BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 15:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Rsepaw -->> m3 e92 DKG schwarz 2
PostNapisane: 20 stycznia 2019, 20:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1522
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
wujekwaldus napisał(a):
ja tam bym nie powiedział ze kompresor w M3 E92 to zły mod ;)

Ja na kompresorach zrobiłem około 50 tyś km, z czego praktycznie codziennie zamykałem licznik 6 bieg, 8700 obrotów, 339km/h na liczniku az w koncu pękł tłok, ale pokazcie mi drugi taki silnik, który tyle wytrzyma. ja tam mam same pozytywne doświadczenia po kompresorze i gdybym z jakiegos powodu drugi raz kupil e92 m3 to tez zamontowal bym kompresor ale teraz juz SK3RR ;) :cool:

M4 wiadomo lepsze pod kazdym (oprocz dzwieku) wzgledem, lepszy srodek, lepsze osiagi, jedyny minus to ze jest bardzo duza roznica miedzy m3 E92 a E92 w mpakiecie a miedzy 420d M pakiet miedzy M4 oprocz innych zderzakow to w sumie nie widac zmian, z boku te same auta, :( ale co kto lubi ;)


Pisze jednym szybciej drugim wolniej...... ale zawsze! większość tych kilometrów zrobiłeś na sk1 A tam doładowanie dużo mniejsze niż w sk 2 cs. Ja popytalem w jakich okolicznościach padały motory i powiem ci że różnie to wygląda nie koniecznie po opalaniu i v maxy. Dla mnie to oprócz problemów to totalny nie wypał! No chyba że kogoś stać wymieniać motor to inna sprawa( jeden użytkownik ma już 3 silnik w tym 1 nowy który i tak padł ale on po prostu wymienia)..Ja jednak wolę tą kasę przeznaczyć na inne cele. Besty mnie nie interesują(robione na niskich temperatórach) takie M3 e92 na sk2cs powyżej 25C robi niskie 7 czasem 7.5 dołem nie jedzie mimo wszystko nie elastyczne. Niski Nm mniejszy niż w seryjnej M4 nawet po sk2.
Ja twierdzę że M3 e92 nie nadaje się na taki mod jak kompressor. Puchnie ,olej się wiecznie grzeje i jedzie górą trzeba kręcić wysoko A to uciążliwe AAAA i spalanie OGROMNE! A ja raczej nigdy nie zwracam uwagi ile leje do baku ale po modzie wzrosło bardzo bardzo. M3 e92 tylko po prekatach i programie jest fajnym w miarę szybkim wozidłem do jazdy na codzień I do zabawy!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rsepaw -->> m3 e92 DKG schwarz 2
PostNapisane: 20 stycznia 2019, 21:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Moje BMW: M3 e92
Kod silnika: S65
Pako podzielam Twoje zdanie odnośnie kompresora w e92 - nawet mi przez myśl to nie przeszło. Jeżeli najbardziej zależałoby mi na osiągach poszedł bym w m4 .
Ja szukałem aktualnie samochodu do budżetu 150k , który przedewszysktim nie będzie mała pierdziawką jak np s3 , a45 ponieważ moje przebiegi m3 bedą oscylowały w granicach 5tys km rocznie. Pojezdziłem troche różnymi markami i cała ta nowa motoryzacja z silnikami 2l, ktora robi z wydechu (tytyrytyty) wogóle do mnie nie przemawia a to że porobione m4, a45, s3 na 400-500ps będzie szybsze do e92 to mnie nie rusza. Ja nie jezdze na tor , nie robie rond bokiem a też nie ma co przesadzać bo e92 ktore ma 440ps nie jest wolnym autem i w sam raz na wieczorną przejazdzkę po mieście z rasowym brzmieniem :) Jak slysze jak przejezdzaja kolomnie cale te kawalkady ( trytryryr ) to mnie rozbawaiaja do rozpuku .
Tak naprawde wahałem się między c63 amg polift lub własnie m3 e92 i padło na to co trafiło sie w dobrym stanie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rsepaw -->> m3 e92 DKG schwarz 2
PostNapisane: 21 stycznia 2019, 07:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1522
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
M4 seria dużo szybsze od e92 seria ;) m4 dłubniete programem miażdży e92 po programie.
Osiągi e92 M3 bardziej bym porownywał do e46 M3. Nie zmienia to faktu że e92 M3 jest fajnym samochodem ;) Każda generacja M-ek ma swoje plusy i minusy ale faktem jest że w każdej nowszej odsłonie nowych modeli jest coraz mniej z "M".

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 21 stycznia 2019, 08:43 przez pako25, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rsepaw -->> m3 e92 DKG schwarz 2
PostNapisane: 21 stycznia 2019, 08:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
pako25 napisał(a):
Osiągi e92 M3 bardziej bym porownywał do e46 M3.


Pako, tutaj juz Cie fantazja ponosi.
Rozumiem, ze przesiadłeś sie na M4 i jest super ale zachowajmy zdrowy rozsądek.
M4 jest najszybsze i najtaniej (przynajmniej na początku) podnosi sie moc. M3 e92 rozsadne upgrade to decat +ecu = niedrogi mod, wówczas osiągi na poziomie seryjnej M4. E46 to inne liga, obecnie osiągi absolutnie bez rewelacji, większość dostaje regularnie baty od 35d po sofcie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rsepaw -->> m3 e92 DKG schwarz 2
PostNapisane: 21 stycznia 2019, 08:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1522
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
BanDai napisał(a):
pako25 napisał(a):
Osiągi e92 M3 bardziej bym porownywał do e46 M3.


Pako, tutaj juz Cie fantazja ponosi.
Rozumiem, ze przesiadłeś sie na M4 i jest super ale zachowajmy zdrowy rozsądek.
M4 jest najszybsze i najtaniej (przynajmniej na początku) podnosi sie moc. M3 e92 rozsadne upgrade to decat +ecu = niedrogi mod, wówczas osiągi na poziomie seryjnej M4. E46 to inne liga, obecnie osiągi absolutnie bez rewelacji, większość dostaje regularnie baty od 35d po sofcie.


Kolego źle mnie rozumiesz.
E92 M3 seria ( 90% Nie trzymie mocy 360-390 to norma!) vs e46 M3 w tedy naprawdę nie ma dużej różnicy w osiągach do 200. Wiadomo że M3 e92 po usunięciu pre-katow plus program daje radę i jest w tedy szybsza, sam miałem taki mod w e92 M3 , ale w tedy do porównania trzeba wziąć dłubniete tak samo M4 czyli program plus downpipe i tu dostajemy wiele większy zastrzyk mocy niż mod w e92 M3. Ja pisze o porównaniu seryjnych aut. Po modach każdego z nich M4 będzie Jeszcze szybsze i większa różnica taka prawda :) Nie pisze że M4 najlepsza ale najszybsza.
E92 M3 tylko po kompresorze jest bardzo szybkim autem w niskich temperaturach :)
Ale przyjemniej i bez stresowo się jeździ dlubnietym samym softem takie V8.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rsepaw -->> m3 e92 DKG schwarz 2
PostNapisane: 21 stycznia 2019, 09:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Bardzo fajne auto szkoda że seryjnie bez navi ale to już naprawiasz :ok:
Brak momentu e e92 m3 to pomyłka jest to chyba najsłabsze w tym względzie V8 bardzo mi to przeszkadzało.
W mieście trzeba kręcić po obrotach żeby za byle mocniejszym dieslem nadążyć a jak nie zredukujemy biegu to nawet sporo słabsze auto nam odjeżdża. M4 jest tutaj bardzo mocne moment jest bardzo duży i w całym zakresie jednak dzwięk to porażka największy minus tego auta.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rsepaw -->> m3 e92 DKG schwarz 2
PostNapisane: 21 stycznia 2019, 09:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Moje BMW: M3 e92
Kod silnika: S65
Maly temat navi juz prawie rozwiazany bo decha nowa i caly zestaw cic lezy w garazu i czeka na montaz.
Miales m3 i jak porownasz wrazenia z jazdy do c63amg bo to auto tez bralem pod uwage a niestety nigdy nie bylo mi dane jezdzic tym modelem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rsepaw -->> m3 e92 DKG schwarz 2
PostNapisane: 21 stycznia 2019, 10:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
C63 ma 50% momentu więcej i w dużo niższym zakresie. W swoim temacie o moik c63 pisałem porównanie generalnie c63 jest dużo mocniejszy i jedzie z każdych obrotów. Jak jeździsz spokojnie to masz między 1000 a 1500obr/min i samochód dobrze przyspiesza to jest bardzo fajne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rsepaw -->> m3 e92 DKG schwarz 2
PostNapisane: 21 stycznia 2019, 11:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 437
Moje BMW: 316
Odnośnie burzy kompresorowej do E92 można napisać, że ma to sens jedynie bez zbędnego napalania się na czasy i urywania każdej 0,1s 100-200 itp. Ja trochę pieniędzy na tym straciłem, między innymi przez właśnie głupie gonienie za chęcią bycia 'najszybszym'(oczywiście nie dosłownie). Owszem, nie raz racjonalne myślenie zaprowadziło mnie w otomoto na kategorię M4 lecz zawsze jak ostygłem, to refleksja była taka, że to auto nie ma "tego czegoś". Jest piękne i tego nie można mu odmówić, ma mnóstwo bajerów i niesamowite właściwości jezdne i wystarczy nieduży nakład żeby spokojnie, bez zbędnego żyłowania uzyskać te 550km. Kilka razy miałem przyjemność jechać nowym M3 i M4, również na torze i auto daje cholerną radość, ale jakoś mi bardziej leży ten bulgot, mięsiste kształty i choć to głupio zabrzmi oldschool jaki można w E92 poczuć. Co do samej jazdy na kompresorze, to ja osobiście nie odczuwałem wielkich strat nawet przy wysokich temperaturach.
Wracając do galerii :rotfl: Świetny samochód i na pewno da mnóstwo radości, a jak nie jezdziłeś z kompresorem, to nawet lepiej, bo później do serii już się nie chce wsiadać, a seryjny silnik z lekkimi modami baaardzo cieszy i rekompensuje to bezawaryjnością jeśli jest regularnie serwisowany.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rsepaw -->> m3 e92 DKG schwarz 2
PostNapisane: 21 stycznia 2019, 11:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Moje BMW: M3 e92
Kod silnika: S65
Dzięki Kuba i tak planuje utrzymywac m3 w najlepszej kondycji . U mnie samochody muszą być doprowadzone do perfekcji mechanicznej oraz wizualnej :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rsepaw -->> m3 e92 DKG schwarz 2
PostNapisane: 21 stycznia 2019, 13:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1522
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Ja osobiście wolę M3 e92 bez kompressora( cieszę się bez awaryjna jazdą ) i nie czułem aż takiej zmiany w odczuciu samego przyspieszania po montazu g-power sk2cs oczywiscie auto jest bardzo szybkie ,ale nie aż tak odczuwalne jak np e46 m3 po montażu ess na 490koni.
Swojego czasu miałem 2 sztuki M3 e92 jedna seria A druga po koksie G-power sk2, latałem jedna i druga od razu i pomiary boxem dragy.
Odczucia moje jako kierowca:
M3 sk2cs 0-100 porównywalne do seri czasami nawet gorzej wiadomo brak trakcji ;)
100-200 sk2cs odczuwalne szybsze ale tylko na samej górze ale i tak dupy nie urywa :) Na początku myślałem że mam coś nie tak z zestawem g power bo nie było szału względem seri ale po pomiarach różnica była seria 10.3 vs doładowania 6.8 powtarzalnie. Ale nie jest to aż tak odczuwalne od razu przesiadając się z seri do e92 M3 kompressor.
200-300 nie probowalem mnie te wartosci nie interesują. Mimo wszystko po montażu kompresora NM jest nadal niski dlatego nie ma aż takich odczuć.

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rsepaw -->> m3 e92 DKG schwarz 2
PostNapisane: 21 stycznia 2019, 14:23 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
no 100-200 10.3 to czasy diesli i to nie jakichś mega dokoksowanych. 6.8 to już czas :)

mi tam się to m3 podoba i jestem ciekaw tematu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rsepaw -->> m3 e92 DKG schwarz 2
PostNapisane: 21 stycznia 2019, 17:13 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
że pomiaryw czasie upałów są grosze to dotyczy kazdego auta,
u mnie (mam gdzies filmy nawet)

jak miałem sk2 (bez cs) to mialem w 30*: 7.1s 100-200 i 13.5s 100-250
potem tego samego dnia ale wieczorem w 20*: 6.6s 100-200, 12.1s 100-250

i to był manual :P

wtedy miałem fazę na pomiary i mierzyłem wszędzie i zawsze, chociażby aby zabić czas ;)

ale jedno trzeba przyznać, kompresor nie jest dla każdego, to trzeba lubić i nie chodzi tu o awaryjność ale o wrażenia akustyczne, awaryjność to wiadomo - pokażcie mi tuning który nie przyspiesza zyżycia auta ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rsepaw -->> m3 e92 DKG schwarz 2
PostNapisane: 21 stycznia 2019, 17:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
kai,

Podrzuć mi jak mozezsz link do tematu w którym jakiś niedokoksowany Diesel robi na RL 10.3


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rsepaw -->> m3 e92 DKG schwarz 2
PostNapisane: 21 stycznia 2019, 20:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1155
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
Niedokoksowany diesel czyli po prostu przelot i program w mitycznym 335d +-385KM u mnie to było 10,8-11,5 także 10,3 to tak jeszcze z 30koni brakuje a 400+ to już nienazwałbym go niedokoksowanym dieslem :rotfl:

Co do dźwięku na który tak narzekają w m4 to znajomy ma taką z wydechem Performance (m4 w wersji competition) i jak dla mnie b.fajnie to gada. Do tego tak jak ktoś pisał downpipe program i ~~550ps a to już inny level jeśli chodzi o szybkość...tyle że trzeba to jeszcze przelozyć na asfalt a tu m4 ma spore problemy ,ta m4 znajomego ładnie miota na suchym

Rsepaw ciekawe m3 kupiłeś z końcówki produkcji, fajnie że pokazałeś jak wygladała w usa i to dowód że nie każde z usa to po dzwonie z wywalonymi poduchami ze wspawaną ćwiarą. Dopieść mechanike rób decata program delikatny i przy ~~440 będzie optymalnie dobrze jechać bez montazu kompresora i ryzyka z nim związanego.
Myśle że świadomie kupiłeś m3 e92 bo gdybyś chciał szybsze m4 to w podobnej kasie byś taką ściągnął. A tak masz muskularne bulgoczące V8 :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rsepaw -->> m3 e92 DKG schwarz 2
PostNapisane: 21 stycznia 2019, 21:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
M4 nie ma trakcji aż do przesady przy nim nawet c63 wypada lepiej ale ma to swój urok. Powiem wam,że C63 to takie połączenie m3 e92 z mocą i momentem M4 mocno myślę nad F80 ale to jednak nie V8 i nie N/A żeby się zdecydować muszę mieć obydwa auta na raz. M3 e92 jest mega autem nic nigdy lepiej nie prowadziło mi się w poślizgu zwłaszcza w competition. Jego największe dla mnie wady to brak momentu zwłaszcza z dołu a to on daje wrażenia i cold start to akurat można wykodować. Co do kompresora nie wypowiem się bo zbyt wiele nie jeździłem takim m3 e92 ale z założenia moment na niskich obrotach zbytnio nie rośnie więc odczucia są jak Pako mówi. E46 M3 samo w sobie bylo elastycznym autem z kompresorem nawet bardzo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rsepaw -->> m3 e92 DKG schwarz 2
PostNapisane: 21 stycznia 2019, 22:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Moje BMW: M3 e92
Kod silnika: S65
Vapor , pojezdzilem troche po polsce ogladalem kilka egzemplarzy przedliftow cenowo ~120k i nie bylo co kupic - albo biale i spzachlowane,albo wlasciciele nigdy nie slyszeli o wymianie panewek oraz porzadnym serwisie.
Czyli kupujac takie auto w pl 2008-2009r za kwore 115tys oczywiscie z miejscowym szpachlem trzeba liczyc panewki, olej silnik, olej skrzynia, aktualizacje sterownikow,opony hamulce, i inne pierdoly i wychodzi kwota 140~145k.
A za ta.sama kwote mam polifta ktory nigdy nie mial dzwona naruszony tylko tyl blotnik bardzo delikatnie gdzie znajomy wyciągnął spotterem pod lakier.
Mam zrobiony caly serwis skrzyni , panewek, zawiasu , aktuakizacji i innych pierdol. Patrzac na rynek pojezdze 3 lata i nie sadze zebym stracil na tym aucie :)


Ostatnio edytowano 23 sierpnia 2019, 07:12 przez Rsepaw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rsepaw -->> m3 e92 DKG schwarz 2
PostNapisane: 22 stycznia 2019, 00:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 437
Moje BMW: 316
wujekwaldus napisał(a):
i nie chodzi tu o awaryjność ale o wrażenia akustyczne
co prawda, to prawda :rotfl:
https://m.youtube.com/watch?v=QR9zdVlvxkc

Jeśli chodzi o te „mocne” diesle, które kręcą 10 czy 11s, to wiadomo że nie mają sportowego zacięcia i wolałbym wolnossące 3.0 z dużo gorszymi osiągami, a jednak słyszeć rasowy dźwięk i pokręcić trochę wyżej. Niemniej jednak jest to całkiem fajny kompromis między osiągami, a kosztami eksploatacji codziennej.

W temacie rodzimego rynku m3 faktycznie ciężko znaleźć coś wartego uwagi, ale o dziwo często trafiają się naprawdę niezłe sztuki w relatywnie niskiej kasie, a wiszą i wiszą, bo albo przebieg nie pasi, albo nie polift i zaczynaja się wymagania konfiguracji używanego samochodu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rsepaw -->> m3 e92 DKG schwarz 2
PostNapisane: 22 stycznia 2019, 00:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Fajnie ze jest kolejne M3 na fprum, bede sledzil temat odbudowy i modow :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rsepaw -->> m3 e92 DKG schwarz 2
PostNapisane: 23 stycznia 2019, 00:12 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Kolejne fajne M3 ma galerię :ok:

Z momentem i jego czuciem to jest dziwna sprawa. Mam auto doładowane, które 60-100km/h na 3b robi w ~ 4s, oraz wolnossące które ten sam zakres ale na 4b też robi w ~ 4s, z tym że ten pierwszy wydaje się być dużo szybszy, a nie jest. Tutaj jest podobnie, jechałem S65 i faktycznie "dół" wydaje się słaby, ale głównie na tle mocnej "góry", której podświadomie człowiek szuka i czeka, dlatego jest wrażenie "słabości", ale tabelki tego nie potwierdzają (to tylko ogólniki, ale zawsze):

http://www.zeperfs.com/en/duel2989-1599.htm

S54 porównywalne, no nie sądzę:
http://www.zeperfs.com/en/duel1598-108.htm

Tak dla przykładu auto z "świetnym" momentem od 1300obrotów:
http://www.zeperfs.com/en/duel1598-1488.htm

Szerokości :super:

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL