BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 kwietnia 2024, 11:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 694 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 17 czerwca 2019, 18:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2290
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: C400 4matic
Piekna,nie myslalem ze tak siadzie ten spojler.Zawsze bylem przeciwnikiem takich dodatkow,a tu pasuje.Jak ma te 500KM to niech zostanie te GTS :hyhy:

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 17 czerwca 2019, 18:49 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
Dobra dupeczka ;) Teraz jest z jajem :piwo:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 17 czerwca 2019, 19:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Sifacil napisał(a):
Dobra dupeczka ;) Teraz jest z jajem :piwo:


550koni ;) ale będzie 700++:);)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 17 czerwca 2019, 19:36 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
:przestraszony: dobry plan :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 17 czerwca 2019, 20:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23100
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Sifacil napisał(a):
Dobra dupeczka ;) Teraz jest z jajem :piwo:



Dupeczka z jajem to już nie brzmi dobrze :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 18 czerwca 2019, 16:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 364
Lokalizacja: Warszawa
Mi się podoba, ja bym nic nie ruszał, na wysokość jest idealnie :ok:

_________________
///M2 Competition @ by Akrapovič


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 18 czerwca 2019, 18:07 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
A zeby 700 koni uzyskac w m4 to trzeba co wymienić? Hybrydę i dobry program czy cos jeszcze?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 18 czerwca 2019, 21:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Już wszystko mam przygotowane . Teraz większe turbo bo seryjne puchną... Na początek 650 wystroimy ale jest duży zapas ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 18 czerwca 2019, 21:59 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ja pierdziele 650 koni z 3 litrow :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 19 czerwca 2019, 07:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Lata temu robili 500/600hp z 2.0t w lancerach np...A na dzisiejsze czasy to nie jest nic niezwykłego 3.0t 650/700hp...Takie auta jeżdżą i nie rozsypują się po 100km...A45 AMG ma 400 w serii i jeżdżą ,jest z nimi zero problemów z tego co wiem. Zrozum w końcu alduwiel ,że silniki turbo są budowane zupełnie inaczej niż wolnossące 6l 300hp. Z zupełnie innych stopów, mają lepsze spasowanie ,mniejsze tolerancje i są przygotowane do takich mocy dużo lepiej niż silniki NA. Dlatego takie m4 z mocą 700hp zrobi 5x tyle kilometrów co twoje m3 z g-powerem które do takich dużych przyrostów nie jest tak dobrze przygotowane ;) Niestety tak jest i już :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 19 czerwca 2019, 07:33 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Styl jazdy jesli będzie taki sam, takie same interwaly oleju i ta sama jego jakość, te same warunki pogodowe to większa pojemosc i mniejsza moc zrobi większy przebieg niz mniejsza pojemnosc i większa moc. Tego jestem pewny na 100%
Wydaje mi się , ze jedyną roznacą w uzytych materialach (mowa o wnetrzu silnika) akurat porownując te silnik z m3 e92 i m4 to kute korby i tloki w m4. Tu akurat strzelam ;) na zdrowy rozum, bo silnik s65 to jest silnik wyczynowy a nie zwykly wolnossacy.
Pierscienie będą na bank z tych samych mega trwadych materialow. Ja tam nie jstem mechanikiem tylko kucharzem , ale mogę się zalozyc o kopa w dupę , ze teraz mam rację a Ty się mylisz Vitom ;)
Dlatego takie 3.0 z 650 -700 koni u Paka większego przebiegu nie zrobi ;) niz u mnie moj gpower na 600 koniach


Ostatnio edytowano 19 czerwca 2019, 08:29 przez alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 19 czerwca 2019, 08:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 324
Moje BMW: 650i
pako25, to kiedy jakiś spot i może małe porównanie z 991.2 Turbo S? Kolorki mamy podobne. Jak zrobisz go na 600+ to może będzie też całkiem ładnie się odpychał :)

Tylko ta lotka, kurde. Jak dla mnie to straszny "wieś tjuning".


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 19 czerwca 2019, 08:36 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Nie ma spotow do czasu az nie zrobisz galeri swojego turbo s :) pako masz zakaz ! :rotfl:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 19 czerwca 2019, 08:43 
Offline
Forumowicz

Posty: 324
Moje BMW: 650i
To forum BMW, więc nie ma tu miejsca na taką galerię :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 19 czerwca 2019, 09:03 
Offline
Forumowicz

Posty: 392
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 135i, f54.
Kod silnika: n55, b46
s2power napisał(a):
To forum BMW, więc nie ma tu miejsca na taką galerię :)

Oczywiście że jest. Pozostałe auta naszych forumowiczów. Czekamy na galerię


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 19 czerwca 2019, 09:16 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Dokładnie!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 19 czerwca 2019, 11:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
alduwiel napisał(a):
Styl jazdy jesli będzie taki sam, takie same interwaly oleju i ta sama jego jakość, te same warunki pogodowe to większa pojemosc i mniejsza moc zrobi większy przebieg niz mniejsza pojemnosc i większa moc. Tego jestem pewny na 100%
Wydaje mi się , ze jedyną roznacą w uzytych materialach (mowa o wnetrzu silnika) akurat porownując te silnik z m3 e92 i m4 to kute korby i tloki w m4. Tu akurat strzelam ;) na zdrowy rozum, bo silnik s65 to jest silnik wyczynowy a nie zwykly wolnossacy.
Pierscienie będą na bank z tych samych mega trwadych materialow. Ja tam nie jstem mechanikiem tylko kucharzem , ale mogę się zalozyc o kopa w dupę , ze teraz mam rację a Ty się mylisz Vitom ;)
Dlatego takie 3.0 z 650 -700 koni u Paka większego przebiegu nie zrobi ;) niz u mnie moj gpower na 600 koniach



Bzdury piszesz naprawdę zajmij się lepiej gotowaniem :))) Mnie też to wkurzalo że byle jakie utrudnione 2.0 jechało szybciej od e92 M3 NA. TAKA PRAWDA ERA WOLNOSSAKOW SIE KONCZY. Takie popierdziawki są nie jedno krotnie szybsze od e92 M3,nie dają takiej radości z jazdy jak np e92 m3 ale patrząc na osiągi na prostej to M3 e92 nie jest już szybkim wozem. Po g powerze jedzie już w miarę dobrze ale i tak dlubniete lekko M4 daje radę i jest dużo bardziej elastyczne! Nie dużą inwestycja robimy ok 700 koni z M4 i z każdej M3 g Power robimy wiatrak. A i tak silniki s55 są dużo bardziej podatne na mody niż wolnossacy S65.....Zobaczysz jak zamontujesz......Szybko zrozumiesz o czym piszę . DUŻO więcej pali ,elastyczność lekko lepsza,wiecznie grzejący się olej itd itd itd
Brakuje ewidentnie NM w e92 i to czuć. Po zamontowaniu sprężarki do s65 w Mamy tylne samo NM co seryjny silnik S55 w M4 A czasem mniejszy.
Jeśli komuś nie będzie przeszkadzał dźwięk silnika S55 to reszta jest lata świetlne od M3 e9xx

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 19 czerwca 2019, 11:40 przez pako25, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 19 czerwca 2019, 11:40 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Pako czytaj ze zrozumieniem. Ja nie napisalem ze bedzie szybsze tylko , ze silnik zrobi większy przebieg ;)
A jak wypisujesz takie rzeczy to mnie tylko podkuriwasz i zaraz chyba napiszę do g powera, ze sram na te ich sk2 i ze doplacam kasę i maja przyslac sk3 :oczami: zaloze te tloki co Huber do swojej zalozyl i Ci pokaze co robi v8 z r6 :rotfl: :rotfl:
Ps w temavie swojej e92 napisales po montazu gpowera , ze teraz elastycznosc jest na super poziomie i ze jestes mega zadowolony, a teraz marudzisz, ze bylo srednio ;)
Moim zdaniem jak wdusisz guzik sport to nawet na NA jest dobrze bo od 3 tys dobrze ciagnie ;)

Ps2 sory mnie juz piwo klepie i glupoty wypisuję. Jak wyciagniesz 650+ to bedziesz mial najszybsze auto na forum i ten tytul Ci się nalezy jak miska zarccia psu ;)

Ps3 chyba ze s2power zalozy galerie swojej porchawki :rotfl: :rotfl:


Ostatnio edytowano 19 czerwca 2019, 11:53 przez alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 19 czerwca 2019, 11:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
alduwiel napisał(a):
Pako czytaj ze zrozumieniem. Ja nie napisalem ze bedzie szybsze tylko , ze silnik zrobi większy przebieg ;)
A tak jak napisales takie rzeczy to mnie tylko podkuriwasz i zaraz chyba napisze do g powera ze sram na te ich sk2 i ze doplacam kase i maja przyslac sk3 :oczami: zaloze te tloki co huber do swojej zalozyl i Ci pokaze gdzie raki zimują :rotfl: :rotfl:


S65 pancerny silnik jako wolnossacy . Po montażu doładowania jego życie znacznie skracasz ZNACZNIE! ONE SA BUDOWANE JAKO NA. Są pewnie dopracowane bardziej niż s55 ale jako wolnossaki A s55 to już ERA popierdziawek podatnych na mody itp. Zrozum to taka prawda.
Sk3 zamów u Huberta stoi jego prywatny wóz drugi rok ;);) uszkodzona. Sk3 to ogromny wydatek i dużo bardziej auto podatne na uszkodzenia.....

P.s no porównując z seria jest lepiej ale s55 jest bez porównania lepszy ....

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 19 czerwca 2019, 11:56 przez pako25, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 19 czerwca 2019, 11:54 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ta Huberta? On ma sk3 chyba :niepewny:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 694 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 35  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL