BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 kwietnia 2024, 08:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 694 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 19 czerwca 2019, 11:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
alduwiel napisał(a):
Pako czytaj ze zrozumieniem. Ja nie napisalem ze bedzie szybsze tylko , ze silnik zrobi większy przebieg ;)
A jak wypisujesz takie rzeczy to mnie tylko podkuriwasz i zaraz chyba napiszę do g powera, ze sram na te ich sk2 i ze doplacam kasę i maja przyslac sk3 :oczami: zaloze te tloki co Huber do swojej zalozyl i Ci pokaze co robi v8 z r6 :rotfl: :rotfl:
Ps w temavie swojej e92 napisales po montazu gpowera , ze teraz elastycznosc jest na super poziomie i ze jestes mega zadowolony, a teraz marudzisz, ze bylo srednio ;)


Niech ci przyślą od razu drugi zapasowy silnik ,akurat E92 nie ma koła zapasowego to będziesz wozić zapasowy silnik w bagażniku :rotfl: A tak całkiem serio to nie będę ci tłumaczył czemu mimo większej pojemności i mniejszej mocy jak pako twój silnik przejedzie mniej niż jego :) Jest pewien próg wytrzymałości materiałów który po przekroczeniu pewnej wartości drastycznie spada ,wytrzymałość materiałów nie jest liniowa i nie mam dostępu do takich danych ,ale seryjne tłoki ,korby ,panewki w m4 na pewno ten próg mają dużo wyżej niż twoje poczciwe V8 mimo mojej wielkiej sympatii do M3 E92 takie są realia. Spójrz na to tak ,z nowego A45 AMG robi się 440hp z 2l ,z golfa R to samo i nie ma z nimi wielkich problemów... A teraz z twoich 4l zrób 880hp :luka: Przejadą tyle samo km twoim zdaniem? Albo nawet seryjne A45 które ma 380hp ,to z twoich 4l powinno być 760hp...Jest pełno A45 które mają po 150/200k przebiegu i naprawdę sprawują się ok ,uważasz ze twoje m3 mając 760hp też było by bez problemowe przez 200k kilometrów? Albo jak zrobisz ze starego 2.0 z golfa 3 np 360hp to ten silnik się nie rozpadnie twoim zdaniem? :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 19 czerwca 2019, 11:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
alduwiel napisał(a):
Ta Huberta? On ma sk3 chyba :niepewny:


Tak sk3
Ja nie buduje auta dla innych tylko dla siebie.... bo i tak wielu znajdzie się szybszych i wscieklejszych niż nasze M lub z napędem na 4x4 I masz pozamiatane że startu do 200

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 19 czerwca 2019, 13:03 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8230
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
WitoM napisał(a):
alduwiel napisał(a):
Pako czytaj ze zrozumieniem. Ja nie napisalem ze bedzie szybsze tylko , ze silnik zrobi większy przebieg ;)
A jak wypisujesz takie rzeczy to mnie tylko podkuriwasz i zaraz chyba napiszę do g powera, ze sram na te ich sk2 i ze doplacam kasę i maja przyslac sk3 :oczami: zaloze te tloki co Huber do swojej zalozyl i Ci pokaze co robi v8 z r6 :rotfl: :rotfl:
Ps w temavie swojej e92 napisales po montazu gpowera , ze teraz elastycznosc jest na super poziomie i ze jestes mega zadowolony, a teraz marudzisz, ze bylo srednio ;)


Niech ci przyślą od razu drugi zapasowy silnik ,akurat E92 nie ma koła zapasowego to będziesz wozić zapasowy silnik w bagażniku :rotfl: A tak całkiem serio to nie będę ci tłumaczył czemu mimo większej pojemności i mniejszej mocy jak pako twój silnik przejedzie mniej niż jego :) Jest pewien próg wytrzymałości materiałów który po przekroczeniu pewnej wartości drastycznie spada ,wytrzymałość materiałów nie jest liniowa i nie mam dostępu do takich danych ,ale seryjne tłoki ,korby ,panewki w m4 na pewno ten próg mają dużo wyżej niż twoje poczciwe V8 mimo mojej wielkiej sympatii do M3 E92 takie są realia. Spójrz na to tak ,z nowego A45 AMG robi się 440hp z 2l ,z golfa R to samo i nie ma z nimi wielkich problemów... A teraz z twoich 4l zrób 880hp :luka: Przejadą tyle samo km twoim zdaniem? Albo nawet seryjne A45 które ma 380hp ,to z twoich 4l powinno być 760hp...Jest pełno A45 które mają po 150/200k przebiegu i naprawdę sprawują się ok ,uważasz ze twoje m3 mając 760hp też było by bez problemowe przez 200k kilometrów? Albo jak zrobisz ze starego 2.0 z golfa 3 np 360hp to ten silnik się nie rozpadnie twoim zdaniem? :wstyd:


Chłopie ale o czym my tu gadamy o żywotnosci czy o awaryjnosci? bo to dwie rozne sprawy ;)
Takie 2.0 amg i 440 koni moze i wytrzyma bo to nie problem zrobic silnik co bedzie mial i 600 koni z 2.0 ale jaki to zrobi przebieg?


Ostatnio edytowano 19 czerwca 2019, 13:36 przez alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 19 czerwca 2019, 13:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Poddaje się ,nie mam czasu :rotfl: :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 19 czerwca 2019, 14:03 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
Alduwiel, daj sobie powiedzieć, że nikt Ci nie życzy awarii w Twoim M3, aczkolwiek trzeba spojrzeć obiektywnie. Na logikę masz rację, ale zgłębiając temat i podchodząc już racjonalnie, na bazie doświadczeń swoich czy innych, na bazie przypadków w internecie czy znajomych, Twoje V8 nie należy do super przyjmujących boosta silników, które jeżdżą do usranej śmierci. A takie efki w emce, kręcą i kręcą i kręcą... Ja też uważam, że S55 przejeździ więcej na podobnej mocy jak S65B40, ponieważ w mojej ocenie, silnik z emki e92 jest trochę papierowy, tak jak jego większy brat S65B50. Robią z nich po 800 a nawet i 900km, ale ile jest takich przypadków? Jakie to koszta? Czy są to tylko wizytówki firm tunerskich? A ile jeździ S55 z 7xx km?

Oby kompresor się u Ciebie sprawował, tak jak i silnik :)

:piwo:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 19 czerwca 2019, 15:32 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8230
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ale chwila bo wydaje mi sie, ze nie mowimy o tym samym.
Zywotność tj przebieg jaki zrobi od nowosci do remontu. A wytrzymalosc/awaryjnosc to co innego ;)
Zapewne silnik z m4 przy 700 koniach będzie mniej awaryjny (byc moze bo tego jeszcze nie wiemy-wszystko wyjdzie z czasem) niz s65 z gpowerem, ale zakladając ze g power nie upali tloka to takie 4.0 580koni zrobi nabank wiekszy przebieg niz takie 3.0 w 650 koniach zanim się silnik zajedzie a nie rozwali ;)

Zwiekszenie mocy skraca zywotność i zwieksza ryzyko awari,ale nie koniecznie oznacza , ze ta awaria nastąpi.
Natomiast zwiekszenie mocy ZAWSZE oznacza skrócenie zywotności ;)

Vitom napisał, ze silnik z m4 będzie mial większą zywotnosć niz s65 z gpowerem co jest moim zdaniem nie prawdą. Byc moze będzie mial mniejszą awaryjnosć, typu urwana korba,upalony tłok, ale zakladając ze awari nie bedzie w jednym i drugim silniku to ten z m4 w 700koniach zajedzie się na bank szybciej niz s65 w 580 koniach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 19 czerwca 2019, 16:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Masz swój tok myślenia........ nie będę Cię przekonywał ale piszesz bzdury. Silniki NA zawsze gorzej znoszą doładowanie niż silniki uturbione które łatwiej się potem modyfikuje.
Mnie też to kiedyś wkurzalo chciałem za wszelką cenę udowodnić że tak nie jest efekt
Silnik w e46 m3 wymieniłem
No i kolejny w e92 m3 mam trochę z tym doświadczenia..... np audi s3 zrobione na 350koni 1.8 turbo do dzisiaj jeździ A sprzedałem auto z 5 lat temu zero większych awarii!!!!!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 19 czerwca 2019, 16:27 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8230
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Wiem o co wam chodzi i zgadzam się z Wami, ale i wy tez wiecie o co mi chodzi więc chyba nie ma co się spierać :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 20 czerwca 2019, 07:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 324
Moje BMW: 650i
alduwiel napisał(a):

Ps3 chyba ze s2power zalozy galerie swojej porchawki :rotfl: :rotfl:


Hmm...to ja chyba czegoś nie wiem. Znaczy założenie galerii sprawia, że autka stają się szybsze?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 20 czerwca 2019, 07:57 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8230
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
A To Twoje Turbo nie jest szybsze od Paka m4? Jak założysz galerie to Ty będziesz miał najszybsza furę na forum bo nie widziałem tutaj nic szybszego ;) (w galeriach)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 20 czerwca 2019, 08:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 324
Moje BMW: 650i
Autko jest na gwarancji, w serii, nie nawet 4 tys. km przebiegu jeszcze. Jakieś 2 tygodnie temu zrobiłem przegląd z wymianą oleju, choć Porsche tego nie przewiduje. Ja jednak jestem starej daty i uważam, że po "dotarciu", które jednak Porsche przewiduje (instrukcja) olej warto wymienić.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 20 czerwca 2019, 09:35 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
s2power napisał(a):
Autko jest na gwarancji, w serii, nie nawet 4 tys. km przebiegu jeszcze. Jakieś 2 tygodnie temu zrobiłem przegląd z wymianą oleju, choć Porsche tego nie przewiduje. Ja jednak jestem starej daty i uważam, że po "dotarciu", które jednak Porsche przewiduje (instrukcja) olej warto wymienić.

Bardzo słusznie z tym olejem ;)

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 20 czerwca 2019, 10:19 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
pako25 napisał(a):
Masz swój tok myślenia........ nie będę Cię przekonywał ale piszesz bzdury. Silniki NA zawsze gorzej znoszą doładowanie niż silniki uturbione które łatwiej się potem modyfikuje.


Bo wymagania są zupełnie innne. W NA liczy się "lekkość" i jak najniższe straty w układzie dolotowym, oraz określone przekroje i długości w kolektorze wydechowym, którymi "buduje" się charakterystykę, a całość o ile dobrze pamiętam zaczyna sie od parametrów zaworów.. Tłok, korobwód, wałki, wał, korpus powinny być możliwie najlżejsze, ale bez niepotrzebnego podnoszenia kosztów (więc nie są kute), czyli dokładnie odwrotnie niż jest to w silnikach doładowanych, gdzie nie potrzeba łatwego wchodzenia na obroty, a budowania boostu, stąd często turbienie NA przyniosi tyle niespodzianek po drodze, jest tylko kilka silników (M50b25, X20XE, GTE od Lexa), które znoszą dużo, choć M52 też dobrze przyjmuje suszarkę, ale już widać większe restrykcje księgowych.

s2power, Porsche? Nie przeszkadzał Ci dzwięk kosiarki do trawy? O ile bardzoo lubie 911, tak nie mogę się pogodzić z jego akustyką...

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 20 czerwca 2019, 11:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 324
Moje BMW: 650i
Lincoln, jeździłeś kiedykolwiek 911 Turbo S w trybie Sport Plus? Jeśli Twoja odpowiedź brzmi "tak" to proponuję szybko udać się do laryngologa i sprawdzić, co jest nie tak z narządem słuchu :)

Galerii nie będę zakładał bo potem piszecie, że mało zdjęć, opisów, że VIN nie rozkodowany...

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 20 czerwca 2019, 12:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 679
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
w dziale z innymi autami jest 630 konny Nissan R33 GTR, Leo ma galerią 700+ konnego e46 a Ty piszesz ze M4 po sofcie jest najszybsze? :rotfl: :rotfl:

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 20 czerwca 2019, 13:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23095
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
KrisC napisał(a):
w dziale z innymi autami jest 630 konny Nissan R33 GTR, Leo ma galerią 700+ konnego e46 a Ty piszesz ze M4 po sofcie jest najszybsze? :rotfl: :rotfl:




Oj tam oj tam :hyhy:



ten R33 jest przepiękny :serce: :serce: :serce:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 20 czerwca 2019, 14:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
I jest parę E36 328i więc...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 20 czerwca 2019, 14:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
s2power napisał(a):
Lincoln, jeździłeś kiedykolwiek 911 Turbo S w trybie Sport Plus? Jeśli Twoja odpowiedź brzmi "tak" to proponuję szybko udać się do laryngologa i sprawdzić, co jest nie tak z narządem słuchu :)


Nie jechałem, ale kilkukrotnie stałem obok na różnych ćwiartkach, laryngologa także odwiedzałem i niestety nie mam dla Ciebie dobrych wieści -słuch jest bdb, a mimo wspaniałych parametrów to najgorzej brzmiący supercar:

Ale nie martw się, nie stać mnie dlatego narzekam ;)

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 20 czerwca 2019, 14:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1156
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
Pako25 a jaki jest +- koszt zrobienia w m4 650-700koni, taniej niż kompresor w m3 e92 ?
Alduwiel montuj w końcu a nie bicie piany i przypuszczenia ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 20 czerwca 2019, 15:12 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8230
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
s2power napisał(a):
Galerii nie będę zakładał bo potem piszecie, że mało zdjęć, opisów, że VIN nie rozkodowany...

Obrazek

Masz moje slowo ,ze bedę Cię bronil jak LEW przed hejtami ;) Poz atym to Twoja galeria i mozesz robic tam co chcesz , masz moje zezowlenie na pominiecie vinu, ale 5 zdjec musisz wstawic inaczej wszyscy pomyslą , ze sciemniasz z tym Porsie , a foty robisz sasiadowi :rotfl:

KrisC ja pierdziele faktycznie :zawstydzony: zapomnialem.... ( dobrze zes mnie nie opiepszył za to tak jak Punischera bo biedak, az przestał się po tym tutaj pojawiać :rotfl: :rotfl: )

Vaporr na bank taniej jest przerobić m4 jak juz je masz vs zakup samego gpowera,ale jakby liczyc calosc czyli zakup m4 plus mody na 650-700koni vs zakup m3 plus sk2 to na bank wyjdzie z 40% taniej ;) no i starty kasy tez takiej nie bedzie co roku wynikającej z utraty wartości. A cos czuje , ze za 30 lat m3 e92 będzie tak samo poszukiwane jak dzisiaj m3 e30 bo to bedzie unikat z v8 tzn tak mi się wydaje choc mogę się mylić

ps faktycznie dziwnie gada te Prosie :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 694 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 35  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL