BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 346 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 18  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 17 grudnia 2010, 16:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1220
Wielcy filozofie :
co to za koła? ale koza! dupny kolor! czemu nie 4.4?

Śmiać się chce, jakbyście usiedli już byście mieli ciepło w majtach :rotfl: :zabawa:

_________________
LPG sprawdza sie jedynie w butlach turystycznych,zapalniczkach i junkersach
ON do ciągników siodłowych i dużych maszyn rolniczych
A PB tankują pozerzy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 18 grudnia 2010, 00:19 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 7257
Kod silnika: BCY+
jiGsaw napisał(a):
Jak dla mnie to kicha te 340ps, w 3er już przynajmniej jest te 100km różnicy między 335i, a M3, a tutaj... 135i ma ponad 300 kucy, a Mpower ma 340...

Yhy a cenowo pewnie różnica między 135i a M3 jest taka, że bardziej sie 135i opłaca kupić, a za różnice można podrobić tak, że objedzie Mke, założyć Mpasztet i jeszcze na 6 tankowań starczy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 18 grudnia 2010, 00:24 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Na szczęście są jeszcze ludzie, dla których ////M to ////M, a nie cztery koła+kierownica i nie będą stać przed dylematem typu "135i z dodatkami czy ori ////M".

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 18 grudnia 2010, 00:25 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 7257
Kod silnika: BCY+
maaaad napisał(a):
Na szczęście są jeszcze ludzie, dla których ////M to ////M i nie będą stać przed dylematem typu "135i z dodatkami czy ori ////M".

Myślę, że wolałbym większą moc bez znaczka ////M i Mpasztetu :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 18 grudnia 2010, 00:26 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Spoko, co kto woli, ale cała filozofia BMW M przedstawia się we właściwościach jezdnych tych aut. Zrobić mocne auto to nie sztuka, ale takie, które się będzie świetnie prowadzić - już tak :-D

PS. BMW nigdy się z tym nie kryło - robiło auta słabsze niż konkurencja, ale lepiej jeżdżące :-D

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 18 grudnia 2010, 00:36 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 7257
Kod silnika: BCY+
maaaad napisał(a):
Spoko, co kto woli, ale cała filozofia BMW M przedstawia się we właściwościach jezdnych tych aut. Zrobić mocne auto to nie sztuka, ale takie, które się będzie świetnie prowadzić - już tak :-D

PS. BMW nigdy się z tym nie kryło - robiło auta słabsze niż konkurencja, ale lepiej jeżdżące :-D

Ale mimo wszystko myślę, ze właściwości jezdzne 135i są na wystarczająco wysokim poziomie, i chyba komfort deczko większy :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 18 grudnia 2010, 00:42 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Ciężko mi powiedzieć, nie jechałem ani jednym, ani drugim, ale są ludzie, którym 135i nie wystarcza 8-) A różnica jest wyraźna :-D

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 18 grudnia 2010, 00:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 7257
Kod silnika: BCY+
maaaad napisał(a):
Ciężko mi powiedzieć, nie jechałem ani jednym, ani drugim, ale są ludzie, którym 135i nie wystarcza 8-) A różnica jest wyraźna :-D

Dlatego






























Kup e60.














:rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 18 grudnia 2010, 00:54 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Ale tylko ////M 8-)

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 18 grudnia 2010, 00:55 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 7257
Kod silnika: BCY+
maaaad napisał(a):
Ale tylko ////M 8-)

No tu akurat bez dyskusji... Ale dla oszczędności można by o 535d i wirusie pomyśleć :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 18 grudnia 2010, 01:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
maaaad napisał(a):
Spoko, co kto woli, ale cała filozofia BMW M przedstawia się we właściwościach jezdnych tych aut. Zrobić mocne auto to nie sztuka, ale takie, które się będzie świetnie prowadzić - już tak :-D

PS. BMW nigdy się z tym nie kryło - robiło auta słabsze niż konkurencja, ale lepiej jeżdżące :-D


No nie właśnie. Do niedawna Mpower to była wersja przede wszystkim znacznie szybsza od najszybszej cywilnej. Ciężko było porobić zwykłą wersję (bez wkładania turbo) aby objechać Mpower. Teraz wystarczy jechać i zrobić program za 1000zł.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 18 grudnia 2010, 01:29 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 7257
Kod silnika: BCY+
jiGsaw napisał(a):
maaaad napisał(a):
Spoko, co kto woli, ale cała filozofia BMW M przedstawia się we właściwościach jezdnych tych aut. Zrobić mocne auto to nie sztuka, ale takie, które się będzie świetnie prowadzić - już tak :-D

PS. BMW nigdy się z tym nie kryło - robiło auta słabsze niż konkurencja, ale lepiej jeżdżące :-D


No nie właśnie. Do niedawna Mpower to była wersja przede wszystkim znacznie szybsza od najszybszej cywilnej. Ciężko było porobić zwykłą wersję (bez wkładania turbo) aby objechać Mpower. Teraz wystarczy jechać i zrobić program za 1000zł.

Czasem mam wrażenie, że ludzie mi czytają w myślach... :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 18 grudnia 2010, 01:57 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
jiGsaw napisał(a):
maaaad napisał(a):
Spoko, co kto woli, ale cała filozofia BMW M przedstawia się we właściwościach jezdnych tych aut. Zrobić mocne auto to nie sztuka, ale takie, które się będzie świetnie prowadzić - już tak :-D

PS. BMW nigdy się z tym nie kryło - robiło auta słabsze niż konkurencja, ale lepiej jeżdżące :-D


No nie właśnie. Do niedawna Mpower to była wersja przede wszystkim znacznie szybsza od najszybszej cywilnej. Ciężko było porobić zwykłą wersję (bez wkładania turbo) aby objechać Mpower. Teraz wystarczy jechać i zrobić program za 1000zł.


Ale co "no nie właśnie"? Bo to, co napisałeś nie kłóci się z tym, co napisałem ja :-D Normalnym jest, że co do zasady łatwiej się poprawia coś, co ma 8 s. do 100 niż coś, co ma do setki 5 s, prawda? :-D ////M zawsze była szybsza, na tym to polegało. Ale nie tylko na prostej, lecz również na zakrętach. Ostrzejszy układ kierowniczy, ostrzejsze hamulce, ostrzejsza reakcja na gaz. Tego wszystkiego nie załatwisz cipem za 1000 zł. Ale możliwe, że załatwisz sobie większego turbolaga :-D A co do samego [cenzura]... :roll: No nie oddałbym auta za xxx tys. zł komuś, kto obiecuje, że mi wystroi ten motor na milion KM za 1000 zł :-D Zresztą, ktoś tu nie rozumie, o co chodzi Panom z ////M GmbH - macie inną wizję eMki, niż oni. Nie twierdzę, że gorszą, lepszą, po prostu inną. Mnie osobiście pakowanie sryliarda "kuni" pod maskę nie kręci - ważne, żeby auto miało potencjał, aby wykorzystać tę moc, którą ma. Radość z jazdy to nie dla każdego wyścigi spod świateł :-D

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 18 grudnia 2010, 02:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
No masz rację, ale nadal fakty pozostają faktami. Dawne mki > inne osiągami i właściwościami jezdnymi, obecne tylko właściwościami w zasadzie, bo osiągami symbolicznie i b. łatwo można przerobić cywilne wersje na szybsze (przynajmniej na prostej). Podsumowując - źle się dzieje.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 18 grudnia 2010, 09:47 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Dlaczego źle ? Złote czasy dla mistrzów prostej :rotfl:

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 30 grudnia 2010, 22:15 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 82
Moje BMW: E46 M3
Kod silnika: S54
Muszę przyznać, że 1 M bardzo mi się podoba. Mam tylko nadzieję, że wersja bez nawigacji nie będzie miała żadnego schowka w miejscu tego kurnika z ekranem. Duży minus turbo. Niestety znak czasów. Wielce prawdopodobne jest, że nowe wersja M3 zamiast tradycyjnej V8 dostanie R6 turbo. Czekam na jazdę testową tym najmniejszym M. Dużo części zapożyczonych z M3 dobrze wróży właściwościom jezdnym. Zastanawiam się czy zamieniać E46 330ci na 1 M, czekać na nowe M3, czy myśleć o Cayman S? Ostatnia opcja to szukanie świetnie utrzymanej M3 E46 i przeczekanie czasu kiedy E46 będzie podstawową baza dla wiejskiego tuningu i zacznie być fajnym youngtimerem.

Mocno się nad tym autem zastanawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 30 grudnia 2010, 22:33 
to jest fajne autko dla kobiet :D


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 31 grudnia 2010, 01:21 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 82
Moje BMW: E46 M3
Kod silnika: S54
Schmeichel-lord napisał(a):
to jest fajne autko dla kobiet :D

Może i dla kobiet, ale w wersji 116, a nie ///M.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 31 grudnia 2010, 01:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 8590
Lokalizacja: Lublin
Garaż: 93' E36 Sedan Calypsorot
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=107879

99' E46 Coupe Topasblau
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=119679

07' CLS W219 7G-Tronic
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=151028

04' C200 Kompressor Polift
Tr0n napisał(a):
Schmeichel-lord napisał(a):
to jest fajne autko dla kobiet :D

Może i dla kobiet, ale w wersji 116, a nie ///M.

I think soo.

_________________
"Nie sztuką jest zwrócić uwagę swoim autem spojlerami i laminatami, sztuką jest zrobić to bez nich"
Obrazek
Był: 93' E36 Sedan 316i Calypsorot Metallic - Bimbrowóz (2009-2012)
Był: 99' E46 Coupe 320Ci Topasblau - Smerfeta (2012-2015)
Jest: 07' Mercedes-Benz CLS W219 320CDI 7G-Tronic - Czarna Locha (2015-Obecnie)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 31 grudnia 2010, 07:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1220
Tr0n napisał(a):
Muszę przyznać, że 1 M bardzo mi się podoba. Mam tylko nadzieję, że wersja bez nawigacji nie będzie miała żadnego schowka w miejscu tego kurnika z ekranem. Duży minus turbo. Niestety znak czasów. Wielce prawdopodobne jest, że nowe wersja M3 zamiast tradycyjnej V8 dostanie R6 turbo. Czekam na jazdę testową tym najmniejszym M. Dużo części zapożyczonych z M3 dobrze wróży właściwościom jezdnym. Zastanawiam się czy zamieniać E46 330ci na 1 M, czekać na nowe M3, czy myśleć o Cayman S? Ostatnia opcja to szukanie świetnie utrzymanej M3 E46 i przeczekanie czasu kiedy E46 będzie podstawową baza dla wiejskiego tuningu i zacznie być fajnym youngtimerem.

Mocno się nad tym autem zastanawiam.



Gdzieś to wyczytał :przestraszony: bo to raczej mało prawdopodobne :zabawa:
Mam nadzieje :zakrecony:

_________________
LPG sprawdza sie jedynie w butlach turystycznych,zapalniczkach i junkersach
ON do ciągników siodłowych i dużych maszyn rolniczych
A PB tankują pozerzy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 346 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 18  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL