BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 02:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4615 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 231  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 16 marca 2019, 14:38 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8212
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Raptownym3 napisał(a):
Widzę że tu sami znawcy kompresorów :padam:


To możemy prosić o opinię?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 16 marca 2019, 16:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Przede wszystkim indywidualne strojenie na hamowni z egt i afr na wypadek jak by w aucie coś nie domagało lub któryś z nowych składników był wadliwy lub błędnie zamontowany. Silniki zabijają gotowce przysłane przez g powera wgrane bez kontroli nad egt i afr.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 16 marca 2019, 16:31 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8212
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
:szok: omg a to ktos tak robi w ogole ? Korekta programu wydaje się oczywistoscią. To chcesz mi powiedziec , ze wujekwaldek mial wgranego gotowca? A pako25 ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 16 marca 2019, 18:04 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
alduwiel napisał(a):
:szok: omg a to ktos tak robi w ogole ? Korekta programu wydaje się oczywistoscią. To chcesz mi powiedziec , ze wujekwaldek mial wgranego gotowca? A pako25 ?


nie, raczej brak wskaznikow. z tego co wiem, do waldek sam mowil, ze jakby mial czujnik egt to by silnika nie zabił. nie wiem jak pako


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 16 marca 2019, 18:46 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8212
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
kai i mi też kiedyś to powiedział, dokładnie to samo :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 16 marca 2019, 19:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1522
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
alduwiel napisał(a):
:szok: omg a to ktos tak robi w ogole ? Korekta programu wydaje się oczywistoscią. To chcesz mi powiedziec , ze wujekwaldek mial wgranego gotowca? A pako25 ?



alduwiel napisał(a):
:szok: omg a to ktos tak robi w ogole ? Korekta programu wydaje się oczywistoscią. To chcesz mi powiedziec , ze wujekwaldek mial wgranego gotowca? A pako25 ?


Wszystkie mają gotowce ........
Hubercie (raptowny) nie jestem znawcą ale wiem jedno że silniki padają....Napisz prosze o tej która robi 5.5 s 100-200 ktory ma silnik bo sie pogubilem ......... powtazam kompresor w s65 zabija te motory. (twoja też ma uszkodzony motor)
Prędzej czy później......Ja z tego nic nie mam nie mój biznes....Tylko pisze nie stety z własnego doświadczenia I wielu innych. Hubert jesteś równy gość ale powinieneś oficjalnie wypowiedzieć się o M3 e92 z kompressorem że to w większości przypadków konczy się awaria! I że te czasy które robią to besty w dobrych warunkach (temperatura) nikt nie Chwali się pomiarami w 25-30 stopniach a wybitnie takie doladowane s65 puchnie i temperatura oleju szybko osiąga duże wartości. E92 m3 G-power czy ess jest nie elastyczne w całe nie jeździ się przyjemnie tzn zaczyna się coś dziać na wysokich obrotach. W s55 jest odwrotnie gora slaba .....ale znacznie przyjemniej sie takim autem jezdzi duzo lepiej niz doladowane s65.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 16 marca 2019, 20:13 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
ja pragnę powiedzieć, że zanim mi padł silnik to zrobiłem:
- około 5400 pomiarów
- około 200 wyścigów
- byłem na torze kilka razy
- kilka razy na zawodach na 1/4 mili
- auto praktycznie codziennie (od kiedy mogło:P) jeździło 339km/h na koncu szóstego biegu
- w takich warunkach zrobiło około 35-40 tyś km.
na ostatnim stage kompresora przed awarią zrobiłem około 8 tyś km, awaria polegała po prostu na pęknięciu tłoka. Jesli miał bym drugi raz montować kompresor do M3 to obecnie montował bym sk3RR i nie bawił się w popierdółki, tylko niestety tam koszta zabijają.

Jeśli ktoś chce budżetowo, to wziął bym sk2 bez CS, bezpieczne szybkie, dające frajde z jazdy :) G Power oficjalnie twierdzi ze z sk2cs nie ma problemu ale z moich doswiadczen wynika ze z sk2cs ten tłok (chyba zawsze ten sam) po prostu nie wytrzymuje.

Takze Sk1 albo Sk2 to smialo mozesz zakladac, tez bedzie szybkie, a ze przyspieszy sie zuzycie motoru... hmmm, kupiles auto uzywane, tak naprawde nie wiesz co i jak, moze sie popsuc jutro albo nigdy, ja osobiscie zycze Ci drugiej opcji ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 16 marca 2019, 20:35 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Nie znam się, ale wypowiem ;) Wydaje mi się że to całkiem trwały silnik, po tym co opisałeś, brzmi raczej na mocny docisk auta.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 16 marca 2019, 20:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1522
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Taaak mega mocne silniki s65....moja wyjątkowo szybko padła...... ale inne również, ale trochę później :)
Rekordzista ma już 4 motor hehe :cwaniak:
Mówię o doładowanym s65 ;)

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 16 marca 2019, 20:52 przez pako25, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 16 marca 2019, 20:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
alduwiel napisał(a):
omg a to ktos tak robi w ogole ? Korekta programu wydaje się oczywistoscią. To chcesz mi powiedziec , ze wujekwaldek mial wgranego gotowca? A pako25 ?

O MUI BORZE ! A wiesz, że w fabryce też wgrywajo gotowce?!


Ale fakt faktem, z tego co słyszałem średnio się ten soft dedykowany sprawdza, ale też sam styczności z tym nie miałem. No ale przy takiej inwestycji i kosztach silnika to dołożyć trochę na sprawdzenie AFR, hamownie/drogę i ewentualne korekty to mały procent kosztów.

A patrząc po tym ile takich silników zabili ludzie z for/driftu też o czymś świadczy. Te które latają długo na nadciśnieniu i można je posądzić o bezawaryjność mają kute tłoki.

kai napisał(a):
nie, raczej brak wskaznikow. z tego co wiem, do waldek sam mowil, ze jakby mial czujnik egt to by silnika nie zabił. nie wiem jak pako

Nie wiadomo. Być może była to kwestia mieszanki akurat na tym jednym cylindrze? Wtedy EGT jeśli jest zbiorcze - nie pokaże jakiejś super anomalii...

Jak jest kasa to się można bawić, ale jak będzie tak jak z dieslem to daruj sobie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 16 marca 2019, 21:05 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
ja tam uznaje ze jest to jeden z najbardziej pancernych i idioto odpornych silnikow w cywilnych autach ever.
inzynierowie wyliczyli wytrzymalosc komponentów dla 400hp, a przy okolicach 600 też dawał radę.

https://www.g-power.com/benoetigt-de/ko ... s_4833.php ten zestaw polecam, 580hp powinno juz dawac rade a cena 5.8k euro tez nie wydaje sie jakas wygórowana.

Oczywiscie najpierw polecam pełny serwis i inspekcje auta seryjnego zacznim się zaczniesz bawić w tuningi...

ile razy do moich znajomych co mają rozne firmy tuningowe trafiają dosłownie gruchoty, zaniedbane itp, ale najwazniesze to zrobic TJUNINK... a potem płacz na forum ze padło turbo itp.. itd...

ludzie chyba nie zdają sobie sprawy czym jest tuning ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 16 marca 2019, 21:28 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8212
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Dziekuję Waldek za wyczerpujaca odpowiedz, przywrociles mi chec do zycia , a za razem rozwiazales moje problemy za jednym zamachem. kompresor musi być ;) bedzie ten najslabszy to bedzie njbezpieczniejszy i najtanszy przy okazji , czyli w sumie najlepsyz ze wszysykich :hurra:



deejeys wiem ,ze dają gotowce ale do nowych aut, a nie do uzywanych. Zawsze się powinno skorygowac soft pod auto,tym bardziej przy tak drastycznych skokach mocy jak z 420 na 620kunia


Ostatnio edytowano 14 lipca 2019, 18:25 przez alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 16 marca 2019, 21:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1522
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Poczytaj mój temat moje auto to nie był złom wszystko wymienione przed montażem kompressora....panewki po 110 tyś wygladały naprawde dobrze a byly przed liftowe.Olej wymieniany co max 7 tyś auto nie katowalem itd.Ja akurat nie wylewam żale na forum nam to gdzieś ale wkur.... mnie taka z dupy opinia że te zestawy są naj jakie szybkie itd. Potem ludzie czytają te bzdury decydują się na wydanie kupę siana i zaczynają się problemy, myślą że to jednostkowe przypadek ....jedziesz na warsztat A tam jedna druga trzecia po wybuchu silnika jedne i te same auta. Więc zacząłem się interesować i okazuje się że nie jest tak kolorowo.....zapytaj Huberta np o ta teraz tak szybką M3 doinwestowaną naprawdę grubo który tam motor siedzi? takich M3 jest dużo. Szkoda tylko że mnie nikt wcześniej o tym nic nie mówił. Ale jeśli masz nadto kasy i masz to w dupie to montuj kompressor frajda jest :) nara



Ps. Najsłabszy zestaw to poniżej 500ps kupę kasy A auto jeździ jak stare e60 M5 okolice 9s 100-200


Jeszcze jedno moje ^wypociny^ Nie mają na celu komuś zaszkodzić.......Ja tylko chce doradzić żeby oszczedzic rozczarowania i wydanych w cholerę kasy. Jak bym czytał właśnie na forach całą prawdę to na 100 nie ruszalbym nic w tym aucie. M3 e92 ma wolnossacy silnik i taki powinien zostać.....lepiej taniej i bezpieczniej modyfikować fabrycznie utrudnione jednostki ( oczywiście też nie bez usterek) Pozdro

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 16 marca 2019, 22:19 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8212
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
pako25 dziękuję ,ze mnie ostzregłeś i wiem ,ze chcesz mi pomoc.
Dziekuję ci, ale musze zaryzykwoać inaczej zakup tego auta był nonsensem i tzreba było szukać m3/m4 f80 po jakiejś przecenie bazarowej.
A aktualnie jedyne wyjscie teraz to chyba wsadził bym ten zestaw co Waldek polecał sk2 lub ess na 550 koni- powinno byc bezpiecznie. Innego wyjscia chyba juz nie ma. Aktualnie jestem najbardziej za tym ess bo 585 koni w gpowerze to juz mi sie wydaje za duzy przyrost i tam tez moze byc ryzykowne. Jak sadzisz Waldek? Mowisz , ze i ten sk2 jest bezpieczny ? Bo sk1 to lipa straszna 500 koni tylko :dobani:


Ostatnio edytowano 3 maja 2021, 13:53 przez alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 16 marca 2019, 22:45 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
nie istnieje cos takiego jak bezpieczny tuning. tuning moze byc bezpieczniejszy niz inny ale nigdy nie bedzie bezpieczny :) ja tylko opisalem sposob jak bylo uzytkowane moje m3 i ile przetrwalo. warto dodac ze po naprawie tloku ktora nie byla tak droga auto jezdzi to dzis na seryjnym silniku. wiec to tez takie przesadne pisanie ze silnik padl bo nie padl w sumie :) moje czasy na rl z tego co patrze po wykresach to sk1: 100-200: wysokie 7s. na sk2 100-200 wysokie 6s. ale wtedy byly inne zestawy wiec ciezko to porownac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 16 marca 2019, 23:09 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8212
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
A pamietasz moze ile wszyła faktycznie ta naprawa? Głowice się nie rozwaliły?

Ps i ja się z Tobą zgadzam , ten silnik jest mega zajebiscie wytrzymaly :cisza: skoro mozna go bez ingerencji wewnetzrnej podkrecic do 625 koni ,a potem katowac rozpędzając do 340 dzień w dzień :D to ja bym go nazwał ultra wytrzymałym


Ostatnio edytowano 16 marca 2019, 23:23 przez alduwiel, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 16 marca 2019, 23:12 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
napisz do Huberta on Ci powie bo ja nie pamietam. tlok z 1000 pln ale robocizna drogo bo silnik trzeba rozbierac. ale nie znamy przypadku padnietego silnika z sk1 czy sk2


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 17 marca 2019, 01:03 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
pako25 napisał(a):
tzn zaczyna się coś dziać na wysokich obrotach

No ale tym się zawsze charakteryzowało ////M. Jak się taka charakterystyka nie podoba -->> AMG. Proste, zdaje się.
deejeys napisał(a):
O MUI BORZE ! A wiesz, że w fabryce też wgrywajo gotowce?!

W fabryce każdy silnik ma w zasadzie bardzo zbliżony stan.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 17 marca 2019, 10:23 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 75
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: M3 E92
W moim przypadku montaż sk2cs przy 190tys. Aktualnie 200tys i (odpukać) silnik zyje. Dodam rowniez, ze te 10tys km to ciągłe upalanie i trzeci komplet opon na tyle ;)

_________________
M3 E92 G POWER SKIICS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 17 marca 2019, 11:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 437
Moje BMW: 316
Czuje się wywołany do tablicy jako właściciel tego nieszczęsnego M3 z trzecim silnikiem :rotfl: Auto było bardzo mocno dokokszone i z obliczeń wyszło ponad 700km, co na dobra sprawę jest praktycznie podwojoną mocą seryjnego silnika. Jak wiadomo S65 jest silnikiem wymagającym, ale przy odpowiednim serwisie wdzięcznym, choć drogim w obsłudze. Faktem jest, że sytuacja była dołująca finansowo, a co jeszcze gorsze nie dawała się nacieszyć samochodem, ale na tym setupie silnik jeździł i był upalany przez długi czas i zatarty również przy bardzo dużym obciążeniu, bo kilkanaście kilometrów zrobionych cały czas pod czerwonym polem. Przy składaniu chciałem szkłem dupę utrzeć i WYBRAŁEM kute korby Prism- czyli taka sobie półka. Decyzja była podjęta po przeczytaniu wielu pochlebnych opinii, natomiast okazały się bardzo średnie ze względu na luzy boczne(widac po opaleniach). Po zakupieniu dołu silnika tez uparłem się koniecznie na ten pierwszy, mocny setup, a nie do końca zdawałem sobie sprawę z mocy jaką wygenerował kompresor przy takim ustawieniu, strojeniu i zastosowanych kołach kompresora. Na ta chwile wszystko jest założone jak przewiduje ESS na mniejszym booscie, ale mody się zbliżają, bo jak się zazna tego wariactwa, to chce się więcej. Oczywiście ludzie się nie chwalą takimi rzeczami na forum, bo są jedzeni żywcem przez wyśmiewaczy i tych co „zrobiliby to inaczej”. Wiadomo jakie jest polskie społeczeństwo i jak komuś źle, to jemu dobrze. Podsumowując kompresor w M3 to bardzo fajna sprawa, ale trzeba się liczyć z kosztami „w razie W”, bo to nie jest 335i które się podpina kabelkiem i robi program na 360 tylko grube je*niecie dla silnika(najczęściej seryjnego). W moim przypadku winie tylko siebie, bo to ja kazalem montować, to co było zamontowane, ja uparłem się na setup i tyle. Na sam koniec dodam, ze ostatni pomiar samochodu dał 690km, a po tym jeszcze doszło trochę koksu, wiec miał prawo powiedzieć „do widzenia”


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4615 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 231  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL