BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 18:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 318i Czujnik na przewodzie W/N
PostNapisane: 29 maja 2008, 22:39 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 6
Witam ostatni wymieniałem świece i kable kupiłem nowe i na kablu 4 cylindra był podłączony czujnik. Niestety w nowym kablu nie było już tego czujnika, a ze starego się go nie da zdjąć. Mam pytanie od czego on jest ?? czy jest potrzebny ?? i czy kupować nowy czy ten się jakoś zdejmuje nakłada.

P.S

silnik bez tegoczujnika pracuje tak samo

pozdrawiam

Cytuj:
[model???] BMW 318 (kable świec)


Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw


Ostatnio edytowano 6 czerwca 2008, 23:01 przez Zuku, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2008, 08:02 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 782
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
Nie musi tego być, bez podpięcia tego będziesz jeździł i nic się nie dzieje. Mnie się osobiście wydaje, że to coś do diagnozy serwisowej. W nowych kablach już tego nie ma, tylko w tych, które wyjechały z autem z fabryki.


Ostatnio edytowano 30 maja 2008, 10:22 przez MaRio-sKaTe, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2008, 09:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 187
Lokalizacja: świętokrzyskie
Moje BMW: BMW E46 320d
Kod silnika: M47N
Ten czujnik może nie powoduje zakłuceń w odbiorze tv sąsiadów :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2008, 11:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 595
Lokalizacja: Chełm
Moje BMW: e39 530D
Kod silnika: m57d30
Ten czujnik to impulsator, daje info dla kompa, czy jest iskra w tym czasie co trzeba (oczywiście tam tym jednym kablu). Macie poniekąd rację, gdyż w nowych kablach można to czasem spotkać. Gdy szukałem przewodów dla siebie, to na NGK i na Beru był impulsator (Bosch chyba także). Większość przewodów wysokiego napięcia można rozebrać, tzn. zdjąć fajkę, tak aby nałożyć ten impulsator i to też jest od razu napisane w instrukcji obsługi. Ja już tak jeżdżę trzecie przewody i mam wszystko dobrze.
A czy można bez jeździć? :zdziwko: Czort, go wie. Jest sporo osób, które jeżdżą i jest OK, ale przecież to ustrojstwo do czegoś służy. :niepewny: :23:

_________________
Było e36, było e39 528 "turas", jest e39 530D touring.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL