokręcony wydech.

Montaż baranów daje przyrost a jak w M są w standardzie to trzeba szukać mocy w innym miejscu

W moim wypadku o M52B28TU


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bandai -->> e92M3 Interlagos DKG str14 rekor RACELOGIC
PostNapisane: 19 marca 2018, 18:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1449
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d viewtopic.php?f=6&t=142111&start=0

Obecna E92 325d LCI viewtopic.php?f=6&t=153318
S2000 i inne vtec tez mozna krecic wysoko.
Przyklad z kompresorem Wujekwaldus jak pamietam pare razy gnal z ok 300km/h i pozniej okazalo sie ,ze tlok nie wytrzymal od temperatury. Inne przypadki to panewki, ale jak wiemy trzeba je wymieniac regularnie albo zapodac bardziej wytrzymale niz seryjne robione dla bmw.

Temat z kolektorami moge wrzucic jak znajde dla s65. Wyniki na hamowni pokazaly, ze zmiana kolektorow nic nie daje, bo one fabrycznie sa juz dopracowane. Katy ograniczaja silnik, ale po ich wywaleniu trzeba silnik na nowo zawirusowac, inaczej nie bedzie dzialac jak nelazy. Podobnie jest z n54/n55, ktore wywalaja bledy jak wywalimy katy.

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bandai -->> e92M3 Interlagos DKG str14 rekor RACELOGIC
PostNapisane: 19 marca 2018, 20:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 25
Posty: 1780
Moje BMW: ladne
Garaż: M3+
viewtopic.php?f=89&t=163938&start=380


Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: viewtopic.php?f=6&t=134728
Punisher napisał(a):
Przyklad z kompresorem Wujekwaldus jak pamietam pare razy gnal z ok 300km/h


pare razy dziennie :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bandai -->> e92M3 Interlagos DKG str14 rekor RACELOGIC
PostNapisane: 19 marca 2018, 20:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1449
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d viewtopic.php?f=6&t=142111&start=0

Obecna E92 325d LCI viewtopic.php?f=6&t=153318
To wyjasnia sprawe. Tylko wiesz jak to jest gdy robisz program, czy pakujesz kompresor czy nitro, etc
Nie da sie jezdzic wolno, zwlaszcza gdy pojawi sie przeciwnik na horyzoncie, a juz napewno nie w m3, ktore kreci sie wysoko i az prosi sie o takie traktowania

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bandai -->> e92M3 Interlagos DKG str14 rekor RACELOGIC
PostNapisane: 19 marca 2018, 21:23 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 35308
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=153718
jeśli wszystkie parametry silnika są OK to warto pamiętać o podstawowej zasadzie - prędkość wytracać na biegach, nigdy na luzie. Smarowanie i dawka paliwa musi się zgadzać. Inaczej będzie zonk

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bandai -->> e92M3 Interlagos DKG str14 rekor RACELOGIC
PostNapisane: 19 marca 2018, 22:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 926
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: 458 Italia 13'
Huracan Spyder 17'
G500 17'
Punisher napisał(a):
Przyklad z kompresorem Wujekwaldus jak pamietam pare razy gnal z ok 300km/h i pozniej okazalo sie ,ze tlok nie wytrzymal od temperatury. Inne przypadki to panewki, ale jak wiemy trzeba je wymieniac regularnie albo zapodac bardziej wytrzymale niz seryjne robione dla bmw.


Tak jak BanDai napisał, auto u mnie jeździło 339km/h 20 razy w tygodniu 30 dni w miesiącu, każdego miesiąca. przy takim uzytkowaniu auto na kompresorach wytrzymało 40 tyś km, pokażcie mi drugi silnik co tyle wytrzyma ;), aha, po wymianie tłoka i naprawieniu głowicy(czy bloku silnika?) auto dalej w serii jeździ i naklepało juz kolejne 30 tyś km, naprawa kosztowała 20 tyś pln na nowych cześciach.

Panewki to groszowa sprawa, powiedzmy 5 tyś wymiana raz na 100 tyś km, daje to 5 groszy na kilometr dodatkowo. nie wiem czemu ludzie tak się boja tych panewek.

_________________
Zobacz na FB - https://www.facebook.com/pomiaryRaceLogic
Ranking przyspieszen BMW-SPORT


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bandai -->> e92M3 Interlagos DKG str14 rekor RACELOGIC
PostNapisane: 19 marca 2018, 22:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 3916
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Boja sie bo ich po prostu nie stac. Najlepiej to by januszowali, kupili pojezdzili 100tys bez dokladania grosza i pozniej jeszcze sprzedali mowiac ze ten samochod jest niezawodny bo przez ostatnie 100tys km nie musieli nic robic.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bandai -->> e92M3 Interlagos DKG str14 rekor RACELOGIC
PostNapisane: 19 marca 2018, 22:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 926
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: 458 Italia 13'
Huracan Spyder 17'
G500 17'
Piotrek napisał(a):
Boja sie bo ich po prostu nie stac. Najlepiej to by januszowali, kupili pojezdzili 100tys bez dokladania grosza i pozniej jeszcze sprzedali mowiac ze ten samochod jest niezawodny bo przez ostatnie 100tys km nie musieli nic robic.


coś w tym jest, jeśli kogoś w M3 "bolą panewki" które trzeba wymieniac raz na 100 tyś km, to co dopiero wymiata opon za 5-6 tyś które trzeba wymieniać do sezon-dwa... to dopiero arystokracja :D

_________________
Zobacz na FB - https://www.facebook.com/pomiaryRaceLogic
Ranking przyspieszen BMW-SPORT


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bandai -->> e92M3 Interlagos DKG str14 rekor RACELOGIC
PostNapisane: 19 marca 2018, 22:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 3916
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
rorafalki napisał(a):
prędkość wytracać na biegach, nigdy na luzie. Smarowanie i dawka paliwa musi się zgadzać. Inaczej będzie zonk


Rora cos ci sie pokićkało. Na biegu jak wytracasz predkosc to wtryski nie podaja paliwa.
Dlatego np na hamowaniach chłopaki po wybiegu wrzucaja na luz i robia przegazówki zeby dostarczyc paliwa do komory spalania co jak dobrze zauwazyles schładza.
A najelpiej to po prostu sondy egt i jakies zegar z warningiem i juz fura zabezpieczona.
U Waldka nikt po prostu niczego nie monitorował ani nie sprawdzal pompa paliwa z czasem sie zużyła i przytarała i zabraklo paliwa dlatego tłok popłynał.
Pompa paliwa powinna byc wymieniana w takim aucie co 10 tys km bez gadania, a najlepiej zeby była jakaś duzo wydajniejsza lub po prostu dwie to wtedy bedzie bezpiecznie.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bandai -->> e92M3 Interlagos DKG str14 rekor RACELOGIC
PostNapisane: 19 marca 2018, 22:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1449
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d viewtopic.php?f=6&t=142111&start=0

Obecna E92 325d LCI viewtopic.php?f=6&t=153318
Kazdy kto nie serwisuje odpowiednio swojego samochodu, bedzie mial wydatki albo nastepny, ktory kupi po takim uzytkowniku.

Diesel tez potrafi narobic problemu jak lancuch strzeli, dpf sie zatka, turbo padnie albo nie daj Boze wtryski i pompa sie skoncza, bo to na ori czesciach jest dopiero masakra. Lepiej szukac uzywki z malym przelotem od pewnego sprzedawcy

Z panewkami pewnie jest tak, ze nikt nie ma pewnosci czy to ori przelot i nie chce sie akurat wpakowac na mine, gdy nagle padna panewki
Wtedy to juz nie jest 5 tys, a koszt remontu albo nowy silnik
Pierwsze co po zakupie, powinno sie to zrobic jak rozrzad przy dieslu po przelocie bliskim 200tys km

Z pompowaniem paliwa na luzie tak jest. Proste sprawdzenie-wystarczy puscic gaz i chwilowe nie pokazuje nic jak leci na biegu, a na luzie leje. Sprawdzone w kilku samochodach

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bandai -->> e92M3 Interlagos DKG str14 rekor RACELOGIC
PostNapisane: 20 marca 2018, 00:12 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 28
Posty: 2394
Lokalizacja: Miasteczko Wilanów
Moje BMW: E87+E92
Kod silnika: M47T2+N54B30
Garaż: E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
Było: E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
Z resztą, jak w automacie wytracać prędkość na N ? xD

_________________
JEST:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
BYŁE:
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bandai -->> e92M3 Interlagos DKG str14 rekor RACELOGIC
PostNapisane: 20 marca 2018, 02:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2540
Kod silnika: 5.2 V10
A wytracanie prędkości na biegu nie chłodzi silnika? Przecież przepływ oleju i cieczy chłodzącej rośnie w raz z obrotami więc wytracanie prędkości poprzez redukcje i utrzymywanie wysokich obrotów powinno być wystrczająco skuteczne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bandai -->> e92M3 Interlagos DKG str14 rekor RACELOGIC
PostNapisane: 20 marca 2018, 07:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 3916
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
waskii, nie chodzi o temperature olejy czy temperature wody, chodzi o temp w komorze spalania ktora czasa i ma nawet 900stopni i jak kilka razy dotkniesz gazu i przelejesz przez cylidry zimne paliwo to od razu sa schłodzone.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bandai -->> e92M3 Interlagos DKG str14 rekor RACELOGIC
PostNapisane: 20 marca 2018, 18:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2540
Kod silnika: 5.2 V10
Piotrek napisał(a):
waskii, nie chodzi o temperature olejy czy temperature wody, chodzi o temp w komorze spalania ktora czasa i ma nawet 900stopni i jak kilka razy dotkniesz gazu i przelejesz przez cylidry zimne paliwo to od razu sa schłodzone.

No jasne, to zrozumiałe, tylko co w przypadku automatu/sekwencji?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bandai -->> e92M3 Interlagos DKG str14 rekor RACELOGIC
PostNapisane: 20 marca 2018, 23:53 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 28
Posty: 2394
Lokalizacja: Miasteczko Wilanów
Moje BMW: E87+E92
Kod silnika: M47T2+N54B30
Garaż: E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
Było: E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
waskii napisał(a):
Piotrek napisał(a):
waskii, nie chodzi o temperature olejy czy temperature wody, chodzi o temp w komorze spalania ktora czasa i ma nawet 900stopni i jak kilka razy dotkniesz gazu i przelejesz przez cylidry zimne paliwo to od razu sa schłodzone.

No jasne, to zrozumiałe, tylko co w przypadku automatu/sekwencji?


Wysoki bieg na manualu, ogień prawie do podłogi, wtedy nie jedzie a pali jak smooooook

_________________
JEST:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
BYŁE:
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bandai -->> e92M3 Interlagos DKG str14 rekor RACELOGIC
PostNapisane: 26 marca 2018, 22:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 25
Posty: 1780
Moje BMW: ladne
Garaż: M3+
viewtopic.php?f=89&t=163938&start=380


Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: viewtopic.php?f=6&t=134728
Auto odebrane, wypolerowane, odnowiona ceramika, dystanse założone, końcówki ogarnięte, dyfuzor założony.
Tak jest, inaczej nie będzie :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 408 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL