slawku_ napisał(a):
Proponowałbym najpierw samemu rozebrać moaglwnicę napewno masz ZF i ocenić tan listwy i zębnika z tego co opisujesz może wystarczyła by wymiana samego uszczelniacza. Na allegro moŻna czasem trafiĆ zestaw naprawczy koszt ok 250 zł w zestawie bedziesz miał 3 uszczelniacze i resztę gadżetów najlepiej bylo by ocenic stan listwy i jej chromu czy wyciek spowodowany jest wypracowaniem uszczelniacza czy miałeś może rozerwana oslonę magla i brud ktory sie przedostał porysował gładź chromu i stąd wyciek jak masz jakiegoś znajomego mechanika warto samemu ocenić czego potrzeba twojej maglownicy pozdrawiam
Sek ww tym ze nie mam takiego znajomego mechanika
( W servisie mi powiedzieli ze nic mi nie da uszczelnienie, ze trzeba regenerowac, ale wiadomo jak to jest z servisami. Najgorsze ze nie mam mozliwosci technicznych (brak kanalu, zebym mogl wejsc pod auto) i posprawdzac, co tak naprawde sie tam dzieje. Musze sie zdac niestety na servis
( Moze ma ktos jakiegos znajomego mechanika (dobrego
), ktorego z czystym sumieniem moze polecic, na terenie Slaska (Katowice, Myslowice, Dabrowa Gor., Sosnowiec i okolice)?